abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 22:14:02 #51
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_37260829
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Meen je dat serieus?
De 2 nieuwe nummers zijn wel leuk
En All Night Long, Disco Inferno, Beautiful surprise, If i ain't got you en Think vond ik al voor idols leuk.
Maar ik vind de liveversies wel leuker. Maar dat heb ik bij iedereen

Maar jij bent Floortje-Fan daar ligt het aan
  maandag 24 april 2006 @ 22:33:38 #52
134538 chansadres
Black & White
pi_37261802
Ik zeg dit niet als Floortje-fan maar als een recensent. Die cd is gewoon bagger. En dat zeg ik niet omdat ik Raffa niet goed vindt. Kijk alleen al naar de productie en arrangementen. Kom op, die kunnen in 2006 echt niet meer. En die hoes is echt niet mooi. Er staan maar 11 nummertjes op en als je een cover cd maakt kan je toch wel wat meer nummers erop zetten. De eigen nummers vindt ik juist niet echt mooi. Maar dat kan smaak zijn.
Positief ben ik wel over dat ze wel goed bij stem is. Al wordt ze vindt ik in het duet gewoon weggezongen. (maar dat zal je wel gooien op "jij bent floortje fan". En de single is ook wel leuk.
Alles bij elkaar opgeteld vindt ik het een matige cd.
En dat zou ik ook zeggen als Floortje dit hadt uitgebracht
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_37261901
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Woelli het volgende:

Maar jij bent Floortje-Fan daar ligt het aan
Je zit er naast

Wat chansadres zegt dus .
pi_37264960
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

• 6. Mijn Houten Hart
  • Verschrikkelijk dat ze dit nummer mag verkrachten zeg Wat ongelooflijk slecht en vals. Misschien dat het op de CD beter is, al kan ik me dat amper voorstellen; maar hoe ze het live bij Paul de Leeuw deed was echt te triest
      dinsdag 25 april 2006 @ 12:22:25 #55
    109180 Woelli
    pi_37275566
    Smaken verschillen dan
    pi_37285093
    Floortje zingt Right Here Right Now toch veel beter dan die zwangere Raffaëla?
    Maar ok, smaken verschillen...
    pi_37285687
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Floortje zingt Right Here Right Now toch veel beter dan die zwangere Raffaëla?
    Maar ok, smaken verschillen...

Idd smaken verschillen
      dinsdag 25 april 2006 @ 20:06:10 #58
    141808 Knuck-les
    ik bats je moeder.
    pi_37290360
    raffaela
      donderdag 27 april 2006 @ 10:30:51 #59
    109180 Woelli
    pi_37337568
    Weet iemand toevallig waarom op de site van Free record shop
    quote:
    11. Love Is All
    Er bij staat
    pi_37344153
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
    raffaela
    inderdaad

trieste gemaakte kutartiest die iedereen volgend jaar weer vergeten is

ja delete deze reactie maar.
      donderdag 27 april 2006 @ 14:53:12 #61
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_37345380
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

inderdaad

trieste gemaakte kutartiest die iedereen volgend jaar weer vergeten is

ja delete deze reactie maar.
    Deleted.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 28 april 2006 @ 12:08:16 #62
    109180 Woelli
    pi_37372388
    Toch nog op 1 binnen gekomen
      vrijdag 28 april 2006 @ 12:45:37 #63
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37373303
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef Woelli het volgende:
    Top!

En ik vind het echt een KEI-leuke cd. En ik behoor helemaal tot de de doelgroep van de cd (Raffaëla-fans), dus hij voldoet prima aan waar 'ie voor bedoeld is.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37384868
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 12:45 schreef Marble het volgende:

[..]

Top!

En ik vind het echt een KEI-leuke cd. En ik behoor helemaal tot de de doelgroep van de cd (Raffaëla-fans), dus hij voldoet prima aan waar 'ie voor bedoeld is.
    Kleuters komen dus ook al op Fok.
    pi_37384934
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef Woelli het volgende:
    was te verwachten natuurlijk
    pi_37385006
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
    raffaela
    Wie bedoel je?
    If Matrix was here, he'd laugh too
      zaterdag 29 april 2006 @ 19:35:57 #67
    88523 BadDay
    The One I Love
    pi_37409969
    Oke, ik heb hem vandaag gehoord, All Night Long heeft als orgineel een van de beste intro's in popmuziek... Maar nu hebben ze zulke lelijke percussie samples gebruikt, leken wel van midi-formaat te komen. Het hele nummer is echt verkracht, nergens de dynamiek, de blazers klinken zo flets en haar zang is echt niet geweldig. Heb je de beste sessie-muzikanten van Nederland laat je zo'n gaaf nummer zo slecht klinken. Right Here, Right Now is objectief gezien het beste nummer van de cd. Ik ga er verder niet teveel aandacht aan wijden maar het is zo stom een cover cd uit te brengen omdat je dat altijd maar dan ook echt altijd met het orgineel word vergeleken en je als Idols zangeresje kan je niet tippen aan een Aretha Franklin, Annie Lennox, Lionel Richie en ga zo maar even door, je graaft zo je eigen graf... maar ja who cares..
    Birds, Happiness & Still Not Worried
      zaterdag 29 april 2006 @ 22:25:37 #68
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_37414843
    quote:
    Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef BadDay het volgende:
    Oke, ik heb hem vandaag gehoord, All Night Long heeft als orgineel een van de beste intro's in popmuziek... Maar nu hebben ze zulke lelijke percussie samples gebruikt, leken wel van midi-formaat te komen. Het hele nummer is echt verkracht, nergens de dynamiek, de blazers klinken zo flets en haar zang is echt niet geweldig. Heb je de beste sessie-muzikanten van Nederland laat je zo'n gaaf nummer zo slecht klinken. Right Here, Right Now is objectief gezien het beste nummer van de cd. Ik ga er verder niet teveel aandacht aan wijden maar het is zo stom een cover cd uit te brengen omdat je dat altijd maar dan ook echt altijd met het orgineel word vergeleken en je als Idols zangeresje kan je niet tippen aan een Aretha Franklin, Annie Lennox, Lionel Richie en ga zo maar even door, je graaft zo je eigen graf... maar ja who cares..
    Mwahhhh Annie Lennox de laatste tijd nog live horen zingen???? Dat is echt zwaar bagger.

En waarom kan een idols zangeresje niet tippen welke andere artiest dan ook. Het kind heeft uitstraling waar je u tegen zegt, zang is soms wat fragiel maar zingen kan ze. Ze heeft alles in zich om een goede zangeres te worden/zijn. Ze doet wat dat betreft niet onder voor welke andere artiest dan ook op dat moment in de carriere.
      zondag 30 april 2006 @ 11:24:59 #69
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37421918
    quote:
    Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef BadDay het volgende:
    Ze zingt 'If I ain't got you' anders nog beter dan het origineel. Alicia, pack your bags!
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37424645
    quote:
    Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef marky het volgende:

En waarom kan een idols zangeresje niet tippen welke andere artiest dan ook.
    omdat ze gemaakt en gehyped zijn, als dat over is hoor je niks meer van ze.
    plus dat een album vol covers gewoon best zielig is.
      zondag 30 april 2006 @ 14:52:03 #71
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_37426645
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef Marble het volgende:

[..]

Ze zingt 'If I ain't got you' anders nog beter dan het origineel. Alicia, pack your bags!
    Je maakt een grapje nietwaar.
    Raffa mag nog niet eens in de schaduw staan van Alicia laat staan, er zelf naast staan...
    Steppin out tonight
    pi_37434331
    Alicia Keys coveren is echt een zonde!
    I might be wrong, but I doubt it!!
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_37452650
    quote:
    Idols diva

Het schijnt dat alle aandacht Idols-winnares Raffaëla behoorlijk naar haar jonge hoofdje is gestegen. Zó stond ze een paar maanden geleden nog zelf in de rij om auditie te doen, zó staat het publiek te dringen om háár te zien optreden. En als je dan ook nog zwanger bent, valt het niet mee om jezelf een houding te geven. Maar al weken spreken de bladen er schande van dat het jonge zangeresje zo arrogant is geworden. Volgens Story komt ze zonder blikken of blozen te laat op haar eigen feestje, wil ze alleen lachen als er camera's in de buurt zijn, verdwijnt ze onmiddellijk na het optreden naar de kleedkamer en voelt ze zich te goed om handtekeningen uit te delen aan jonge fans. Zelfs de juryleden van Idols spreken schande van dit divagedrag. "Raffaëla leeft in een droomwereld waarin ze denkt dat ze het gemaakt heeft", vond Henkjan Smits. Nu maar afwachten wat er van haar prille sterrenstatus overblijft als over een paar maanden de baby er is.
    http://www.nu.nl/news/722(...)_van_Raffa%EBla.html
    pi_37458430
    Tja, dit komt natuurlijk niet als een verrassing.
    quote:
    Nu maar afwachten wat er van haar prille sterrenstatus overblijft als over een paar maanden de baby er is.
    Erg weinig.
      maandag 1 mei 2006 @ 16:46:17 #75
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      maandag 1 mei 2006 @ 18:57:23 #76
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37462032
    WithMe, Lynx, Chansadres et al.:

Vinden jullie Floortjefans het nou zelf ook niet behoorlijk sneu om hier nog steeds maar de hele tijd de zuurpruim uit te blijven hangen? Ik zie hier bijna alleen maar Floortjefans mekkeren, terwijl de Raffaëlafans al lang en breed over Floortje heen zijn en niet in haar topique blijven mekkeren.

Echt, get over yourself already. Have some dignity.
    pi_37462187
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 18:57 schreef Marble het volgende:

Vinden jullie Floortjefans het nou zelf ook niet behoorlijk sneu om hier nog steeds maar de hele tijd de zuurpruim uit te blijven hangen? Ik zie hier bijna alleen maar Floortjefans mekkeren, terwijl de Raffaëlafans al lang en breed over Floortje heen zijn en niet in haar topique blijven mekkeren.

Iemand die dit soort dingen:
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef Marble het volgende:
    zegt, heeft geen recht van spreken.
    pi_37463922
    quote:

Wie heeft het hier over de zuurpruim uithangen?

Tot dusver heb ik alleen mijn mening gegeven over haar album, een mening wat compleet losstaat van het feit dat ik fan ben van een ander (waarom je dat erbij betrekt is me dan ook een raadsel), en een quote gepost incl. bron wat misschien anderen interesseert, zonder er zelf een waardeoordeel aan te hangen. Blijkbaar ben je zelf nog de enige die hierover valt.

Je laatste regel mag je dus ook op jezelf toepassen.
      maandag 1 mei 2006 @ 20:05:13 #79
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37464340
    Ja, en dat je nu net dát nu.nl artikel pakt was zeker ook puur toeval he? . Heilig boontje.
    pi_37466071
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef Marble het volgende:
    Ja, en dat je nu net dát nu.nl artikel pakt was zeker ook puur toeval he? . Heilig boontje.
    Zeur niet zo.

Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken in hoeverre het artikel waar is. Discussieforum enzo. Zoek niet overal meteen wat achter. .
      maandag 1 mei 2006 @ 21:52:56 #81
    28553 jimjim1983
    Villalobos
      maandag 1 mei 2006 @ 21:53:31 #82
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_37468200
    quote:

Ik heb in een Raffaëla-topic gereageerd op het album van Raffaëla. Waarom trek je Floortje dan hier in? En natuurlijk reageer je niet in een Floortje topic want er is niks om over te schrijven! Ik heb enkel gezegd wat ik van het album vond en was zelfs niet eens zo kritisch over Raf maar meer op de productie wijze.

Dit euvel hoor ik van iedereen die dit album gehoord heeft. Dat anderen dit niet melden komt door hun desinteresse in Idols, die dit soort topics automatisch mijden.
    Steppin out tonight
      maandag 1 mei 2006 @ 21:57:05 #83
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_37468355
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 20:52 schreef Lynx666 het volgende:
    Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken in hoeverre het artikel waar is.
    Oh ja? .
    Wat knap dat jij dat toch allemaal weet.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_37468462
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Oh ja? .
    Ehm. Jij kan dat niet voor jezelf uitmaken? Oei.............
      maandag 1 mei 2006 @ 22:05:09 #85
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_37468685
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Oh ja? .
    Sorry maar ik ga me niet verlagen tot het niveau van laten we eens andere idolsfans voor lul zetten omdat ze iets negatiefs over onze raffa zeggen...

Ik vraag me meer af, waarom er nog niemand inhoudelijk op mijn post heeft gereageerd als het allemaal onzin is....
    Steppin out tonight
      maandag 1 mei 2006 @ 22:33:24 #86
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_37470126
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ehm. Jij kan dat niet voor jezelf uitmaken? Oei.............
    Ik kan niet voor mezelf uitmaken in hoeverre dat stuk waar is nee, aangezien ik haar niet dagelijkjs meemaak en dus ook niet weet hoe ze zich gedraagt. Jij en de Story kunnen dat blijkbaar wel, vandaar mijn lofuiting.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:42:03 #87
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_37471963
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik kan niet voor mezelf uitmaken in hoeverre dat stuk waar is nee, aangezien ik haar niet dagelijkjs meemaak en dus ook niet weet hoe ze zich gedraagt. Jij en de Story kunnen dat blijkbaar wel, vandaar mijn lofuiting.
    Sleutelwoord is "voor jezelf" Dat zal voor iedereen dus anders zijn. De waarheid zal in het midden liggen.
      maandag 1 mei 2006 @ 23:09:24 #89
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37472019
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Sleutelwoord is "voor jezelf"
    dan denk je wat je wilt denken.
    pi_37472213
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan denk je wat je wilt denken.
    Precies. Je maakt zelf uit wat voor jou waarheid is uit een artikel.
      maandag 1 mei 2006 @ 23:16:29 #91
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37472323
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Precies. Je maakt zelf uit wat voor jou waarheid is uit een artikel.
    terwijl je er eigenlijk geen zak van af weet...
    pi_37472533
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

terwijl je er eigenlijk geen zak van af weet...
    Dat weet je toch niet van 99% van wat je leest. Toch heeft iedereen een mening....
      maandag 1 mei 2006 @ 23:24:59 #93
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_37472716
    Sorry hoor. maar nu vindt ik het genoeg...
    Kap met dat moddergegooi.

Ik begin het moe te worden elk Idols topic draait altijd uit in een tweestrijd. Mijn mening is dat het een baggere cd is door de slechte composities. Marble houdt ervan. Nou en, waarom altijd zo persoonlijk oppakken

Damn zeg...
    Steppin out tonight
      maandag 1 mei 2006 @ 23:25:57 #94
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37472765
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet van 99% van wat je leest. Toch heeft iedereen een mening....
    er zit een groot verschil tussen mensen die hun mening uit de story halen en mensen die hun mening uit bijv. de kranten halen.
    pi_37472968
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

er zit een groot verschil tussen mensen die hun mening uit de story halen en mensen die hun mening uit bijv. de kranten halen.
    Zelf nadenken mag ook. Alsof kranten vaak zo objectief zijn.
      maandag 1 mei 2006 @ 23:34:34 #96
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37473116
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:30 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Zelf nadenken mag ook. Alsof kranten vaak zo objectief zijn.
    die beweren in ieder geval een heel stuk minder bullshit dan de story. of wil je beweren dat dat niet zo is?
    pi_37473266
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die beweren in ieder geval een heel stuk minder bullshit dan de story. of wil je beweren dat dat niet zo is?
    Ze beweren niks . Tuurlijk is story een groot nest van bullshit. Daarom zeg ik ook 'zelf nadenken'. Tis net zo fout om de kranten blind te geloven.
      maandag 1 mei 2006 @ 23:39:27 #98
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37473331
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ze beweren niks .

volgens story...
    pi_37473453
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

volgens story...
    Bronvermelding. Prima toch. Beweren ze dan dat de story gelijk heeft?
      dinsdag 2 mei 2006 @ 00:51:12 #100
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_37475615
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Bronvermelding. Prima toch. Beweren ze dan dat de story gelijk heeft?
    daar gaat het niet om
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')