abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37180078
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Klopt, hij naast Boulahrouz was een ronduit angstaanjagend hart van de verdediging geweest. Staat wel tegenover dat het voetballend gezien minder is, maar dat is voor een verdediging secundair.
Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroeger
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:41:53 #27
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37180111
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:40 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Stam is ook voetballend niet slecht hoor, alleen wel wat minder dan vroeger
Ik vond hem voetballend altijd uiterst matig, maar dat compenseert hij ruim door andere kwaliteiten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:43:29 #28
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37180137
Toch denk ik dat Vennegoor een grotere kans maakt dan Huntelaar. Vennegoor kan met zijn lengte door Van Basten goed als breekijzer gebruikt worden, terwijl Huntelaar toch minder die rol kan vervullen
pi_37180140
En toch denk ik nog steeds dat ie ze allebei meeneemt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:45:38 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37180159
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat ie ze allebei meeneemt
Dat denk ik ook. Huntelaar als alternatief voor Van Nistelrooy indien die geblesseerd raakt en Vennegoor als pinchhitter. Tenzij hj besluit om Kuyt op de bank te zetten, dan kan Dirk die rol vervullen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:48:20 #31
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37180198
Van Basten wilde voor elke linie een dubbele bezetting. In de aanval zie ik Babel en Meerdink afvallen, maar wie is dan de derde afvaller?
pi_37180259
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

We hebben Robben en van Persie.

In 74 speelden we ook 433 met één echte spits. Terwijl de andere spitsen misschien kwalitatief beter waren dan de rechts en links buiten die speelden. ruud Geels Jan Mulder en Willie van der Kuijlen hadden de pech dat ze Cruijff voor zich hadden. Nu is dat hetzelfde met onze spitsen. We zijn al jaren het land met de meeste spiten op wereldniveau. Makaaij zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is. Kuijt gaat mee waarschijnlijk ook omdat ie op rechts kan spelen. In een twee spitsen systeem met countervoetbal zou ie de eerste zijn die was geselecteerd.
Ik ben alleen bang dat Roben geblesseerd raakt. Op links hebbenj wqe amper een alternatief.

Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:51:46 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37180262
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Van Basten wilde voor elke linie een dubbele bezetting. In de aanval zie ik Babel en Meerdink afvallen, maar wie is dan de derde afvaller?
Ik denk dat hij zeven aanvallers meeneemt en ook "slechts" zeven verdedigers. Ooijer kan immers op twee plekken spelen en ook Cocu kan in noodgevallen achterin spelen.

Ik hoop trouwens wel dat hij Sneijder thuislaat.
pi_37180377
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wie zou dan naast Boulahrouz in het centrum moeten spelen? Ooijer wellicht, maar die zie ik toch meer als rechtsback.
Cocu! Matthijssen linksback schakelt een van de spitsen uit, en Boulahrouz de andere. Ooijer en Cocu d'rbij voor de opbouw. Of Ooijer ook een man uit laten schakelen en v. Bronckhorst linksback d'rbij i.p.v. Matthijssen.
pi_37180547
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gelul. Engeland, Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië hebben meer topspitsen in huis.
Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.
pi_37180605
1
2
3
4
5
----------------vd Sar-----------------
Ooijer----Boulahrouz---Cocu---Mathijsen
----------------Maduro-----------------
---v Bommel-----------------vd Vaart---
v Persie-----v Nistelrooy--------Robben

Dan krijg je dus zoiets? Of Sneijder/v Persie op 10, Maduro d'r uit en Kuyt rechtsbuiten Landzaat kan eventueel ook op de positie van Maduro
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:15:04 #37
32402 s0k
..............................
pi_37180669
ik zie liever v Persie en Robben op de flanken, en dan af en toe wisselen van flanken, dan Kuyt op rechts. Van Persie heeft een bikkelhard schot en een actie in huis. Kuyt rent zich rot en is in de lucht sterker dan van Persie, maar voor de rest heeft die geen meerwaarde ten opzichte van hem.
Kuyt is dus eigenlijk een ideale pinchhitter. Kan vennegoor of kont mooi thuis blijven en kan KJH mee.
..................................................................................................................................................
pi_37180732
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:15 schreef s0k het volgende:
ik zie liever v Persie en Robben op de flanken, en dan af en toe wisselen van flanken, dan Kuyt op rechts. Van Persie heeft een bikkelhard schot en een actie in huis. Kuyt rent zich rot en is in de lucht sterker dan van Persie, maar voor de rest heeft die geen meerwaarde ten opzichte van hem.
Kuyt is dus eigenlijk een ideale pinchhitter. Kan vennegoor of kont mooi thuis blijven en kan KJH mee.
pi_37180747

Volgens de Telegraaf zouden dan dus de onderste rijen afvallen als ik het zo bekijk.

Babel, Meerdink en VOH lijken me alledrie duidelijk. Alleen heeft Castelen het de laatste tijd niet erg lekker. De Jong en Boateng zie ik niet meegaan en ik denk dat Davis meezal gaan wanneer Sneijder niet fit is.

Verder lijkt Lodewijks me een logische afvaller, Bouma kan ook z'n vakantie beter gaan boeken en dan zal Vlaar of Ooijer nog wel afvallen. De Cler of Urby .. Lastig..
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:29:50 #40
32402 s0k
pi_37180976
Ik zou nigel de jong iig meenemen, en boateng thuis laten. De Jong kan voetballend meer en is op meerdere posities inzetbaar. Ben je tenminste niet afhankelijk van Jaliens op rechtsback
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:45:53 #41
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37181314
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Individueel stelt Nederland geen ruk voor. Dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik hoop dat het Nederlands elftal de eerste ronde naar huis mag. Houthakkers elftal.
Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...
pi_37181396
Nou, ik zou deze 10 schrappen:

Patrick Lodewijks (Feyenoord): Verdient het misschien wel, maar Stekelenburg heeft het nodig in zijn leerproces.

Wilfred Bouma (Aston Villa): Speelt niet best in Engeland en mist niveau.

Tim de Cler (AZ) : Leuk voor de eredivisie, te licht voor een WK

Kew Jaliens (AZ): zie De Cler

Barry Opdam (AZ) : Overbodige speler als je wat multifunctionele mannen meeneemt.

George Boateng (Middlesbrough) : Veel te matig voor het grote werk.

Denny Landzaat (AZ): Zwaar uit vorm en slechts op één plek inzetbaar en dan nog niet meer dan een meehobbelaar.

Romeo Castelen (Feyenoord): Wel een specifieke rechtsbuiten, maar nog niet met voldoende rendement.

Martijn Meerdink (AZ): Zou echt een lachertje zijn om die bankzitter van AZ mee te nemen, wat ie in deze 33 doet is al een raadsel

Jan Vennegoor of Hesselink (PSV): Breekijzer. Tja, niet van hét niveau van de voormalige breekijzers. Dan beter Klaas Jan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37181607
Afvallers: Henk Timmer (AZ), Tim de Cler (AZ), Kew Jaliens (AZ), Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Romeo Castelen* (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ),

De Selectie:

Doel (3 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdediging (11 spelers): , Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), , Urby Emanuelson* (Ajax), , Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).

Middenveld (9 spelers): Phillip Cocu (PSV), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax),Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea)

Dit moet hopelijk een mooi resultaat opleveren
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:02:04 #44
32402 s0k
pi_37181706
Misschien is het juist maar goed dat we niet teveel spelers met grote individuele klasse mee hebben. Kijk idd maar naar spanje, stuk voor stuk fantastische voetballers, en dat weten ze ook, en daarom spelen ze gewoon kut. Het is geen team. Jongens zoals Mathijsen, Landzaat, maduro weten dat ze alleen wat voorstellen in een collectief verband, dus zullen ze ook naar gelang spelen.
En jongens die een wedstrijden kunnen opbreken hebben we opzich wel in huis; vdVaart, Robben, vPersie, vNistelrooy (ok, geen individuele actie, maar hij weet ze er wel in te knallen uit onmogelijke hoeken, en dat is ook een kwaliteit),
pi_37181786
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dit is het eerste eindtoernooi wat ik mee maak, waarbij Nederland kwalitatief gewoon een baggerelftal heeft, daarom hoop ik juist dat NL dit jaar eens potten kan gaan breken. Hoewel ik er een hard hoofd in heb, maar op een WK/EK zeggen individuele kwaliteiten niets. Kijk maar naar de winnaars en finalisten vna de laatste eindtoernooien en kijk eens naar het collectieve falen van het totaal niet-collectieve Spanje, jaar in jaar uit...
De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.
pi_37181845
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:02 schreef s0k het volgende:
Misschien is het juist maar goed dat we niet teveel spelers met grote individuele klasse mee hebben. Kijk idd maar naar spanje, stuk voor stuk fantastische voetballers, en dat weten ze ook, en daarom spelen ze gewoon kut. Het is geen team. Jongens zoals Mathijsen, Landzaat, maduro weten dat ze alleen wat voorstellen in een collectief verband, dus zullen ze ook naar gelang spelen.
En jongens die een wedstrijden kunnen opbreken hebben we opzich wel in huis; vdVaart, Robben, vPersie, vNistelrooy (ok, geen individuele actie, maar hij weet ze er wel in te knallen uit onmogelijke hoeken, en dat is ook een kwaliteit),
Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:07:12 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37181860
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

De laatste winnaars hadden toch een hoop voetballend vermogen hoor.
Griekenland?
pi_37181908
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Griekenland?
1-0

Kanshebner is denk ik ook weer Brazilie.
En die heeft ook heel veel kwaliteiten
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:11:30 #49
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_37181946
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

Verder lijkt Lodewijks me een logische afvaller, Bouma kan ook z'n vakantie beter gaan boeken en dan zal Vlaar of Ooijer nog wel afvallen. De Cler of Urby .. Lastig..
Als v Basten Ooijer niet meeneemt naar het WK zal Nederland niet ver komen in mijn WK pools
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:13:30 #50
32402 s0k
pi_37181990
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kijk naar Brazilie dat is ook niet misselijk en die winnen hem gewoon weer... of ze moeten weer net zo veel pech hebben als tegen argentie een paar wk's terug dat letterlijk alles lat en paal was.
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')