quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
En het zijn er toch maar 23?
Ja maar dat is een algemeen top[c waar het in wordt gepost.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
Het Van Basten-topic # 23: Marco, der neue Weltmeister !!!
hier hebben ze het er wat over.
En het zijn er toch maar 23?
We hebben Robben en van Persie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
Is 4-3-3 eigenlijk wel de beste formatie vroeg ik mij af. Zo dik zitten we niet in de goede buitenspelers.
Dus in principe, als alles heel blijft (en vooral Robben), zal 4-3-3 het beste werken voor dit Nederland? En als dat nu niet gebeurd, overschakelen naar 4-4-2?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Robben en van Persie.
In 74 speelden we ook 433 met één echte spits. Terwijl de andere spitsen misschien kwalitatief beter waren dan de rechts en links buiten die speelden. ruud Geels Jan Mulder en Willie van der Kuijlen hadden de pech dat ze Cruijff voor zich hadden. Nu is dat hetzelfde met onze spitsen. We zijn al jaren het land met de meeste spiten op wereldniveau. Makaaij zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is. Kuijt gaat mee waarschijnlijk ook omdat ie op rechts kan spelen. In een twee spitsen systeem met countervoetbal zou ie de eerste zijn die was geselecteerd.
Ik ben alleen bang dat Roben geblesseerd raakt. Op links hebbenj wqe amper een alternatief.
En waarschijnlijk ook wel 6 miljoen. Maar de Duitsers moeten het doen met Ballack en Lehmann. Voor de rest ken ik ze niet zo goed. O ja, Schweinsteiger. Das Phantom zou ze goed van pas komen en Seedorf kennen ze al vanwege de legerbasis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
De moffen zouden er een moord voor over heben om Seedorf en Makaaij in hun ploeg te hebben.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:39 schreef Entonie het volgende:
De minste spelers van deze 33:
Bouma
Jaliens
Matijsen
Opdam
Boateng
Sneijder
Kuijt
Meerdink
Vennegoor
Nee, ik sta perplex. Als hij meegaat is het denk ik om frieten te halen voor de anderen.quote:
ja ach..dat hij er bij hoort zegt genoeg over de nederlandse verdedigers. niet raar dat de Eredivisie de competitie is waar het meest gescoord wordtquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:43 schreef bofneger het volgende:
[..]
Nee, ik sta perplex. Als hij meegaat is het denk ik om frieten te halen voor de anderen.
Wie zou dan naast Boulahrouz in het centrum moeten spelen? Ooijer wellicht, maar die zie ik toch meer als rechtsback.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
ja ach..dat hij er bij hoort zegt genoeg over de nederlandse verdedigers. niet raar dat de Eredivisie de competitie is waar het meest gescoord wordt![]()
Er zijn gewoon geen bikkels in Nederland te vinden..daarom dat jongens als Matthijsen en Opdam er ook bijzitten. gewoon een fokking dramadie Matthijsen heeft het al meolijk als hij een bal onder druk moet aannemen in Sevilla..hoe zal hij dan tegen Argentinie of Ivoorkust doen
![]()
Klopt, hij naast Boulahrouz was een ronduit angstaanjagend hart van de verdediging geweest. Staat wel tegenover dat het voetballend gezien minder is, maar dat is voor een verdediging secundair.quote:
Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroegerquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, hij naast Boulahrouz was een ronduit angstaanjagend hart van de verdediging geweest. Staat wel tegenover dat het voetballend gezien minder is, maar dat is voor een verdediging secundair.
Ik vond hem voetballend altijd uiterst matig, maar dat compenseert hij ruim door andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:40 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroeger
Dat denk ik ook. Huntelaar als alternatief voor Van Nistelrooy indien die geblesseerd raakt en Vennegoor als pinchhitter. Tenzij hj besluit om Kuyt op de bank te zetten, dan kan Dirk die rol vervullen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat ie ze allebei meeneemt
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Robben en van Persie.
In 74 speelden we ook 433 met één echte spits. Terwijl de andere spitsen misschien kwalitatief beter waren dan de rechts en links buiten die speelden. ruud Geels Jan Mulder en Willie van der Kuijlen hadden de pech dat ze Cruijff voor zich hadden. Nu is dat hetzelfde met onze spitsen. We zijn al jaren het land met de meeste spiten op wereldniveau. Makaaij zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is. Kuijt gaat mee waarschijnlijk ook omdat ie op rechts kan spelen. In een twee spitsen systeem met countervoetbal zou ie de eerste zijn die was geselecteerd.
Ik ben alleen bang dat Roben geblesseerd raakt. Op links hebbenj wqe amper een alternatief.
Ik denk dat hij zeven aanvallers meeneemt en ook "slechts" zeven verdedigers. Ooijer kan immers op twee plekken spelen en ook Cocu kan in noodgevallen achterin spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Van Basten wilde voor elke linie een dubbele bezetting. In de aanval zie ik Babel en Meerdink afvallen, maar wie is dan de derde afvaller?
Cocu! Matthijssen linksback schakelt een van de spitsen uit, en Boulahrouz de andere. Ooijer en Cocu d'rbij voor de opbouw. Of Ooijer ook een man uit laten schakelen en v. Bronckhorst linksback d'rbij i.p.v. Matthijssen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zou dan naast Boulahrouz in het centrum moeten spelen? Ooijer wellicht, maar die zie ik toch meer als rechtsback.
Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
| 1 2 3 4 5 | Ooijer----Boulahrouz---Cocu---Mathijsen ----------------Maduro----------------- ---v Bommel-----------------vd Vaart--- v Persie-----v Nistelrooy--------Robben |
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:15 schreef s0k het volgende:
ik zie liever v Persie en Robben op de flanken, en dan af en toe wisselen van flanken, dan Kuyt op rechts. Van Persie heeft een bikkelhard schot en een actie in huis. Kuyt rent zich rot en is in de lucht sterker dan van Persie, maar voor de rest heeft die geen meerwaarde ten opzichte van hem.
Kuyt is dus eigenlijk een ideale pinchhitter. Kan vennegoor of kont mooi thuis blijven en kan KJH mee.
Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.
De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...
Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:02 schreef s0k het volgende:
Misschien is het juist maar goed dat we niet teveel spelers met grote individuele klasse mee hebben. Kijk idd maar naar spanje, stuk voor stuk fantastische voetballers, en dat weten ze ook, en daarom spelen ze gewoon kut. Het is geen team. Jongens zoals Mathijsen, Landzaat, maduro weten dat ze alleen wat voorstellen in een collectief verband, dus zullen ze ook naar gelang spelen.
En jongens die een wedstrijden kunnen opbreken hebben we opzich wel in huis; vdVaart, Robben, vPersie, vNistelrooy (ok, geen individuele actie, maar hij weet ze er wel in te knallen uit onmogelijke hoeken, en dat is ook een kwaliteit),
Griekenland?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.
Als v Basten Ooijer niet meeneemt naar het WK zal Nederland niet ver komen in mijn WK poolsquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder lijkt Lodewijks me een logische afvaller, Bouma kan ook z'n vakantie beter gaan boeken en dan zal Vlaar of Ooijer nog wel afvallen. De Cler of Urby .. Lastig..
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |