ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
DuhAnders vallen we ook door de mand!
Gekkie
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Is FOK! nou zo langzaam of ligt het aan mijn computer?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukken
@ Sven: Fok! loopt de hele middag al te kutten....
Das ook wel een beetje dom he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ook.
Net voor de derde keer gezakt voor mijn rijexamen.! Omdat ik een paar keer een andere weg dan de examinator zei was ingeslagen.
!
Het is niet erg slim nee, maar om daar op te zakken is toch best verrot.quote:
Het is net of IDO weer terug isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
Wat een hopeloze mensen.
Of ben ik het die de plank misslaat?!.
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.quote:
Alsvanoudsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.
Is dat geen kerstfilmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Wat een verschrikkelijke film is dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke film is dat.
Zeg ik dat?quote:
*ril*quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik vanavond eens lekker voor zitliggen![]()
.
Die vond ik nog wel okay.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:29 schreef PeRi het volgende:
The Inside Man is een kutfilm. Goed verhaal, doch veel te langzaam en langdradig.
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik nog wel okay.
Over kutfilms gesproken: V for Vendetta. Lang geleden dat ik na een half uur onzin de bioscoop ben uitgelopen. Wat een nietsfilm, boordevol semifilosofische wijsheden die als een tang op een varken slaan.
Duiveltja postte dat verhaal, ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?.
Met Duiveltja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?.
Volgens mij was dat Duiveltja, PeRi, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jezus, al die potentiële American Idols die gesneuveld zijn...quote:
Tijdens de opnames van welke film is dit gebeurd?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, al die potentiële American Idols die gesneuveld zijn...RIP!
[/SHO-reactie]
Oh jee jongens, laten we Nederlandse films gaan kopen. Kwalischeit, kwalischeit.quote:NOVA: Films downloaden
De Nederlandse filmindustrie krijgt het flink voor de kiezen nu het downloaden van films wel steeds populairder wordt, maar bijna niemand betaalt. Vanavond in NOVA de nieuwste cijfers over de inkomsten die de Nederlandse film-business jaarlijks misloopt. Opmerkelijk genoeg soms dánkzij de overheid.
quote:
ik moet ergens een hele lading oranje fok-smileys hebben, maar ik weet niet meer waar ik ze opgeslagen hebquote:
die "goal" heb ik ook, en die oranje, maar dan met bier en vlaggetjes..quote:
ik deed dat tellen sowieso nooit in excel....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gisteren mijn laptop geformatteerd, dus nu heb ik geen excel meer. Hoe ga ik dat in hemelsnaam doen met die prono
!
Ach gossiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg jullie kunnen toch niet in mijn computer kraken hé !
Ik ben niet gerust, nav de firewallIk krijg spaans benauwd.
9 juni - 9 juliquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer is dat WK eigenlijk?
Iemand vroeg of ik mee wou doen met een poule en ik heb ja gezegd...
het is een prono, geen tournament hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik deed dat tellen sowieso nooit in excel....
maar als ik moet helpen ofzo, met tellen, dan hoor ik 't wel
[za. dan he, niet vr. avond]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |