ik heb niks gezien..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey wie heeft mijn post van vanmorgen weggehaald. Iemand vond het zkr toch te ver gaan ik zal hem ff blurren
bbc1, af en toe komt Kiefer wel langs in beeld, zometeen mag hijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef burpicane het volgende:
volgens mij kijk ik naar een verkeerde bbc een dom wijf
Ik lag helemaal in een deuk toen hij die kerstboom indook...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef qu63 het volgende:
maandag een docu over Rocco DiLuca waarin je Kiefer in die kerstboom ziet springen!
cool interview, Kiefer wordt gekoppeld een Kirsten Davis![]()
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik lag helemaal in een deuk toen hij die kerstboom indook...![]()
Ik zou best weleens met kiefer een biertje willen drinken.![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allen
Tof!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:58 schreef qu63 het volgende:
goed, bijna de hele show opgenomen, nu nog ergens uploaden
2 gig bijna
ga nog wel ff kleiner maken denk ik
Puik plan!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
als de opnames bezig zijn van 24-the movie, gaan we er heen met zn allen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:17 schreef Bergie88 het volgende:
Zo mag hij toch wel modjesik heb hem ff geblurd
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef imago het volgende:
Wie is ookalweer die man met dat telefoonding in z'n oor die blijkbaar de baas kan spelen over de president? Die kale met dat brilletje bedoel ik, waar speelde die nog meer in?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef imago het volgende:
Wie is ookalweer die man met dat telefoonding in z'n oor die blijkbaar de baas kan spelen over de president? Die kale met dat brilletje bedoel ik, waar speelde die nog meer in?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).
Hij had niet zo een goeie relatie met helicopters....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dr. Romano in ER (zijn arm werd er nog "afgesneden" door een helicopter).
Wat is er maandag dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe we Sky kunnen opnemen maandag?
de docu over Rocco DeLuca en Kiefer als tourmanager.quote:
Tja als de kerstboom niet uit de weg gaat voor Jack Bauer dan gaat hij er maar gewoon doorheen.quote:
Volgens mij had hij het zelf ook ineens door want hij ging er gauw overheen praten.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:50 schreef Merkie het volgende:
Omg, Kiefer verklapt per ongeluk dat de president 'corrupt' is. De volgende afl. in Engeland is dat Jack Audrey ondervraagt, dus dat wisten de Engelsen nog niet lijkt me.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Bellator het volgende:
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."
Kiefer mag best Kerstmis bij mij vierenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Bellator het volgende:
"It was a fire hazard and I wanted to clear that out."
Kim Bauer of zijn echt dochter?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kiefer mag best Kerstmis bij mij vieren
Als ie zn dochter ook maar meenemt!
de dochter van Kieferquote:
Dammit!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Dos37 het volgende:
plaatjes werken niet qu63
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |