briljanter.quote:ShowChat #747: Schreeuw mij naar de 60.000 posts.
Omdat die van mij vet veel eerder was.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef rena het volgende:Bupatih
heeft die van mij ook al dichtgegooid
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat die van mij vet veel eerder was.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, vuile, negatieve feeks die je bent.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
staat de Efteling écht deze zondag gepland?????
Dat klinkt niet al te best.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
staat de Efteling écht deze zondag gepland?????
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
SHO-meets, altijd een groot succes..
[afbeelding]
ik was 't vergeten....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:23 schreef MissBliss het volgende:
Babette, je zei toch van de week dat je kon???
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
SHO-meets, altijd een groot succes..
[afbeelding]
Kijkt u maar even danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was 't vergeten....
maar ik kan misschien wel, ff kijken.........
EN SNEL EEN BEETJE!quote:
Ja, dat wel, wil niet weer 2 dagen van te voren horen of het doorgaat of nietquote:
quote:De bel doet 't niet:
G: we zaten in de kamer
met koffie en met koek
S: meneer de burgemeester
kwam bij ons op bezoek
G: we hoorden buiten zingen
hij had een goed humeur
S: en we wachtten tot hij belde
maar hij bonkte op de deur
G: ja, de burgemeester bonkte
op die buitendeur van mij
S: en weet je, weet je, weet je wat ie zei?:
refrein
S+G+K: ik moest kloppen
ik moest kloppen
want de bel doet 't niet
de bel doet 't niet
de bel doet 't niet
ik moest kloppen, kloppen, kloppen
want de bel doet 't niet
de bel doet 't niet
de bel doet 't niet
G: je kunt er wel op drukken
maar dan komt er geen geluid
S: je kunt er wel op drukken
maar je hoort geen fluit
S+G+K: ik moest kloppen
ik moet kloppen
dat begrijp je zeker wel
want hij doet 't niet
hij doet 't niet die bel
G: Alberto Vermicelli
die komt hier nogal vaak
die man heeft regelmatig
geen klanten in zijn zaak
S: maar nee, meneer Spaghetti
heeft last van zijn mama
want die tikt hem op zijn vingers
en die zit hem achterna
G: dus Alberto vlucht naar ons toe
want bij ons kan ie terecht
S: en weet je, weet je, weet je wat ie zegt?:
refrein
G: kom jij eens op visite
kom jij eens op de thee
S: dan hoef je niet te denken:
ze zijn er niet, die twee
G: je balt je beide vuisten
en je geeft een harde bons
S: dan zeg je, zeg je, zeg je tegen ons:
refrein 2x
puhpuh.......quote:
Okeeeequote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
puhpuh.......
ik was even boodschappen doen & lunchen.... [goh wat een zware werkdag weer]....
ik denk dat ik wel kan [ mits mijn gezondheid me niet in de steek laat]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh en indien mooi weer, en indien minstens 4 sc'ers [including me]
goed idee, een lakei om alle jankende kinderen uit m'n buurt te houden....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Moeten er nog lakeien mee, of een ontvangstcomité? Toastjes met kaviaar? Anders kan het park afgehuurd worden?
Als 1 van ons in een rolstoel gaat, mogen we overal vooraan!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed idee, een lakei om alle jankende kinderen uit m'n buurt te houden....
en een lakei om evt. natte bankjes droog te vegen zodat mijn weledele butt droogblijft....
en een lakei om te zorgen dat ik overal voor mag.....
maar kaviaar hoef ik niet hoor
oeh ik heb nog wel 'n setje krukken, van m'n laatste ski-avontuurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:16 schreef Zhenar het volgende:
Als 1 van ons in een rolstoel gaat, mogen we overal vooraan!![]()
Duhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil wel heel de dagzitten
! Maar dan wil ik ook in de karretjes getild worden enzo
Ik ben heel licht dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DuhAnders vallen we ook door de mand!
Gekkie
Tergend langzaamquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Is FOK! nou zo langzaam of ligt het aan mijn computer?
ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
DuhAnders vallen we ook door de mand!
Gekkie
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Is FOK! nou zo langzaam of ligt het aan mijn computer?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukken
@ Sven: Fok! loopt de hele middag al te kutten....
Das ook wel een beetje dom he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ook.
Net voor de derde keer gezakt voor mijn rijexamen.! Omdat ik een paar keer een andere weg dan de examinator zei was ingeslagen.
!
Het is niet erg slim nee, maar om daar op te zakken is toch best verrot.quote:
Het is net of IDO weer terug isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
Wat een hopeloze mensen.
Of ben ik het die de plank misslaat?!.
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.quote:
Alsvanoudsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.
Is dat geen kerstfilmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Wat een verschrikkelijke film is dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke film is dat.
Zeg ik dat?quote:
*ril*quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik vanavond eens lekker voor zitliggen![]()
.
Die vond ik nog wel okay.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:29 schreef PeRi het volgende:
The Inside Man is een kutfilm. Goed verhaal, doch veel te langzaam en langdradig.
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik nog wel okay.
Over kutfilms gesproken: V for Vendetta. Lang geleden dat ik na een half uur onzin de bioscoop ben uitgelopen. Wat een nietsfilm, boordevol semifilosofische wijsheden die als een tang op een varken slaan.
Duiveltja postte dat verhaal, ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?.
Met Duiveltja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?.
Volgens mij was dat Duiveltja, PeRi, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jezus, al die potentiële American Idols die gesneuveld zijn...quote:
Tijdens de opnames van welke film is dit gebeurd?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, al die potentiële American Idols die gesneuveld zijn...RIP!
[/SHO-reactie]
Oh jee jongens, laten we Nederlandse films gaan kopen. Kwalischeit, kwalischeit.quote:NOVA: Films downloaden
De Nederlandse filmindustrie krijgt het flink voor de kiezen nu het downloaden van films wel steeds populairder wordt, maar bijna niemand betaalt. Vanavond in NOVA de nieuwste cijfers over de inkomsten die de Nederlandse film-business jaarlijks misloopt. Opmerkelijk genoeg soms dánkzij de overheid.
quote:
ik moet ergens een hele lading oranje fok-smileys hebben, maar ik weet niet meer waar ik ze opgeslagen hebquote:
die "goal" heb ik ook, en die oranje, maar dan met bier en vlaggetjes..quote:
ik deed dat tellen sowieso nooit in excel....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gisteren mijn laptop geformatteerd, dus nu heb ik geen excel meer. Hoe ga ik dat in hemelsnaam doen met die prono
!
Ach gossiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg jullie kunnen toch niet in mijn computer kraken hé !
Ik ben niet gerust, nav de firewallIk krijg spaans benauwd.
9 juni - 9 juliquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer is dat WK eigenlijk?
Iemand vroeg of ik mee wou doen met een poule en ik heb ja gezegd...
het is een prono, geen tournament hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik deed dat tellen sowieso nooit in excel....
maar als ik moet helpen ofzo, met tellen, dan hoor ik 't wel
[za. dan he, niet vr. avond]
Oh gelukkig, kan ik voor die tijd mn voetbalkennis bijspijkeren...quote:
WK 2006quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh gelukkig, kan ik voor die tijd mn voetbalkennis bijspijkeren...
weet ik, daarom biedt ik ook aan om te helpen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:37 schreef Svensational het volgende:
het is een prono, geen tournament he. Dit is wel even iets lastiger
Ach, ik kijk nog wel even of ik 'm ergens vandaan kan plukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik, daarom biedt ik ook aan om te helpen...
Ja, je moet dan van te voren zeggen wie er wint enzo en met hoeveel... Ik kijk dus wel een dagje van te voren in dat forum steeds wat 'men' denktquote:
Zal ik je een enveloppe (met postzegelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
oke hier ging iets mis
Airelle, ik kreeg van de week leuke post joh, geadresseerd aan:
[mijn voornaam] Eenentwintig
[herinnering van die postzegels dus]
Ah, Taniaquote:
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ligt het aan mij dat ik jullie verhaal niet snap?
Over de postzegels enzo...quote:
nee joh, die 1,95.... is het cd'tje meteen vergoedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:45 schreef Airelle het volgende:
Zal ik je een enveloppe (met postzegel) met geld sturen?
.
Ik vind het echt heel blont van mezelf, ben jij ook zo'n chaoot?
Ja maar dat staat zo stomquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, die 1,95.... is het cd'tje meteen vergoed
Wat zei ze, Ccquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Discussie is hier gesloten.
Ga evt. verder in SHOchat, maar niet hier.
Dat ze geen pikante foto's heeft. Als reactie op babette.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zei ze, Cc?
En je was de w vergeten
W toegevoegd en antwoord al door altijddebeste gegeven.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
Wat zei ze, Cc?
En je was de w vergeten
nou HB, komt danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Discussie is hier gesloten.
Ga evt. verder in SHOWchat, maar niet hier.
Oeee, bijna 59.996quote:
Een uitspraak vanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:37 schreef MissBliss het volgende:
Wat is Eijking?
Oh... en wat betekent het?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een uitspraak vandWc_"
[afbeelding] " RuffRyder
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
babette21 heeft gemiddeld 21 posts per dag.... beat that
quote:Aantal posts: 12439 (gemiddeld 27 per dag)
Daarom is onze school nou leipquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:37 schreef MissBliss het volgende:
Wat is Eijking?
Geen idee...quote:
Ah, ik lees me even inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom is onze school nou leip
http://media.putfile.com/Eijking
[afbeelding]
Aantal posts 59996
Ja, dat zag ik tijdens het postenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het babette21
op 'n niet boeiend vlak jaquote:
Ik ben ook niet van 20 naar 22 gesprongen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
op 'n niet boeiend vlak ja
veel posten kan iedereen, maar exact op 21 uitkomen, da's een kunst![]()
Zoveel valt er niet in te lezen.quote:
Ja, best stom toen ik het las iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet in te lezen.Een paar gasten maken ruzie, terwijl dWc_RuffRyder op de achtergrond de naam van een van die gasten (Eijking) roept.
Ik vond het wel grappig klinken.
![]()
Aantal posts 59998
niet???????quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook niet van 20 naar 22 gesprongen hoor
Toen ik 44444 posts had, had ik er 44 gemiddeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
babette21 heeft gemiddeld 21 posts per dag.... beat that
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]* Gaarne wil ik bij dezen iedereen bedanken die de afgelopen jaren fungeerde als mijn steun en toeverlaat.
Ik heb veel aan jullie gehad, zoals...euh...waaronder...euh...nou ja, heel veel in ieder geval!
En euh...hoi niksan!
Dit is mijn 60.000ste op het FOK!forum!
Laagdunkend en minachtend,
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, gewoon van 20 naar 27, veel makkelijker.quote:
En Tom danquote:
you're welcomequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
* Gaarne wil ik bij dezen iedereen bedanken die de afgelopen jaren fungeerde als mijn steun en toeverlaat.
Ik heb veel aan jullie gehad, zoals de vele tips over de Nederlandse taal, adviezen over leeftijdsadequaat gedrag zoals stappen & meisjes scoren, wijze raad over vrouwen in het algemeen en uiteraard de bijdragen voor de nog te maken film, en in het bijzonder de toezegging van Babette om de leading lady te spelen, waardoor de film bij voorbaat al een kaskraker is...![]()
En euh...hoi babette!
Dit is mijn 60.000ste op het FOK!forum!
je t'embrasse,
En hij staat in ShowChatquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
omdat er wat miniscule foutjes in je bericht zaten, ben ik zo vrij geweest even te editten....
[..]
you're welcome![]()
d'r zat 'n foutje in, maar nu doet ie 't weerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:!
!
Nou, aan die eerste 3 dingen heb ik niks gehad of had ik jullie niet bij nodig.![]()
Jij QuickQuoteërquote:
Nouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Tom dan? En atb
? En Tha_Erik
? En die anderen
?
60.000 wat een mijlpaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]* Gaarne wil ik bij dezen iedereen bedanken die de afgelopen jaren fungeerde als mijn steun en toeverlaat.
Ik heb veel aan jullie gehad, zoals...euh...waaronder...euh...nou ja, heel veel in ieder geval!
En euh...hoi niksan!
Dit is mijn 60.000ste post op het FOK!forum!
Laagdunkend en minachtend,
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, babette!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
d'r zat 'n foutje in, maar nu doet ie 't weer![]()
en doe niet zo uit de hoogte jij, wijze raad is altíjd welkom![]()
Hoi, Tania!quote:
Uiteraard het beste deelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, Tania!
Jij was vaak een inspiratie voor een deel van mijn posts.
Nee. Zelfs daar ben je niet goed genoeg voor.quote:
jo leef jij ook nog?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
Ey, hoe gaat het hier?
Speak for yourselfquote:
Wou jij nog naar de Efteling aanstaande zondag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
jo leef jij ook nog?!
en nog steeds die lelijke ava[
]
* meldtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
YES!!! Onze reis + hotel voor Rome is helemaal geboekt (met de creditcard van m'n vader hehe).
Ik heb er enorm veel zin in. Is hier iemand wel eens in Rome geweest?.
Ik. Tom. PeRi (?).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
YES!!! Onze reis + hotel voor Rome is helemaal geboekt (met de creditcard van m'n vader hehe).
Ik heb er enorm veel zin in. Is hier iemand wel eens in Rome geweest?.
tsssss ik wilde jou net hetzelfde vragen, nadat je de reet van Sven had geliktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Wou jij nog naar de Efteling aanstaande zondag?
Whehehe, die stomme smilie ook altijdquote:
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meerquote:
waarom dan??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meer!
tja daarvoor moet jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Team Addison. Waar slaat het eigenlijk op?
Ik vond het Colosseum en de St. Pieter toch wel gaaf. En vooral de sfeer van de stad zelf, was met school, 's avonds met een groepje die stad in, was erg tof.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gaaf, welke dingen vielen tegen of waren juist erg leuk?
Ah ja. Op dit moment kan ik helemaal niks kijken... UPC had er geen zin meer in vrees ik...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja daarvoor moet jeGrey's Anatomy
kijken
maar 't komt er op neer dat ik meer sympathie heb voor de bitch die haar man heeft bedrogen,
dan de hoofdrolspeelster die het daarna met hem aanlegde
Whaha!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, hoe ga je precies naar Rome?
Want zoals je waarschijnlijk wel weet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ligt het nou aan mij of stond er eerst alleen nog maar mijn quote?quote:
wat zal er een wereld voor je open gaan als je straks in Groningen woontquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ah ja. Op dit moment kan ik helemaal niks kijken... UPC had er geen zin meer in vrees ik...
Met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, hoe ga je precies naar Rome?
Want zoals je waarschijnlijk wel weet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Precies, dat was mijn punt ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
Sixtijnse Kapel vond ik wel mooi, maar eerst 6km door 'n museum lopen vóór je een keer bij de kapel uitkomt, vond ik minder.....
Algemene sfeertje is idd het belangrijkste, bezienswaardigheden zijn een leuk extraatje...
oh en ik vond Pompeï errug tof, dus als je de kans krijgt om daar een dagje heen te gaan..............
Ja, dat wilde ik horen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met het vliegtuig?
Met drie vriendinnen?
Hoe bedoel je precies?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met het vliegtuig?
Met drie vriendinnen?
Hoe bedoel je precies?
na de kapel kom je toch op zo'n plein uit, met een grasveld...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Precies, dat was mijn punt ook. Met school eerst een ellenlange toch daardoor heen, waarna die kapel als een lichte anti-climax kwam. Het was mooi, maar ik had het tegen die tijd al helemaal gehad.
vond ik ook.... was een paar jaar daarvoor bij zo'n circus in Nimes [Frankrijk] geweest, en vond ik 10x mooier en indrukwekkender [was iets kleider, maar in betere staat en toegankelijker voor publiek]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:01 schreef Zhenar het volgende:
Het Collosseum viel daarna eigenlijk vies tegen![]()
Ja dat plein jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
na de kapel kom je toch op zo'n plein uit, met een grasveld...
ik heb een foto dat ik daar helemaal uitgeteld op 'n bankje lig, ik had geen benen meer over
Spaanse trappen vind ik trouwens ook 'n leuk, sfeervol plekkie
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meer!
Ja, hoe zie je dat?quote:
Oh ja, das waar.quote:
Jij merkt echt alles, hè!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of stond er eerst alleen nog maar mijn quote?
quote:
Ja, maar zij merken dat toch niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja, even geduld, wil je! Ik heb hem net verstuurd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen mail gehad van eenbepaald
persoon
Dat had ik niet verwacht als potentiële antwoord! Hij is goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, even geduld, wil je! Ik heb hem net verstuurd.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zij merken dat toch niet.Bwa. Hij klopt niet helemaal met die 'dat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem juist übervoorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht als potentiële antwoord! Hij is goed![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bwa. Hij klopt niet helemaal met die 'dat'.
Je moet meer zelfvertrouwen hebben, M. Bupatih begint in jouw schaduw te lopenquote:
Ik krijg ook geen antwoord op mn mailtjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen mail gehad van eenbepaald
persoon
Que?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ze nu allemaal niet meer van toepassing zijn
Ja, en dan ga ik straks een nieuw mailtje schrijven en dan reageer je zeker niet terugquote:
Ja maar de vorige keer had ik terug gemaild... dat was na onzequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik straks een nieuw mailtje schrijven en dan reageer je zeker niet terug![]()
![]()
!!!
Naja, ik mail je wel, straks of anders morgen
Huh? Ik heb daarna geen mailtje meer gekregen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar de vorige keer had ik terug gemaild... dat was na onzekorte
msn-gesprek waar ik getreurd mijn bed in ben gegaag
Ik dacht dat ik daarop had gereageerd? Sorryquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Ik heb daarna geen mailtje meer gekregen hoor
Na dat gesprek heb ik jou ook nog gemaild
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan besprekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders zeg je gewoon hier wat er in die mail moet staan, ik bedoel, jullie zijn er allebei, net zo handig.
Neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daarop had gereageerd? Sorry
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan bespreken
Iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht je willen dat MB en mijn priveleven even hier gaan bespreken
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, zo spannend zal het toch niet zijnDat wil je ons doen geloven door zo anoniem te doen
![]()
Of we hebben het er real life over, zondagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Dát bedoelde ik juist.. Maar goed, ik mail je snel
Nu moet je het vertellen ookquote:
JE WIL GEWOON MN MAILS NIET BEANTWOORDEN HE??!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of we hebben het er real life over, zondag
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Nu moet je het vertellen ook![]()
![]()
Maak me gekker
Seks, seks en nog eens seks, ZO NU WEET JE HET!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Nu moet je het vertellen ook![]()
![]()
Maak me gek [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Seks, seks en nog eens seks, ZO NU WEET JE HET!!
Van mij of Dizer?? Of van toen we samen seks hadden, ZO NU WETEN JULLIE DAT OOKquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wíl het al niet weten!.
.
Juicy details graag..
Lief en zacht beginnenquote:
Ja godver.. nou weten ze het...Ach who cares, me love you long timequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van mij of Dizer?? Of van toen we samen seks hadden, ZO NU WETEN JULLIE DAT OOK
Ik kon het niet meer voor me houden schatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja godver.. nou weten ze het...Ach who cares, me love you long time
Wat zal ik lekker dromen vannacht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van mij of Dizer?? Of van toen we samen seks hadden, ZO NU WETEN JULLIE DAT OOK
Wat doe je dan nog achter je PC, hup, het dak op, vrouwmens!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer voor me houden schat
Mijn liefde voor jou is te sterk om niet van de daken te schreeuwen!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer voor me houden schat
Mijn liefde voor jou is te sterk om niet van de daken te schreeuwen!!
Daar doe ik het allemaal voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat zal ik lekker dromen vannacht.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog achter je PC, hup, het dak op, vrouwmens!
Right back at ya!quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lief en zacht beginnenen dan hard en heftig eindigen
natuurlijk
Alsof ik ooit met jou in bed zal duikenquote:
Ja, in je dromenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ik ooit met jou in bed zal duiken.
Zoals het hoort dusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
Verzet je er niet tegenIK WEET DAT JE HET WILT
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ShowChat, waar prille liefdes opbloeienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ik het hier dan nog maar eens even duidelijk maken?quote:
Als het nu niet duidelijk is...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik het hier dan nog maar eens even duidelijk maken?
Ik hoef je niet, want je hebt namelijk twee dingen te veel en één ding te weinig.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef je niet, want je hebt namelijk twee dingen te veel en één ding te weinig.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, dit is mijn derde coming out, één bij ouders, één in LPT en nu pas deze, een echte stalkster zou het al lang geweten hebben.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, dit is mijn derde coming out, één bij ouders, één in LPT en nu pas deze, een echte stalkster zou het al lang geweten hebben.
Je zakt in mijn achting, rena.
De IKEA heeft het maar druk met al die postorders.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, dit is mijn derde coming out, één bij ouders, één in LPT en nu pas deze, een echte stalkster zou het al lang geweten hebben.
Ja, je stond heel hoog, maar nu kom je akelig in de buurt van Bupaquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je stond heel hoog, maar nu kom je akelig in de buurt van Bupa.
Wat is LPT nu weer?? WAAROM MIS IK ALLES??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft niks te doen, je stijgt vanzelf, ik kan toch niet boos blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:57 schreef rena het volgende:
[..]
OMG NEE, OMG, NIET BIJBUPA
![]()
Wat kan ik doen om het goed te maken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je het te druk hebt met neuken mailen met Dizer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is LPT nu weer?? WAAROM MIS IK ALLES??
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft niks te doen, je stijgt vanzelf, ik kan toch niet boos blijven.
Langzaampraattopic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is LPT nu weer?? WAAROM MIS IK ALLES??
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je het te druk hebt met neuken mailen met Dizer.
Ja, hoor. En nu dit out in the open is, kunnen we best aan onze sexrelatie beginnenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hoor. En nu dit out in the open is, kunnen we best aan onze sexrelatie beginnen.
HIJ MAILT NOOIT TERUG!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je het te druk hebt met neuken mailen met Dizer.
quote:
Neu, ik hou het bij 1 walletje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
O? Maar van wat ik heb hoef jij toch niksOf eet je van 2 walletjes?
![]()
Of denk ik nu weer door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |