Zal moeilijk gaan, kranten schrijven niet over Rafaela.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen mensen die hun mening uit de story halen en mensen die hun mening uit bijv. de kranten halen.
1x raden waaromquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:10 schreef Danzig het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, kranten schrijven niet over Rafaela.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies. Je maakt zelf uit wat voor jou waarheid is uit een artikel.
Ben jij nou echt zo achterlijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent er dus ook zo een die niet voor zichzelf kan denken.
Lul nou niet zo slap.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo achterlijk?
De Story kan ook wel zeggen dat ze elke ochtend een veeg krijgt. Hoe moet ik weten of dat de waarheid is? Ik ken haar niet, dus kan niet inschatten of een dergelijk artikel op waarheid berust of niet.
Jij valt vast in de categorie 'het staat er, zou best kunnen kloppen, dus ik geloof het'. Dom volk.
Ik heb geen mening of Raffaëla zich arrogant opstelt, aangezien ik haar niet meemaak. Ik onderbouw mijn mening graag met objectieve ervaringen, niet met suggestief gelul, zoals roddelbladen doen, net als jij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap.
Niemand weet hoe het werkelijk zit. Das nou heel het punt. Maar iedereen heeft er wel een mening over. Voor de één is het artikel 1 grote leugen, een ander zal misschien zeggen "Dat is Raffaëla ten voete uit".
Dát bedoel ik met zelf nadenken. Ieder zijn eigen "waarheid".
Knap dat jíj dan weer weet in welke categorie ik val.!
Ze zoeken altijd wel iets dat verkoopt ja. Het hoeft natuurlijk niet 100% gelogen te zijn maar wel zo verdraaid dat de verkoopcijfers er door omhoog gaan. Daarom postte ik het ook hier- in hoeverre Raffaela fans- en non-fans hier tegenaan kijken. Reagerend op het artikel dus, en niet op het plaatsen van het artikel an sich.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de Privé en de Sotry gewoon onzin verkopen. Als je dat als waarheid gaat zien dan wíl je dat gewoon graag zo zien.
"Niemand weet hoe het zit", klopt, maar je kan er wel van uit gaan dat de roddelbladen er alles aan doen om sterren/bekendheden/idooltjes/mensen die in de metia komen/etc. in een negatief daglicht te stellen.
Daar had je in IDO anders helemaal geen moeite meequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb geen mening of Raffaëla zich arrogant opstelt, aangezien ik haar niet meemaak. Ik onderbouw mijn mening graag met objectieve ervaringen, niet met suggestief gelul, zoals roddelbladen doen, net als jij.
Soms mis ik IDO wel, al die leuke non-discussies waar iedereen zo in op gingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar had je in IDO anders helemaal geen moeite mee.
Idols 4quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms mis ik IDO wel, al die leuke non-discussies waar iedereen zo in op ging. Dat waren goede tijden.
Minstens nog 2 jaar wachtenquote:
vind het trouwens wel leuk klinken zo met elkaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Woelli het volgende:
Op www.raffaela-music.nl de clip van Mijn Houten Hart![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |