Basinas, Karagounis, Giannakopoulos. Niet verkeerd hoor.quote:
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef BadRabbit het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan krijg je dus zoiets? Of Sneijder/v Persie op 10, Maduro d'r uit en Kuyt rechtsbuitenLandzaat kan eventueel ook op de positie van Maduro
Engeland heeft niet echt topsspitsen. Rooney vind ik geen echte spits (dit seizoen 16 uit 35 is zeker niet slecht, maar qua doelpunten nog steeds minder dan RvN) en Owen is qua rendement met 7 uit 11 wel redelijk natuurlijk, maar wel slechts 11 wedstrijden. Crouch is ook niet echt een topspits - en daarmee hebben we de 3 spitsen die zeker zijn van selectie wel gehad. De rest is tweede garnituur imho en verdienen zeker het predicaat topspits niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Hasselbaink is ook niet minder dan Crouch, bijvoorbeeld.
Als pinchhitter ŕ la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.
Scheelt drie doelpunten dit seizoen in het voordeel van Jerrel. En de helft van het aantal blessures.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch, daar noem je dan ook iemand. Ik snap ook echt niet wat die jongen bij de selectie doet, en bij Liverpool. Vergelijk Hasselbaink nou is met Owen. Dat lijkt me toch wel ff andere koek.
Crouch scoort zelden, hij staat dit seizoen nog maar op 5 doelpunten uit 30 wedstrijden. Er lopen volgens mij echt wel betere spitsen rond in Engeland dan Crouch.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter ŕ la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.
Hij staat meestakl niet in de basis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef s0k het volgende:
[..]
Crouch scoort zelden, hij staat dit seizoen nog maar op 5 doelpunten uit 30 wedstrijden. Er lopen volgens mij echt wel betere spitsen rond in Engeland dan Crouch.
Idd, omdat er geen een genoeg scoort. Zegt al genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
Crouch staat vaak genoeg in de basis bij Liverpool hoor. Ze wisselen daar de spitsen flink af.
In ieder geval heeft hij geen dertig volledige wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
Crouch staat vaak genoeg in de basis bij Liverpool hoor. Ze wisselen daar de spitsen flink af.
Je neemt dus drie linksbacks en maar één rechtsback mee?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef borisz het volgende:
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Maduro speelde in Oranje tot nu toe meer dan degelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.
Crouch is zeker een nuttige speler, maar geen topspits.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter ŕ la Nanninga in 1978 is zo'n crouch best nuttig. Van Nanninga zei men ook dat hij niet kon voetballen, maar hij schopte er wel twintig per jaar in en is nog altijd de enige Nederlander die een velddoelpunt in een WK-finale gemaakt heeft.
van de Vaart???quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maduro hoort natuurlijk niet in de basis en Sneijder zou ik niet meenemen. Op het middenveld zou ik als basis Van Bommel - Cocu - Davids opstellen.
Crouch heeft dit seizoen (competitie + bekers) 45 wedstrijden gespeeld en heeft daarin 12 keer gescoord. Van die 45 heeft-ie niet allen volledig gespeeld - maar hij hoort bij de 10 spelers die het meest zijn opgesteld dit seizoen (ter vergelijking: Hyppia die het meest gespeeld heeft heeft 53 wedstrijden gespeeld). Maar 30 wedstrijden heeft-ie zker compleet gespeeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft hij geen dertig volledige wedstrijden gespeeld.
Zeker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, natuurlijk is Crouch geen spits van het kaliber Henry, maar als pinchhitter kan hij nuttig zijn en ik zie eerlijk gezegd geen betere Engelse spits voor die rol.
De Cler speelt bij AZ, Gio bij Barca en staat in de Halve finale CL.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef JoleX het volgende:
de Cler in de basis, hij is niet voor niets derde bij speler van het jaar geworden!
Van de Vaart zit naast jou op de bank.quote:
en terecht. Hunterlaar is beter.quote:
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Dit moet hopelijk een mooi resultaat opleveren![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker?.
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het er met Plato al even over gehad.
Van mij mag van Bommel wel mee maar ik weet niet of van basten dat aan kan
Vind ze op Van der Sar na vrij gelijkwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Bij Brazilië is 'het collectief' vaak het zwakkere punt. Als collectief kan Oranje nog ver komen denk ik. Neem een voorbeeld aan Feyenoord, winst Uefa Cup. Ook voornamelijk te danken aan het collectief (niet aan de 'topspelers' in ieder geval).quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Zo kwalitatief mager is deze groep ook weer niet hoor. Niet vergelijkbaar met Brazilië natuurlijk, maar wél voldoende kwaliteit om - gepaard met een hecht collectief - ver te komen. En dan kan er van alles gebeuren.
dit dan weer welquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Je moet het niet onderschatten want ze hebben degelijke verdedigers lopen hoor en het feit dat ze levensgevaarlijk zijn op het middenveld en voorhoede zorgt er ook voor dat de tegenstander nooit te veel risico gaat nemen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
In die wedstrijd miste er iemand in de reguliere speeltijd volgens mij ook een pengelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT NOOIT MEER DUS!
Oh jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maakt niet uit, alles is de schuld van Seedorf.
quote:
Dan zou ik juist Urby meenemen. Ook altijd omdat die ook op het middenveld kan spelen en eigenlijk in alles beter is dan De Cler. Verdedigend, aanvallend, aan de bal, qua passing.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef PirE het volgende:
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |