Zo goed is Messi echt nog niet hoor.quote:
Kom nou zeg, de halve verdediging van Chelsea laat Messi gewoon lopen, omdat ze Ronaldinho en Eto'o natuurlijk niet uit het oog mochten verliezen, die zijn zo mogelijk nog gevaarlijker dan Messi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:48 schreef jojomen4 het volgende:
Messi speelde in z'n eentje de hele verdediging van Chelsea stuk. Dat zijn toch ook geen kleintjes of wel?
Nu even je anti-PSVbril afzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Shreyas het volgende:
Doel (3)
Patrick Lodewijks (Feyenoord)
Edwin van der Sar (Manchester United)
Maarten Stekelenburg (Ajax)
Henk Timmer (AZ)
Verdediging (7)
Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg)
Wilfred Bouma (Aston Villa)
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona)
Tim de Cler (AZ)
Urby Emanuelson (Ajax)
Kew Jaliens (AZ)
Jan Kromkamp (Liverpool)
Joris Mathijsen (AZ)
André Ooijer (PSV)
Barry Opdam (AZ)
Ron Vlaar (Feyenoord)
Middenveld (6)
George Boateng (Middlesbrough)
Mark van Bommel (Barcelona)
Phillip Cocu (PSV)
Edgar Davids (Tottenham Hotspur)
Nigel de Jong (HSV Hamburg)
Denny Landzaat (AZ)
Hedwiges Maduro (Ajax)
Wesley Sneijder (Ajax)
Rafael van der Vaart (HSV Hamburg)
Aanval(7)
Ryan Babel (Ajax)
Romeo Castelen (Feyenoord)
Klaas-Jan Huntelaar (Ajax)
Dirk Kuijt (Feyenoord)
Martijn Meerdink (AZ)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United)
Robin van Persie (Arsenal)
Arjen Robben (Chelsea)
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Zo heb je precies 23 spelers![]()
Van Basten ongeloofwaardig, daar maakt hij zich toch echt niet druk om. VoH blijft dus gewoon thuis. Voor de lange termijn is het ook belangrijk om KJH nu al mee te nemen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten maakt zichzelf wel ongeloofwaardig als hij VoH thuislaat en Huntelaar meeneemt,
Voor de rol breekijzer die van Basten heel graag wil is VoH het meest geschikt.
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.quote:
Toch heeft hij gelijk want Ooijer en van Bommel zijn een stuk beter dan de spelers die jij laat staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.
Ik laat slechts 1 PSV'er (Ooijer) buiten de selectie, maar ook één Ajacied (Babel). Eén ex-Ajacied, de Jong, laat ik er buiten en ook één ex-PSV'er, Van Bommel.
Oftewel....gast, wat lul je?!
Je maakt jezelf volkomen belachelijk met zo een opmerking, want in dit geval slaat die opmerking écht helemaal nergens op.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten maakt zichzelf wel ongeloofwaardig als hij VoH thuislaat en Huntelaar meeneemt,
Voor de rol breekijzer die van Basten heel graag wil is VoH het meest geschikt.
Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
VoH speelt als een natte kut de laatste tijd.. 30 wedstrijden, 9 goals.
En hij speelt ook gewoon dramatisch.
Huntelaar thuislaten zou pas een genante actie zijn.. Laat desnoods Sneijder achter en neem een extra spits mee.
Hoe dan ook, KJH moet echt mee.
Als je Ooijer en (ex-PSV'er) Van Bommel niet meeneemt, dan oordeel je niet objectief op kwaliteit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu en Vennegoor zitten gewoon in mijn selectie, ex-PSV'er Van Nistelrooij en Robben zitten ook bij de selectie.
Ik laat slechts 1 PSV'er (Ooijer) buiten de selectie, maar ook één Ajacied (Babel). Eén ex-Ajacied, de Jong, laat ik er buiten en ook één ex-PSV'er, Van Bommel.
Oftewel....gast, wat lul je?!
Je maakt jezelf volkomen belachelijk met zo een opmerking, want in dit geval slaat die opmerking écht helemaal nergens op.
Ik kon VoH altijd heel goed waarderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.
Maar ik bedoel dan Huntelaar inplaats van VoH.
Jan heeft paar keer goed ingevallen als breekijzer en een breekijzer is nodig.
Maar je kan ze nu beter allebei meenemen omdat NL het van de aanval moet hebben.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:03 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als je Ooijer en (ex-PSV'er) Van Bommel niet meeneemt, dan oordeel je niet objectief op kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |