Toen ging je tenminste nog wat verder in op een vak, tegenwoordig krijg je van alles een beetje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's zeker chill. Ik moet ook nog Frans, Gym, Duits, Nederlands, Engels, Letterkunde en weet ik nog wat erbij
Gelukkig, eindelijk rust!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar was ik niet op uit.
Ik wilde enkel zeggen dat ik mij richting de kijkbuis had verplaatst, zodat jullie weten waar ik ben. Want ik weet dat jullie mij missen. Maar ja, ik ben dus even weg. Niet getreurd, ik kom heus wel terug.
Ik had het liever ook andersom gehad idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Toen ging je tenminste nog wat verder in op een vak, tegenwoordig krijg je van alles een beetje..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut! Ik ben nét weg om Dit was het nieuws te kijken, rena.
Ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wordt je nou boos op mij?
Wat heb ik gedaan?
![]()
![]()
![]()
Last van een dubbele persoonlijkheid?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Last van een dubbele persoonlijkheid?![]()
Daar is goeie hulp voor te krijgenquote:
quote:
Niet op jou! Geksterd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wordt je nou boos op mij?
Wat heb ik gedaan?
![]()
![]()
![]()
O? Waarom danquote:
Omdat ik weg moest.quote:
Ken je imberr niet?quote:
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.quote:
Nee..quote:
Ohquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.
Als je ze wil zien moet je ff op MSN zeggen.quote:
quote:
Ja, want jij bent tof.quote:
En mensen die daaraan meewerkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, weer een aandachtsgeile doos..
Jij bent altijd zo positief aanwezig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, weer een aandachtsgeile doos..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Imberr. User. 14 jaar ofzo. Webcam. Tieten laten zien. Had beha aan. Van d'r moeder. Haha. Hihi. Hoho. Haha.
Verkapte voeg-mij-toe-op-MSN-omdat-ik-me-eenzaam-voel-post.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je ze wil zien moet je ff op MSN zeggen.
Ik had hem toevallig een half uur geleden al toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapte voeg-mij-toe-op-MSN-omdat-ik-me-eenzaam-voel-post.
Normaal wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo positief aanwezig.
quote:
Hoe? Waarom?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig een half uur geleden al toegevoegd.
Buupiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe? Waarom?
Pfff, denk maar niet dat ik nog langer bij jou in je lijst wil staan, nu je dat stuk nozem in je MSN hebt zitten.
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Want ik weet niks van je.
D'r staat vast nog ergens een foto is oude ShowChat topics.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik vroeg me dus af, hè, als je later beroemd bent -wat je zeker zult worden- hoe moet ik je dan ooit herkennen?
Trouwens:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn lijst is nu eenmaal onweerstaanbaar
quote:
Add mij eens op MSN.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hoezo 'je weet niks van me'?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam zal Bupatih zijn.
Simpelweg omdat ik dan mijn fanbase niet meer helemaal opnieuw hoef op te bouwen.
Hangt er van af op welke manier jij geholpen wil wordenquote:
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.quote:
Daaromquote:
Bupah heeft nog al sprekende ogen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Geloof me, je herkent me heus wel aan mijn toffe humor. Die is namelijk uniek.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua personal info. Naam, enzo, uiterlijk enzo... Ik zou je alleen door je humor moeten herkennen. Elke grappenmaker die andijvie in de mons legt zou een potentiële Bupatih kunnen zijn, het zou gissen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |