you're welcomequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
* Gaarne wil ik bij dezen iedereen bedanken die de afgelopen jaren fungeerde als mijn steun en toeverlaat.
Ik heb veel aan jullie gehad, zoals de vele tips over de Nederlandse taal, adviezen over leeftijdsadequaat gedrag zoals stappen & meisjes scoren, wijze raad over vrouwen in het algemeen en uiteraard de bijdragen voor de nog te maken film, en in het bijzonder de toezegging van Babette om de leading lady te spelen, waardoor de film bij voorbaat al een kaskraker is...![]()
En euh...hoi babette!
Dit is mijn 60.000ste op het FOK!forum!
je t'embrasse,
En hij staat in ShowChatquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
omdat er wat miniscule foutjes in je bericht zaten, ben ik zo vrij geweest even te editten....
[..]
you're welcome![]()
d'r zat 'n foutje in, maar nu doet ie 't weerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:!
!
Nou, aan die eerste 3 dingen heb ik niks gehad of had ik jullie niet bij nodig.![]()
Jij QuickQuoteërquote:
Nouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Tom dan? En atb
? En Tha_Erik
? En die anderen
?
60.000 wat een mijlpaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]* Gaarne wil ik bij dezen iedereen bedanken die de afgelopen jaren fungeerde als mijn steun en toeverlaat.
Ik heb veel aan jullie gehad, zoals...euh...waaronder...euh...nou ja, heel veel in ieder geval!
En euh...hoi niksan!
Dit is mijn 60.000ste post op het FOK!forum!
Laagdunkend en minachtend,
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, babette!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
d'r zat 'n foutje in, maar nu doet ie 't weer![]()
en doe niet zo uit de hoogte jij, wijze raad is altíjd welkom![]()
Hoi, Tania!quote:
Uiteraard het beste deelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, Tania!
Jij was vaak een inspiratie voor een deel van mijn posts.
Nee. Zelfs daar ben je niet goed genoeg voor.quote:
jo leef jij ook nog?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
Ey, hoe gaat het hier?
Speak for yourselfquote:
Wou jij nog naar de Efteling aanstaande zondag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
jo leef jij ook nog?!
en nog steeds die lelijke ava[
]
* meldtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
YES!!! Onze reis + hotel voor Rome is helemaal geboekt (met de creditcard van m'n vader hehe).
Ik heb er enorm veel zin in. Is hier iemand wel eens in Rome geweest?.
Ik. Tom. PeRi (?).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
YES!!! Onze reis + hotel voor Rome is helemaal geboekt (met de creditcard van m'n vader hehe).
Ik heb er enorm veel zin in. Is hier iemand wel eens in Rome geweest?.
tsssss ik wilde jou net hetzelfde vragen, nadat je de reet van Sven had geliktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Wou jij nog naar de Efteling aanstaande zondag?
Whehehe, die stomme smilie ook altijdquote:
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meerquote:
waarom dan??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, die van Dizer is lelijk, maar die van jou nog meer!
tja daarvoor moet jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Team Addison. Waar slaat het eigenlijk op?
Ik vond het Colosseum en de St. Pieter toch wel gaaf. En vooral de sfeer van de stad zelf, was met school, 's avonds met een groepje die stad in, was erg tof.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gaaf, welke dingen vielen tegen of waren juist erg leuk?
Ah ja. Op dit moment kan ik helemaal niks kijken... UPC had er geen zin meer in vrees ik...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja daarvoor moet jeGrey's Anatomy
kijken
maar 't komt er op neer dat ik meer sympathie heb voor de bitch die haar man heeft bedrogen,
dan de hoofdrolspeelster die het daarna met hem aanlegde
Whaha!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, hoe ga je precies naar Rome?
Want zoals je waarschijnlijk wel weet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ligt het nou aan mij of stond er eerst alleen nog maar mijn quote?quote:
wat zal er een wereld voor je open gaan als je straks in Groningen woontquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ah ja. Op dit moment kan ik helemaal niks kijken... UPC had er geen zin meer in vrees ik...
Met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, hoe ga je precies naar Rome?
Want zoals je waarschijnlijk wel weet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Precies, dat was mijn punt ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
Sixtijnse Kapel vond ik wel mooi, maar eerst 6km door 'n museum lopen vóór je een keer bij de kapel uitkomt, vond ik minder.....
Algemene sfeertje is idd het belangrijkste, bezienswaardigheden zijn een leuk extraatje...
oh en ik vond Pompeï errug tof, dus als je de kans krijgt om daar een dagje heen te gaan..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |