Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
Zullen we weer een stuk sneller gaan tegenwoordig? En ook wat gezelliger?
Graagquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het gevaar is geweken.
Al is de situatie nog steeds bizar.![]()
Ik mail het wel. In soap stijl.![]()
Jaaaaaaquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
HoiIk heb je al zo lang niet gesproken. Wat is er nu aan de hand allemaal? Volgens mij is het tijd voor een nood-incrowd-zuip-avond ouderwets met z'n 3en
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*post*
zon! ik ruik het Leidseplein, en weet je wat? Ik ga er heen ook zo.
Ahquote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Buffy seizoen 5 gekocht.. Nu heb ik eindelijk alle seizoenen gezien.
.
yepsquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.
Buffy gaat een paar keer dood.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah
Ik heb het altijd een kutserie gevonden.
3. Ze leefde nog lang en gelukkig.
Beetje eentonige serie dus.
Wel alles vertellen hè.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps.
Dus nog even wat doen hier, op naar het Leidse (tieten kijken), beetje in de zon hangen en dan naar de ArenA..
Ik kom de dag wel door.
Kijk de serie nooit, maar ken een meisje dat er sprekend op lijkt..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik ga ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:leuke baan toch, weer gratis naar Ajax vanavond
.
Hoe weet je dan dat...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Buffy ook altijd erg saai gevonden. het is me nog nooit gelukt om één aflevering helemaal te kijken.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik heb het een aantal keren geprobeerdquote:
Sorryquote:[..]![]()
DAT hoef je mij niet te vertellenquote:
Gaat moeilijk als je in het jaar 3000 leeft.. Zou eerder zeggen Alexander de grotequote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?
Ik ben net terug van Amsterdam.... hadden we kunnen mini meetenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ben weg. Op naar Amsterdam.
Ik ben er elke dag gewoon hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben net terug van Amsterdam.... hadden we kunnen mini meeten![]()
Ja maar jou heb ik al gezien en zal ik ook vaker zien. Sven nietquote:
Nou ok, dan is het goedquote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik al gezien en zal ik ook vaker zien. Sven niet
Tof!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een kamer in Groningen trouwens.
Kreeg ik niet nog een sappig mailtje van jou?quote:
Leuk!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een kamer in Groningen trouwens.
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kreeg ik niet nog een sappig mailtje van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, en dat zonder reclames er tussendoor.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
Friends don't let friends remain beardless...
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimtequote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:Het lijkt GTST wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimte![]()
Dat is nog lang niet alles, maar anders ben ik een uur aan het typen.quote:
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietKnoalsternacht
![]()
.
Verder.
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat makenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelen
Jaja, ik ben op zoek naar een kamer
Gut, nou ja roep maar een datum danquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat maken
Eerste week juli? (voor Efteling)quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut, nou ja roep maar een datum dan
Oh en we kunnen nu neem ik aan ook een nieuwe Eftelingdatum vaststellen?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Sorryquote:
Shit... het was een geheimpje... jij mocht het niet weten want je bent niet uitgenodigdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?
Enquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ík ben niet degene die heeft afgezegd hoor
@ MB: in juni zit ik vol....
ja wat is het nou?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.
Heel af en toe kijk ik weleens !
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetjequote:Zaterdag verrassing voor jouBij Paul de Leeuw Rafaëla komt bij hem.
Overigens was dit een offtopic![]()
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Waarom niet?
Ze is zooo leuk en amusantquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat is het nou?!
[..]
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetje
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatarquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....
wat moet je nou met zo'n stom tekenfilmfiguurtje?
ik ken 'm niet.... en ik vind 'm stom....quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatar
quote:
quote:
maak me gek......quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef rena het volgende:
Niet zo bijdehand doen he![]()
anders ga ik je zoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft danquote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
Babette... kan jij echt geeeeeen 1 zondag missen van je drukke schema in juni? Ook niet om mij te zien?
da's wel duidelijk jaquote:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft dan
[+ de daarvoor bestemde laatste voorbereidingen enzo]
maar juli is geen enkel probleem
ik kan wél binnen twee maanden, ik heb mijn mogelijke zondagen allang 'n keer gepost,quote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenen eventueel je toekomstige echtgenoot
![]()
()
7 mei kan ik...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan wél binnen twee maanden, ik heb mijn mogelijke zondagen allang 'n keer gepost,
een daar zaten er twee in mei tussen.....
en wat zit je nou te slijmen, vanmiddag wilde je nog "een incrowd-meet met z'n drieën"[
]
quote:
En ook heel lenig ja!quote:
quote:
Heb je dat ook wel eens een maand niet gedaan?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een beetje veel uitgegeven aan dvd's deze maand
Komt zelden voorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je dat ook wel eens een maand niet gedaan?
Ik ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan ook 7 mei!
quote:
Van jou heb ik anders nog geen naaktfoto's ontvangenquote:
Ik heb hier wel eens lichaamsdelen gepost hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van jou heb ik anders nog geen naaktfoto's ontvangen![]()
Hequote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Eh.
Gemistquote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens lichaamsdelen gepost hoorZhenar
![]()
Wat een verassingquote:Op donderdag 27 april 2006 08:27 schreef PeRi het volgende:
Ik kan 7 mei niet trouwens.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ok, maar 7 mei, Efteling
Wie gaan er nog meer mee?
- Dizer
- Zhenar
- MissBliss
- Babette
Komt u maar!
Huh?? Kan je nu wél of niet??quote:Op donderdag 27 april 2006 08:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een verassingIk verwacht overigens niet dat het dit keer met 100% zekerheid gaat lukken
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind de groep zo wel tof genoeg.
![]()
Alleen Sven nog mee, dat zou het kersje op de taart zijn.![]()
Jaaaaa... ik bedoel alleen dat er natuurlijk weer een kans is dat iemand afzegtquote:
duhquote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben net wakker.
Ajax+kroeg is geen goeie combo op een woensdag als je donderdag moet werken.
Wel vanaf ShowChat 1 he!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu alle showchats teruglezen.
Comme esta?quote:
Ja, dat zei ik alquote:Op woensdag 26 april 2006 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ging HW nou naar Ajax vanavond? Sven ook..
7 mei is de bekerfinalequote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind de groep zo wel tof genoeg.
![]()
Den Haagquote:Op donderdag 27 april 2006 08:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond V ook een beetje stom.
Peri toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Studeert iemand van jullie filosofie? Ik moet me verdiepen in de geschriften van Plato
Ik zal eens kijken vanavond in mijn agendaquote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Peri toch?
Wanneer gaan we tennissen? Ik heb volgende week vakantie.
Is goed. Ik ga nu naar de tandartsquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken vanavond in mijn agenda
Sterktequote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga nu naar de tandarts.
Hoe?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Airelle het volgende:
En geboord ben ik de vorige keer ben ik al geboord.
Ooooh, zo. Mja, degene die nu nog afzegt moet dood!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaa... ik bedoel alleen dat er natuurlijk weer een kans is dat iemand afzegt
Hoi Sven, vanwaar deze hartelijke begroeting?quote:
2 jaar later dan eindelijk die geplandequote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Gewoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi Sven, vanwaar deze hartelijke begroeting?!
Oh en ga je ook mee naar de Efteling??
Tofquote:
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dizer het volgende:
Dat SHO meeting mag er helemaal uit in de TT.
Trouwens, iemand dat nieuwe programma gekeken op tv, iets met asociale mensen met een eigen proggie of zo?
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
De tokkies?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh, WTF?!!!
Je had altijd in je profiel staan dat je een vrouw was. Nu staat er een man.
*confused is*
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Mijn god wat een hilarisch topic
[..]
Mja, daarna vervalt het al snel in gezever overquote:
ZOWIEE wel toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, daarna vervalt het al snel in gezever overHind
Enik
poste nog niet mee natuurlijk
Nee, vanaf topic 13 geloof ik pas.quote:
Opmerkingen overquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, daarna vervalt het al snel in gezever overHind
Enik
poste nog niet mee natuurlijk
Ik ben blij dat ze nu niet meer zo vaak onderwerp van gesprek isquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Opmerkingen overHind
zijn nooit
gezever
.
Tóch was dat beter dan 90% van de overige onderwerpenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze nu niet meer zo vaak onderwerp van gesprek is
Dat topic had ook wel HindChat kunnen heten
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind de groep zo wel tof genoeg.
![]()
Wat hij zegtquote:
Hindquote:Op donderdag 27 april 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Tóch was dat beter dan 90% van de overige onderwerpen.
Freudiaanse verspreking hequote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hind
Weet je hóe vaak ik per ongeluk 'Hond' type?? Niet dat ik die naam vaak type, maar toch zo vaak dat het me opvalt
Wat zegt dat dan over het feit dat ik vaak 'Leobie' ipv 'Leonie' type? Behalve dat de 'b' naast de 'n' zitquote:
Hoe jij mij altijd doorgrondt... rrrrrr!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Ah, maar jullie zijn altijd fel tegen meetings, vandaar dat hij jullie niet noemde. Ik ga altijd gewoon mee, maar zeg op het laatste moment af.
Dat weet je best [ruk smiley]quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan over het feit dat ik vaak 'Leobie' ipv 'Leonie' type? Behalve dat de 'b' naast de 'n' zit
Ja, maar ik wil ook doorgrondt wordenquote:
Dat ik dit verkeerd las ik zeker ook Freudiaans?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook doorgrondt worden
Ik ben bang van wel...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ik dit verkeerd las ik zeker ook Freudiaans?.
You slutquote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel...
Dat ik voor de vervoeging (d? t? dt?) van 'doorgrondt' dacht aan 'geneukt' is vast ook geen toeval...
Je doet het wel fout.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel...
Dat ik voor de vervoeging (d? t? dt?) van 'doorgrondt' dacht aan 'geneukt' is vast ook geen toeval...
Echt??quote:
Tja, ik ben weer singlequote:
Jij jojoquote:
"Ik wil gevoedt worden"quote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt??
Hmmm
Het staat raar ja, maar ik vond mn redenatie wel goed..
Ik wil geneukt worden is toch ook met t...
Nou jaquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Ik wil gevoedt worden"
"Ik heb een kind gebaardt"
...
PLAY BY THE RULES, BIATCH!quote:
IK WIL OOK DOORGROND WORDEN, HOER!!quote:
(quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK WIL OOK DOORGROND WORDEN, HOER!!
Wow, Bupaquote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Ik wil gevoedt worden"
"Ik heb een kind gebaardt"
...
alwaysthebest, wat een stomme user.quote:
Trek in een rimjobquote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe jij mij altijd doorgrondt... rrrrrr!![]()
Jaloerse biatchquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
Wat een lelijke bank.
Je hapt een heel stuk minder dan scanmanquote:
Toch niet eh......quote:een paar vlekjes
Wat danquote:Op donderdag 27 april 2006 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hapt een heel stuk minder dan scanman.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Jouw billetjes hebben gewoon díé bank aangeraakt!
Wat tof!
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hapt een heel stuk minder dan scanman.
He gadverdamme BVO, zo had ik dat nog niet bekekenquote:
Alsof je het meest hilarische topic uit 2005 gemist hebtquote:
Ik keek verkeerd.quote:
Ja, ik weet niet wat zij op hun bank doen...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
He gadverdamme BVO, zo had ik dat nog niet bekeken.
Oh, daar heb ik vaag wat van meegekregen, dat er ook een bank in het verhaal meedeed wist ik nietquote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof je het meest hilarische topic uit 2005 gemist hebt.
In BB5, over een foto van scanman, met een jaren '80 bank.
Ik ga hem straks ophalenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd.! Ik dacht dat jij de bank verkocht!
!
*broek weer omhoog trekt*
Die bank was juist de spil van het hele topicquote:Op donderdag 27 april 2006 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik vaag wat van meegekregen, dat er ook een bank in het verhaal meedeed wist ik niet!
Wil je er dan even met je blote billetjes opzitten? Speciaal voor mij?quote:
Ja!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
alwaysthebest, wat een stomme user..
Volgens mij zingt ze een paar keer ook jouw naam in haar liedjequote:
Ik niet.quote:
Waar zwaait ze mee rondquote:
quote:
quote:
Dat was inderdaad het meest hilarische topic van vorig jaarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof je het meest hilarische topic uit 2005 gemist hebt.
In BB5, over een foto van scanman, met een jaren '80 bank.
Afgezien van het BB5 finale topic dan, die discussie over hoe Roel was "behandeld" in de finalequote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het meest hilarische topic van vorig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Dát was hilarisch jaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Afgezien van het BB5 finale topic dan, die discussie over hoe Roel was "behandeld" in de finale![]()
![]()
![]()
Die discussie ging niet zozeer om de foutheid van die bank, danwel om de recentheid van de foto's, geloof ik. Men verdacht scanman ervan stiekem oude foto's te hebben geplaatst om zijn kale kop niet te hoeven showen. Ofzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát was hilarisch ja![]()
![]()
Hardop zitten lachen achter mn pcdat gebeurt toch niet vaak
En dat met die bank heb ik alleen achteraf maar gelezen, toen de beruchte bankfoto al weg was
Soms hoor je over een rel diequote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die discussie ging niet zozeer om de foutheid van die bank, danwel om de recentheid van de foto's, geloof ik. Men verdacht scanman ervan stiekem oude foto's te hebben geplaatst om zijn kale kop niet te hoeven showen. Ofzo...![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Soms hoor je over een rel diehi
la
risch
is en dan lees je hem na en dan snap je hem niet en is het suf...
Dit was zo'n rel
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk in naleesstijl.
Maar ik heb de foto er nog wel bij kunnen zien![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik zou wel met genoegen de BB-finale nog eens nalezen en dan vooral alle briljante replies die wij als toffe SHO-ers maakten
maar ik heb geen zin om te zoeken
Ik begrijp dat ook niet neequote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij
![]()
Toch raar dat wij SHO'ers zo vaak gehaat worden op de andere fora. Terwijl we zo leuk zijn!![]()
BVO is ook tofquote:Op donderdag 27 april 2006 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet nee
Maar die avond vormden we echt een blokeen
SHO-blok
! Zelfs
BVO
deed tof mee!
Ja, maar hij heeft toch vaak een afwijkende meningquote:
Ik ook!!quote:
Nee man, hij is vet mainstream.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft toch vaak een afwijkende mening
Amsterdam, natuurlijk.quote:
Dat is juist tof.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... afwijkend van mij dusquote:
Ja, wat waar?? DETAILS!!quote:
Ik kom vrijdag waarschijnlijk niet in de buurt van het Leidseplein, zit voornamelijk in de Pijp dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat waar?? DETAILS!!
Misschien kom ik je weltegen
tussen al die andere miljoen mensen!
Vrijdag ben ik dus alleen op het Leidseplein iddquote:Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag waarschijnlijk niet in de buurt van het Leidseplein, zit voornamelijk in de Pijp dan.
Zondag ga ik de hele stad door. Ik ben gek op devrijmarkt
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zhen..
En MB..
Is de eftelingmeet niet doorgegaan?.
Vorig jaar heb ik uren gekaart in een grasperkje bij het Leidsepleinquote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik dus alleen op het Leidseplein idd
En zaterdag ja dat vind ik toch leuker dan zondagga ik ook de hele stad door
en dan weer richting Leidseplein denk ik
![]()
Vorig jaar was ik inquote:Op donderdag 27 april 2006 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik uren gekaart in een grasperkje bij het Leidseplein![]()
Dit jaar wil ik wel wat mobieler zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik inDen Haag
Heb op een terrasje gezeten
Iddquote:
Ik vier het ongeveer mijn hele leven al in Amsterdam.quote:
Tot vorig jaar was Koninginnedag mijn jaarlijkse uitstapje naar Amsterdamquote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vier het ongeveer mijn hele leven al in Amsterdam.
Vroeger nog met de kijkdoos en limonade op straat gezeten.
Maar vorig jaar was ik daar toch echt te oud voor.![]()
Nou, wie weet zien we elkaar nog.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot vorig jaar was Koninginnedag mijn jaarlijkse uitstapje naar Amsterdam
Op 2 jaar na ofzo altijd geweest.
Ja ik ga ookquote:Op donderdag 27 april 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, wie weet zien we elkaar nog.![]()
Maar nu ga ik slapen![]()
![]()
Nee, het is echt een minivlekje waardoor de kringloop 'm niet aan wou nemenquote:
Omdat het me geen ene moer uitmaaktquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
En waarom reageert Dizer niet op mijn vet interessante opmerking over het 2-jarig bestaan vanShowChat
?
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet nee
Maar die avond vormden we echt een blok! Een
SHO-blok
!
ZelfsBVO
deed tof mee!
![]()
Uhuquote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
het was een GRAPJEEEEEEEEEquote:
Ik reply eerst en lees dan pas door, snap dat danquote:
Ik heb ook wel eens gelijk jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu.
Hier kón ik het gewoon niet oneens met je zijn.
Zelfs nalezend is dat topic nog okay.
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik reply eerst en lees dan pas door, snap dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |