alleen nog maar cam-ripsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:44 schreef Bergie88 het volgende:
Heeft iemand al een goede versie van The Sentinel??
Dat zei Mike tegen Martha, toen zij die pillen wilde.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef H.Flick het volgende:
Waar komt de TT vandaan? Ik weet het niet meer.
die wilde ik ook cappen, maar dat lukte me nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Del_Toro het volgende:
wie begint met de photoshops
[afbeelding]
Dat kan zijn mobiel waarschijnlijk niet... gek, want ik dacht dat er zelfs een magnetron in zat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:50 schreef Karina het volgende:
Waarom speelt Jack dat bandje niet af over zijn mobiel, dan kunnen ze het bij CTU opnemen?
Gewoon die recorder tegen de microfoon aanhouden, kan toch met elke telefoonquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat kan zijn mobiel waarschijnlijk niet... gek, want ik dacht dat er zelfs een magnetron in zat.
Oh, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon die recorder tegen de microfoon aanhouden, kan toch met elke telefoon.
Dat bedoel ik ja, gewoon afspelen over de telefoon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon die recorder tegen de microfoon aanhouden, kan toch met elke telefoon.
toch wel knap dat een mobieltje in een vliegtuig nog bereik heeft!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Dan krijgt die een boze stewardess achter zich aan omdat die niet mag bellen in het vliegtuig
Volgens mij kan dat gewoon hoor, ze zijn pas geleden bij KLM begonnen met een proef toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel knap dat een mobieltje in een vliegtuig nog bereik heeft!
Hehe, wat dom van mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel knap dat een mobieltje in een vliegtuig nog bereik heeft!
Het was een vliegtuig waarin diplomaten inzaten, lijkt me wel dat die mensen af en toe een telefoontje moeten kunnen plegen. Ik vind 't wel logisch dat Sjek kon bellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hehe, wat dom van mij![]()
Edit: op die vraag of het kan. Had het voor de zekerheid ff op google opgezocht, maar het vliegtuig moet worden aangepast met speciale apparatuur om het mogelijk te maken dat mensen met hun eigen mobiel kunnen bellen. Standaard is het dus niet mogelijk.
Inderdaad een beetje vreemd, vroeg het mezelf ook al af, maar misschien gaat de kwaliteit verloren en kan er geen claim op authenciteit worden gemaakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Gremen het volgende:
lol. En anders had hij het ook wel eerder kunnen doen, toen hij voor de eerste keer die tape had.
Ah jammer man, ik wil die goed film echt niet als cam zien, laat het ff weten als er een dvdrip of echt goede cam is.quote:
"Dquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:00 schreef -Mo- het volgende:
[[url=http://www.popcornnazi.com/24season11.jpg]afbeelding][/url]
Precies, misschien kan Jack wel heel goed stemmetjes nadoen, dan gelooft dus niemand hem meer!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:51 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje vreemd, vroeg het mezelf ook al af, maar misschien gaat de kwaliteit verloren en kan er geen claim op authenciteit worden gemaakt?
Ik dacht er ook gelijk aan toen ik hem zagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:33 schreef Bergie88 het volgende:
Op het vijfde plaatje weet ik wel een mooie fotosoep maar ik weet niet of ik dat kan maken hier
Dat bandje wat hij nu heeft zou dan net zo goed "nep" kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies, misschien kan Jack wel heel goed stemmetjes nadoen, dan gelooft dus niemand hem meer!
Maar dat is de reden.
Maar als ze het apparaatje hebben kunnen ze die dus testen of die authentiek is of niet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bandje wat hij nu heeft zou dan net zo goed "nep" kunnen zijn.
goede camquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:31 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ah jammer man, ik wil die goed film echt niet als cam zien, laat het ff weten als er een dvdrip of echt goede cam is.
Chloequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:35 schreef most_wanted het volgende:
Lomp wijf.
beeld viel toch tegenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
goede cam
geluid is stereo, beeld is ook goed.
ik ga mn best doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:55 schreef Merkie het volgende:
Tof. Denk alleen dat ik dan niet thuis ben, niemand die het kan opnemen met een TV-kaart ofzo?
Ja inderdaad, ik vind de CGI in tv-series sowieso flut.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:Jammer dat die 727 deze aflevering zo overduidelijk een animatie was.
Hey wie heeft mijn post van vanmorgen weggehaald. Iemand vond het zkr toch te ver gaan ik zal hem ff blurrenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik dacht er ook gelijk aan toen ik hem zag![]()
ik heb niks gezien..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey wie heeft mijn post van vanmorgen weggehaald. Iemand vond het zkr toch te ver gaan ik zal hem ff blurren
bbc1, af en toe komt Kiefer wel langs in beeld, zometeen mag hijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef burpicane het volgende:
volgens mij kijk ik naar een verkeerde bbc een dom wijf
Ik lag helemaal in een deuk toen hij die kerstboom indook...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef qu63 het volgende:
maandag een docu over Rocco DiLuca waarin je Kiefer in die kerstboom ziet springen!
cool interview, Kiefer wordt gekoppeld een Kirsten Davis![]()
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik lag helemaal in een deuk toen hij die kerstboom indook...![]()
Ik zou best weleens met kiefer een biertje willen drinken.![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allen
Tof!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:58 schreef qu63 het volgende:
goed, bijna de hele show opgenomen, nu nog ergens uploaden
2 gig bijna
ga nog wel ff kleiner maken denk ik
Puik plan!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:17 schreef Bergie88 het volgende:
Zo mag hij toch wel modjesik heb hem ff geblurd
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef imago het volgende:
Wie is ookalweer die man met dat telefoonding in z'n oor die blijkbaar de baas kan spelen over de president? Die kale met dat brilletje bedoel ik, waar speelde die nog meer in?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef imago het volgende:
Wie is ookalweer die man met dat telefoonding in z'n oor die blijkbaar de baas kan spelen over de president? Die kale met dat brilletje bedoel ik, waar speelde die nog meer in?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).
Hij had niet zo een goeie relatie met helicopters....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).
Wat is er maandag dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe we Sky kunnen opnemen maandag?
de docu over Rocco DeLuca en Kiefer als tourmanager.quote:
Tja als de kerstboom niet uit de weg gaat voor Jack Bauer dan gaat hij er maar gewoon doorheen.quote:
Volgens mij had hij het zelf ook ineens door want hij ging er gauw overheen praten.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:50 schreef Merkie het volgende:
Omg, Kiefer verklapt per ongeluk dat de president 'corrupt' is. De volgende afl. in Engeland is dat Jack Audrey ondervraagt, dus dat wisten de Engelsen nog niet lijkt me.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Bellator het volgende:
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."
Kiefer mag best Kerstmis bij mij vierenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Bellator het volgende:
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."
Kim Bauer of zijn echt dochter?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kiefer mag best Kerstmis bij mij vieren
Als ie zn dochter ook maar meenemt!
de dochter van Kieferquote:
Dammit!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Dos37 het volgende:
plaatjes werken niet qu63
Overmorgen hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Bergie88 het volgende:
Moguh weer 24, o shit hoe zal het aflopen. Crasht Jack voor de tweede keer vanuit de lucht en overleeft hij het weer. Het lijkt wel survival of the fitist dat 24
Moet ik dat héééle adres weer intypenquote:
My thoughts exactlyquote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Richardfun het volgende:
Nog 1 nachtje slapen, en dan weer 24 en Prison Break. Dinsdag is een fijne dag![]()
2 keer 24 toch? 1 losse aflevering en 1 dubbelequote:Op maandag 8 mei 2006 14:39 schreef Richardfun het volgende:
nog maar 2x prison break, en 3x 24. Daarna weer een grote leegte
21, 22 en 23&24quote:Op maandag 8 mei 2006 15:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
2 keer 24 toch? 1 losse aflevering en 1 dubbele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef burpicane het volgende:
we zijn gelukkig pas bij 20 bedoel je nog 1 aflevering meeer
ff iets wat met het vliegtuig gebeurd waar ze in zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik altijd verse koffie. Maar dat komt voornamelijk omdat ik op dinsdag altijd thuis werk en dus eigenlijk niet werk maar 24 en PB kijk. Dat is dan zo rond half 8 - 8 uurquote:Op maandag 8 mei 2006 20:35 schreef flapp0r het volgende:
Ff een andere vraag he. Wat eten jullie bij 24? Ik kijk altijd met een vriend van mij, en voorheen aten wij altijd m&m's met spa cactus (volgens ons de ideale combinatie), maar we willen nu iets anders proberen, any suggestions?.
Zeker waar, gelukkig heb je daar niet zoveel last van met broodquote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Aevum het volgende:
Niks, want als je kauwt dan mis je misschien een klein stukje tekst van 24 door het geluid
Ik heb altijd een flesje Jack Bauer Mineraal Water en een pakje Henderson Cookies.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:35 schreef flapp0r het volgende:
Ff een andere vraag he. Wat eten jullie bij 24? Ik kijk altijd met een vriend van mij, en voorheen aten wij altijd m&m's met spa cactus (volgens ons de ideale combinatie), maar we willen nu iets anders proberen, any suggestions?.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flesje Jack Bauer Mineraal Water en een pakje Henderson Cookies.
Het is weer bijna zover idd, k wacht in spanning afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef Twentyfour het volgende:
Morgenavond is het weer zover eindelijk!!!!
Heb er weer zin an
Beetje onzin van je. Dat het verhaal beetje gek is, gekker dan voorgaande jaren, wil niet zeggen dat het gelijk onzin is of onsamenhangend. Tis wel samenhangend, alleen hoogstonwaarschijnlijk en niet al te logisch. Maar nog steeds wel mogelijk en het blijft (vooralsnog) fictie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me wel een beetje aan het feit dat sommige stukjes als los zand aan elkaar hangen of gewoon slecht zijn hoor mensjes.
Voorbeelden:
- Palmer wist van een complot binnen de regering, kennelijk. Hoe?
- De terroristische groep en de regering probeerden los van elkaar te staan. Het lijkt me dan vrij onlogisch dat Palmer iets wist van de gijzeling op het vliegveld. En als je dan al wat weet, waarom stop je dan Chevinsky als hint in je memoires.
- De zenuwgasverhaallijn is best wel slecht. De terroristen willen zenuwgas van de Amerikaanse overheid laten ontploffen in Rusland ergens, maar de regering wil het dan al in een trainingskamp laten ontploffen. Als dat zo is, dan moet er toch iets van een ontstekingsgeval gevonden zijn in die containert op dat schip.
- En het vervolg ervan dan. "Niet in Rusland, dan maar hier
!" Niet echt heel sterk, en ik vind het wel knap hoe zo snel een plan is opgezet om het via de gascentrale te vervoeren naar huishoudens.
Verder vraag ik me af wat er verder nog gaat gebeuren. Zoveel kan er toch niet gebeuren, Sjek heeft de recording, Henderson en Bierko liggen ergens in CTU (toch?). Zou vandaag al de season finale kunnen zijn. Maar goed, ik zie vanmiddag wel wat er verder nog gaat gebeuren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Richardfun het volgende:
Ik dacht heel even dat Miles zeg maar netjes mee zou doen toen Karen hem alles vertelde, maar nee hoor. De rat. Als die recording nu gewist is door whatever hij in z'n hand had zitten word ik echt gek
Voor de promo kijkers:dat eerste was wel duidelijk, dat kon je wel zien aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de rest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]![]()
Miles vieze gore ratDat lachje op zijn gezicht toen de president zei I won't forget this
Ik kan me overigens ook wel enigszins vinden in de kritiek van Merkie. Ik vind de verhaallijn Bierko aan de ene kant / Logan en consorten aan de andere kant nou niet echt het toppunt van logica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach ach ach , wat is die miles toch een ongelooflijke rat, BAH!
wel weer een geniale ep. trouwens..Nobody fucks with Frank de Grave!!![]()
Geweldig aflevering, de muziek was echt geniaal!
En wat heb ik een hekel aan die Miles zeg, grrrrrrrr die vent moeten ze echt keihard afmaken!![]()
Promo's vind je hierIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
zie startpostquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef Stienn het volgende:
Waar is de promo te zien?bij preview
The following takes place between....
Michael Scofield![]()
Niet echt, normaal gesproken blijven er geen gaten over in 24. Tenminste, ik kan ze niet herinneren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Beetje onzin van je. Dat het verhaal beetje gek is, gekker dan voorgaande jaren, wil niet zeggen dat het gelijk onzin is of onsamenhangend. Tis wel samenhangend, alleen hoogstonwaarschijnlijk en niet al te logisch. Maar nog steeds wel mogelijk en het blijft (vooralsnog) fictie.
Verder echt wel een goede aflevering, alleen het einde met Miles vind ik niet tof. Dat gedoe met die recording moet nu gewoon voorbij zijn.
2000 light years from home![]()
Het begin was echt spannend, met dat vliegtuig enzo.Daarna beetje saai. Het verhaal vind ik nu wel een beetje afgezwakt, dat gedoe met Miles was echt typisch verzonnen om het te rekken... Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Bierko, daar gebeurt ook nog iets mee. Hij knikte naar de chauffeur en hij was in de 'previously on 24'.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef Fendy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:50 schreef Smithers.83 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef burpicane het volgende:
[..]
als je de andere spoilers leest is dat al duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
Vond het wel een leuke aflevering, spannend in ieder geval.
Maar qua verhaal viel het deze week toch wel een beetje tegen:
- Dat heller leeft is natuurlijk leuk (he rocks) maar ook wel een beetje cheesy
- De manier waarop Bierko ontsnapt is ook niet echt nieuw. Je zou toch verwachtend dat ze bij zo'n transfer een goede screening doen?
- Miles is ook niet echt verfrissend en ook onlogisch, die gast wordt al twee of drie uur niet betrokken en 20 minuten voordat de tape er is wordt hij ingelicht en net op tijd om te voorkomen dat de president zelfmoord pleegt, een beetje goedkope uitweg als je mij vraagt.
Maar verder blijft het natuurlijk echt een toffe serie!!!![]()
Die miles die vuile hond..![]()
En dat vliegtuig was duidelijk nep maar toch vond 'k het een mooie aflevering
Miles, sterf
Huilen dan.![]()
Kut miles, je kon het natuurlijk weer weten dat dit ging gebeuren. Maar wat Bierko er nog mee te maken gaat krijgen snap ik nietGaat hij soms de president afmaken
![]()
![]()
Die Miles moeten ze kapotschieten... wat een klojo zeg. Wat hij ook gedaan heeft met de recording, het is te hopen dat Chloe al ergens een back-up had.
En dat Bierko stuk zal niet voor niets geweest zijn... ik heb zo'n voorgevoel dat hij wel vrij zal komen of zo...
Oh, en natuurlijk: Heller!!!!![]()
![]()
van mij mag ie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:17 schreef Jasza het volgende:
Kut miles, je kon het natuurlijk weer weten dat dit ging gebeuren. Maar wat Bierko er nog mee te maken gaat krijgen snap ik nietGaat hij soms de president afmaken
![]()
Zo jammer dat Miles tussendoor kwam. Als Logan zichzelf kapot had geschoten was het echt een supregoede aflevering met een 'mooi' einde (en zelfs een beetje medelijden) geweest. Dat is gewoon door de plee gespoeld
.
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:22 schreef Merkie het volgende:
Zo jammer dat Miles tussendoor kwam. Als Logan zichzelf kapot had geschoten was het echt een supregoede aflevering met een 'mooi' einde (en zelfs een beetje medelijden) geweest. Dat is gewoon door de plee gespoeld
.
kut Miles
It's Time To Shine
only 1 hour left before the season finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hadden inderdaad moeten eindigen met Logan die een kogel door zijn kop jaagt. Dan hadden de laatste 3 afleveringen nog over Bierko en die bluetooth buddies kunnen gaan.
Helaas.![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef koudair het volgende:
only 1 hour left before the season finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok duidelijkbierko ontsnapt. miles is een hond maar dat is geen nieuws. logon pleegt nog geen zelfmoord maar dat enkel en alleen omdat hij nog hoop heeft.
ben erg benieuwd hoe het verder gaat. als miles niet doodgaat of erg veel pijn gaat lijden zou ik teleurgesteld zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Zwaar coole episode, nog maar 3 te gaan. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Lijkt me niet, want dat blijven verwachtingen natuurlijk. Die laatste zin van Henderson kan net zo goed ergens anders over gaan. Ik ben zelf wel bang dat het klopt trouwens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je de andere spoilers leest is dat al duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
ben erg benieuwd hoe het verder gaat. als miles niet doodgaat of erg veel pijn gaat lijden zou ik teleurgesteld zijn![]()
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Idd, dat had ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.![]()
Ging zelfs nog kijken of ik wel de goede aflevering aan 't kijken was
Huilen dan.![]()
ik zat ook ff raar te kijken jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.
It's Time To Shine
Kwam denk ik vooral op dat Bierko weer terugkwam en weer ff opheldering voor de mensen. Ik haat Miles, Jack moet hem afmaken!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.24, de beste serie ooit.![]()
Miles
Zoals eerder gezegt had ik het idd ook een mooier einde gevonden als logan zichzelf een kogel door ze kop joeg, is dat verhaal gedeelte tenminste opgelost, maar nee, hij word weer 1 seconde voordat hij moet aftreden/zelfmoord pleegt gered ....![]()
Ik had exact hetzelfde. Was toch echt aflevering 21quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook![]()
Ging zelfs nog kijken of ik wel de goede aflevering aan 't kijken was![]()
.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef F_N het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want dat blijven verwachtingen natuurlijk. Die laatste zin van Henderson kan net zo goed ergens anders over gaan. Ik ben zelf wel bang dat het klopt trouwens.welke zin in welke episode en welk gedeelte wordt dat gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Goede aflevering weer, maar enigzins voorspelbaar. Dat er iets met Bierko ging gebeuren dat was wel zeker en dat Miles de hele bende weer verpest vanwege zijn machtsgeilheid zag ik ook allang aankomen. Maar verder goede aflevering alleen hopen dat ze de laatste 3 nog interessant houden dan is het echt een topseizoen.![]()
![]()
Voor sommigen is dit misschien oud nieuws, maar ik las in de Veronica gids, dat Joel Surnow Dan Brown benaderd heeft voor de rechten van de Da Vinci code. De bedoeling was dat Jack die code in seizoen 3 zou kraken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
welke zin in welke episode en welk gedeelte wordt dat gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Dat is hier al best vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:29 schreef DaMart het volgende:
Voor sommigen is dit misschien oud nieuws, maar ik las in de Veronica gids, dat Joel Surnow Dan Brown benaderd heeft voor de rechten van de Da Vinci code. De bedoeling was dat Jack die code in seizoen 3 zou kraken.
Leuke aflevering weer, maar die crashlanding van tenenkrommend.
En de cockpit was duidelijk niet die van een 727, met al die LCD schermen.![]()
Ach, de budgetten van TV-Series zijn eenmaal niet zo hoog als van films (kwa budget per uur)quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is hier al best vaak voorbij gekomen.
Leuke aflevering weer, maar die crashlanding van tenenkrommend.
En de cockpit was duidelijk niet die van een 727, met al die LCD schermen.// Last.fm![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
ok, hoe de hell weten ze dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Het zal deels budget zijn, maar bij een serie is er ook niet veel tijd om dat soort scenes te schieten. Tenzij dat voor het seizoen al gepland staat, zoals de Air Force One van seizoen 4. Ik meen me te herinneren dat die wel weer heel fraai was. Als het geen echte beelden waren...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ach, de budgetten van TV-Series zijn eenmaal niet zo hoog als van films (kwa budget per uur)![]()
Klopt. Zeker als het waar is dat ze aan het begin van het seizoen nog niet precies weten waar ze heen gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zal deels budget zijn, maar bij een serie is er ook niet veel tijd om dat soort scenes te schieten. Tenzij dat voor het seizoen al gepland staat, zoals de Air Force One van seizoen 4. Ik meen me te herinneren dat die wel weer heel fraai was. Als het geen echte beelden waren...// Last.fm![]()
net mn telefoon volgepropt met Kiefer-soundfiles
It's Time To Shine
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:07 schreef qu63 het volgende:
net mn telefoon volgepropt met Kiefer-soundfiles![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.![]()
Als ik ooit een nieuwe telefoon heb, wil ik het CTUtelefoongeluid instellen![]()
![]()
dan heb ik Kiefer die een kalkoen nadoetquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.
en als smsgeluid doet ie een poesje na
It's Time To Shine
Ik vind dat we wel even stil mogen staan bij het geweldige geacteer van die vent die Logan speelt.. En nu mag hij volgende week een kogel door z'n kop jagen
.
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]ja dat weet ik wel maar mij is niks bekend dat kim gevangen is ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens wil ik weten welke zin van henderson ze bedoelenWhen you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Heeft iemand toevallig een animated gif van het 24 logo? Bedankt!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dacht er pas nog aan, dat Logan sterk wordt neer gezet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat we wel even stil mogen staan bij het geweldige geacteer van die vent die Logan speelt.. En nu mag hij volgende week een kogel door z'n kop jagen
.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:dat was geen spoiler maar slechts een speculatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef burpicane het volgende:
[..]
dat was geen spoiler maar slechts een speculatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat beschermt henderson als het de prez niet is ?
en ja lame ass way om miles als een rat nog het plot te vertragenQuickpar fo shizzle![]()
Idd burpicane. Daarom hebben we dat al die tijd ook in spoilertags geplaatst. Het ging over iets uit de preview en wat wij daaruit concludeerden. En er zijn mensen die zelfs niets van de preview willen weten.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef burpicane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miles... Vuile rat.
Ik heb in 2-3 weken de tijd naar alle afleveringen vanaf seizoen 1 gekeken, dat ik deze serie niet eerder heb ontdekt.![]()
![]()
Bedankt dat jullie de naam Kim nog buiten de spoiler tags laten vallen.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door -Mo- op 11-05-2006 00:09:25 ]![]()
Het blijft een redelijk vergezochte speculatie. Het is alles behalve zeker dat Kim nog terug komt. Als ik heel eerlijk ben verwacht ik het eigenlijk niet, dus maak je niet te druk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef -Mo- het volgende:
Bedankt dat jullie de naam Kim nog buiten de spoiler tags laten vallen.
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Preview gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Waarom is die opname niet via zn pda verzonden, er worden complete satelietkaarten doorgestuurd per pda,maar een wavje kan niet?![]()
Zal wel iets met authenticity check te maken hebben. Jack had het erover dat Chloe een 'digital signature' moest maken of zo 'so that we can establish a chain of evidence'(quote van Jackie dus).quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is die opname niet via zn pda verzonden, er worden complete satelietkaarten doorgestuurd per pda,maar een wavje kan niet?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
ik vond het tegenvallen.. niet zeer de ep zelf maar het feit dat Miles opeens de moraalridder gaat uithangen is gewoon om die laatste 3 eps nog vol te krijgen![]()
ik had het eigenlijk wel verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond het tegenvallen.. niet zeer de ep zelf maar het feit dat Miles opeens de moraalridder gaat uithangen is gewoon om die laatste 3 eps nog vol te krijgenIt's Time To Shine
Ik vond dats tuk met Logan erg mooi. Had een stulle klok verwacht na zn zelfmoord en darna nog 3 afleveringen met dat gas.
En verder had ik verwacht dat Miles Cloe zou vermoorden.![]()
tja ik had verwacht dat scofield jack zou helpen ontsnappen uit dat vliegtuig... maarja☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
Precies. Dat was prachtig geweest. Sowieso had de zelfmoord van Logan echt een schitterende einde van het hele seizoen geweest, met stille klok uiteraard.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond dats tuk met Logan erg mooi. Had een stulle klok verwacht na zn zelfmoord en darna nog 3 afleveringen met dat gas.![]()
Dat is echt een domme gedachte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
En verder had ik verwacht dat Miles Cloe zou vermoorden.![]()
![]()
De aflevering was erg spannend! Jammer van het einde
Oh en ik wou graag de groetjes doen aan Mo, Merkie en TC03
The only reason that you're conscious right now is because I don't want to carry you.![]()
Groetjes terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:38 schreef Aevum het volgende:
De aflevering was erg spannend! Jammer van het einde
Oh en ik wou graag de groetjes doen aan Mo, Merkie en TC03!
Excuses! Zei ik toch alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Groetjahahahhaah';s terug:D:D
Stik in je Gaynoord Merkie
Geen groetjes meer voor jou. Ik was alleen erg emotioneel en jij weet net zo goed als ik waarom dat was
.
Want? Inmiddels zijn alle helden al dood en Miles doet alles om zich in te likken bij de president.quote:![]()
Miles is geen moordenaar, het zou echt totaal niet passen als hij nu Chloe zou willen vermoorden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want? Inmiddels zijn alle helden al dood en Miles doet alles om zich in te likken bij de president.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:04 schreef Stienn het volgende:Over seizoen 6 of de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig om even te weten om te kunnen beoordelen of je hem wilt lezen of niet![]()
![]()
Londen was de film geloof ik..It's Time To Shine
Alsof mensen in 24 altijd zijn wie ze op het eerste gezicht lijken te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Miles is geen moordenaar, het zou echt totaal niet passen als hij nu Chloe zou willen vermoorden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja ik had verwacht dat scofield jack zou helpen ontsnappen uit dat vliegtuig... maarja![]()
![]()
Meijers?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Precies. Nina Meijers bleek na 24 afleveringen een huurlinge te zijnMaar dat zegt niks natuurlijk. Alles kan in 24 maar dit had gewoon erg onlogisch geweest.
![]()
Ik hoop dat het niet gaat geveuren maar de kans bestaat dat 24 niet as dinsdag komt in de US omdat Bush zonodig het volk toe moet spreken op tv. Dit komt een uur voor 24 (onder prison break dus) maar als het uitloopt komt 24 ook in gevaar. Laten we hopen van niet!
Hopelijk komt er dan een rip van de Canadese tv die volgens mij wel gewoon doorgaat....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Bushquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Un4 het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat geveuren maar de kans bestaat dat 24 niet as dinsdag komt in de US omdat Bush zonodig het volk toe moet spreken op tv. Dit komt een uur voor 24 (onder prison break dus) maar als het uitloopt komt 24 ook in gevaar. Laten we hopen van niet!
Hopelijk komt er dan een rip van de Canadese tv die volgens mij wel gewoon doorgaat..
Inderdaad, die machtsgeile baviaan heeft nooit wat zinnigs te zeggen. En als 24 in het gedrang komt door die klojo, dan moet Jack hem maar uitschakelen!quote:![]()
Misschien komt ie met de mededeling dat de secretary of defense van een klif af is gereden en op de intensive care ligt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, die machtsgeile baviaan heeft nooit wat zinnigs te zeggen. En als 24 in het gedrang komt door die klojo, dan moet Jack hem maar uitschakelen!Of een curfew (sp?) natuurlijk.
...war never changes
Of hij treedt af omdat een CTU agent heeft ontdekt dat Bush zelf achter de aanslagen van 11 september zatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
Misschien komt ie met de mededeling dat de secretary of defense van een klif af is gereden en op de intensive care ligt.Of een curfew (sp?) natuurlijk.
![]()
![]()
Wordt Prison Break niet uitgezonden dan a.s maandag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Un4 het volgende:
Hopelijk komt er dan een rip van de Canadese tv die volgens mij wel gewoon doorgaat.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
24 OST is echt zo waanzinnig goed zeg... Er moet echt zoooooo snel een nieuwe komen. Bijna liever dat dan seizoen 6. Hehe.![]()
![]()
PRISON BREAK and 24 will air in their entirety Monday night following live FOX News coverage of President Bush's address to the nation (8:00-8:20 PM ET/7:00-7:20 PM CT/6:00-6:20 PM MT/5:00-5:20 PM PT) on the FOX network. In the Eastern and Central time zones, the season finale of PRISON BREAK and the season's penultimate episode of 24 each will air 20 minutes later than previously announced. There are no changes to the previously announced primetime schedule in Mountain Time and Pacific Time, since primetime in those time zones is not impacted by the President's speech.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
20 minuten kan ik mee levenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PRISON BREAK and 24 will air in their entirety Monday night following live FOX News coverage of President Bush's address to the nation (8:00-8:20 PM ET/7:00-7:20 PM CT/6:00-6:20 PM MT/5:00-5:20 PM PT) on the FOX network. In the Eastern and Central time zones, the season finale of PRISON BREAK and the season's penultimate episode of 24 each will air 20 minutes later than previously announced. There are no changes to the previously announced primetime schedule in Mountain Time and Pacific Time, since primetime in those time zones is not impacted by the President's speech.
It's Time To Shine
PHEW
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Dat scheelt weer. Netjes dat Fox daar zo snel mee komt trouwens!![]()
Vorige keer viel de State of The Union op 24 tijd en werd er een episode verplaats naar de zondag wat dus dramatische kijkcijfers tot gevolgen had. En dat terwijl dat de befaamde aflevering is waar Chapelle de kogel kreeg.....war never changes
dat willen ze dus niet nog een keerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Un4 het volgende:
Dat scheelt weer. Netjes dat Fox daar zo snel mee komt trouwens!![]()
Vorige keer viel de State of The Union op 24 tijd en werd er een episode verplaats naar de zondag wat dus dramatische kijkcijfers tot gevolgen had. En dat terwijl dat de befaamde aflevering is waar Chapelle de kogel kreeg..
It's Time To Shine
Grappig stukje over aflevering 21 (lekker cynisch): http://www.tvgasm.com/archives/24/002097.php
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:17 schreef Merkie het volgende:
Grappig stukje over aflevering 21 (lekker cynisch): http://www.tvgasm.com/archives/24/002097.php
![]()
![]()
It's Time To Shine
quote:Considering the only person to make it out of the CTU infirmary no worse than he started was Christopher Henderson, I don't know how I would consider anybody forced to spend time in that place safe.
quote:...but Jack still has that messenger bag and his hoodie, so he's going to be tough to take down.![]()
quote:Remember when the plane was going to be shot down because it was too far from an airport? If only they had been traveling on the back streets in a Tahoe with Curtis, they never would have had that problem.![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Bellator op 13-05-2006 16:45:48 ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja godver, ik krijg hem niet kleinerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:19 schreef qu63 het volgende:
Merkie, je avatar is te groot
Meldtopic te grote webicons.
Erg lachen idd. Doen ze zo'n verslag van elke ep?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Er staat een spoiler in de laatste paar regels over de volgende episode
Dus voor diegene je ebnt gewaarschuwd
Michael Scofield![]()
ik had er over heen gelezen, maar nu heb ik em alsnog gelezenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
Er staat een spoiler in de laatste paar regels over de volgende episode
Dus voor diegene je ebnt gewaarschuwd
It's Time To Shine
idd jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Het is amper een spoiler trouwens, ik denk dat echt iedereen dat al aan zag komen.
vandaar dat ik er overheen las denk ik
It's Time To Shine
bij 24 weet je maar nooitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Het is amper een spoiler trouwens, ik denk dat echt iedereen dat al aan zag komen.
Michael Scofield![]()
WHaaaaaaaaaaa zo vet!!quote:![]()
Mwhahah, kiefer op zijn best!!
Tof!![]()
waar kwam deze ookw eer uit?
had hem wel gezien, maar weet ff niet meer de link te vinden
[ Bericht 13% gewijzigd door jdiezrequejo op 13-05-2006 22:24:11 ]The following takes place between....
Michael Scofield![]()
heb je die uit de docu geknipt?quote:It's Time To Shine
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef Bellator het volgende:
[..]
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."![]()
![]()
In ONZ hebben we de zogeheten TTT's: TipTopTopcs. Topics die goed zijn. Ik ben van plan een TTBPP in te voeren. TipTopBauerPromotingPost. De eerste genomineerde is Myers. Hij snapt goed hoe een echte 24 en Jack Bauer fan feestdagen beleeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Myers het volgende:
Ik print wel een plaatje uit van Jack Bauer en geef dat aan d'r.![]()
Voor de mensen die willen weten wat er in afl 22 gebeurt, alles staat in de spoiler. De hele aflevering, dus als je niets wilt weten NIET LEZEN
[ toch maar weer verwijderd ]
[ Bericht 22% gewijzigd door scanman01 op 14-05-2006 10:48:52 ]My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Why would people wanna know the entire episode?
Als mensen echt het willen weten, gaan ze zelf wel op zoek naar spoilers, dunkt mij.
Nu zijn er vast mensen die zich niet kunnen inhouden, en het niet weten willen maar het toch lezen.![]()
![]()
Ik moet me idd inhouden
Zit inderdaad wat in. Dat ken ik van mezelf ook. Ik heb het dus maar weer verwijderd.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:03 schreef -Mo- het volgende:
Why would people wanna know the entire episode?
Als mensen echt het willen weten, gaan ze zelf wel op zoek naar spoilers, dunkt mij.
Nu zijn er vast mensen die zich niet kunnen inhouden, en het niet weten willen maar het toch lezen.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Gelukkig. Ik zit nog al eens in trance doelloos te surfen en dan kan ik zomaar per ongeluk die spoiler lezen.![]()
![]()
dank voor het verwijderen scanman, kweenie of ik mezelf had kunnen beheersen t/m dinsdag
Ik heb me niet kunnen inhouden, en heb het al gelezen.
Ik ben niet gewend om zolang te moeten wachten op de volgende aflevering van 24, want ik heb in zo'n 2 weken de tijd 4x24+1x20 = 116 afleveringen gezien.![]()
![]()
misschien heeft ie 21 nog niet gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
It's Time To Shine
don't blame mequote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan is het knap dom dat 'ie die spoiler heeft gelezen.
It's Time To Shine
Don't blame me either. I was only the messengerquote:
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Ik heb 3 dagen moeten wachten om naar episode #21 te kunnen kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
![]()
![]()
Hebben jullie de 24 poll al gezien op de fox site ?, heb een aantal keer vaak gevote.![]()
http://www.fox.com/24/images/poll.swf <-- Directe link![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef SHuisman het volgende:
Hebben jullie de 24 poll al gezien op de fox site ?, heb een aantal keer vaak gevote.![]()
http://www.fox.com/24/images/poll.swf <-- Directe linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
w000t!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid
de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor Chloë
It's Time To Shine
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]w000t!de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor ChloëIk ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
![]()
Waarom zou je dat in godsnaam willen op zo'n onbelangrijke pollquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
Waarom zou je dat uberhaupt willen!
Denk ook niet dat de policy dat toestaat![]()
![]()
dat is weer net iets téquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
It's Time To Shine
Bijna net zo sneu als vrouwen versieren met 24 onelinersquote:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
een echt geweldige promo @ fox.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:33 schreef burpicane het volgende:
een echt geweldige promo @ fox.comwaar???? link??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog 5 uur!quote:
plus de tijd die dubya nodig heeft
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: