ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
DuhAnders vallen we ook door de mand!
Gekkie
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Is FOK! nou zo langzaam of ligt het aan mijn computer?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie er de laatste tijd een beetje verrot uit, dus een terminale look moet ook wel lukken
@ Sven: Fok! loopt de hele middag al te kutten....
Das ook wel een beetje dom he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ook.
Net voor de derde keer gezakt voor mijn rijexamen.! Omdat ik een paar keer een andere weg dan de examinator zei was ingeslagen.
!
Het is niet erg slim nee, maar om daar op te zakken is toch best verrot.quote:
Het is net of IDO weer terug isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
Wat een hopeloze mensen.
Of ben ik het die de plank misslaat?!.
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.quote:
Alsvanoudsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
En tóch blijven het de Florafans die zo ontzettend lang kunnen blijven doorgaan over zulke ontzettend uitgekauwde dingen. Dom volk.
Is dat geen kerstfilmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Wat een verschrikkelijke film is dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih heeft zojuist The Grinch gekeken.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke film is dat.
Zeg ik dat?quote:
*ril*quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik vanavond eens lekker voor zitliggen![]()
.
Die vond ik nog wel okay.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:29 schreef PeRi het volgende:
The Inside Man is een kutfilm. Goed verhaal, doch veel te langzaam en langdradig.
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vond ik nog wel okay.
Over kutfilms gesproken: V for Vendetta. Lang geleden dat ik na een half uur onzin de bioscoop ben uitgelopen. Wat een nietsfilm, boordevol semifilosofische wijsheden die als een tang op een varken slaan.
Duiveltja postte dat verhaal, ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond die ook verschrikkelijk ja. Maar! Wat zeg je! Ik zag laatst ook iemand hetzelfde verhaal posten. Met wie was u daarheen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |