quote:
Dan zou ik juist Urby meenemen. Ook altijd omdat die ook op het middenveld kan spelen en eigenlijk in alles beter is dan De Cler. Verdedigend, aanvallend, aan de bal, qua passing.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef PirE het volgende:
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.
Davids als invaller kan niet, Davids heeft te veel trots voor een invalbeurtje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
Doe deze namen maar:
Edwin v/d Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg
Jan Kromkamp
Serginho Greene (perfecte voetballer)
Andre Ooijer
Khalid Boulahrouz
Joris Mathijsen
Gio
Urby Emanuelson
Philip Cocu
George Boateng (anti-Riquelme)
Rafael van der Vaart
Mark van Bommel
Wesley Sneijder
Denny Landzaat
Edgar Davids (nuttig als invaller)
Arjen Robben
Robin van Persie
Ruud van Nistelrooy
Klaas Jan Huntelaar
Dirk Kuijt
Romeo Castelen
Ik denk dat Davids het helemaal niet meer begrijpt als hij het met invalbeurtjes moet gaan doen. En van Basten kennende zal hij tegen Argentinië gewoon Maduro laten starten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
Iemand als Van Basten zou Davids wel uit kunnen leggen dat Davids waarde kan hebben als invaller. Tegen Argentinië moet je Davids natuurlijk niet laten starten, maar Boateng. Die legt Riquelme dan helemaal lam, waardoor het grootste gevaar aan de kant van Argentinië dan is bezweken.
Ik denk dat van Basten best een slappe persoonlijkheid heeft en op deze manier de sterke persoonlijkheden klein houd. Elk weldenkend mens had een kwalitatief beter Nederlands elftal op de benen kunnen brengen als dit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef cultheld het volgende:
Maduro. Dan kun je idd beter Davids als basisspeler laten starten, met al z'n internationale ervaring. 't enige nadeel aan Davids, is dat hij een beetje een loner schijnt te zijn (in de groep) en daar houdt Bassie niet zo van. Wel dom, want een middenveld met Davids, Cocu en Van Bommel is gewoon erg goed (vooral tegen ploegen als Italië en Argentinië).
Dat ligt meer aan het niet spelen op de positie waar hij hoort.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef cultheld het volgende:
Dat is op papier een bijna perfect elftal, alleen heeft Seedorf tot nu toe niet gerendeerd in Oranje (geen flauw idee hoe het komt, maar het is wel zo).
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:39 schreef JoleX het volgende:
Urby thuislaten omdat de Cler beter is. Voor de rest maakt jaliens ook teveel fouten nog, net als meerdink. Babel mag ook thuisgelaten worden en landzaat en sneyder ook.
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.. Errrrrr...
Dat kan niet meer met voetbal te maken hebben.. Omdat het een Marokkaan is wellicht?
Ehm, Boula is 24.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.
Het komt er alleen niet uit bij zijn huidige club.
Boulah heb ik geen ernstige problemen mee. Maar het zal me niks verbazen als er toch weer meer jonkies mee gaan. Misschien nog wel terecht ook. De verdediging blijft het zwakke punt vind ik.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Meerdink ook een prima speler, maar achter Kuyt heb je in Castelen een ander soort speler achter de hand die iets kan forceren. Meerdink is een goede meevoetballer.
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef DeVinger het volgende:
MIJN GOUDEN ELFTAL:
SELECTIE
KEEPERS
- Edwin van der Sar
- Patrick Lodewijks
- Henk Timmer.
VERDEDIGERS
links
- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
rechts
- Kew Jaliens
- Jan Kromkamp
centraal
- Joris Mathijsen
- André Ooijer
- Barry Opdam
- Khalid Boulahrouz
MIDDENVELDERS:
diepgaand
Mark van Bommel
Phillip Cocu
buffelaars
Edgar Davids
George Boateng
creatief
Denny Landzaat
Rafael van der Vaart
AANVALLERS:
rechts
- Romeo Castelen
- Dirk Kuyt
centraal
- Klaas-Jan Huntelaar
- Ruud van Nistelrooy
links
- Robin van Persie
- Arjen Robben
OPSTELLING:
VD Sar
Jaliens Boulahrouz Mathijsen Gio
Davids VD Vaart Cocu
Kuyt V. Nistelrooij Robben
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.quote:
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ja, daarom worden we ook nooit en te nimmer wereldkampioen. In 2008 met Heitinga Boulahrouz en Emanuelson..quote:Op zondag 23 april 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.
Hoeveel internationale ervaring heeft Kuijt? Die 3 wedstrijden in de UEFA-Cup? Daarbij is hij kut als rechtsbuiten, geen actie, geen voorzet niks.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaardquote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Van Persie proberen op links te houden. Aan Robben in z'n huidige vorm heb je echt geen zak.
Nou vooruitquote:Op zondag 23 april 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.
Vind jij Kuyt beter als van Persie?quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Zeker Ooijer! Die heeft het tenminste ook al in de CL laten zien. Mathijsen heeft in vrijwel alle topduels dit seizoen gefaald of zwak gespeeld. Zowel Europees als nationaal.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ook een lulopmerking natuurlijk. Bij Feyenoord is 'ie echt totaal verkeerd gebruikt en bij Arsenal speelt hij regelmatig - gisteren weer eens in de basis. Een definitieve basisplaats heeft hij nog niet, maar dat zou Kuyt en menig ander Nederlands elftal speler ook niet hebben bij Arsenal.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
Die 33 Auserwählten gehen unter dem früheren Weltklassestürmer van Basten die letzte Phase der niederländischen WM-Vorbereitung an. Van Basten muss zehn Akteure bis zum Meldeschluss am 15. Mai noch streichen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe is er in Duitsland gereageerd op het niet selecteren van Makaaij ? Iemand er wat over gelezen of gehoord ?
Volgens Hugo lijkt het er dus op dat Timmer weleens af zou kunnen gaan vallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?quote:
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |