Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
Zullen we weer een stuk sneller gaan tegenwoordig? En ook wat gezelliger?
Graagquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het gevaar is geweken.
Al is de situatie nog steeds bizar.![]()
Ik mail het wel. In soap stijl.![]()
Jaaaaaaquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
HoiIk heb je al zo lang niet gesproken. Wat is er nu aan de hand allemaal? Volgens mij is het tijd voor een nood-incrowd-zuip-avond ouderwets met z'n 3en
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*post*
zon! ik ruik het Leidseplein, en weet je wat? Ik ga er heen ook zo.
Ahquote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Buffy seizoen 5 gekocht.. Nu heb ik eindelijk alle seizoenen gezien.
.
yepsquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.
Buffy gaat een paar keer dood.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah
Ik heb het altijd een kutserie gevonden.
3. Ze leefde nog lang en gelukkig.
Beetje eentonige serie dus.
Wel alles vertellen hè.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps.
Dus nog even wat doen hier, op naar het Leidse (tieten kijken), beetje in de zon hangen en dan naar de ArenA..
Ik kom de dag wel door.
Kijk de serie nooit, maar ken een meisje dat er sprekend op lijkt..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik ga ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:leuke baan toch, weer gratis naar Ajax vanavond
.
Hoe weet je dan dat...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Buffy ook altijd erg saai gevonden. het is me nog nooit gelukt om één aflevering helemaal te kijken.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik heb het een aantal keren geprobeerdquote:
Sorryquote:[..]![]()
DAT hoef je mij niet te vertellenquote:
Gaat moeilijk als je in het jaar 3000 leeft.. Zou eerder zeggen Alexander de grotequote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?
Ik ben net terug van Amsterdam.... hadden we kunnen mini meetenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ben weg. Op naar Amsterdam.
Ik ben er elke dag gewoon hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben net terug van Amsterdam.... hadden we kunnen mini meeten![]()
Ja maar jou heb ik al gezien en zal ik ook vaker zien. Sven nietquote:
Nou ok, dan is het goedquote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik al gezien en zal ik ook vaker zien. Sven niet
Tof!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een kamer in Groningen trouwens.
Kreeg ik niet nog een sappig mailtje van jou?quote:
Leuk!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een kamer in Groningen trouwens.
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kreeg ik niet nog een sappig mailtje van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, en dat zonder reclames er tussendoor.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
Friends don't let friends remain beardless...
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimtequote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:Het lijkt GTST wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimte![]()
Dat is nog lang niet alles, maar anders ben ik een uur aan het typen.quote:
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietKnoalsternacht
![]()
.
Verder.
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat makenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelen
Jaja, ik ben op zoek naar een kamer
Gut, nou ja roep maar een datum danquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat maken
Eerste week juli? (voor Efteling)quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut, nou ja roep maar een datum dan
Oh en we kunnen nu neem ik aan ook een nieuwe Eftelingdatum vaststellen?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Sorryquote:
Shit... het was een geheimpje... jij mocht het niet weten want je bent niet uitgenodigdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?
Enquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ík ben niet degene die heeft afgezegd hoor
@ MB: in juni zit ik vol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |