en terecht. Hunterlaar is beter.quote:
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Dit moet hopelijk een mooi resultaat opleveren![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?.
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het er met Plato al even over gehad.
Van mij mag van Bommel wel mee maar ik weet niet of van basten dat aan kan
Vind ze op Van der Sar na vrij gelijkwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Bij Brazilië is 'het collectief' vaak het zwakkere punt. Als collectief kan Oranje nog ver komen denk ik. Neem een voorbeeld aan Feyenoord, winst Uefa Cup. Ook voornamelijk te danken aan het collectief (niet aan de 'topspelers' in ieder geval).quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Zo kwalitatief mager is deze groep ook weer niet hoor. Niet vergelijkbaar met Brazilië natuurlijk, maar wél voldoende kwaliteit om - gepaard met een hecht collectief - ver te komen. En dan kan er van alles gebeuren.
dit dan weer welquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Je moet het niet onderschatten want ze hebben degelijke verdedigers lopen hoor en het feit dat ze levensgevaarlijk zijn op het middenveld en voorhoede zorgt er ook voor dat de tegenstander nooit te veel risico gaat nemen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
In die wedstrijd miste er iemand in de reguliere speeltijd volgens mij ook een pengelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Oh jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maakt niet uit, alles is de schuld van Seedorf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |