Dit ben ik dan weer met je oneens.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.
sorry heb jij het hockey gevolgd ofzo dit seizoen....van persie is helemaal nog geen voetballer..hij heeft nog nooit nergens gespeeld!!! daarmee bedoel ik 20 wedstrijden 90 min achter elkaar..een structurele basisplaats dus ..ik voorspel nu: dat zal hem in de echte top ook nooit lukken...leuk voor in het circus.quote:Op zondag 23 april 2006 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaard. En een spits, geen rechtsbuiten.
Robben dan ook maar thuis laten?quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
In dat geval snap ik niet dat je Boateng ook thuislaat, niet echt consistent.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij.
Makaay heeft in Oranje nooit gepresteerd tong !quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Makaay zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is.
v Persie toch ?quote:Ik ben alleen bang dat Robben geblesseerd raakt. Op links hebben we amper een alternatief.
15 meiquote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien staat het al ergens, maar wanneer weten we de uiteindelijk selectie ?
Jij kijkt helemaal geen Milan!!quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?quote:Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef cultheld het volgende:
Waarom Boateng thuis laten?
Heb jij een puntquote:
selectiequote:Op maandag 24 april 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Ja ik heb m daar wel eens zien spelen en hij speelt al jaren daar op een goed niveau. En dat komt echt niet alleen maar door Gatusso...
Wie moeten wij dan in hemelsnaam op het middenveld zetten volgens jou en wie zijn de back-ups als er 1 geblasseerd raakt?
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Heb jij een punt(ik lul idd andere na)
maar we spelen toch niet iedere wedstrijd tegen Riquelmequote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?
Boateng is een klever. Die laat zijn man geen seconde lopen en bijt zich vast op Riquelme. Cocu is veel te belangrijk om aan Riquelme op te offeren in die wedstrijd. Hetzelfde geldt eventueel voor Davids (die toch een prima pass in de benen heeft).quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Stam is helaas verleden tijd, maar Boula is een redelijk goede vervanger ik vind hem beter als mathijssen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:09 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik vind de verdediging van Oranje een zwakke punt. Kunnen ze Jaap Stam niet terughalen? Hij blijft een van de beste verdediger ondanks zijn leeftijd.
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
Het vermogen is er wel maar van Basten weigert gewoon om die jongens te laten voetballen. Van Basten speelt liever op safe dus als je een keer je man laat lopen ben je gelijk je plaats kwijt (zie van Bommel).quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.
Bij Milan verloopt het vloeiend ..Kaka te diep staat gatusu er achter Gatusu te diep dan verdedigt seedorf centraal of gaat Pierlo direct druk op de bal zetten zodat de pass er niet komt en de speler van Milan tijd krijgt om weer positie te pakken. Of een slimme overtreding .. in ieder geval je zet druk op de bal zodat de pass naar voren er niet uit komt, Bij Oranje hebben ze dat vermogen niet om tot zulke oplossingen te komen zo lijkt het.
Als je ff verder leestquote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien.
De 10 afvallers zijn;quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |