ja wat is het nou?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.
Heel af en toe kijk ik weleens !
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetjequote:Zaterdag verrassing voor jouBij Paul de Leeuw Rafaëla komt bij hem.
Overigens was dit een offtopic![]()
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Waarom niet?
Ze is zooo leuk en amusantquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat is het nou?!
[..]
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetje
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatarquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....
wat moet je nou met zo'n stom tekenfilmfiguurtje?
ik ken 'm niet.... en ik vind 'm stom....quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatar
quote:
quote:
maak me gek......quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef rena het volgende:
Niet zo bijdehand doen he![]()
anders ga ik je zoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft danquote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
Babette... kan jij echt geeeeeen 1 zondag missen van je drukke schema in juni? Ook niet om mij te zien?
da's wel duidelijk jaquote:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft dan
[+ de daarvoor bestemde laatste voorbereidingen enzo]
maar juli is geen enkel probleem
ik kan wél binnen twee maanden, ik heb mijn mogelijke zondagen allang 'n keer gepost,quote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenen eventueel je toekomstige echtgenoot
![]()
()
7 mei kan ik...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan wél binnen twee maanden, ik heb mijn mogelijke zondagen allang 'n keer gepost,
een daar zaten er twee in mei tussen.....
en wat zit je nou te slijmen, vanmiddag wilde je nog "een incrowd-meet met z'n drieën"[
]
quote:
En ook heel lenig ja!quote:
quote:
Heb je dat ook wel eens een maand niet gedaan?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een beetje veel uitgegeven aan dvd's deze maand
Komt zelden voorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je dat ook wel eens een maand niet gedaan?
Ik ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan ook 7 mei!
quote:
Van jou heb ik anders nog geen naaktfoto's ontvangenquote:
Ik heb hier wel eens lichaamsdelen gepost hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van jou heb ik anders nog geen naaktfoto's ontvangen![]()
Hequote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Eh.
Gemistquote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens lichaamsdelen gepost hoorZhenar
![]()
Wat een verassingquote:Op donderdag 27 april 2006 08:27 schreef PeRi het volgende:
Ik kan 7 mei niet trouwens.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ok, maar 7 mei, Efteling
Wie gaan er nog meer mee?
- Dizer
- Zhenar
- MissBliss
- Babette
Komt u maar!
Huh?? Kan je nu wél of niet??quote:Op donderdag 27 april 2006 08:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een verassingIk verwacht overigens niet dat het dit keer met 100% zekerheid gaat lukken
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind de groep zo wel tof genoeg.
![]()
Alleen Sven nog mee, dat zou het kersje op de taart zijn.![]()
Jaaaaa... ik bedoel alleen dat er natuurlijk weer een kans is dat iemand afzegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |