quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
En het zijn er toch maar 23?
Ja maar dat is een algemeen top[c waar het in wordt gepost.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
Het Van Basten-topic # 23: Marco, der neue Weltmeister !!!
hier hebben ze het er wat over.
En het zijn er toch maar 23?
We hebben Robben en van Persie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
Is 4-3-3 eigenlijk wel de beste formatie vroeg ik mij af. Zo dik zitten we niet in de goede buitenspelers.
Dus in principe, als alles heel blijft (en vooral Robben), zal 4-3-3 het beste werken voor dit Nederland? En als dat nu niet gebeurd, overschakelen naar 4-4-2?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Robben en van Persie.
In 74 speelden we ook 433 met één echte spits. Terwijl de andere spitsen misschien kwalitatief beter waren dan de rechts en links buiten die speelden. ruud Geels Jan Mulder en Willie van der Kuijlen hadden de pech dat ze Cruijff voor zich hadden. Nu is dat hetzelfde met onze spitsen. We zijn al jaren het land met de meeste spiten op wereldniveau. Makaaij zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is. Kuijt gaat mee waarschijnlijk ook omdat ie op rechts kan spelen. In een twee spitsen systeem met countervoetbal zou ie de eerste zijn die was geselecteerd.
Ik ben alleen bang dat Roben geblesseerd raakt. Op links hebbenj wqe amper een alternatief.
En waarschijnlijk ook wel 6 miljoen. Maar de Duitsers moeten het doen met Ballack en Lehmann. Voor de rest ken ik ze niet zo goed. O ja, Schweinsteiger. Das Phantom zou ze goed van pas komen en Seedorf kennen ze al vanwege de legerbasis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
De moffen zouden er een moord voor over heben om Seedorf en Makaaij in hun ploeg te hebben.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:39 schreef Entonie het volgende:
De minste spelers van deze 33:
Bouma
Jaliens
Matijsen
Opdam
Boateng
Sneijder
Kuijt
Meerdink
Vennegoor
Nee, ik sta perplex. Als hij meegaat is het denk ik om frieten te halen voor de anderen.quote:
ja ach..dat hij er bij hoort zegt genoeg over de nederlandse verdedigers. niet raar dat de Eredivisie de competitie is waar het meest gescoord wordtquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:43 schreef bofneger het volgende:
[..]
Nee, ik sta perplex. Als hij meegaat is het denk ik om frieten te halen voor de anderen.
Wie zou dan naast Boulahrouz in het centrum moeten spelen? Ooijer wellicht, maar die zie ik toch meer als rechtsback.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
ja ach..dat hij er bij hoort zegt genoeg over de nederlandse verdedigers. niet raar dat de Eredivisie de competitie is waar het meest gescoord wordt![]()
Er zijn gewoon geen bikkels in Nederland te vinden..daarom dat jongens als Matthijsen en Opdam er ook bijzitten. gewoon een fokking dramadie Matthijsen heeft het al meolijk als hij een bal onder druk moet aannemen in Sevilla..hoe zal hij dan tegen Argentinie of Ivoorkust doen
![]()
Klopt, hij naast Boulahrouz was een ronduit angstaanjagend hart van de verdediging geweest. Staat wel tegenover dat het voetballend gezien minder is, maar dat is voor een verdediging secundair.quote:
Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroegerquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, hij naast Boulahrouz was een ronduit angstaanjagend hart van de verdediging geweest. Staat wel tegenover dat het voetballend gezien minder is, maar dat is voor een verdediging secundair.
Ik vond hem voetballend altijd uiterst matig, maar dat compenseert hij ruim door andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:40 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroeger
Dat denk ik ook. Huntelaar als alternatief voor Van Nistelrooy indien die geblesseerd raakt en Vennegoor als pinchhitter. Tenzij hj besluit om Kuyt op de bank te zetten, dan kan Dirk die rol vervullen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat ie ze allebei meeneemt
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Robben en van Persie.
In 74 speelden we ook 433 met één echte spits. Terwijl de andere spitsen misschien kwalitatief beter waren dan de rechts en links buiten die speelden. ruud Geels Jan Mulder en Willie van der Kuijlen hadden de pech dat ze Cruijff voor zich hadden. Nu is dat hetzelfde met onze spitsen. We zijn al jaren het land met de meeste spiten op wereldniveau. Makaaij zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is. Kuijt gaat mee waarschijnlijk ook omdat ie op rechts kan spelen. In een twee spitsen systeem met countervoetbal zou ie de eerste zijn die was geselecteerd.
Ik ben alleen bang dat Roben geblesseerd raakt. Op links hebbenj wqe amper een alternatief.
Ik denk dat hij zeven aanvallers meeneemt en ook "slechts" zeven verdedigers. Ooijer kan immers op twee plekken spelen en ook Cocu kan in noodgevallen achterin spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Van Basten wilde voor elke linie een dubbele bezetting. In de aanval zie ik Babel en Meerdink afvallen, maar wie is dan de derde afvaller?
Cocu! Matthijssen linksback schakelt een van de spitsen uit, en Boulahrouz de andere. Ooijer en Cocu d'rbij voor de opbouw. Of Ooijer ook een man uit laten schakelen en v. Bronckhorst linksback d'rbij i.p.v. Matthijssen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zou dan naast Boulahrouz in het centrum moeten spelen? Ooijer wellicht, maar die zie ik toch meer als rechtsback.
Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
| 1 2 3 4 5 | Ooijer----Boulahrouz---Cocu---Mathijsen ----------------Maduro----------------- ---v Bommel-----------------vd Vaart--- v Persie-----v Nistelrooy--------Robben |
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:15 schreef s0k het volgende:
ik zie liever v Persie en Robben op de flanken, en dan af en toe wisselen van flanken, dan Kuyt op rechts. Van Persie heeft een bikkelhard schot en een actie in huis. Kuyt rent zich rot en is in de lucht sterker dan van Persie, maar voor de rest heeft die geen meerwaarde ten opzichte van hem.
Kuyt is dus eigenlijk een ideale pinchhitter. Kan vennegoor of kont mooi thuis blijven en kan KJH mee.
Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.
De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...
Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:02 schreef s0k het volgende:
Misschien is het juist maar goed dat we niet teveel spelers met grote individuele klasse mee hebben. Kijk idd maar naar spanje, stuk voor stuk fantastische voetballers, en dat weten ze ook, en daarom spelen ze gewoon kut. Het is geen team. Jongens zoals Mathijsen, Landzaat, maduro weten dat ze alleen wat voorstellen in een collectief verband, dus zullen ze ook naar gelang spelen.
En jongens die een wedstrijden kunnen opbreken hebben we opzich wel in huis; vdVaart, Robben, vPersie, vNistelrooy (ok, geen individuele actie, maar hij weet ze er wel in te knallen uit onmogelijke hoeken, en dat is ook een kwaliteit),
Griekenland?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.
Als v Basten Ooijer niet meeneemt naar het WK zal Nederland niet ver komen in mijn WK poolsquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder lijkt Lodewijks me een logische afvaller, Bouma kan ook z'n vakantie beter gaan boeken en dan zal Vlaar of Ooijer nog wel afvallen. De Cler of Urby .. Lastig..
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.
Jij in VBL?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1-0![]()
Kanshebner is denk ik ook weer Brazilie.
En die heeft ook heel veel kwaliteiten![]()
Basinas, Karagounis, Giannakopoulos. Niet verkeerd hoor.quote:
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef BadRabbit het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan krijg je dus zoiets? Of Sneijder/v Persie op 10, Maduro d'r uit en Kuyt rechtsbuitenLandzaat kan eventueel ook op de positie van Maduro
Engeland heeft niet echt topsspitsen. Rooney vind ik geen echte spits (dit seizoen 16 uit 35 is zeker niet slecht, maar qua doelpunten nog steeds minder dan RvN) en Owen is qua rendement met 7 uit 11 wel redelijk natuurlijk, maar wel slechts 11 wedstrijden. Crouch is ook niet echt een topspits - en daarmee hebben we de 3 spitsen die zeker zijn van selectie wel gehad. De rest is tweede garnituur imho en verdienen zeker het predicaat topspits niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Hasselbaink is ook niet minder dan Crouch, bijvoorbeeld.
Als pinchhitter à la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.
Scheelt drie doelpunten dit seizoen in het voordeel van Jerrel. En de helft van het aantal blessures.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.
Crouch scoort zelden, hij staat dit seizoen nog maar op 5 doelpunten uit 30 wedstrijden. Er lopen volgens mij echt wel betere spitsen rond in Engeland dan Crouch.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter à la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.
Hij staat meestakl niet in de basis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch scoort zelden, hij staat dit seizoen nog maar op 5 doelpunten uit 30 wedstrijden. Er lopen volgens mij echt wel betere spitsen rond in Engeland dan Crouch.
Idd, omdat er geen een genoeg scoort. Zegt al genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
Crouch staat vaak genoeg in de basis bij Liverpool hoor. Ze wisselen daar de spitsen flink af.
In ieder geval heeft hij geen dertig volledige wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
Crouch staat vaak genoeg in de basis bij Liverpool hoor. Ze wisselen daar de spitsen flink af.
Je neemt dus drie linksbacks en maar één rechtsback mee?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef borisz het volgende:
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Maduro speelde in Oranje tot nu toe meer dan degelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.
Crouch is zeker een nuttige speler, maar geen topspits.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter à la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.
van de Vaart???quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.
Crouch heeft dit seizoen (competitie + bekers) 45 wedstrijden gespeeld en heeft daarin 12 keer gescoord. Van die 45 heeft-ie niet allen volledig gespeeld - maar hij hoort bij de 10 spelers die het meest zijn opgesteld dit seizoen (ter vergelijking: Hyppia die het meest gespeeld heeft heeft 53 wedstrijden gespeeld). Maar 30 wedstrijden heeft-ie zker compleet gespeeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft hij geen dertig volledige wedstrijden gespeeld.
Zeker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, natuurlijk is Crouch geen spits van het kaliber Henry, maar als pinchhitter kan hij nuttig zijn en ik zie eerlijk gezegd geen betere Engelse spits voor die rol.
De Cler speelt bij AZ, Gio bij Barca en staat in de Halve finale CL.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef JoleX het volgende:
de Cler in de basis, hij is niet voor niets derde bij speler van het jaar geworden!
Van de Vaart zit naast jou op de bank.quote:
en terecht. Hunterlaar is beter.quote:
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Dit moet hopelijk een mooi resultaat opleveren![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?.
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het er met Plato al even over gehad.
Van mij mag van Bommel wel mee maar ik weet niet of van basten dat aan kan
Vind ze op Van der Sar na vrij gelijkwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Bij Brazilië is 'het collectief' vaak het zwakkere punt. Als collectief kan Oranje nog ver komen denk ik. Neem een voorbeeld aan Feyenoord, winst Uefa Cup. Ook voornamelijk te danken aan het collectief (niet aan de 'topspelers' in ieder geval).quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Zo kwalitatief mager is deze groep ook weer niet hoor. Niet vergelijkbaar met Brazilië natuurlijk, maar wél voldoende kwaliteit om - gepaard met een hecht collectief - ver te komen. En dan kan er van alles gebeuren.
dit dan weer welquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Je moet het niet onderschatten want ze hebben degelijke verdedigers lopen hoor en het feit dat ze levensgevaarlijk zijn op het middenveld en voorhoede zorgt er ook voor dat de tegenstander nooit te veel risico gaat nemen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
In die wedstrijd miste er iemand in de reguliere speeltijd volgens mij ook een pengelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Oh jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maakt niet uit, alles is de schuld van Seedorf.
quote:
Dan zou ik juist Urby meenemen. Ook altijd omdat die ook op het middenveld kan spelen en eigenlijk in alles beter is dan De Cler. Verdedigend, aanvallend, aan de bal, qua passing.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef PirE het volgende:
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.
Davids als invaller kan niet, Davids heeft te veel trots voor een invalbeurtje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
Doe deze namen maar:
Edwin v/d Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg
Jan Kromkamp
Serginho Greene (perfecte voetballer)
Andre Ooijer
Khalid Boulahrouz
Joris Mathijsen
Gio
Urby Emanuelson
Philip Cocu
George Boateng (anti-Riquelme)
Rafael van der Vaart
Mark van Bommel
Wesley Sneijder
Denny Landzaat
Edgar Davids (nuttig als invaller)
Arjen Robben
Robin van Persie
Ruud van Nistelrooy
Klaas Jan Huntelaar
Dirk Kuijt
Romeo Castelen
Ik denk dat Davids het helemaal niet meer begrijpt als hij het met invalbeurtjes moet gaan doen. En van Basten kennende zal hij tegen Argentinië gewoon Maduro laten starten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
Iemand als Van Basten zou Davids wel uit kunnen leggen dat Davids waarde kan hebben als invaller. Tegen Argentinië moet je Davids natuurlijk niet laten starten, maar Boateng. Die legt Riquelme dan helemaal lam, waardoor het grootste gevaar aan de kant van Argentinië dan is bezweken.
Ik denk dat van Basten best een slappe persoonlijkheid heeft en op deze manier de sterke persoonlijkheden klein houd. Elk weldenkend mens had een kwalitatief beter Nederlands elftal op de benen kunnen brengen als dit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef cultheld het volgende:
Maduro. Dan kun je idd beter Davids als basisspeler laten starten, met al z'n internationale ervaring. 't enige nadeel aan Davids, is dat hij een beetje een loner schijnt te zijn (in de groep) en daar houdt Bassie niet zo van. Wel dom, want een middenveld met Davids, Cocu en Van Bommel is gewoon erg goed (vooral tegen ploegen als Italië en Argentinië).
Dat ligt meer aan het niet spelen op de positie waar hij hoort.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef cultheld het volgende:
Dat is op papier een bijna perfect elftal, alleen heeft Seedorf tot nu toe niet gerendeerd in Oranje (geen flauw idee hoe het komt, maar het is wel zo).
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:39 schreef JoleX het volgende:
Urby thuislaten omdat de Cler beter is. Voor de rest maakt jaliens ook teveel fouten nog, net als meerdink. Babel mag ook thuisgelaten worden en landzaat en sneyder ook.
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.. Errrrrr...
Dat kan niet meer met voetbal te maken hebben.. Omdat het een Marokkaan is wellicht?
Ehm, Boula is 24.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.
Het komt er alleen niet uit bij zijn huidige club.
Boulah heb ik geen ernstige problemen mee. Maar het zal me niks verbazen als er toch weer meer jonkies mee gaan. Misschien nog wel terecht ook. De verdediging blijft het zwakke punt vind ik.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Meerdink ook een prima speler, maar achter Kuyt heb je in Castelen een ander soort speler achter de hand die iets kan forceren. Meerdink is een goede meevoetballer.
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef DeVinger het volgende:
MIJN GOUDEN ELFTAL:
SELECTIE
KEEPERS
- Edwin van der Sar
- Patrick Lodewijks
- Henk Timmer.
VERDEDIGERS
links
- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
rechts
- Kew Jaliens
- Jan Kromkamp
centraal
- Joris Mathijsen
- André Ooijer
- Barry Opdam
- Khalid Boulahrouz
MIDDENVELDERS:
diepgaand
Mark van Bommel
Phillip Cocu
buffelaars
Edgar Davids
George Boateng
creatief
Denny Landzaat
Rafael van der Vaart
AANVALLERS:
rechts
- Romeo Castelen
- Dirk Kuyt
centraal
- Klaas-Jan Huntelaar
- Ruud van Nistelrooy
links
- Robin van Persie
- Arjen Robben
OPSTELLING:
VD Sar
Jaliens Boulahrouz Mathijsen Gio
Davids VD Vaart Cocu
Kuyt V. Nistelrooij Robben
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.quote:
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ja, daarom worden we ook nooit en te nimmer wereldkampioen. In 2008 met Heitinga Boulahrouz en Emanuelson..quote:Op zondag 23 april 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.
Hoeveel internationale ervaring heeft Kuijt? Die 3 wedstrijden in de UEFA-Cup? Daarbij is hij kut als rechtsbuiten, geen actie, geen voorzet niks.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaardquote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Van Persie proberen op links te houden. Aan Robben in z'n huidige vorm heb je echt geen zak.
Nou vooruitquote:Op zondag 23 april 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.
Vind jij Kuyt beter als van Persie?quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Zeker Ooijer! Die heeft het tenminste ook al in de CL laten zien. Mathijsen heeft in vrijwel alle topduels dit seizoen gefaald of zwak gespeeld. Zowel Europees als nationaal.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ook een lulopmerking natuurlijk. Bij Feyenoord is 'ie echt totaal verkeerd gebruikt en bij Arsenal speelt hij regelmatig - gisteren weer eens in de basis. Een definitieve basisplaats heeft hij nog niet, maar dat zou Kuyt en menig ander Nederlands elftal speler ook niet hebben bij Arsenal.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
Die 33 Auserwählten gehen unter dem früheren Weltklassestürmer van Basten die letzte Phase der niederländischen WM-Vorbereitung an. Van Basten muss zehn Akteure bis zum Meldeschluss am 15. Mai noch streichen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe is er in Duitsland gereageerd op het niet selecteren van Makaaij ? Iemand er wat over gelezen of gehoord ?
Volgens Hugo lijkt het er dus op dat Timmer weleens af zou kunnen gaan vallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?quote:
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
Dit ben ik dan weer met je oneens.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.
sorry heb jij het hockey gevolgd ofzo dit seizoen....van persie is helemaal nog geen voetballer..hij heeft nog nooit nergens gespeeld!!! daarmee bedoel ik 20 wedstrijden 90 min achter elkaar..een structurele basisplaats dus ..ik voorspel nu: dat zal hem in de echte top ook nooit lukken...leuk voor in het circus.quote:Op zondag 23 april 2006 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaard. En een spits, geen rechtsbuiten.
Robben dan ook maar thuis laten?quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
In dat geval snap ik niet dat je Boateng ook thuislaat, niet echt consistent.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij.
Makaay heeft in Oranje nooit gepresteerd tong !quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Makaay zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is.
v Persie toch ?quote:Ik ben alleen bang dat Robben geblesseerd raakt. Op links hebben we amper een alternatief.
15 meiquote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien staat het al ergens, maar wanneer weten we de uiteindelijk selectie ?
Jij kijkt helemaal geen Milan!!quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?quote:Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef cultheld het volgende:
Waarom Boateng thuis laten?
Heb jij een puntquote:
selectiequote:Op maandag 24 april 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Ja ik heb m daar wel eens zien spelen en hij speelt al jaren daar op een goed niveau. En dat komt echt niet alleen maar door Gatusso...
Wie moeten wij dan in hemelsnaam op het middenveld zetten volgens jou en wie zijn de back-ups als er 1 geblasseerd raakt?
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Heb jij een punt(ik lul idd andere na)
maar we spelen toch niet iedere wedstrijd tegen Riquelmequote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?
Boateng is een klever. Die laat zijn man geen seconde lopen en bijt zich vast op Riquelme. Cocu is veel te belangrijk om aan Riquelme op te offeren in die wedstrijd. Hetzelfde geldt eventueel voor Davids (die toch een prima pass in de benen heeft).quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Stam is helaas verleden tijd, maar Boula is een redelijk goede vervanger ik vind hem beter als mathijssen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:09 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik vind de verdediging van Oranje een zwakke punt. Kunnen ze Jaap Stam niet terughalen? Hij blijft een van de beste verdediger ondanks zijn leeftijd.
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
Het vermogen is er wel maar van Basten weigert gewoon om die jongens te laten voetballen. Van Basten speelt liever op safe dus als je een keer je man laat lopen ben je gelijk je plaats kwijt (zie van Bommel).quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.
Bij Milan verloopt het vloeiend ..Kaka te diep staat gatusu er achter Gatusu te diep dan verdedigt seedorf centraal of gaat Pierlo direct druk op de bal zetten zodat de pass er niet komt en de speler van Milan tijd krijgt om weer positie te pakken. Of een slimme overtreding .. in ieder geval je zet druk op de bal zodat de pass naar voren er niet uit komt, Bij Oranje hebben ze dat vermogen niet om tot zulke oplossingen te komen zo lijkt het.
Als je ff verder leestquote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien.
De 10 afvallers zijn;quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.quote:Op maandag 24 april 2006 14:52 schreef Chadi het volgende:
Maar je mist bij Oranje ook een beetje het slimme dat italianen en andere wereldtoppers hebben... een overtreding of de druk op de bal waar je balverlies lijdt. Dat ie Van Bommel er niet in zette was puur om nog een voorbeeld te stellen. Van Bommel moet altijd spelen als een Davids niet speelt of een dergelijke speler. Je hebt met hem een goede verdediger achter de aanvallende linies.. een straat schoffie die niet te beroerd is om uit te delen en iemand die diepte kan brengen vanuit het middenveld.
Ik vind dat je meer creatieve spelers moet neerzetten. Minimaal 2 op het middenveld en 1 in de spits.quote:Op maandag 24 april 2006 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben nog altijd voor én een bikkel én een diepgaande kerel én een creatieve. Maakt 3man.
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.quote:Op maandag 24 april 2006 14:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.
Ze zijn verschrikkelijk bang om een fout te maken, want ze weten wat de consequenties daarvan zijn. Zolang van Basten hier niks aan doet zal het ook zo blijven.
Ik snap ook wel trouwens waarom van Basten hier niks aan doet, die man heeft zo`n zwakke persoonlijkheid dat hij niet de discussie aangaat maar je gewoon uit de selectie gooit.
Dat maakt hem oppermachtig, ik snap alleen niet dat niemand dat ziet.
Nee dan had ik nog liever Advocaat gehad een beetje naief is hij wel maar wel tenminste realistisch en geloofwaardig.
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.
Om Nigel ligt Marco en niemand niet wakker, die draver zat er toch al niet bij, maar VdV had nog handig kunnen zijn.quote:De Jong en Van der Vaart missen mogelijk WK
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. De beide middenvelders van Hamburger SV missen de eindfase van de competitie in Duitsland en het is nog niet zeker of zij op tijd fit zijn om deel te nemen aan het WK.
Zowel De Jong als Van der Vaart kampte de afgelopen weken met klachten. De Jong heeft last van een knie en bij hem zal een operatie aan een meniscus plaatsvinden.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd.
De herstelperiode van de twee internationals is nog niet bekend. Het is dan ook nog niet duidelijk of ze op tijd hersteld zijn om met Oranje deel te nemen aan het WK. De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Ik vind het allerminst kneusjes, het is gewoon grotendeels middelmaat. Maar het is wel een ploeg.quote:Op maandag 24 april 2006 15:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.
Daarom kan Nederland ook die Eredivisie kneusjes opstellen die zijn allang blij dat ze het Oranje shirt mogen aantrekken.
Asjeblieft niet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:40 schreef peaceman het volgende:
Nu v/d Vaart en De Jong dreigen af te vallen kan Seedorf toch mooi mee.
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.quote:Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Asjeblieft niet.
VdV functioneerde (-t, hoop ik) in het Nl elftal, itt Seedorf, daarom.
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.
Juistquote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".
Ik vind Seedorf fantastisch hoor...maar niet in het Nederlands elftal
Inderdaad, Davids moet in plaats van Boateng mee. Voor de positie van centrale middenvelder.quote:Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het raar dat het tussen VD Vaart en Davids zou gaan. Zo ongeveer de enige overeenkomst tussen beiden is hun linksbenigheid, voor de rest zijn het heel andere voetballers.
quote:De Jong en Van der Vaart beiden onder het mes
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. Van der Vaart kan mogelijk snel weer op het veld terugkeren. Hoe lang De Jong is uitgeschakeld en of zijn WK-deelname in gevaar komt, is nog niet bekend.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd. Hoewel Hamburger SV op zijn website meldt dat de spelmaker de eindfase van de competitie moet missen, meldt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby dat Van der Vaart binnen een week weer op het trainingsveld kan staan.
De herstelperiode van De Jong is nog niet bekend. Hij had aanhoudende knieklachten en zal een operatie aan een meniscus ondergaan.
De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Dan vallen er voor mij de volgende spelers af:quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Er blijven er 24 over.
Raar dat er geen topic over is. Of heb ik iets gemist ?
Dan denk ik dat Timmer afvaltquote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Stekelenburg is 2e keeper waarschijnlijk, het gaat dus tussen Timmer en Lodewijks.
Ik denk Stekelenburg als 3de keeper. Van Basten gaat Stekelenburg echt niet inbrengen als bijvoorbeeld van de Sar uitvalt in de finale.quote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Stekelenburg is 2e keeper waarschijnlijk, het gaat dus tussen Timmer en Lodewijks.
Stekelenburg lijkt me een vrij waarschijnlijke derde keeper.quote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Ik voel een 4785e Seedorf lobby aanzwellen.quote:Hedwiges Maduro mogelijk maand uit roulatie
24/4/2006 16:43
Ajax-trainer Danny Blind kan in de play-offs niet meer rekenen op Hedwiges Maduro. De middenvelder staat mogelijk een maand aan de kant met de blessure die hij overhield aan de wedstrijd tegen Feyenoord.
In een duel met Sebastian Pardo ging Maduro door zijn enkel. Per brancard moest de Ajax-middenvelder halverwege de tweede helft naar de kant. Onderzoek heeft uitgewezen dat een band in zijn rechterenkel beschadigd is. Voor het herstel staat twee tot vier weken.
Mocht het slechtste scenario werkelijkheid worden, moet Maduro ernstig rekening houden met het missen van het WK. Bondscoach Marco van Basten heeft vanaf 9 mei een gedeelte van zijn 33-koppige voorlopige selectie tot zijn beschikking. Een kleine week later moet hij zijn definitieve lijst van 23 namen inleveren.
Voor Blind is het niet de enige speler die hij moet missen tegen FC Groningen. Mauro Rosales, Zdenek Grygera, Hatem Trabelsi en Wesley Snijedr kampen eveneens met fysieke ongemakken. Steven Pienaar is geschorst.
Hugo Borst was gister vrij zeker van zijn zaak dat Stekelenburg 2e keeper is, en dat Timmer en Lodewijks met elkaar concureren. Alhoewel.. Je kan het ook opvatten als volgt: Stekelenburg is sowieso 3e keeper, en de strijd om de 2e plek gaat tussen Lodewijks en Timmer... Hij zei volgens mij niet specifiek dat Steek 2e keeper zou worden.. Alleen dat Timmer en Lodewijks concurenten zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Timmer niet meegaat, hij is altijd al de vaste nummer 2 geweest onder Marco.
Hij bedoelde volgens mij dat Timmer en Lodewijks concurrenten voor tweede doelman zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 18:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hugo Borst was gister vrij zeker van zijn zaak dat Stekelenburg 2e keeper is, en dat Timmer en Lodewijks met elkaar concureren. Alhoewel.. Je kan het ook opvatten als volgt: Stekelenburg is sowieso 3e keeper, en de strijd om de 2e plek gaat tussen Lodewijks en Timmer... Hij zei volgens mij niet specifiek dat Steek 2e keeper zou worden.. Alleen dat Timmer en Lodewijks concurenten zijn.
God wil Seedorf in het Nederlands Elftalquote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Bijltjesdag ?
[..]
Ik voel een 4785e Seedorf lobby aanzwellen.
Jammer voor Hedwiges, maar ik zie het wel zitten wanneer Davids en Seedorf erbij komen voor Hedwiges en Rafaelquote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Bijltjesdag ?
[..]
ik hoop het.quote:Op maandag 24 april 2006 17:08 schreef Beschouw het volgende:
Misschien valt Nistelrooy wel af.
Ik ben bang van wel ja.quote:Op maandag 24 april 2006 20:09 schreef Radegast het volgende:
Marco selecteert nog liever Arne Slot dan Clarence.
Mee eens, gewoon Super-Urby meenemen. Dat ie door een Kalou en Castelen uit-vorm compleet gedold werd, is slechts een structureel incident. Want Uber-Urby zal de nog snellere Messi opvreten.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Overigens lijkt mij na dit weekend wel weer duidelijk dat die AZ-jongens niet geschikt zijn voor een WK. Die krijgen al de bibbers van play-offs tegen Groningen, laat staan als De Cler en Opdam straks tegen de Argentijnen moeten.
quote:Huntelaar mee naar WK volgens Van Basten
24 april 2006, 19:00
Door: Jos Meijer
Bondscoach Marco van Basten hield maandag opnieuw een persconferentie, maar wel een merkwaardige dit keer, want alleen kinderen mochten vragen stellen. Een dappere jongen wist uit de bondscoach te krijgen dat Huntelaar mee mag naar het WK in Duitsland.
De persconferentie was speciaal voor kinderen georganiseerd. Zij konden zich via de website van de KNVB aanmelden door drie vragen in te vullen die ze graag aan Marco van Basten zouden willen stellen. Zo kreeg de bondscoach de nodige vragen over zijn hobby's en andere zaken die niet direct met het Nederlands elftal te maken hebben.
Het hoogtepunt was de vraag van een jongetje, die dapper vroeg hoeveel goals Klaas Jan Huntelaar ging maken op het WK. "Twaalf," luidde het antwoord, waarna het jongetje gelijk dapper door vroeg of de Ajax-spits ook mee ging. "Ik denk het wel he," lachte Van Basten. Dit lijkt goed nieuws voor Huntelaar, die al in de voorselectie zit van Oranje, maar nog geen interlands achter zijn naam heeft staan.
quote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Bijltjesdag ?
[..]
Davids zit er toch al bijquote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer voor Hedwiges, maar ik zie het wel zitten wanneer Davids en Seedorf erbij komen voor Hedwiges en Rafael
Die gaat het wel redden denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, Van der Vaart moet wel ff mee eigenlijk.
whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.
kew jaliens - CAFU!
de cler - Roberto carlos!
bouhlarouz - chicino!
mathijsen - Alex/ roque junior
of hoe je die namen ook schrijft, kortom, stuk voor stuk betere verdedigers dan onze lullige hollanders.
Lucio!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerVan Roque Junior ben ik ook niet zo weg overigens
Bovendien is een versleten Roberto carlos nog 10x beter dan een de Cler, de Cler is echt een amateurtje vergeleken met Carlos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerVan Roque Junior ben ik ook niet zo weg overigens
Een dramatisch seizoen en nummer 2 worden met real is nog altijd beter dan nummer 2 worden in de nederlandse competie en dan vervolgens door fc groningen een pak op de broek te krijgen. En zeg nou zelf, ow ow ow wat speelt de Cler een spectaculair seizoen zeg, hahaha laat me niet lachen. Real is nou eenmaal van hoger niveau dan AZ, al loopt het seizoen wat minder voor Real zelf en Carlos zelf!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:40 schreef LuukBes het volgende:
Haha, heb je een tik gehad ofzo. Roberto Carlos speelt een dramatisch seizoen in Madrid en is al jaren over de hill. Die is verdedigend zelfs zwakker dan Jeroen Drost.
Mag die mee dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nou, alle ballen op Castelen dan!
Aanvallend wel ja, verdedigend ben ik het niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bovendien is een versleten Roberto carlos nog 10x beter dan een de Cler, de Cler is echt een amateurtje vergeleken met Carlos.
Verdedigend zeer matig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler
wat is er mis met v Bronckhorst
Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler
wat is er mis met v Bronckhorst
terwijl hij wekelijks speelt bij Barcaquote:
Hij valt vaak door de mand als hij een directe tegenstander heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
terwijl hij wekelijks speelt bij Barca
lijkt me dat hij dan echt niet zo heel erg slecht is
moeten ze die bal helemaal vanuit duitsland naar rotterdam kegelen danquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nou, alle ballen op Castelen dan!
Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.quote:
Hehe, we zijn erquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef LuukBes het volgende:
En Gio speelt alles behalve wekelijks. Eigenlijk hebben we op links en rechtsback een kwaliteitsprobleem met alle voorhanden optie's.
Ik zeg ook niet dat ik liever De Cler op die positie zie, maar Van Bronckhorst is verdedigend wel matig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.
Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehe, we zijn er
"Ze maken tegenwoordig geen echte backs meer"
kew jaliens - Cicinhoquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.
kew jaliens - CAFU!
de cler - Roberto carlos!
bouhlarouz - chicino!
mathijsen - Alex/ roque junior
of hoe je die namen ook schrijft, kortom, stuk voor stuk betere verdedigers dan onze lullige hollanders.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef The_Gunman het volgende:
ik zou bosvelt mee nemen kunnen we die weer wisselen voor robben
Tsja, er zijn wel betere opties idd. Kromkamp, Ooijerquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ook![]()
Ooijer/Kromkamp - Cicinhoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef PirE het volgende:
[..]
kew jaliens - Cicinho
de cler - Dede of Gustavo Nery
bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
mathijsen - Cris / Roque Junior
Dat is de matige verdediging van Brazilie
Zoals al eens eerder genoemd is zou een verdediging Ooijer, Boulahrouz, Cocu, Mathijsen niet mistaan. Cocu kan doorschuiven naar het middenveld bij balbezit en Ooijer en Mathijsen kunnen naar binnen knijpen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef LuukBes het volgende:
Misschien functioneert het wel voor geen meter bij die teams als gezamenlijk opererende defensie. Dat is toch ook waar Marco hoopt de kwaliteitsachterstand goed te maken, teamtactiek.
Ooier is trouwens denk ik eerder centraal hard nodig naast Bouhlarouz, betwijfel of die als back ingezet wordt.
Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" à la Jaap Stam.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.
Tegen een echte rechtsbuiten zie ik toch veel liever een defensief sterk type, van de andere kant spelen de meeste landen niet met rechtsbuitens, dus daarom kan Gio al jaren meedraaien. Tegen Messi of een Joaquin hou ik wel mijn hart vast tegen Gio.
Wat dat aangaat is Jaliens en de Cler meer mandekker die zich vastbijten en een man kunnen uitschakelen. Maar we hoeven niet eromheen te draaien dat we achilleshielen hebben op de backs, met wie je ook speelt. Op rechts zag het er eigenlijk aanvankelijk veelbelovend uit met Kromkamp, maar die heeft zichzelf geen slimme dienst bewezen met zijn honger naar geld en avontuur.
Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" à la Jaap Stam.
Wat dat betreft wordt het luxeprobleem qua scorende spitsen ruimschoots overschaduwd door het gruwelijke tekort aan verdedigend materiaal.
Nu hoop ik dat dit zich zo gaat vertalen: "Jongûs, we kenne niet verdediguh, dus aanvalle maar". Is er in ieder geval iets te zien
Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:
Eigenlijk zou Oranje gewoon met drie verdedigers moeten spelen:
Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen
Klopt, gaat ten koste van de breedte in je spel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
Oh, maar het totáál klopt idd een stuk beter dan het in jaren heeft gedaan. Mijn vertrouwen is ook zeker niet minder geworden sinds dhr. van Bastenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:30 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.
Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, à la Noorwegen destijds.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.
Dat is wel zo, ja. Maar de huidige manier van spelen heeft ook nog niet veel oogstrelend voetbal tot gevolg gehad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, à la Noorwegen destijds.
Verdedigend vind ik het nederlands elftal nog het zwakst dus liever gewoon 4quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:
Eigenlijk zou Oranje gewoon met drie verdedigers moeten spelen:
Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen
En niet te vergeten Lucio van Bayern Munchen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ooijer/Kromkamp - Cicinho
v Bronckhorst/De Cler - Dede of Gustavo Nery
Bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
Mathijsen/Cocu - Cris / Roque Junior
Tja, internationaal gezien is Brazilie sterker, maar of dat in het veld ook zo is? Cris en Lucio zijn natuurlijk topverdedigers, geen twijfel over mogelijk
Het hoeft niet perse als er maar een middenvelder een beetje blijft hangen in de verdediging wanneer het elftal aanvalt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, à la Noorwegen destijds.
Ach, slechts drie tegendoelpunten in de kwalificatie, das niet slecht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:22 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het nederlands elftal nog het zwakst dus liever gewoon 4
een Hedwiges Maduro als verdedigende middenvelder,lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse als er maar een middenvelder een beetje blijft hangen in de verdediging wanneer het elftal aanvalt.
Ik zie op die positie liever Davids, het is een belangrijke positie en Davids heeft meer ervaring op die positie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
een Hedwiges Maduro als verdedigende middenvelder,lijkt mij een goed plan.
Hoewel ik ook liever Davids zie, lijkt het me niet goed voor de balans in het veld, omdat Davids minder spelverdeler is en meer aanvallend ingesteld is dan Maduro.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik zie op die positie liever Davids, het is een belangrijke positie en Davids heeft meer ervaring op die positie.
Davids stofzuigt beter dan Maduro en bestrijkt meer veld. Desondanks moeilijk, het zijn allebei leuke spelers, temeer omdat ze vrij balvast zijn en dus niet zo irriteren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoewel ik ook liever Davids zie, lijkt het me niet goed voor de balans in het veld, omdat Davids minder spelverdeler is en meer aanvallend ingesteld is dan Maduro.
Of desnoods Cocu op die positie maar ik vind Maduro nog te licht voor zo`n belangrijke positie. Bovendien is hij ook nog onervaren en heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld op hoog niveau.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoewel ik ook liever Davids zie, lijkt het me niet goed voor de balans in het veld, omdat Davids minder spelverdeler is en meer aanvallend ingesteld is dan Maduro.
Hoe zie je dat dan voor je eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Of desnoods Cocu op die positie maar ik vind Maduro nog te licht voor zo`n belangrijke positie. Bovendien is hij ook nog onervaren en heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld op hoog niveau.
------Ooijer---Boula---Gioquote:
Ik zou dan Maduro in plaats van Davids doen. Hij is meer verdediger en kan beter het spel verdelen vanaf die positie. Hij kan dan onder de hoede van ervaren spelers als Cocu en Ooijer genomen worden om zijn gebrek aan ervaring te compenseren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
------Ooijer---Boula---Gio
--------------Davids
---Bommel-----------Cocu
---------------VdV
---Persie-----RvN---Robben
Wat wel betekent dat Davids z`n eigen kapot loopt maar daar is hij goed in![]()
Gio is inderdaad niet echt sterk, maar ik zie weinig alternatieven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Gio niet en Davids zou je dan met Cocu om moeten draaien, want Cocu is een betere inschuivende '4'. Gio is alleen nuttig in 4-3-3 als opkomende linksback. Verdedigend is hij erg matig naar internationale begrippen. Dan kun je beter Mathijsen of Bouma daar laten spelen.
Zou ik ook doen ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
Davids op 4 is al meteen in het begin geprobeerd door Marco in een van zijn eerste wedstrijden. Was een fiasco, en gaat ie nooit meer proberen. Dan moet je Cocu omdraaien met Davids.
Ben ik het ook helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Gio niet en Davids zou je dan met Cocu om moeten draaien, want Cocu is een betere inschuivende '4'. Gio is alleen nuttig in 4-3-3 als opkomende linksback. Verdedigend is hij erg matig naar internationale begrippen. Dan kun je beter Mathijsen of Bouma daar laten spelen.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef lubje25 het volgende:
Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'
25/4/2006 9 :35
Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.
'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'
Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.
bron vi.nl
van Bronkchorst (niks Gio, sterrengedragquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gio is inderdaad niet echt sterk, maar ik zie weinig alternatieven.
Heeft meer te maken met het feit dat "van Bronckhorst" een beetje lastig uit te spreken voor Spanjaarden volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
van Bronkchorst (niks Gio, sterrengedrag) kan niet als verdediger spelen indien je met drie verdedigers speelt, daar zijn betere alternatieven voor.
ohquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oud nieuws
De 33 spelers waar van Basten uit gaat kiezen :
Vast, maar daarom hoeven wij het in Nederland nog niet over te nemen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met het feit dat "van Bronckhorst" een beetje lastig uit te spreken voor Spanjaarden volgens mij.
Overigens is een "Vennegoor of Hesselink" niet alleen een ramp voor Nl. commentatoren. Of een "Van Nistelrooy", laat staan een "Van Bronckhorst". Kort het dan maar op een hippe manier af denk ik. GIOOOO rolt een stuk makkelijker uit die strot natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vast, maar daarom hoeven wij het in Nederland nog niet over te nemen.
Sneijder zou ook de eerste zijn die ik door zou strepen. Een uitermate dom en arrogant ventje dat we kunnen missen als kiespijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou Sneijder natuurlijk thuislaten.
maar dan heb je er nog 8 teveelquote:Op woensdag 26 april 2006 08:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou Sneijder natuurlijk thuislaten.
En Nigel De Jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |