abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37673462
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef Bellator het volgende:

[..]

Ik heb altijd een flesje Jack Bauer Mineraal Water en een pakje Henderson Cookies.
The only reason that you're conscious right now is because I don't want to carry you.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:19:58 #127
141350 Twentyfour
PUT DOWN YOUR WEAPON
pi_37677977
Morgenavond is het weer zover eindelijk!!!!

Heb er weer zin an
24, de beste serie ooit.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:21:02 #128
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37678012
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef Twentyfour het volgende:
Morgenavond is het weer zover eindelijk!!!!

Heb er weer zin an
Het is weer bijna zover idd, k wacht in spanning af
pi_37679954
Hoelaat staat het erop ?
pi_37681109
Miles teringlijer
En de president had zich gewoon moeten doodschieten
  dinsdag 9 mei 2006 @ 07:56:18 #131
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37681367
Ik erger me wel een beetje aan het feit dat sommige stukjes als los zand aan elkaar hangen of gewoon slecht zijn hoor mensjes .

Voorbeelden :
- Palmer wist van een complot binnen de regering, kennelijk. Hoe ?
- De terroristische groep en de regering probeerden los van elkaar te staan. Het lijkt me dan vrij onlogisch dat Palmer iets wist van de gijzeling op het vliegveld. En als je dan al wat weet, waarom stop je dan Chevinsky als hint in je memoires .
- De zenuwgasverhaallijn is best wel slecht . De terroristen willen zenuwgas van de Amerikaanse overheid laten ontploffen in Rusland ergens, maar de regering wil het dan al in een trainingskamp laten ontploffen. Als dat zo is, dan moet er toch iets van een ontstekingsgeval gevonden zijn in die containert op dat schip.
- En het vervolg ervan dan . "Niet in Rusland, dan maar hier !" Niet echt heel sterk, en ik vind het wel knap hoe zo snel een plan is opgezet om het via de gascentrale te vervoeren naar huishoudens.

Verder vraag ik me af wat er verder nog gaat gebeuren. Zoveel kan er toch niet gebeuren, Sjek heeft de recording, Henderson en Bierko liggen ergens in CTU (toch?). Zou vandaag al de season finale kunnen zijn . Maar goed, ik zie vanmiddag wel wat er verder nog gaat gebeuren .
2000 light years from home
pi_37682722
Waarom schoot hij zichzelf nou niet gewoon door het hoofd!
Was weer te verwqachten hoor dat die Miles een rot spelletje zou spelen, hij is beetje te machtsgeil!
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_37682982
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me wel een beetje aan het feit dat sommige stukjes als los zand aan elkaar hangen of gewoon slecht zijn hoor mensjes .

Voorbeelden :
- Palmer wist van een complot binnen de regering, kennelijk. Hoe ?
- De terroristische groep en de regering probeerden los van elkaar te staan. Het lijkt me dan vrij onlogisch dat Palmer iets wist van de gijzeling op het vliegveld. En als je dan al wat weet, waarom stop je dan Chevinsky als hint in je memoires .
- De zenuwgasverhaallijn is best wel slecht . De terroristen willen zenuwgas van de Amerikaanse overheid laten ontploffen in Rusland ergens, maar de regering wil het dan al in een trainingskamp laten ontploffen. Als dat zo is, dan moet er toch iets van een ontstekingsgeval gevonden zijn in die containert op dat schip.
- En het vervolg ervan dan . "Niet in Rusland, dan maar hier !" Niet echt heel sterk, en ik vind het wel knap hoe zo snel een plan is opgezet om het via de gascentrale te vervoeren naar huishoudens.

Verder vraag ik me af wat er verder nog gaat gebeuren. Zoveel kan er toch niet gebeuren, Sjek heeft de recording, Henderson en Bierko liggen ergens in CTU (toch?). Zou vandaag al de season finale kunnen zijn . Maar goed, ik zie vanmiddag wel wat er verder nog gaat gebeuren .
Beetje onzin van je. Dat het verhaal beetje gek is, gekker dan voorgaande jaren, wil niet zeggen dat het gelijk onzin is of onsamenhangend. Tis wel samenhangend, alleen hoogstonwaarschijnlijk en niet al te logisch. Maar nog steeds wel mogelijk en het blijft (vooralsnog) fictie.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:37:33 #134
133369 Jivis
Critikut
pi_37684132
Het was weer een zeer vette aflevering
Alles leek even goed te komen, maar dan heb ik toch altijd een kriebelend gevoel in m'n maag, omdat je bij 24 dan altijd weet dat er iets ergs staat te gebeuren...

Enneh.. HELLER LEEFT
Amen.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:42:50 #135
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_37684293
Damn!

Miles

En de muziek bij Logan!

en zeker hoe het over ging van Jack en Audrey naar Logan!

Sean Callery!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:15:29 #136
41127 Richardfun
Redemption
pi_37685322
Ik dacht heel even dat Miles zeg maar netjes mee zou doen toen Karen hem alles vertelde, maar nee hoor. De rat. Als die recording nu gewist is door whatever hij in z'n hand had zitten word ik echt gek

Voor de promo kijkers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:23:43 #137
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_37685579
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Richardfun het volgende:
Ik dacht heel even dat Miles zeg maar netjes mee zou doen toen Karen hem alles vertelde, maar nee hoor. De rat. Als die recording nu gewist is door whatever hij in z'n hand had zitten word ik echt gek

Voor de promo kijkers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat eerste was wel duidelijk, dat kon je wel zien aan
SPOILER
en de rest..
SPOILER
It's Time To Shine
pi_37686648
Miles vieze gore rat Dat lachje op zijn gezicht toen de president zei I won't forget this
Ik kan me overigens ook wel enigszins vinden in de kritiek van Merkie. Ik vind de verhaallijn Bierko aan de ene kant / Logan en consorten aan de andere kant nou niet echt het toppunt van logica.
SPOILER
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:59:40 #139
137408 DjowY
Ijskoud de langste
pi_37686673
ach ach ach , wat is die miles toch een ongelooflijke rat, BAH!
wel weer een geniale ep. trouwens..
Nobody fucks with Frank de Grave!!
pi_37687275
Geweldig aflevering, de muziek was echt geniaal!

En wat heb ik een hekel aan die Miles zeg, grrrrrrrr die vent moeten ze echt keihard afmaken!
pi_37688382
Waar is de promo te zien?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:11:10 #142
41127 Richardfun
Redemption
pi_37689911
Promo's vind je hier
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_37689915
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef Stienn het volgende:
Waar is de promo te zien?
zie startpost bij preview
The following takes place between....
Michael Scofield
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:49:01 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37690606
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Beetje onzin van je. Dat het verhaal beetje gek is, gekker dan voorgaande jaren, wil niet zeggen dat het gelijk onzin is of onsamenhangend. Tis wel samenhangend, alleen hoogstonwaarschijnlijk en niet al te logisch. Maar nog steeds wel mogelijk en het blijft (vooralsnog) fictie.
Niet echt, normaal gesproken blijven er geen gaten over in 24. Tenminste, ik kan ze niet herinneren.

Verder echt wel een goede aflevering, alleen het einde met Miles vind ik niet tof. Dat gedoe met die recording moet nu gewoon voorbij zijn .
2000 light years from home
pi_37690651
Het begin was echt spannend, met dat vliegtuig enzo. Daarna beetje saai. Het verhaal vind ik nu wel een beetje afgezwakt, dat gedoe met Miles was echt typisch verzonnen om het te rekken... Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Bierko, daar gebeurt ook nog iets mee. Hij knikte naar de chauffeur en hij was in de 'previously on 24'.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:55:48 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_37690784
SPOILER
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:50:31 #147
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_37691947
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef Fendy het volgende:
SPOILER
It's Time To Shine
pi_37691949
SPOILER
pi_37692297
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:50 schreef Smithers.83 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:09:18 #150
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_37692411
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef burpicane het volgende:

[..]

SPOILER
als je de andere spoilers leest is dat al duidelijk
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')