De 2 nieuwe nummers zijn wel leukquote:
Je zit er naastquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Woelli het volgende:
Maar jij bent Floortje-Fan daar ligt het aan![]()
Verschrikkelijk dat ze dit nummer mag verkrachten zegquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Floortje zingt Right Here Right Now toch veel beter dan die zwangere Raffaëla?
Maar ok, smaken verschillen...
inderdaadquote:
Deleted.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad
trieste gemaakte kutartiest die iedereen volgend jaar weer vergeten is
ja delete deze reactie maar.
Top!quote:
Kleuters komen dus ook al op Fok.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Top!
En ik vind het echt een KEI-leuke cd. En ik behoor helemaal tot de de doelgroep van de cd (Raffaëla-fans), dus hij voldoet prima aan waar 'ie voor bedoeld is.
Mwahhhh Annie Lennox de laatste tijd nog live horen zingen???? Dat is echt zwaar bagger.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik heb hem vandaag gehoord, All Night Long heeft als orgineel een van de beste intro's in popmuziek... Maar nu hebben ze zulke lelijke percussie samples gebruikt, leken wel van midi-formaat te komen. Het hele nummer is echt verkracht, nergens de dynamiek, de blazers klinken zo flets en haar zang is echt niet geweldig. Heb je de beste sessie-muzikanten van Nederland laat je zo'n gaaf nummer zo slecht klinken. Right Here, Right Now is objectief gezien het beste nummer van de cd. Ik ga er verder niet teveel aandacht aan wijden maar het is zo stom een cover cd uit te brengen omdat je dat altijd maar dan ook echt altijd met het orgineel word vergeleken en je als Idols zangeresje kan je niet tippen aan een Aretha Franklin, Annie Lennox, Lionel Richie en ga zo maar even door, je graaft zo je eigen graf... maar ja who cares..
Ze zingt 'If I ain't got you' anders nog beter dan het origineel. Alicia, pack your bags!quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik heb hem vandaag gehoord, All Night Long heeft als orgineel een van de beste intro's in popmuziek... Maar nu hebben ze zulke lelijke percussie samples gebruikt, leken wel van midi-formaat te komen. Het hele nummer is echt verkracht, nergens de dynamiek, de blazers klinken zo flets en haar zang is echt niet geweldig. Heb je de beste sessie-muzikanten van Nederland laat je zo'n gaaf nummer zo slecht klinken. Right Here, Right Now is objectief gezien het beste nummer van de cd. Ik ga er verder niet teveel aandacht aan wijden maar het is zo stom een cover cd uit te brengen omdat je dat altijd maar dan ook echt altijd met het orgineel word vergeleken en je als Idols zangeresje kan je niet tippen aan een Aretha Franklin, Annie Lennox, Lionel Richie en ga zo maar even door, je graaft zo je eigen graf... maar ja who cares..
omdat ze gemaakt en gehyped zijn, als dat over is hoor je niks meer van ze.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef marky het volgende:
En waarom kan een idols zangeresje niet tippen welke andere artiest dan ook.
Je maakt een grapje nietwaar.quote:Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze zingt 'If I ain't got you' anders nog beter dan het origineel. Alicia, pack your bags!
http://www.nu.nl/news/722(...)_van_Raffa%EBla.htmlquote:Idols diva
Het schijnt dat alle aandacht Idols-winnares Raffaëla behoorlijk naar haar jonge hoofdje is gestegen. Zó stond ze een paar maanden geleden nog zelf in de rij om auditie te doen, zó staat het publiek te dringen om háár te zien optreden. En als je dan ook nog zwanger bent, valt het niet mee om jezelf een houding te geven. Maar al weken spreken de bladen er schande van dat het jonge zangeresje zo arrogant is geworden. Volgens Story komt ze zonder blikken of blozen te laat op haar eigen feestje, wil ze alleen lachen als er camera's in de buurt zijn, verdwijnt ze onmiddellijk na het optreden naar de kleedkamer en voelt ze zich te goed om handtekeningen uit te delen aan jonge fans. Zelfs de juryleden van Idols spreken schande van dit divagedrag. "Raffaëla leeft in een droomwereld waarin ze denkt dat ze het gemaakt heeft", vond Henkjan Smits. Nu maar afwachten wat er van haar prille sterrenstatus overblijft als over een paar maanden de baby er is.
Erg weinig.quote:Nu maar afwachten wat er van haar prille sterrenstatus overblijft als over een paar maanden de baby er is.
Iemand die dit soort dingen:quote:Op maandag 1 mei 2006 18:57 schreef Marble het volgende:
WithMe, Lynx, Chansadres et al.:
Vinden jullie Floortjefans het nou zelf ook niet behoorlijk sneu om hier nog steeds maar de hele tijd de zuurpruim uit te blijven hangen? Ik zie hier bijna alleen maar Floortjefans mekkeren, terwijl de Raffaëlafans al lang en breed over Floortje heen zijn en niet in haar topique blijven mekkeren.
Echt, get over yourself already. Have some dignity.
zegt, heeft geen recht van spreken.quote:Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef Marble het volgende:
Ze zingt 'If I ain't got you' anders nog beter dan het origineel. Alicia, pack your bags!
Wie heeft het hier over de zuurpruim uithangen?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:57 schreef Marble het volgende:
Vinden jullie Floortjefans het nou zelf ook niet behoorlijk sneu om hier nog steeds maar de hele tijd de zuurpruim uit te blijven hangen? Ik zie hier bijna alleen maar Floortjefans mekkeren, terwijl de Raffaëlafans al lang en breed over Floortje heen zijn en niet in haar topique blijven mekkeren.
Zeur niet zo.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef Marble het volgende:
Ja, en dat je nu net dát nu.nl artikel pakt was zeker ook puur toeval he?. Heilig boontje.
Ik heb in een Raffaëla-topic gereageerd op het album van Raffaëla. Waarom trek je Floortje dan hier in? En natuurlijk reageer je niet in een Floortje topic want er is niks om over te schrijven! Ik heb enkel gezegd wat ik van het album vond en was zelfs niet eens zo kritisch over Raf maar meer op de productie wijze.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:57 schreef Marble het volgende:
Oh ja?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:52 schreef Lynx666 het volgende:
Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken in hoeverre het artikel waar is.
Ehm. Jij kan dat niet voor jezelf uitmaken? Oei.............quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja?.
Wat knap dat jij dat toch allemaal weet.
Sorry maar ik ga me niet verlagen tot het niveau van laten we eens andere idolsfans voor lul zetten omdat ze iets negatiefs over onze raffa zeggen...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja?.
Wat knap dat jij dat toch allemaal weet.
Ik kan niet voor mezelf uitmaken in hoeverre dat stuk waar is nee, aangezien ik haar niet dagelijkjs meemaak en dus ook niet weet hoe ze zich gedraagt. Jij en de Story kunnen dat blijkbaar wel, vandaar mijn lofuiting.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ehm. Jij kan dat niet voor jezelf uitmaken? Oei.............
Sleutelwoord is "voor jezelf" Dat zal voor iedereen dus anders zijn. De waarheid zal in het midden liggen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan niet voor mezelf uitmaken in hoeverre dat stuk waar is nee, aangezien ik haar niet dagelijkjs meemaak en dus ook niet weet hoe ze zich gedraagt. Jij en de Story kunnen dat blijkbaar wel, vandaar mijn lofuiting.
terwijl je er eigenlijk geen zak van af weet...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies. Je maakt zelf uit wat voor jou waarheid is uit een artikel.
Dat weet je toch niet van 99% van wat je leest. Toch heeft iedereen een mening....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
terwijl je er eigenlijk geen zak van af weet...
er zit een groot verschil tussen mensen die hun mening uit de story halen en mensen die hun mening uit bijv. de kranten halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van 99% van wat je leest. Toch heeft iedereen een mening....
Zelf nadenken mag ook. Alsof kranten vaak zo objectief zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen mensen die hun mening uit de story halen en mensen die hun mening uit bijv. de kranten halen.
die beweren in ieder geval een heel stuk minder bullshit dan de story. of wil je beweren dat dat niet zo is?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zelf nadenken mag ook. Alsof kranten vaak zo objectief zijn.
Ze beweren niksquote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die beweren in ieder geval een heel stuk minder bullshit dan de story. of wil je beweren dat dat niet zo is?
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bronvermelding. Prima toch. Beweren ze dan dat de story gelijk heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |