Ik ben het dus aardig met je eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef Nywuob het volgende:
Thuisblijvers:
Lodewijks (te oud, geen toekomst meer)
Het gaat ook niet om de toekomst maar om nu, gelukkig zal van de Sar gewoon het hele WK in het doel staan
Bouma (altijd al een matige speler geweest, nu ook niet bepaald geweldig bezig bijn Aston Villa)
Opdam (overschatte verdediger, geen zekerheidje achterin)
Emanuelson (werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen door Castelen; lekker met Foppe mee)
Jaliens (zoveelste redelijk overschatte AZ-speler)
Boateng (afbreker. Komt voetballend veel te kort, niet in staat het spel te verdelen.
De Jong (weinig tot niets gepresteerd dit seizoen)
Meerdink (behoeft geen uitleg, lijkt me)
Castelen of Babel (op dit moment lood om oud ijzer, voegen beiden weinig toe)
Babel lijkt me toch echt geen serieuze optie, overschatte voetballer
Vennegoor (kwalitatief veel minder dan Huntelaar, dan maar geen pinchhitter)
Zonder pinchhitter naar Duitsland lijkt me niet verstandig. Er zijn al genoeg andere spitsen die voer de kwaliteiten van Huntelaar beschikken
Helaas is er geen andere keus! De rest is nog minder!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarom neem je Sneijder, bouma, opdam vlaar en Boateng ook mee...![]()
Maduro op dit moment slechter dan Sneijder, die niet eens speeltquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:32 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Helaas is er geen andere keus! De rest is nog minder!
Heeft heel degelijk gespeeld op Euro 2004. Heeft Champions League en internationaal ervaring, iets wat spelers als Opdam, Mathijsen niet hebben. Ongelukkig seizoen achter de rug maar de afgelopen 2 wedstrijden voor Ajax weer in vorm met 2 doelpunten. Hoort in mijn opinie wel bij de voorselectie. Net als Makaay en Seedorf.quote:
Ja.quote:
Opdam komt ook tekort en die is bijna tien jaar ouder.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja.
Vlaar komt (nog) te kort. Dat zagen we tegen Italie en gisteren ook weer 2 kolossale fouten.
nu is er toch niks meer aan te doen. Ik zeg..stoppen met het ge-kker op van Basten, achter dit Oranje staan en kijken wat er op het WK gebeurt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Jajong het volgende:
Bah, van Basten wat ben je ook een nerd.
Urby kan Messi wel aan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:34 schreef LuukBes het volgende:
Hij is blessuregevoelig omdat ie al meteen als semi-A-junior al bijna een compleet seizoen heeft gespeeld (totdat ie conditoneel inzakte) en daarvoor een WK-20 toernooi.
Hem naar het WK meenemen is vragen om problemen door nog meer overbelasting, want in de hitte van de zomer wordt nog meer gevraagd van spieren en conditie dan ie nu al moet geven. Dit soort jochie's vallen het eerste af zodra the going get's tough. Moet er niet aan denken dat hij voor Gio moet invallen als die een wedstrijd geschorst is, en Urby in de halve finale tegen Messi moet ballen in 35 graden hitte.
Gio en de Cler's ervaring is toch wel even een stuk belangrijker. Urby gaat er nog wel bijkomen als ie zo doorgaat.
Voor het eerst ben ik het in grote lijnen met je eens. Je hebt vooral een groot punt met de AZ verdediging en Landzaat. Die moet je inderdaad gewoon niet meenemen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zou deze 10 schrappen:
Patrick Lodewijks (Feyenoord): Verdient het misschien wel, maar Stekelenburg heeft het nodig in zijn leerproces.
Wilfred Bouma (Aston Villa): Speelt niet best in Engeland en mist niveau.
Tim de Cler (AZ) : Leuk voor de eredivisie, te licht voor een WK
Kew Jaliens (AZ): zie De Cler
Barry Opdam (AZ) : Overbodige speler als je wat multifunctionele mannen meeneemt.
George Boateng (Middlesbrough) : Veel te matig voor het grote werk.
Denny Landzaat (AZ): Zwaar uit vorm en slechts op één plek inzetbaar en dan nog niet meer dan een meehobbelaar.
Romeo Castelen (Feyenoord): Wel een specifieke rechtsbuiten, maar nog niet met voldoende rendement.
Martijn Meerdink (AZ): Zou echt een lachertje zijn om die bankzitter van AZ mee te nemen, wat ie in deze 33 doet is al een raadsel
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV): Breekijzer. Tja, niet van hét niveau van de voormalige breekijzers. Dan beter Klaas Jan.
quote:
Zo goed is Messi echt nog niet hoor.quote:
Kom nou zeg, de halve verdediging van Chelsea laat Messi gewoon lopen, omdat ze Ronaldinho en Eto'o natuurlijk niet uit het oog mochten verliezen, die zijn zo mogelijk nog gevaarlijker dan Messi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef jojomen4 het volgende:
Messi speelde in z'n eentje de hele verdediging van Chelsea stuk. Dat zijn toch ook geen kleintjes of wel?
Nu even je anti-PSVbril afzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Shreyas het volgende:
Doel (3)
Patrick Lodewijks (Feyenoord)
Edwin van der Sar (Manchester United)
Maarten Stekelenburg (Ajax)
Henk Timmer (AZ)
Verdediging (7)
Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg)
Wilfred Bouma (Aston Villa)
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona)
Tim de Cler (AZ)
Urby Emanuelson (Ajax)
Kew Jaliens (AZ)
Jan Kromkamp (Liverpool)
Joris Mathijsen (AZ)
André Ooijer (PSV)
Barry Opdam (AZ)
Ron Vlaar (Feyenoord)
Middenveld (6)
George Boateng (Middlesbrough)
Mark van Bommel (Barcelona)
Phillip Cocu (PSV)
Edgar Davids (Tottenham Hotspur)
Nigel de Jong (HSV Hamburg)
Denny Landzaat (AZ)
Hedwiges Maduro (Ajax)
Wesley Sneijder (Ajax)
Rafael van der Vaart (HSV Hamburg)
Aanval(7)
Ryan Babel (Ajax)
Romeo Castelen (Feyenoord)
Klaas-Jan Huntelaar (Ajax)
Dirk Kuijt (Feyenoord)
Martijn Meerdink (AZ)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United)
Robin van Persie (Arsenal)
Arjen Robben (Chelsea)
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Zo heb je precies 23 spelers![]()
Van Basten ongeloofwaardig, daar maakt hij zich toch echt niet druk om. VoH blijft dus gewoon thuis. Voor de lange termijn is het ook belangrijk om KJH nu al mee te nemen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten maakt zichzelf wel ongeloofwaardig als hij VoH thuislaat en Huntelaar meeneemt,
Voor de rol breekijzer die van Basten heel graag wil is VoH het meest geschikt.
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.quote:
Toch heeft hij gelijk want Ooijer en van Bommel zijn een stuk beter dan de spelers die jij laat staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.
Ik laat slechts 1 PSV'er (Ooijer) buiten de selectie, maar ook één Ajacied (Babel). Eén ex-Ajacied, de Jong, laat ik er buiten en ook één ex-PSV'er, Van Bommel.
Oftewel....gast, wat lul je?!
Je maakt jezelf volkomen belachelijk met zo een opmerking, want in dit geval slaat die opmerking écht helemaal nergens op.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten maakt zichzelf wel ongeloofwaardig als hij VoH thuislaat en Huntelaar meeneemt,
Voor de rol breekijzer die van Basten heel graag wil is VoH het meest geschikt.
Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
VoH speelt als een natte kut de laatste tijd.. 30 wedstrijden, 9 goals.
En hij speelt ook gewoon dramatisch.
Huntelaar thuislaten zou pas een genante actie zijn.. Laat desnoods Sneijder achter en neem een extra spits mee.
Hoe dan ook, KJH moet echt mee.
Als je Ooijer en (ex-PSV'er) Van Bommel niet meeneemt, dan oordeel je niet objectief op kwaliteit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.
Ik laat slechts 1 PSV'er (Ooijer) buiten de selectie, maar ook één Ajacied (Babel). Eén ex-Ajacied, de Jong, laat ik er buiten en ook één ex-PSV'er, Van Bommel.
Oftewel....gast, wat lul je?!
Je maakt jezelf volkomen belachelijk met zo een opmerking, want in dit geval slaat die opmerking écht helemaal nergens op.
Ik kon VoH altijd heel goed waarderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.
Maar ik bedoel dan Huntelaar inplaats van VoH.
Jan heeft paar keer goed ingevallen als breekijzer en een breekijzer is nodig.
Maar je kan ze nu beter allebei meenemen omdat NL het van de aanval moet hebben.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:03 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als je Ooijer en (ex-PSV'er) Van Bommel niet meeneemt, dan oordeel je niet objectief op kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |