quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, en dat zonder reclames er tussendoor.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
Friends don't let friends remain beardless...
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimtequote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Maar dit is nog steeds materiaal genoeg om een nood-incrowd-meeting te bespreken
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal al zoooooooo vaak moeten vertellen.![]()
In het "kort", en in soaptermen vanwege subtiliteit:Het lijkt GTST wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand verhaal is de waarheid, alleen de namen zijn veranderd.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, wanneer? Ik zit de komende weekenden erg vol, maar door de weeks heb ik wel ruimte![]()
Dat is nog lang niet alles, maar anders ben ik een uur aan het typen.quote:
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niks mis met Knoal, althans vrijdagnacht nietKnoalsternacht
![]()
.
Verder.
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat makenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook wel vaak, maar moet dus óf om 9 uur weg, óf een slaapplaats regelen
Jaja, ik ben op zoek naar een kamer
Gut, nou ja roep maar een datum danquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen probleem. Ik wil wel door de weeks maar kan het ook niet later dan dat maken
Eerste week juli? (voor Efteling)quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut, nou ja roep maar een datum dan
Oh en we kunnen nu neem ik aan ook een nieuwe Eftelingdatum vaststellen?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Sorry.. maar ik stop met dat onzin meeting gebeuren. Ik ga daar geen moeite meer voor doen en vrij vragen enz enz... count me out! Elke keer de mislukking
Sorryquote:
Shit... het was een geheimpje... jij mocht het niet weten want je bent niet uitgenodigdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben ze nou alweer een meeting in ONZ?
Enquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ík ben niet degene die heeft afgezegd hoor
@ MB: in juni zit ik vol....
ja wat is het nou?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.
Heel af en toe kijk ik weleens !
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetjequote:Zaterdag verrassing voor jouBij Paul de Leeuw Rafaëla komt bij hem.
Overigens was dit een offtopic![]()
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Waarom niet?
Ze is zooo leuk en amusantquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat is het nou?!
[..]
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetje
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatarquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....
wat moet je nou met zo'n stom tekenfilmfiguurtje?
ik ken 'm niet.... en ik vind 'm stom....quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatar
quote:
quote:
maak me gek......quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef rena het volgende:
Niet zo bijdehand doen he![]()
anders ga ik je zoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft danquote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
Babette... kan jij echt geeeeeen 1 zondag missen van je drukke schema in juni? Ook niet om mij te zien?
da's wel duidelijk jaquote:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft dan
[+ de daarvoor bestemde laatste voorbereidingen enzo]
maar juli is geen enkel probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |