quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef burpicane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een redelijk vergezochte speculatie. Het is alles behalve zeker dat Kim nog terug komt. Als ik heel eerlijk ben verwacht ik het eigenlijk niet, dus maak je niet te druk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef -Mo- het volgende:
Bedankt dat jullie de naam Kim nog buiten de spoiler tags laten vallen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Zal wel iets met authenticity check te maken hebben. Jack had het erover dat Chloe een 'digital signature' moest maken of zo 'so that we can establish a chain of evidence'(quote van Jackie dus).quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is die opname niet via zn pda verzonden, er worden complete satelietkaarten doorgestuurd per pda,maar een wavje kan niet?
ik had het eigenlijk wel verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond het tegenvallen.. niet zeer de ep zelf maar het feit dat Miles opeens de moraalridder gaat uithangen is gewoon om die laatste 3 eps nog vol te krijgen
Precies. Dat was prachtig geweest. Sowieso had de zelfmoord van Logan echt een schitterende einde van het hele seizoen geweest, met stille klok uiteraard.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond dats tuk met Logan erg mooi. Had een stulle klok verwacht na zn zelfmoord en darna nog 3 afleveringen met dat gas.
Dat is echt een domme gedachte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
En verder had ik verwacht dat Miles Cloe zou vermoorden.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:38 schreef Aevum het volgende:
De aflevering was erg spannend! Jammer van het einde
Oh en ik wou graag de groetjes doen aan Mo, Merkie en TC03
Excuses! Zei ik toch alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Groetjahahahhaah';s terug:D:D
Stik in je Gaynoord Merkie
Geen groetjes meer voor jou
Want? Inmiddels zijn alle helden al dood en Miles doet alles om zich in te likken bij de president.quote:
Miles is geen moordenaar, het zou echt totaal niet passen als hij nu Chloe zou willen vermoorden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want? Inmiddels zijn alle helden al dood en Miles doet alles om zich in te likken bij de president.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:04 schreef Stienn het volgende:Over seizoen 6 of de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig om even te weten om te kunnen beoordelen of je hem wilt lezen of niet![]()
Alsof mensen in 24 altijd zijn wie ze op het eerste gezicht lijken te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Miles is geen moordenaar, het zou echt totaal niet passen als hij nu Chloe zou willen vermoorden.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja ik had verwacht dat scofield jack zou helpen ontsnappen uit dat vliegtuig... maarja
Meijers?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Precies. Nina Meijers bleek na 24 afleveringen een huurlinge te zijn
Bushquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Un4 het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat geveuren maar de kans bestaat dat 24 niet as dinsdag komt in de US omdat Bush zonodig het volk toe moet spreken op tv. Dit komt een uur voor 24 (onder prison break dus) maar als het uitloopt komt 24 ook in gevaar. Laten we hopen van niet!
Hopelijk komt er dan een rip van de Canadese tv die volgens mij wel gewoon doorgaat.
Inderdaad, die machtsgeile baviaan heeft nooit wat zinnigs te zeggen. En als 24 in het gedrang komt door die klojo, dan moet Jack hem maar uitschakelen!quote:
Misschien komt ie met de mededeling dat de secretary of defense van een klif af is gereden en op de intensive care ligt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, die machtsgeile baviaan heeft nooit wat zinnigs te zeggen. En als 24 in het gedrang komt door die klojo, dan moet Jack hem maar uitschakelen!
Of hij treedt af omdat een CTU agent heeft ontdekt dat Bush zelf achter de aanslagen van 11 september zatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
Misschien komt ie met de mededeling dat de secretary of defense van een klif af is gereden en op de intensive care ligt.Of een curfew (sp?) natuurlijk.
Wordt Prison Break niet uitgezonden dan a.s maandag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Un4 het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat geveuren maar de kans bestaat dat 24 niet as dinsdag komt in de US omdat Bush zonodig het volk toe moet spreken op tv. Dit komt een uur voor 24 (onder prison break dus) maar als het uitloopt komt 24 ook in gevaar. Laten we hopen van niet!
Hopelijk komt er dan een rip van de Canadese tv die volgens mij wel gewoon doorgaat.
20 minuten kan ik mee levenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PRISON BREAK and 24 will air in their entirety Monday night following live FOX News coverage of President Bush's address to the nation (8:00-8:20 PM ET/7:00-7:20 PM CT/6:00-6:20 PM MT/5:00-5:20 PM PT) on the FOX network. In the Eastern and Central time zones, the season finale of PRISON BREAK and the season's penultimate episode of 24 each will air 20 minutes later than previously announced. There are no changes to the previously announced primetime schedule in Mountain Time and Pacific Time, since primetime in those time zones is not impacted by the President's speech.
dat willen ze dus niet nog een keerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Un4 het volgende:
Dat scheelt weer. Netjes dat Fox daar zo snel mee komt trouwens!![]()
Vorige keer viel de State of The Union op 24 tijd en werd er een episode verplaats naar de zondag wat dus dramatische kijkcijfers tot gevolgen had. En dat terwijl dat de befaamde aflevering is waar Chapelle de kogel kreeg..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:17 schreef Merkie het volgende:
Grappig stukje over aflevering 21 (lekker cynisch): http://www.tvgasm.com/archives/24/002097.php
Grappig stukje over aflevering 21 (lekker cynisch): http://www.tvgasm.com/archives/24/002097.php
quote:Considering the only person to make it out of the CTU infirmary no worse than he started was Christopher Henderson, I don't know how I would consider anybody forced to spend time in that place safe.
quote:...but Jack still has that messenger bag and his hoodie, so he's going to be tough to take down.
quote:Remember when the plane was going to be shot down because it was too far from an airport? If only they had been traveling on the back streets in a Tahoe with Curtis, they never would have had that problem.
Ja godver, ik krijg hem niet kleinerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:19 schreef qu63 het volgende:
Merkie, je avatar is te groot
Meldtopic te grote webicons
ik had er over heen gelezen, maar nu heb ik em alsnog gelezenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
Er staat een spoiler in de laatste paar regels over de volgende episode
Dus voor diegene je ebnt gewaarschuwd
idd jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Het is amper een spoiler trouwens, ik denk dat echt iedereen dat al aan zag komen.
bij 24 weet je maar nooitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Het is amper een spoiler trouwens, ik denk dat echt iedereen dat al aan zag komen.
WHaaaaaaaaaaa zo vet!!quote:
heb je die uit de docu geknipt?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef Bellator het volgende:
[..]
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Myers het volgende:
Ik print wel een plaatje uit van Jack Bauer en geef dat aan d'r.
Zit inderdaad wat in. Dat ken ik van mezelf ook. Ik heb het dus maar weer verwijderd.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:03 schreef -Mo- het volgende:
Why would people wanna know the entire episode?
Als mensen echt het willen weten, gaan ze zelf wel op zoek naar spoilers, dunkt mij.
Nu zijn er vast mensen die zich niet kunnen inhouden, en het niet weten willen maar het toch lezen.
misschien heeft ie 21 nog niet gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
don't blame mequote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan is het knap dom dat 'ie die spoiler heeft gelezen.
Don't blame me either. I was only the messengerquote:
Ik heb 3 dagen moeten wachten om naar episode #21 te kunnen kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef SHuisman het volgende:
Hebben jullie de 24 poll al gezien op de fox site ?, heb een aantal keer vaak gevote.![]()
http://www.fox.com/24/images/poll.swf <-- Directe link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
w000t!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid
de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor Chloë
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]w000t!de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor Chloë
Waarom zou je dat in godsnaam willen op zo'n onbelangrijke pollquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
dat is weer net iets téquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
Bijna net zo sneu als vrouwen versieren met 24 onelinersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:33 schreef burpicane het volgende:
een echt geweldige promo @ fox.comwaar???? link??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 5 uur!quote:
next weekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:34 schreef Jasza het volgende:
Is het vandaag een dubbele aflevering of volgende week eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |