Oe, dat deed pijnquote:Op zondag 30 april 2006 02:15 schreef hendrikje65 het volgende:
Als deze post er niet ook vanaf gehaald wordt !!
copycat,
Dochters Gert en Hermien doen boekje open.
beetje laag om dit onzin te noemen,terwijl ze zelf over de kleur van haar bankje praat.![]()
Dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef schatje het volgende:
De volgende topics zijn dubbel. Misschien dat een merg wel handig is.
ATWT Spoilertopic (deel 4) (parent dan)
ATWT Spoilers #15 hier kan je spoilers plaatsen.....
Doe jij het. Ga ik een wasje draaienquote:Op zondag 30 april 2006 12:39 schreef Duiveltja het volgende:
Is goed.
dát, beste Haaibaaike, is nou één van de grote fok!-geheimenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kan BVO mijn avatar openenterwijl dat op mijn pc staat ?
Mijn firewall is goed.quote:Ik zou je firewall maar eens laten nakijken.
kennelijk niet he....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind van hem erg gemeen.
Mijn firewall is goed.
Wat heb ik hier nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk niet he....
maar je hebt gelijk dat Sven gemeen is...
hij zou zich aan zijn sig. moeten houden vind ik
Teneerste lach niet zo met je emoticon.. Jullie zijn allemaal gemeen zeker die Bob !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk niet he....
maar je hebt gelijk dat Sven gemeen is...
hij zou zich aan zijn sig. moeten houden vind ik
ik dacht dat jij die "van hem" was ivm die firewall...quote:
ik lach wanneer ik wil lachen ja....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Teneerste lach niet zo met je emoticon..
wie is Bob??quote:Jullie zijn allemaal gemeen zeker die Bob !
Zeg jullie kunnen toch niet in mijn computer kraken hé !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij die "van hem" was ivm die firewall...
maar je hebt gelijk, bvo is veeeeeel gemeneder....
quote:
je zorgen zijn wel terecht moet ik zeggen,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg jullie kunnen toch niet in mijn computer kraken hé !
Ik ben niet gerust, nav de firewallIk krijg spaans benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |