Ik niet... maar iemand anders misschien welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan ook een jongen zijn als je dat wilt.![]()
![]()
Ik zei toch dat ik 'm snapte, en gebruike een positieve PI! Bescheidenheid siert de mens, ik liet bescheiden weten dat het een goede grap was, maar je opmerking over mensen die het niet grappig vonden vrouw of homo zijn klopt dus gewoon niet, liegerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Ach, flikker allemaal maar op!![]()
Was Copycat hier maar.Die kan mijn geniale taalgrapjes tenminste waarderen.
![]()
Oeh lalaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je was ietsjes te jong voor de dingen die je van me wilde....
Maar je bent aardig opgedroogd zie ik nu..
Als je maar genoeg betaalt, kan alles.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Vandaag alleenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik ben vandaag in een goede bui, maar erg traag van begrip..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg betaalt, kan alles..
Nou, eigenlijk wel vaker, maar vandaag meld ik het even.quote:
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
nog 52 posts rena!quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, excuses voor het feit dat ik momenteel wat minder ad rem ben dan normaal. Ik heb weer problemen met mijn internet-verbinding.
Dan weten jullie dat even...
Die internet diequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, excuses voor het feit dat ik momenteel wat minder ad rem ben dan normaal. Ik heb weer problemen met mijn internet-verbinding.
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Burdie het volgende:
En je hebt een kikker. Wil je met me trouwen?
.
Wie heeft er hier een kikker?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebt![]()
Ey ik kreeg niet voor niets de stevie wonder awardquote:
Damn, ik kan hier niet eens tegen editten, zo snel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Correctie: HAD.
Wispelturige mannen..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lagere stem op te zetten.
Dude.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
psst het helpt als je zegt tegen wie je het hebt![]()
Sorry, hoer.quote:
Dus eigenlijk heb jij nu verbinding via ad-rem-slquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
En wat is je antwoord?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Als ze vraagt om te trouwen, weet je toch automatisch dat het om mij gaat.
Moet dat? Ik heb wel wat beters te doen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Maar Christine kom je nu weer elke dag langs ?
Hier: WIDM-Prono: De Finalequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Sven50.000 posts
waar heb je je feestje gevierd? Ik heb het gemist
Ja, hij postte vooral tijdens IDO maar heel sporadisch, en hij is er meestal maar heel evenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[TK] DVD's o.a. LOTR Wood box, Black Adder, Steelbooks..![]()
![]()
Bupa... Truman Show zit er tussen
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Als ze vraagt om te trouwen, weet je toch automatisch dat het om mij gaat.
Ja, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Had ik maar geld, dan zou ik dieDonnie Darko
& Butterfly Effect willen hebben
Maar ik ben ontzettend blut
![]()
Nee.quote:
Lekker ding met geile grote dikke tietuh van mequote:
In natura, dan.quote:
Wie is KD?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Trouw maar met die kikker als je de prins op het witte paard wilt ontmoeten, want deze prins gaat al met KD trouwen.
quote:
Kirsten Davisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gourmetten, maar dan de pannetjes onder de plaat doen
Bij ons is het alléén maar kaas, staan ze gewoon boven op de plaat, heet het raclette, en gooi je ze daarna over een aardappel. EN het is Zwitsersquote:
Alleen voor hem dan hequote:
Ja, ik heb ze nog steeds... Heb je vanavond wat te doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker ding met geile grote dikke tietuh van me
Ieuw, jij bent ambtenaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog steeds... Heb je vanavond wat te doen?.
Wij doen ze in zo'n pannetje met kaas erboven opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij ons is het alléén maar kaas, staan ze gewoon boven op de plaat, heet het raclette, en gooi je ze daarna over een aardappel. EN het is Zwitsers!
Tut, tut. Niet zo jaloers.quote:
Oeh.. dvd'tje kijken... of een stevige neukpartij met Burdie... moeilijk...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik had even het waanbeeld dat er écht een vrouw was die interesse in hem had getoond, ik begon al heel hard te lachen. Gelukkig is er dus nog geen bovenaards wereldwonder gebeurd. Ik kan weer met een gerust hart slapen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik had even het waanbeeld dat er écht een vrouw was die interesse in hem had getoond, ik begon al heel hard te lachen. Gelukkig is er dus nog geen bovenaards wereldwonder gebeurd. Ik kan weer met een gerust hart slapen..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij is toch zo lang interessant niet als die van 'n ander.
Je bent nog steeds Mister Fok! zie ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. dvd'tje kijken... of een stevige neukpartij met Burdie... moeilijk...
Ben ik nog steeds te jongquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds Mister Fok! zie ik.
Zeg... negeer mijn post nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut. Niet zo jaloers.Dat siert je niet.
Dizer en ik zijn voor elkaar gemaakt, al het andere valt nou eenmaal in het niets vergeleken daarbij. Sorry.quote:
Wanneer is die verkiezing dan geweest?quote:
Oh, ja, dat wist ik niet.quote:
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet vanquote:
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij nu verbinding via ad-rem-sl [afbeelding]
Ja wat koop ik daar nou voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dizer en ik zijn voor elkaar gemaakt, al het andere valt nou eenmaal in het niets vergeleken daarbij. Sorry..
Maar je bent wel leuk opgedroogd.
Negeer die van atb dan niet!quote:
Een eigen bioscoopquote:
Zijn ze niet állemaal voor Dizer, dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aaaaaaaandere sletjes die niet al voorbestemd zijn voorDizer
.
Tsssk... een echte collectors item... tssk.. je bent een neppe JC fanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer die van atb dan niet!
Met je Engelse ondertiteling.
En je 10 euro.
Vorig jaar rond deze tijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer is die verkiezing dan geweest?
Oh ja, ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!
quote:!!!
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet van.
Maar ik heb wel elke avond aan je gedacht in bed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |