Aan dit advies heb je watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef Furia het volgende:
Je kunt toch wel bij een benzinepomp wat halen. Leuk tijdschrift en flinke doos chocolade ofzo. En een bloemetje
Principieel niets geven staat een beetje stom als je broertje en je zusje met zorgvuldig uitgezochte cadeau's aan komen zetten, inclusief versje en mooie tekeningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef ChrisJX het volgende:
Maandag iets leuks kopen en dat geven onder het mom van: 'Moederdag is commerciële shit, hier heb je 'zomaar' iets'
Of gewoon principieel helemaal niets geven, dat kan ook. Maar als ik dan weer denk aan mijn lieve moedertje doe ik toch maar gewoon mee met de kudde
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef EricG het volgende:
Principieel niets geven staat een beetje stom als je broertje en je zusje met zorgvuldig uitgezochte cadeau's aan komen zetten, inclusief versje en mooie tekening![]()
Goed idee.....geef d'r een verbrande cdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef Peekaboo het volgende:
brand een cd'tje
Bekijk het van de positieve kant: daarna hoef je haar 49 weken niks meer te geven!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik geef mijne niets, ze is 3 weken geleden nog jarig geweest.
Zelfde verhaal hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef EricG het volgende:
KUT!!!
Ik kom er net achter dat het morgen moederdag is en dat ik vergeten ben een cadeau te kopen!! GODVERDOMME HOE LUL IK ME HIERUIT?
beste plan sinds jaren, lekker goedkoopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef kyraaa het volgende:
bloemen uit de tuin van je buren jatten en touwtje om binden?
ook een goed planquote:Op zondag 14 mei 2006 00:38 schreef Paxlie het volgende:
cadeaubon in elkaar flansen voor een dag in een sauna of een pedicure of iets dergelijks
Verlaat je moeder voorgoedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef EricG het volgende:
KUT!!!
Ik kom er net achter dat het morgen moederdag is en dat ik vergeten ben een cadeau te kopen!! GODVERDOMME HOE LUL IK ME HIERUIT?
Het enige tankstation in Vught was dicht op de één of andere manierquote:Op zondag 14 mei 2006 01:53 schreef Panzer het volgende:
Een bosje bloemen bij een tankstation halen en dan eventueel zeggen dat de echte verassing maandag komt, waarbij je dan nog even de tijd hebt om een echt cadeau te halen.
Geen dank.
Koop haar bij Christine Leduc een dildo. Daar zal ze blij mee zijn !quote:Op zondag 14 mei 2006 10:51 schreef EricG het volgende:
[..]
Het enige tankstation in Vught was dicht op de één of andere manier![]()
Nu heb ik maar wat kaarsen uit de kast gehaald en er een papiertje omheen gedaan. Ze was er niet echt blij mee volgens mij![]()
Op een zondag?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Koop haar bij Christine Leduc een dildo. Daar zal ze blij mee zijn !![]()
![]()
![]()
eppoquote:Op zondag 14 mei 2006 13:51 schreef amaranta het volgende:
alleen eppo's vergeten moederdag! Man! Het is de vrouw aan wie jij je leven te danken hebt!
Eppo, je kent toch wel Nederlands.quote:
Mom I Like to Fuckquote:Op zondag 14 mei 2006 16:17 schreef P-azz het volgende:
MILF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |