van mij mag ie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:17 schreef Jasza het volgende:
Kut miles, je kon het natuurlijk weer weten dat dit ging gebeuren. Maar wat Bierko er nog mee te maken gaat krijgen snap ik nietGaat hij soms de president afmaken
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:22 schreef Merkie het volgende:
Zo jammer dat Miles tussendoor kwam. Als Logan zichzelf kapot had geschoten was het echt een supregoede aflevering met een 'mooi' einde (en zelfs een beetje medelijden) geweest. Dat is gewoon door de plee gespoeld
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef koudair het volgende:
only 1 hour left before the season finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet, want dat blijven verwachtingen natuurlijk. Die laatste zin van Henderson kan net zo goed ergens anders over gaan. Ik ben zelf wel bang dat het klopt trouwens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je de andere spoilers leest is dat al duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
ben erg benieuwd hoe het verder gaat. als miles niet doodgaat of erg veel pijn gaat lijden zou ik teleurgesteld zijn![]()
Idd, dat had ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.
ik zat ook ff raar te kijken jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals Miles bestaan er heel veel mensen. Die types doen alles om hogerop te komen. Ze zouden zelfs hun eigen moeder nog verraden als dat iets oplevert. Die types kent iedereen wel.
Wat me vanavond vooral opviel was dat, volgens mij voor het eerst, beelden in de 'previous on 24' zaten van een aardig tijdje geleden. Normaal zijn dat volgens mij alleen beelden uit de vorige aflevering.
Kwam denk ik vooral op dat Bierko weer terugkwam en weer ff opheldering voor de mensen. Ik haat Miles, Jack moet hem afmaken!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde. Was toch echt aflevering 21quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook![]()
Ging zelfs nog kijken of ik wel de goede aflevering aan 't kijken was![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef F_N het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want dat blijven verwachtingen natuurlijk. Die laatste zin van Henderson kan net zo goed ergens anders over gaan. Ik ben zelf wel bang dat het klopt trouwens.welke zin in welke episode en welk gedeelte wordt dat gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
welke zin in welke episode en welk gedeelte wordt dat gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat is hier al best vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:29 schreef DaMart het volgende:
Voor sommigen is dit misschien oud nieuws, maar ik las in de Veronica gids, dat Joel Surnow Dan Brown benaderd heeft voor de rechten van de Da Vinci code. De bedoeling was dat Jack die code in seizoen 3 zou kraken.
Ach, de budgetten van TV-Series zijn eenmaal niet zo hoog als van films (kwa budget per uur)quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is hier al best vaak voorbij gekomen.
Leuke aflevering weer, maar die crashlanding van tenenkrommend.
En de cockpit was duidelijk niet die van een 727, met al die LCD schermen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
ok, hoe de hell weten ze dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Het zal deels budget zijn, maar bij een serie is er ook niet veel tijd om dat soort scenes te schieten. Tenzij dat voor het seizoen al gepland staat, zoals de Air Force One van seizoen 4. Ik meen me te herinneren dat die wel weer heel fraai was. Als het geen echte beelden waren...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ach, de budgetten van TV-Series zijn eenmaal niet zo hoog als van films (kwa budget per uur)
Klopt. Zeker als het waar is dat ze aan het begin van het seizoen nog niet precies weten waar ze heen gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zal deels budget zijn, maar bij een serie is er ook niet veel tijd om dat soort scenes te schieten. Tenzij dat voor het seizoen al gepland staat, zoals de Air Force One van seizoen 4. Ik meen me te herinneren dat die wel weer heel fraai was. Als het geen echte beelden waren...
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:07 schreef qu63 het volgende:
net mn telefoon volgepropt met Kiefer-soundfiles
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.
dan heb ik Kiefer die een kalkoen nadoetquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mijn broer heeft "WHO ARE YOU WORKING FOR?" als wkker.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]ja dat weet ik wel maar mij is niks bekend dat kim gevangen is ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens wil ik weten welke zin van henderson ze bedoelenWhen you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Dacht er pas nog aan, dat Logan sterk wordt neer gezet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat we wel even stil mogen staan bij het geweldige geacteer van die vent die Logan speelt.. En nu mag hij volgende week een kogel door z'n kop jagen
.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:dat was geen spoiler maar slechts een speculatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef burpicane het volgende:
[..]
dat was geen spoiler maar slechts een speculatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |