quote:
Dan zou ik juist Urby meenemen. Ook altijd omdat die ook op het middenveld kan spelen en eigenlijk in alles beter is dan De Cler. Verdedigend, aanvallend, aan de bal, qua passing.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef PirE het volgende:
- Urby Emanuelson, ik vind de linkerflank zowieso nogal zwak en De Cler of Urby zit niet zoveel verschil in, ik zou dus de oudste meenemen.
Davids als invaller kan niet, Davids heeft te veel trots voor een invalbeurtje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
Doe deze namen maar:
Edwin v/d Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg
Jan Kromkamp
Serginho Greene (perfecte voetballer)
Andre Ooijer
Khalid Boulahrouz
Joris Mathijsen
Gio
Urby Emanuelson
Philip Cocu
George Boateng (anti-Riquelme)
Rafael van der Vaart
Mark van Bommel
Wesley Sneijder
Denny Landzaat
Edgar Davids (nuttig als invaller)
Arjen Robben
Robin van Persie
Ruud van Nistelrooy
Klaas Jan Huntelaar
Dirk Kuijt
Romeo Castelen
Ik denk dat Davids het helemaal niet meer begrijpt als hij het met invalbeurtjes moet gaan doen. En van Basten kennende zal hij tegen Argentinië gewoon Maduro laten starten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
Iemand als Van Basten zou Davids wel uit kunnen leggen dat Davids waarde kan hebben als invaller. Tegen Argentinië moet je Davids natuurlijk niet laten starten, maar Boateng. Die legt Riquelme dan helemaal lam, waardoor het grootste gevaar aan de kant van Argentinië dan is bezweken.
Ik denk dat van Basten best een slappe persoonlijkheid heeft en op deze manier de sterke persoonlijkheden klein houd. Elk weldenkend mens had een kwalitatief beter Nederlands elftal op de benen kunnen brengen als dit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef cultheld het volgende:
Maduro. Dan kun je idd beter Davids als basisspeler laten starten, met al z'n internationale ervaring. 't enige nadeel aan Davids, is dat hij een beetje een loner schijnt te zijn (in de groep) en daar houdt Bassie niet zo van. Wel dom, want een middenveld met Davids, Cocu en Van Bommel is gewoon erg goed (vooral tegen ploegen als Italië en Argentinië).
Dat ligt meer aan het niet spelen op de positie waar hij hoort.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef cultheld het volgende:
Dat is op papier een bijna perfect elftal, alleen heeft Seedorf tot nu toe niet gerendeerd in Oranje (geen flauw idee hoe het komt, maar het is wel zo).
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:39 schreef JoleX het volgende:
Urby thuislaten omdat de Cler beter is. Voor de rest maakt jaliens ook teveel fouten nog, net als meerdink. Babel mag ook thuisgelaten worden en landzaat en sneyder ook.
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Vlaar dan Boulah.. Errrrrr...
Dat kan niet meer met voetbal te maken hebben.. Omdat het een Marokkaan is wellicht?
Ehm, Boula is 24.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK denk dat Vlaar heel goed kan voetballen.
Het komt er alleen niet uit bij zijn huidige club.
Boulah heb ik geen ernstige problemen mee. Maar het zal me niks verbazen als er toch weer meer jonkies mee gaan. Misschien nog wel terecht ook. De verdediging blijft het zwakke punt vind ik.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Meerdink ook een prima speler, maar achter Kuyt heb je in Castelen een ander soort speler achter de hand die iets kan forceren. Meerdink is een goede meevoetballer.
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef DeVinger het volgende:
MIJN GOUDEN ELFTAL:
SELECTIE
KEEPERS
- Edwin van der Sar
- Patrick Lodewijks
- Henk Timmer.
VERDEDIGERS
links
- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
rechts
- Kew Jaliens
- Jan Kromkamp
centraal
- Joris Mathijsen
- André Ooijer
- Barry Opdam
- Khalid Boulahrouz
MIDDENVELDERS:
diepgaand
Mark van Bommel
Phillip Cocu
buffelaars
Edgar Davids
George Boateng
creatief
Denny Landzaat
Rafael van der Vaart
AANVALLERS:
rechts
- Romeo Castelen
- Dirk Kuyt
centraal
- Klaas-Jan Huntelaar
- Ruud van Nistelrooy
links
- Robin van Persie
- Arjen Robben
OPSTELLING:
VD Sar
Jaliens Boulahrouz Mathijsen Gio
Davids VD Vaart Cocu
Kuyt V. Nistelrooij Robben
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.quote:
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ja, daarom worden we ook nooit en te nimmer wereldkampioen. In 2008 met Heitinga Boulahrouz en Emanuelson..quote:Op zondag 23 april 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow je hebt het over z'n opstelling. Dan ben ik het met je eens. Eigenlijk, als je zo kijkt, is de verdediging best belabberd.
Hoeveel internationale ervaring heeft Kuijt? Die 3 wedstrijden in de UEFA-Cup? Daarbij is hij kut als rechtsbuiten, geen actie, geen voorzet niks.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaardquote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Van Persie proberen op links te houden. Aan Robben in z'n huidige vorm heb je echt geen zak.
Nou vooruitquote:Op zondag 23 april 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mathijsen centraal? Davids op rechts? verklaar deze bijzondere keuzes nader.
Vind jij Kuyt beter als van Persie?quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
slechte opstelling..vind je van persie echt beter dan Kuyt? van persie heeft nog niets bewezen ...is al 5 jaar prof en heeft nog nergens een basis plaats gehad...
Zeker Ooijer! Die heeft het tenminste ook al in de CL laten zien. Mathijsen heeft in vrijwel alle topduels dit seizoen gefaald of zwak gespeeld. Zowel Europees als nationaal.quote:Op zondag 23 april 2006 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo langzamerhand mag toch wel duidelijk zijn dat hij erg kwetsbaar is op topniveau, liever Ooijer centraal.
Ook een lulopmerking natuurlijk. Bij Feyenoord is 'ie echt totaal verkeerd gebruikt en bij Arsenal speelt hij regelmatig - gisteren weer eens in de basis. Een definitieve basisplaats heeft hij nog niet, maar dat zou Kuyt en menig ander Nederlands elftal speler ook niet hebben bij Arsenal.quote:Op zondag 23 april 2006 03:03 schreef soccerbrain het volgende:
Die 33 Auserwählten gehen unter dem früheren Weltklassestürmer van Basten die letzte Phase der niederländischen WM-Vorbereitung an. Van Basten muss zehn Akteure bis zum Meldeschluss am 15. Mai noch streichen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe is er in Duitsland gereageerd op het niet selecteren van Makaaij ? Iemand er wat over gelezen of gehoord ?
Volgens Hugo lijkt het er dus op dat Timmer weleens af zou kunnen gaan vallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Radegast het volgende:
Waarom is Timmer bij vrijwel iedereen een zekerheidje?
Zo fantastisch staat die het laatste halfjaar niet te keepen, dacht ik.
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?quote:
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
Dit ben ik dan weer met je oneens.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij. Verder vind ik hem gewoon niet zo geweldig.
sorry heb jij het hockey gevolgd ofzo dit seizoen....van persie is helemaal nog geen voetballer..hij heeft nog nooit nergens gespeeld!!! daarmee bedoel ik 20 wedstrijden 90 min achter elkaar..een structurele basisplaats dus ..ik voorspel nu: dat zal hem in de echte top ook nooit lukken...leuk voor in het circus.quote:Op zondag 23 april 2006 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou en, Robben kan nog steeds in zijn eentje een wedstrijd beslissen, Kuijt is een blind werkpaard. En een spits, geen rechtsbuiten.
Robben dan ook maar thuis laten?quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als ie niet fatsoenlijk kan lopen?
Enkels verrot tot op het bot, jammer helaas.
In dat geval snap ik niet dat je Boateng ook thuislaat, niet echt consistent.quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarnaast is het een huilebalk en er zijn al te weinig echte bikkels bij.
Makaay heeft in Oranje nooit gepresteerd tong !quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Makaay zou in elk ander land spelen.
Hij heeft de botte pech dat ie een Nederlander is.
v Persie toch ?quote:Ik ben alleen bang dat Robben geblesseerd raakt. Op links hebben we amper een alternatief.
15 meiquote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien staat het al ergens, maar wanneer weten we de uiteindelijk selectie ?
Jij kijkt helemaal geen Milan!!quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?quote:Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef cultheld het volgende:
Waarom Boateng thuis laten?
Heb jij een puntquote:
selectiequote:Op maandag 24 april 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Ja ik heb m daar wel eens zien spelen en hij speelt al jaren daar op een goed niveau. En dat komt echt niet alleen maar door Gatusso...
Wie moeten wij dan in hemelsnaam op het middenveld zetten volgens jou en wie zijn de back-ups als er 1 geblasseerd raakt?
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Heb jij een punt(ik lul idd andere na)
maar we spelen toch niet iedere wedstrijd tegen Riquelmequote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef DeVinger het volgende:
Dom natuurlijk, je moet twee kerels hebben, wat als Davids geschorst is of geblesseerd?
Boateng is een klever. Die laat zijn man geen seconde lopen en bijt zich vast op Riquelme. Cocu is veel te belangrijk om aan Riquelme op te offeren in die wedstrijd. Hetzelfde geldt eventueel voor Davids (die toch een prima pass in de benen heeft).quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan Davids minder dan Boateng dan ?
Stam is helaas verleden tijd, maar Boula is een redelijk goede vervanger ik vind hem beter als mathijssen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:09 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik vind de verdediging van Oranje een zwakke punt. Kunnen ze Jaap Stam niet terughalen? Hij blijft een van de beste verdediger ondanks zijn leeftijd.
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef DeVinger het volgende:
Heerlijk juist dat van Basten die niet meeneemt.
Heb je hem wel is gezien bij Milan? Zonder bal, dan doet hij geen bal, puur omdat hij Gatusso achter zich heeft.
Het vermogen is er wel maar van Basten weigert gewoon om die jongens te laten voetballen. Van Basten speelt liever op safe dus als je een keer je man laat lopen ben je gelijk je plaats kwijt (zie van Bommel).quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.
Bij Milan verloopt het vloeiend ..Kaka te diep staat gatusu er achter Gatusu te diep dan verdedigt seedorf centraal of gaat Pierlo direct druk op de bal zetten zodat de pass er niet komt en de speler van Milan tijd krijgt om weer positie te pakken. Of een slimme overtreding .. in ieder geval je zet druk op de bal zodat de pass naar voren er niet uit komt, Bij Oranje hebben ze dat vermogen niet om tot zulke oplossingen te komen zo lijkt het.
Als je ff verder leestquote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien.
De 10 afvallers zijn;quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.quote:Op maandag 24 april 2006 14:52 schreef Chadi het volgende:
Maar je mist bij Oranje ook een beetje het slimme dat italianen en andere wereldtoppers hebben... een overtreding of de druk op de bal waar je balverlies lijdt. Dat ie Van Bommel er niet in zette was puur om nog een voorbeeld te stellen. Van Bommel moet altijd spelen als een Davids niet speelt of een dergelijke speler. Je hebt met hem een goede verdediger achter de aanvallende linies.. een straat schoffie die niet te beroerd is om uit te delen en iemand die diepte kan brengen vanuit het middenveld.
Ik vind dat je meer creatieve spelers moet neerzetten. Minimaal 2 op het middenveld en 1 in de spits.quote:Op maandag 24 april 2006 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben nog altijd voor én een bikkel én een diepgaande kerel én een creatieve. Maakt 3man.
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.quote:Op maandag 24 april 2006 14:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.
Ze zijn verschrikkelijk bang om een fout te maken, want ze weten wat de consequenties daarvan zijn. Zolang van Basten hier niks aan doet zal het ook zo blijven.
Ik snap ook wel trouwens waarom van Basten hier niks aan doet, die man heeft zo`n zwakke persoonlijkheid dat hij niet de discussie aangaat maar je gewoon uit de selectie gooit.
Dat maakt hem oppermachtig, ik snap alleen niet dat niemand dat ziet.
Nee dan had ik nog liever Advocaat gehad een beetje naief is hij wel maar wel tenminste realistisch en geloofwaardig.
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.
Om Nigel ligt Marco en niemand niet wakker, die draver zat er toch al niet bij, maar VdV had nog handig kunnen zijn.quote:De Jong en Van der Vaart missen mogelijk WK
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. De beide middenvelders van Hamburger SV missen de eindfase van de competitie in Duitsland en het is nog niet zeker of zij op tijd fit zijn om deel te nemen aan het WK.
Zowel De Jong als Van der Vaart kampte de afgelopen weken met klachten. De Jong heeft last van een knie en bij hem zal een operatie aan een meniscus plaatsvinden.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd.
De herstelperiode van de twee internationals is nog niet bekend. Het is dan ook nog niet duidelijk of ze op tijd hersteld zijn om met Oranje deel te nemen aan het WK. De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Ik vind het allerminst kneusjes, het is gewoon grotendeels middelmaat. Maar het is wel een ploeg.quote:Op maandag 24 april 2006 15:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.
Daarom kan Nederland ook die Eredivisie kneusjes opstellen die zijn allang blij dat ze het Oranje shirt mogen aantrekken.
Asjeblieft niet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:40 schreef peaceman het volgende:
Nu v/d Vaart en De Jong dreigen af te vallen kan Seedorf toch mooi mee.
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.quote:Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Asjeblieft niet.
VdV functioneerde (-t, hoop ik) in het Nl elftal, itt Seedorf, daarom.
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.
Juistquote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".
Ik vind Seedorf fantastisch hoor...maar niet in het Nederlands elftal
Inderdaad, Davids moet in plaats van Boateng mee. Voor de positie van centrale middenvelder.quote:Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het raar dat het tussen VD Vaart en Davids zou gaan. Zo ongeveer de enige overeenkomst tussen beiden is hun linksbenigheid, voor de rest zijn het heel andere voetballers.
quote:De Jong en Van der Vaart beiden onder het mes
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. Van der Vaart kan mogelijk snel weer op het veld terugkeren. Hoe lang De Jong is uitgeschakeld en of zijn WK-deelname in gevaar komt, is nog niet bekend.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd. Hoewel Hamburger SV op zijn website meldt dat de spelmaker de eindfase van de competitie moet missen, meldt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby dat Van der Vaart binnen een week weer op het trainingsveld kan staan.
De herstelperiode van De Jong is nog niet bekend. Hij had aanhoudende knieklachten en zal een operatie aan een meniscus ondergaan.
De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Dan vallen er voor mij de volgende spelers af:quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Er blijven er 24 over.
Raar dat er geen topic over is. Of heb ik iets gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |