abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:06:13 #76
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37183137
Geen Makaay
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:10:40 #77
32402 s0k
..............................
pi_37183240
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:06 schreef dvdfreak het volgende:
Geen Makaay
en terecht. Hunterlaar is beter.
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:11:34 #78
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37183264
Makaay is veel beter
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:15:13 #79
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37183348
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Godlike02 het volgende:

Dit moet hopelijk een mooi resultaat opleveren
Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker? .
-
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:18:07 #80
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37183420
-
pi_37183430
Degenen die nu nog om Makaay roepen snappen het niet helemaal hoor
pi_37183467
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Boulah thuislaten? Ben je wel helemaal lekker? .
Ja
Ik heb het er met Plato al even over gehad.
Van mij mag van Bommel wel mee maar ik weet niet of van basten dat aan kan
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:36:09 #83
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_37183800
Van mij mogen de volgende heren thuisblijven:

Keeper:
- Stekelenburg, vind het niks en als 3e keeper kan je net zo goed Lodewijks meenemen.

Verdediging:
- Ron Vlaar, maakt teveel fouten voor iemand op zijn positie. 1 Frank de boertje kan nog maar deze jongen doet het net zo makkelijk 2x in een wedstrijd. Is niet constant genoeg.
- Wilfred Bouma, niet goed genoeg
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.

Middenveld:
- Nigel de Jong. van Bommel en Landzaat zijn beter.
- Hedwiges Maduro. Boateng speelt gewoon al jaren goed in de Premier League. Maar Boro is geen Man. Utd dus San Marco komt daar niet en ik vrees dat Boateng afvalt.
- Edgar Davids. is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.

Aanval:
- Martijn wie?
- Ryan Babel. van Persie en Robber zijn beter voor die positie.
- Huntelaar of Vennegoor is erg lastig. Huntelaar speelt een geweldig seizoen, maar Vennegoor zie ik toch meer als een breekijzer. Ik ga voor mijn gevoel en dan kies ik voor Vennegoor als afvaller
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:37:19 #84
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37183821
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ja
Ik heb het er met Plato al even over gehad.
Van mij mag van Bommel wel mee maar ik weet niet of van basten dat aan kan
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah. . Errrrrr...
Dat kan niet meer met voetbal te maken hebben.. Omdat het een Marokkaan is wellicht?
-
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:49:36 #85
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37184089
Exit:

Patrick Lodewijks (Feyenoord) of Maarten Stekelenburg (Ajax).

Wilfred Bouma (Aston Villa), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ) of Jan Kromkamp (Liverpool), Ron Vlaar (Feyenoord).

George Boateng (Middlesbrough), Nigel de Jong (HSV Hamburg). Eventueel nog Wesley Sneijder, dan kan je Kew Jaliens en Jan Kromkamp alsnog beiden meenemen.

Ryan Babel (Ajax), Martijn Meerdink (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:50:31 #86
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37184112
Kromkamp

Heb er in ieder geval een stuk meer vertrouwen in dan 2 jaar geleden, met dat ouwe lullen-team van Dick.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:51:53 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37184140
Zo kwalitatief mager is deze groep ook weer niet hoor. Niet vergelijkbaar met Brazilië natuurlijk, maar wél voldoende kwaliteit om - gepaard met een hecht collectief - ver te komen. En dan kan er van alles gebeuren.
pi_37184161
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?

Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:54:05 #89
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37184179
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:

Vind ze op Van der Sar na vrij gelijkwaardig allemaal.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:57:10 #90
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37184245
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Zo kwalitatief mager is deze groep ook weer niet hoor. Niet vergelijkbaar met Brazilië natuurlijk, maar wél voldoende kwaliteit om - gepaard met een hecht collectief - ver te komen. En dan kan er van alles gebeuren.
Bij Brazilië is 'het collectief' vaak het zwakkere punt. Als collectief kan Oranje nog ver komen denk ik. Neem een voorbeeld aan Feyenoord, winst Uefa Cup. Ook voornamelijk te danken aan het collectief (niet aan de 'topspelers' in ieder geval).

De groep vind ik kwalitatief zeker niet mager. Alleen de verdediging, daar ben ik nog niet gerust op.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:00:44 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37184326
Verdedigend is het niet sterk allemaal, alhoewel ik

Ooijer - Mathijsen - Bouhlarouz - van Bronckhorst

ook zeker niet slecht vind ofzo. Stam op de plek van Mathijsen zou de boel wel een stuk sterker maken denk ik, Stam heeft toch net wat meer hardheid en ervaring.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:07:44 #92
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37184507
Kromkamp zal het voetballen wel niet verleerd zijn, dus ik zou kiezen voor:

Kromkamp Ooijer Boulahrouz van Bronckhorst
pi_37184567
Triest voor Seedorf.

Maar ja hij presteerde ook niks.

Clarence Seedorf is de meest succesvolle Nederlandse clubvoetballer.
In maart 2004 werd Seedorf door Pelé verkozen in de lijst van 125 beste nog levende voetballers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clarence_Seedorf
Errug jammer. Ik zal hem missen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:15:18 #94
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37184639

DAT NOOIT MEER DUS!
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:22:11 #95
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_37184778
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

DAT NOOIT MEER DUS!
dit dan weer wel
pi_37184790
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Griekenland?
WK
pi_37184851
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:

[..]

Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
Je moet het niet onderschatten want ze hebben degelijke verdedigers lopen hoor en het feit dat ze levensgevaarlijk zijn op het middenveld en voorhoede zorgt er ook voor dat de tegenstander nooit te veel risico gaat nemen.
pi_37184965
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

DAT NOOIT MEER DUS!
In die wedstrijd miste er iemand in de reguliere speeltijd volgens mij ook een pengel
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:55:06 #99
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37185486
Maakt niet uit, alles is de schuld van Seedorf.
pi_37185684
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maakt niet uit, alles is de schuld van Seedorf.
Oh ja
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 april 2006 @ 15:15:42 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_37185872
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:22 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

dit dan weer wel
[afbeelding]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37190997
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef PirE het volgende:
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.
Dan zou ik juist Urby meenemen. Ook altijd omdat die ook op het middenveld kan spelen en eigenlijk in alles beter is dan De Cler. Verdedigend, aanvallend, aan de bal, qua passing.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37191281
Doe deze namen maar:

Edwin v/d Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg

Jan Kromkamp
Serginho Greene (perfecte voetballer)
Andre Ooijer
Khalid Boulahrouz
Joris Mathijsen
Gio
Urby Emanuelson

Philip Cocu
George Boateng (anti-Riquelme)
Rafael van der Vaart
Mark van Bommel
Wesley Sneijder
Denny Landzaat
Edgar Davids (nuttig als invaller)

Arjen Robben
Robin van Persie
Ruud van Nistelrooy
Klaas Jan Huntelaar
Dirk Kuijt
Romeo Castelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:54:04 #104
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37194960
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
Doe deze namen maar:

Edwin v/d Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg

Jan Kromkamp
Serginho Greene (perfecte voetballer)
Andre Ooijer
Khalid Boulahrouz
Joris Mathijsen
Gio
Urby Emanuelson

Philip Cocu
George Boateng (anti-Riquelme)
Rafael van der Vaart
Mark van Bommel
Wesley Sneijder
Denny Landzaat
Edgar Davids (nuttig als invaller)

Arjen Robben
Robin van Persie
Ruud van Nistelrooy
Klaas Jan Huntelaar
Dirk Kuijt
Romeo Castelen
Davids als invaller kan niet, Davids heeft te veel trots voor een invalbeurtje.
pi_37195193
Iemand als Van Basten zou Davids wel uit kunnen leggen dat Davids waarde kan hebben als invaller. Tegen Argentinië moet je Davids natuurlijk niet laten starten, maar Boateng. Die legt Riquelme dan helemaal lam, waardoor het grootste gevaar aan de kant van Argentinië dan is bezweken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:06:20 #106
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37195300
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
Iemand als Van Basten zou Davids wel uit kunnen leggen dat Davids waarde kan hebben als invaller. Tegen Argentinië moet je Davids natuurlijk niet laten starten, maar Boateng. Die legt Riquelme dan helemaal lam, waardoor het grootste gevaar aan de kant van Argentinië dan is bezweken.
Ik denk dat Davids het helemaal niet meer begrijpt als hij het met invalbeurtjes moet gaan doen. En van Basten kennende zal hij tegen Argentinië gewoon Maduro laten starten.
Ik denk zelf dat het beter is als Davids gewoon een basisplaats krijgt, omdat hij de enigste is die een beetje een leider op het veld is.
pi_37195584
Maduro . Dan kun je idd beter Davids als basisspeler laten starten, met al z'n internationale ervaring. 't enige nadeel aan Davids, is dat hij een beetje een loner schijnt te zijn (in de groep) en daar houdt Bassie niet zo van. Wel dom, want een middenveld met Davids, Cocu en Van Bommel is gewoon erg goed (vooral tegen ploegen als Italië en Argentinië).
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:25:16 #108
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37195817
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef cultheld het volgende:
Maduro . Dan kun je idd beter Davids als basisspeler laten starten, met al z'n internationale ervaring. 't enige nadeel aan Davids, is dat hij een beetje een loner schijnt te zijn (in de groep) en daar houdt Bassie niet zo van. Wel dom, want een middenveld met Davids, Cocu en Van Bommel is gewoon erg goed (vooral tegen ploegen als Italië en Argentinië).
Ik denk dat van Basten best een slappe persoonlijkheid heeft en op deze manier de sterke persoonlijkheden klein houd. Elk weldenkend mens had een kwalitatief beter Nederlands elftal op de benen kunnen brengen als dit.
Ik had zelf liever dat het Nederlands elftal gewoon 3-4-3 gaat spelen.
Zo kun je ook beter gebruik maken van de kwaliteiten die er zijn.
Een verdediging met Gio, Boula, Ooijer
Een middenveld met Davids, Seedorf, Cocu, van Bommel spelend in een ruit
Een aanval met Persie, RvN, Robben.
Davids een loner, mischien wel ja maar ze gaan niet voor de gezelligheid ze moeten een WK winnen.
pi_37196116
Dat is op papier een bijna perfect elftal, alleen heeft Seedorf tot nu toe niet gerendeerd in Oranje (geen flauw idee hoe het komt, maar het is wel zo).
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:38:40 #110
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37196182
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef cultheld het volgende:
Dat is op papier een bijna perfect elftal, alleen heeft Seedorf tot nu toe niet gerendeerd in Oranje (geen flauw idee hoe het komt, maar het is wel zo).
Dat ligt meer aan het niet spelen op de positie waar hij hoort.
En het gebrek aan steun van het Nederland`s publiek.
pi_37196194
Urby thuislaten omdat de Cler beter is. Voor de rest maakt jaliens ook teveel fouten nog, net als meerdink. Babel mag ook thuisgelaten worden en landzaat en sneyder ook.
pi_37196462
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:39 schreef JoleX het volgende:
Urby thuislaten omdat de Cler beter is. Voor de rest maakt jaliens ook teveel fouten nog, net als meerdink. Babel mag ook thuisgelaten worden en landzaat en sneyder ook.
pi_37196484
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah. . Errrrrr...
Dat kan niet meer met voetbal te maken hebben.. Omdat het een Marokkaan is wellicht?
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.
Het komt er alleen niet uit bij zijn huidige club.

Boulah heb ik geen ernstige problemen mee. Maar het zal me niks verbazen als er toch weer meer jonkies mee gaan. Misschien nog wel terecht ook. De verdediging blijft het zwakke punt vind ik.
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:52:41 #114
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37196590
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.
Het komt er alleen niet uit bij zijn huidige club.

Boulah heb ik geen ernstige problemen mee. Maar het zal me niks verbazen als er toch weer meer jonkies mee gaan. Misschien nog wel terecht ook. De verdediging blijft het zwakke punt vind ik.
Ehm, Boula is 24. .
Wil je ze nog jonger dan ?
-
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:36:42 #115
32402 s0k
..............................
pi_37199850
Laat vlaar en urby en sneijder en babel lekker dit seizoen op het andere tournooi spelen. Komen ze tenminste ook nog uit voor Oranje, en spelen ze een tournooitje.
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:41:49 #116
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_37200014
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Zo blijven er dus 23 over als ik het goed doe.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_37200134
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord)

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

De dikgedrukten mogen van mij thuis blijven.
pi_37200948

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord)

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Zwartgedrukte spelers mogen van mij thuisblijven.
That's all folks!
  zondag 23 april 2006 @ 00:42:46 #119
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37201495
Meerdink wordt zwaar onderschat...in de laatste interland speelde hij goed...hij had in het begin van de wedstrijd een ongelukkige actie en die is bij iedereen blijven hangen maar hij was verder een van de betere -strakke passing goed begrip van het systeem en dreigend- en had nog een mooie assist. Dat mensen dit niet zien begrijp ik niet...van basten had het in ieder geval wel gezien...dat zei hij direct na de wedstrijd tegen Kraaij junior en dat bewijst zijn voorselectie. Ik zeg niet dat hij nu meegaat maar we gaan zeker nog van hem horen in de toekomst
brugge-ado
pi_37201543
Ik vind Meerdink ook een prima speler, maar achter Kuyt heb je in Castelen een ander soort speler achter de hand die iets kan forceren. Meerdink is een goede meevoetballer.
That's all folks!
  zondag 23 april 2006 @ 00:51:57 #121
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37201699
klopt...ik vind castelen ook een goede ..van Persie moet gewoon wegvallen ik begrijp die hype ook niet zo ...hij heeft nog nooit echt gevoetbald...daarmee bedoel ik 20 wedstrijden achter elkaar op het hoogste niveau...Timmer wordt ook overschat...maakt veel fouten dit seizoen..als je 'kort'schiet is hij vaak te laat met zijn splitstand...hij timed wat te laks..
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Meerdink ook een prima speler, maar achter Kuyt heb je in Castelen een ander soort speler achter de hand die iets kan forceren. Meerdink is een goede meevoetballer.
brugge-ado
pi_37201928
MIJN GOUDEN ELFTAL:

SELECTIE

KEEPERS

- Edwin van der Sar
- Patrick Lodewijks
- Henk Timmer.

VERDEDIGERS

links
- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
rechts
- Kew Jaliens
- Jan Kromkamp
centraal
- Joris Mathijsen
- André Ooijer
- Barry Opdam
- Khalid Boulahrouz

MIDDENVELDERS:

diepgaand
Mark van Bommel
Phillip Cocu
buffelaars
Edgar Davids
George Boateng
creatief
Denny Landzaat
Rafael van der Vaart

AANVALLERS:

rechts
- Romeo Castelen
- Dirk Kuyt
centraal
- Klaas-Jan Huntelaar
- Ruud van Nistelrooy
links
- Robin van Persie
- Arjen Robben

OPSTELLING:

VD Sar

Jaliens Boulahrouz Mathijsen Gio

Davids VD Vaart Cocu

Kuyt V. Nistelrooij Robben
pi_37202778
Wat heb je eraan als je 3 keepers van in de 30 meeneemt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 april 2006 @ 02:24:56 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37203058
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef DeVinger het volgende:
MIJN GOUDEN ELFTAL:

SELECTIE

KEEPERS

- Edwin van der Sar
- Patrick Lodewijks
- Henk Timmer.

VERDEDIGERS

links
- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
rechts
- Kew Jaliens
- Jan Kromkamp
centraal
- Joris Mathijsen
- André Ooijer
- Barry Opdam
- Khalid Boulahrouz

MIDDENVELDERS:

diepgaand
Mark van Bommel
Phillip Cocu
buffelaars
Edgar Davids
George Boateng
creatief
Denny Landzaat
Rafael van der Vaart

AANVALLERS:

rechts
- Romeo Castelen
- Dirk Kuyt
centraal
- Klaas-Jan Huntelaar
- Ruud van Nistelrooy
links
- Robin van Persie
- Arjen Robben

OPSTELLING:

VD Sar

Jaliens Boulahrouz Mathijsen Gio

Davids VD Vaart Cocu

Kuyt V. Nistelrooij Robben
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 april 2006 @ 02:31:49 #125
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37203150
het zal zeker niet gebeuren maar ik denk dat je met deze selectie beter 4-4-2 of 3-5-2 kan spelen om dominand voetbal te brengen.
brugge-ado
pi_37203226
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Mathijsen centraal?
Weinig raars aan, toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 april 2006 @ 02:42:55 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37203244
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weinig raars aan, toch?
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 april 2006 @ 02:48:53 #128
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37203302
ja Mathijsen is niet stabiel genoeg. Het nederlands elftal is gebaat bij kracht en snelheid in de achterhoede...vooraan hebben ze genoeg voetballende kwaliteit. Daarom is een speler als Gio ondanks zijn kwaliteiten niet goed voor de balans in het elftal
brugge-ado
  zondag 23 april 2006 @ 02:56:37 #129
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37203392
Doelmannen:

Edwin van der Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg

Verdediging:

Giovanni van Bronckhorst
Urby Emanuelson
Joris Mathijsen
Khalid Boulahrouz
Andre Ooijer
Barry Opdam
Jan Kromkamp
Kew Jaliens

Middenveld:

Edgar Davids
Philip Cocu
Rafael van der Vaart
George Boateng
Hedwiges Maduro
Mark van Bommel

Aanval

Arjen Robben
Ruud van Nistelrooij
Dirk Kuijt
Klaas-Jan Huntelaar
Robin van Persie
Ryan Babel

Met in dikgedrukt de basiself.

3-4-3 dus

--------van der Sar---------
Ooijer Boulahrouz Mathijsen
-----------Cocu-------------
v Bommel----------Davids
-------van der Vaart------
----v Persie---------- Robben.
------------Huntelaar---------

Go.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jajong op 23-04-2006 03:14:57 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37203473
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.
  zondag 23 april 2006 @ 03:03:16 #131
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37203476
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
brugge-ado
  zondag 23 april 2006 @ 03:04:05 #132
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37203483
quote:
Op zondag 23 april 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.
Ja, daarom worden we ook nooit en te nimmer wereldkampioen. In 2008 met Heitinga Boulahrouz en Emanuelson..
  zondag 23 april 2006 @ 03:05:04 #133
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37203498
quote:
Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Hoeveel internationale ervaring heeft Kuijt? Die 3 wedstrijden in de UEFA-Cup? Daarbij is hij kut als rechtsbuiten, geen actie, geen voorzet niks.
pi_37203505
Ik zou Van Persie proberen op links te houden. Aan Robben in z'n huidige vorm heb je echt geen zak.
pi_37203550
---------------- Van der Sar ------------
Heitinga ---- Boulahrouz ---- Ooijer
Van Bommel -- Cocu -- Emanuelson
--------------- Van der Vaart -----------
Kuyt ------- Van Nistelrooy -- Van Persie

Zou ook leuk zijn. Helaas niet mogelijk.
  zondag 23 april 2006 @ 03:14:32 #136
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37203580
Oh kut, ik ben van Bommel vergeten .

edit: fixed.
  zondag 23 april 2006 @ 03:16:02 #137
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37203594
quote:
Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Van Persie proberen op links te houden. Aan Robben in z'n huidige vorm heb je echt geen zak.
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaard . En een spits, geen rechtsbuiten.
pi_37208819
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.
Nou vooruit

KEEPERS:

VD Sar nummer 1. Waarom geen Stekelenburg mee? Laat die eerst maar is een aantal jaar bij Ajax constant goed presteren, dan is het EK een mooie gelegenheid voor hem om zich te bewijzen.
Timmer is betrouwbaar, en Lodewijks voor de mental coaching?

VERDEDIGING

> Jaliens rechtsback omdat Kromkamp al een jaar niet speelt, en ik heb ook zitten twijfelen aan Ooijer, maar ben ff uitgegaan van de posities waar de mannen zelf het liefst willen spelen.
> Centraal kennen Mathijsen en Boulahrouz het wel aan denk ik hoor, mocht het in de wedstrijd tegen een bepaalde wedstrijd anders blijken kun je kiezen voor Ooijer. Opdam niet iig!
> Linksback vind ik lastig. Ik ben geen fan van Gio, terwijkl hij toch wel al jaren bij Barca in de basis staat (en dus goed genoeg zou moeten zijn?). Maargoed, Urby moet wachten tot EK, en De Cler, tsjah. Dus dan kies ik voor Gio.

afvallers: Bouma ( ), Vlaar (puistenkop ) en Urby (niks mis mee, maar wacht tot EK)

MIDDENVELDERS

Ik heb gekozen voor een mix van buffelaars, creativiteit en diepgaande kerels.
afvallers: Sneijder (zou echt totaal ongeloofwaardig zijn tov andere als die mee ging), Maduro heb ik over zitten twijfelen als ik eerlijk ben, maar ook daar geldt eigenlijk, laat die eerst maar is 2 jaar in de basis staan bij een goed draaiend en gerenoveerd AJAX en dan is het EK een mooie plek. Same for De Jong, hij heeft nu een club gevonden waar hij happy is en speelt, laat hij zich dan maar bewijzen.

Basis heb ik dan gekozen voor Cocu (diepgaand) Davids (buffelaar) VD Vaart (creatief).
Hoe ze op het middenveld spelen en staan boeit me niet, maar ik ben van mening dat je hier iig een goed middenveld hebt. Ik heb natuurlijk erg zitten twijfelen over Van Bommel en in mindere mate over Landzaat, maargoed Cocu moet sowieso en eigenlijk is Davids een betere versie van V Bommel en ook nog eens defensief wat beter wat wel belangrijk is voor de balans.
Cocu V. Bommel en VDV vind ik te gewaagd...
Boateng natuurlijk als stand-in.

AANVALLERS

Dit was niet erg lastig.
Van Basten heeft aangegeven alle posities dubbel bezet te willen hebben met ook echt spelers die daar normaal ook spelen zeg maar. Dus 2 rechtsbacks, 2 centrale middenvelders etc. Toch ben ik daarvan afgeweken bij de rechtervleugel. Ik koos niet voor Castelen én Meerdink, maar voor Castelen én Kuijt. KUYT????? DIE KAN TOCH NIEMAND VOORBIJ SPELEN EN EEN VOORZET GEVEN??? Kuyt is enorm belangrijk in een team, en met VDV en Robben in de basis11 heb je genoeg creativiteit.
Kortom, ik kies dus voor Kuyt V. Nistelrooij (al neig je natuurlijk naar Huntelaar ) en Robben

Vraagt de rechterflank toch om snelheid en souplesse, Kuyt eruit voor Castelen.
Van Persi en Huntelaar heb je dan ook nog op de bank

afvallers: Babel (sorry hoor, behalve zijn kanonskogels hele seizoen op zijn reet gezeten ), Meerdink (sympathieke kerel, ik vind hem absoluut niet te zwak om mee te kunnen, maar ik heb dus voor Kuyt gekozen), en Jan VOH... Huntelaar duh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Laat ik voorop stellen dat ik niet de illussie heb hiermee het WK te winnen hoor
Wel is het een leuke frisse groep met op kritieke posities ervaren rotten.
Ik heb 'talent' thuisgelaten, omdat we genoeg alternatieven hebben, hun doel moet zijn: EK 08
  zondag 23 april 2006 @ 16:32:40 #139
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37216741
quote:
Vind jij Kuyt beter als van Persie?
Kuyt heeft weinig techniek ik vind hem meer als een werker, als iemand die een man voorbij speelt en daarna nog een goede voorzet geeft.
Kuyt moet je gebruiken als invaller in de spits.
pi_37218159
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zeker Ooijer! Die heeft het tenminste ook al in de CL laten zien. Mathijsen heeft in vrijwel alle topduels dit seizoen gefaald of zwak gespeeld. Zowel Europees als nationaal.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 23 april 2006 @ 17:25:10 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_37218518
Hoe is er in Duitsland gereageerd op het niet selecteren van Makaaij ? Iemand er wat over gelezen of gehoord ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 april 2006 @ 17:36:29 #142
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37218854
quote:
Ook een lulopmerking natuurlijk. Bij Feyenoord is 'ie echt totaal verkeerd gebruikt en bij Arsenal speelt hij regelmatig - gisteren weer eens in de basis. Een definitieve basisplaats heeft hij nog niet, maar dat zou Kuyt en menig ander Nederlands elftal speler ook niet hebben bij Arsenal.

Wel heeft 'ie lichtelijk een vormcrisis op het moment, speelt al een tijdje minder overtuigend dan voorheen.
pi_37218932
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe is er in Duitsland gereageerd op het niet selecteren van Makaaij ? Iemand er wat over gelezen of gehoord ?

Die 33 Auserwählten gehen unter dem früheren Weltklassestürmer van Basten die letzte Phase der niederländischen WM-Vorbereitung an. Van Basten muss zehn Akteure bis zum Meldeschluss am 15. Mai noch streichen.

Die drei Bundesliga-Legionäre im Aufgebot spielen allesamt für den Bundesliga-Zweiten Hamburger SV. Abwehrrecke Khalid Boulahrouz sowie die beiden Mittelfeldakteure Nigel de Jong und Rafael van der Vaart dürfen sich berechtigte Hoffnungen auf eine WM-Teilnahme machen. Bei Makaay sieht das anders aus. Dem Mittelstürmer wurde einmal mehr Ruud van Nistelrooy von Manchester United vorgezogen. Und auch der Topstürmer der Ehrendivision, Klaas Jan Huntelaar von Ajax Amsterdam (33 Treffer) wurde erstmals in den Kreis der "Elftal" berufen.

"Natürlich bin ich enttäuscht", erklärte Makaay auf seiner Internetseite. Ans Aufgeben denkt der Angreifer dennoch nicht: "Es sind noch fast vier Wochen Zeit, da kann noch viel passieren."

Im Tor hat Routinier Edwin van der Sar (ebenfalls ManU) beste Aussichten auf WM-Einsätze, die erfahrenen Edgar Davids (Tottenham) und Mark van Bommel (FC Barcelona) stehen auch auf der Liste - Letzterer musste lange Zeit um eine Nominierung bangen.

Vor dem 15. Mai wird die niederländische Auswahl keine weiteren Testspiele mehr absolvieren.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 april 2006 @ 18:48:28 #144
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37221052
Afvallers wat mij betreft:

Doel: Lodewijks, alhoewel Timmer ook niet meer erg scherp oogt de laatste tijd.

Verdediging: Vlaar, de Cler, Bouma, Obdam (uit vorm) en Jaliens
Zat middenvelders die bij nood een linie naar achteren kunnen.

Middenveld: De Jong, Boateng

Aanval: Castelen, Meerdink, Babel

Toevoegen:
Seedorf

Bovendien: Indien Sneijder/Maduro of V/d Vaart niet mee kan vanwege een blessure toch De Jong maar mee.

Robben mag mee, maar laat ie alsjeblieft die vervelende trekjes in Engeland laten anders liever Makaay, Babel, Castelen of desnoods Meerdink mee naar Duitsland.
pi_37230699
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:

Volgens Hugo lijkt het er dus op dat Timmer weleens af zou kunnen gaan vallen.

Ik ben daar voor.
  maandag 24 april 2006 @ 00:03:48 #146
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_37231257

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord) JOHNNY HEITINGA!

Vetgedrukte mogen thuis blijven (Heitinga moet er echter aan worden toegevoegd, SCHANDE Marco!)
pi_37231555
Maarten Stekelenburg, Barry Obdam, Ron Vlaar, Kew Jaliens, Wesley Sneijder, Rafaël van der Vaart, Ryan Babel, Martijn Meerdink, Jan Vennegoor of Hesselink, George Boateng en Tim de Cler vallen af, Seedorf mag mee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 24 april 2006 @ 00:14:16 #148
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37231609
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Rafaël van der Vaart
Waarom?
-
pi_37231714
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom?
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?

Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
pi_37231811
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?

Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')