Ja, maar deze aflevering waren ze wel weer sportief, liepen niet op andere te zeiken, niet steeds schelden, niet over-arrogant, hand in eigen boezem steken constant, anderen loven en verlies sportief opnemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:Amir en Jimmy
Wel jammer maar ik moet zeggen dat ik ze gaandeweg het programma steeds irritanter begon te vinden
Was toch duidelijk te zienquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop heel erg dat het wendy is die van die truk afpleurt
dat is wel jammer, tis wel een kans voor chrisje en lutje om te winnenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Was toch duidelijk te zien![]()
Alleen die truck stond al bijna stil (helaas)
Joh, grappig. Ik hoop dat jij nog eens onder een auto komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop heel erg dat het wendy is die van die truk afpleurt
idd... liever hun dan die gare yves en wendyquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel jammer, tis wel een kans voor chrisje en lutje om te winnen
been there done thatquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joh, grappig. Ik hoop dat jij nog eens onder een auto komt.
Gaaf juist, zo lopen de koppels op elkaar in en wordt de race weer wat spannender. Uiteindelijk niet, maar het lijkt er in ieder geval even op. Ik ben benieuwd of heel de crew ook weer vastzat in die file zoals vorig jaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
wel jammer dat zo'n wegafzetting de race heel erg beïnvloedt
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????quote:Op maandag 15 mei 2006 08:24 schreef Koningin het volgende:
Nu hoop ik dat Chris en Lut gaan winnen. Niet die Wendy en Yves......
Ziet er trouwens wel spannend uit volgende weekWat komen Jimmy en Amir eigenlijk terug doen?
Kan ik me niet voorstellen....quote:Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef mvroegin het volgende:
[..]
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????
Nee joh, in het eerste seizoen kwamen die twee met die tatouages ook nog terug in de finale moesten ze in de finale Reinier en Clarinca roeien, volgens hadden ze die daarmee nog erorm genaait.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef mvroegin het volgende:
[..]
W&Y vervangen omdat ze door die val niet meer kunnen verder reizen??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |