niet dusquote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zijn Jimmy en Amir nu boos... Yves en Wendy mochten toch gewoon een lift accepteren of ben ik nou gek?
Antwoord is ondertussen gegevenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zijn Jimmy en Amir nu boos... Yves en Wendy mochten toch gewoon een lift accepteren of ben ik nou gek?
Zo te zien is het niet zo leukquote:Op zondag 7 mei 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel mooi Tibet maar of het nou zo leuk is voor een programma als Peking-Express... ik weet het niet hoor...
Hoef je hier in Nederland niet te proberenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:03 schreef MissX het volgende:
geen herdershond nodig, gewoon een touwtje en een steen
Ja, om het extra spannend te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef MissX het volgende:
Is dat een nieuwe regel? maar 2 uur van dezelfde lift gebruik maken.
Er moet snelheid zitten in het liften. Dat is de spanning. Nu is de spanning of ze een lift krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind er weinig aan tot nu toe... totaal geen spanning
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:
Vreselijk mensquote:Op zondag 7 mei 2006 21:19 schreef MissX het volgende:
wat een jankkind blijft die Wendy toch
Dus die gaan er straks uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef caradoc het volgende:
Lol, Yves en Wendy doen het goed deze aflevering
Was dat vorig jaar niet hetzelfde met die aanrijding?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Valfragment krijgen we nooit te zien, je ziet duidelijk dat in dat fragment de kleding nog zomers en luchtig is, dus het zal ergens in het begin zijn geweest.
Kreeg je wel te zien toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar niet hetzelfde met die aanrijding?
Dat vind ik niet. Ze lopen alleen te schelden als het tegen zit. Voor die tactische acties hebben ze volgens mij wel respect. En hun busactie vond ik anders ook aardig slim bedachtquote:Op zondag 7 mei 2006 21:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ze kunnen er niet tegen als iemand slimmer is dan hun, al is dat niet zo moeilijk
Volgens mij vonden ze het inderdaad een slimme actie, zoiets zei hij in zo'n interviewtje.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze lopen alleen te schelden als het tegen zit. Voor die tactische acties hebben ze volgens mij wel respect. En hun busactie vond ik anders ook aardig slim bedacht.
Heb nog eens goed zitten opletten wie dat nou is die valt, en dat is Lut, je zit duidelijk die rode haren!quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Christibel het volgende:
Chris en Lut !!!! Dik verdiend !!!
Hoopt echt dat dat valincident nog voorbij komt !![]()
Zou kunnen hoor, helemaal zeker ben ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:47 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Kreeg je wel te zien toch?
Als iemand de leader eens opneemt en dan beeld voor beeld bekijkt .... (Ik heb daar helaas de technische middelen niet voor)quote:Op maandag 8 mei 2006 10:12 schreef Starlie het volgende:
Heb nog eens goed zitten opletten wie dat nou is die valt, en dat is Lut, je zit duidelijk die rode haren!
Dat meen ik ook te horen.....quote:Op maandag 8 mei 2006 11:23 schreef BVO het volgende:
Het lijkt Lut inderdaad, maar ik hoor daarna volgens mij toch echt Yves " Stop" roepen.
Zijn ze weer samen aan het liften zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 11:23 schreef BVO het volgende:
Het lijkt Lut inderdaad, maar ik hoor daarna volgens mij toch echt Yves " Stop" roepen.
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had gister half geluisterd en zo snel dat ik het luisterde leke het alsof Lut 'stop stop' riep. xD
Misschien riep ze dat terwijl ze eruit viel!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had gister half geluisterd en zo snel dat ik het luisterde leke het alsof Lut 'stop stop' riep. xD
misschien omdat art een idioot is...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat meen ik ook te horen.....
Trouwens waarom staat Art weer niet in de openingspost???
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
misschien omdat art een idioot is...
Roos is teh shit!!!
Ze zijn zo suf.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom? Ze maken het spel met slinks gedoe erg leuk!
Joh die Art kijkt heel vervelend in de camera, staat altijd alsof het een bink van 2 bij 2 meter is, en heeft een iritante stem. Ziehier mijn onderbouwing van mijn mening...quote:
Ja dat vroeg ik me gister ook af! Bij elk stel is denk ik een cameraploeg aanwezig... en die moet dan denk ik ook mee in de auto, of is er steeds een volgauto??! Weet iemand dit toevallig?! Vind het wel interessant om te weten eigenlijK!!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eens.![]()
Maar ik vraag me nog steeds af hoe ze het nou filmen.
Wanneer vind je Wendy keileuk? Ik vind het een onnozel kind. Yves is idd een sloom figuur, maar wel slim.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvesis zo slomig. Hoe hij praat en doet...
.
Wendy is een beetje vreemd, de ene keer keileuk en dan weer stontirritant.
Wendy is keileuk als ze vrolijk praat, want dat Belgische accent klinkt zo schattig bij meiskes.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wanneer vind je Wendy keileuk? Ik vind het een onnozel kind. Yves is idd een sloom figuur, maar wel slim.
Jimmy en Amir vind ikik hoop dat ze winnen
Danmit...dan ben ik de verkeerde aan het downloadenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
uhm... dunno er zijn nog 2 aflv dan the making off
Ja, inderdaad. Vorige week heb ik ook niets kunnen zien, alleen Amerikaanse series die in het Italiaans nagesychroniseerd zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Airelle het volgende:
Al een week geen tv, heb het dus weer niet kunnen zien. Soms is talpa toch wel handig (op net5 kun je nooit iets terugkijken).
ach ze zijn gewoon pissig als het slecht gaat, dat lijkt me erg logisch tochquote:Op maandag 8 mei 2006 14:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jimmy en Amir gaan slecht, dat biedt hoop voor de eliminatie volgende week. Ik kanze niet uitstaan, met dat weet je de hele tijd. En dat gehuil om de lift van Yves en Wendy. Ik had precies hetzelfde gedaan. Zij zelf ook. Walgelijke mannetjes..
die heb ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:16 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik zag vandaag bij de Mediamarkt in Arnhem de DVD van seizoen 1 liggen ( met Reinier en Clarinca).
Hopelijk vallen Yves & Wendy af.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer
Eliminatie van weer een koppel
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer
Eliminatie van weer een koppel
Dan vind ik alles goedquote:Op zondag 14 mei 2006 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Chris en Lutteke er maar in blijven..
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hopelijk vallen Yves & Wendy af.
Oh wacht, dan moet ik natuurlijk zeggen dat ik hoop dat Jimmy & Amir en Chris & Lut doorgaan.
maybe liften ze samenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef Piles het volgende:
Op die vrachtwagen zie ik Lut en hoor ik Yves![]()
Nu weet ik het niet meer
ja ongeloveloos dat iemand dat volhoudtquote:Op zondag 14 mei 2006 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Die pelgrimstocht, wat moet dat zwaar zijn zeg. Die ene, anderhalf jaar lang!.
weet je...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat begint echt zó irritant te worden..
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Aha, de beroemde truck....
Nee, Jimmy en Amir toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Staan C&L nu achteraan?
neequote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Staan C&L nu achteraan?
ja, weet jequote:Op zondag 14 mei 2006 21:18 schreef kepler het volgende:
nu wordt het leuk
Amir en Jimmy hebben inside-information weet je
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef caradoc het volgende:
Lut en Chris zijn trouwens wel volhouders. Telkens zijn ze vrolijk alsof ze high zijn van de ijle lucht ... ze zetten door en krijgen voor elkaar wat ze willen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
leuk toch
Eerder verdraaid irritantquote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
leuk toch
tja, ik ben niet anders gewend deed altijd zo vroeger had ik nog aanhang die mee deedquote:Op zondag 14 mei 2006 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerder verdraaid irritant
Wij kijken ook TV, dus elke actie hoef je niet te melden
maar ze heeft wel een lief gezichtjequote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef josja het volgende:
Kan Prutske alsjeblieft naar huis? Godsamme wat een jankerd.
Eens, maar ze moet wel haar mond houdenquote:
Ja, dat dacht ik ook te zien jaquote:
Jimmy en Amir lagen veel verder achter dan ze het op tv lieten lijken...quote:
En ze raken hun spullen kwijtquote:
Ja, maar deze aflevering waren ze wel weer sportief, liepen niet op andere te zeiken, niet steeds schelden, niet over-arrogant, hand in eigen boezem steken constant, anderen loven en verlies sportief opnemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:Amir en Jimmy
Wel jammer maar ik moet zeggen dat ik ze gaandeweg het programma steeds irritanter begon te vinden
Was toch duidelijk te zienquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop heel erg dat het wendy is die van die truk afpleurt
dat is wel jammer, tis wel een kans voor chrisje en lutje om te winnenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Was toch duidelijk te zien![]()
Alleen die truck stond al bijna stil (helaas)
Joh, grappig. Ik hoop dat jij nog eens onder een auto komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop heel erg dat het wendy is die van die truk afpleurt
idd... liever hun dan die gare yves en wendyquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel jammer, tis wel een kans voor chrisje en lutje om te winnen
been there done thatquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joh, grappig. Ik hoop dat jij nog eens onder een auto komt.
Gaaf juist, zo lopen de koppels op elkaar in en wordt de race weer wat spannender. Uiteindelijk niet, maar het lijkt er in ieder geval even op. Ik ben benieuwd of heel de crew ook weer vastzat in die file zoals vorig jaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
wel jammer dat zo'n wegafzetting de race heel erg beïnvloedt
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????quote:Op maandag 15 mei 2006 08:24 schreef Koningin het volgende:
Nu hoop ik dat Chris en Lut gaan winnen. Niet die Wendy en Yves......
Ziet er trouwens wel spannend uit volgende weekWat komen Jimmy en Amir eigenlijk terug doen?
Kan ik me niet voorstellen....quote:Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef mvroegin het volgende:
[..]
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????
Nee joh, in het eerste seizoen kwamen die twee met die tatouages ook nog terug in de finale moesten ze in de finale Reinier en Clarinca roeien, volgens hadden ze die daarmee nog erorm genaait.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef mvroegin het volgende:
[..]
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |