Dat dacht ik ook te horen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had gister half geluisterd en zo snel dat ik het luisterde leke het alsof Lut 'stop stop' riep. xD
Misschien riep ze dat terwijl ze eruit viel!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had gister half geluisterd en zo snel dat ik het luisterde leke het alsof Lut 'stop stop' riep. xD
misschien omdat art een idioot is...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat meen ik ook te horen.....
Trouwens waarom staat Art weer niet in de openingspost???
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
misschien omdat art een idioot is...
Roos is teh shit!!!
Ze zijn zo suf.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom? Ze maken het spel met slinks gedoe erg leuk!
Joh die Art kijkt heel vervelend in de camera, staat altijd alsof het een bink van 2 bij 2 meter is, en heeft een iritante stem. Ziehier mijn onderbouwing van mijn mening...quote:
Ja dat vroeg ik me gister ook af! Bij elk stel is denk ik een cameraploeg aanwezig... en die moet dan denk ik ook mee in de auto, of is er steeds een volgauto??! Weet iemand dit toevallig?! Vind het wel interessant om te weten eigenlijK!!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eens.![]()
Maar ik vraag me nog steeds af hoe ze het nou filmen.
Wanneer vind je Wendy keileuk? Ik vind het een onnozel kind. Yves is idd een sloom figuur, maar wel slim.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvesis zo slomig. Hoe hij praat en doet...
.
Wendy is een beetje vreemd, de ene keer keileuk en dan weer stontirritant.
Wendy is keileuk als ze vrolijk praat, want dat Belgische accent klinkt zo schattig bij meiskes.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wanneer vind je Wendy keileuk? Ik vind het een onnozel kind. Yves is idd een sloom figuur, maar wel slim.
Jimmy en Amir vind ikik hoop dat ze winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |