Het vermogen is er wel maar van Basten weigert gewoon om die jongens te laten voetballen. Van Basten speelt liever op safe dus als je een keer je man laat lopen ben je gelijk je plaats kwijt (zie van Bommel).quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien. Hij speelt daar de sterren van de hemel en niet alleen op links maar ook centraal. Het verschil met Oranje en Milan is dat Milan top spelers heeft en Oranje slechts middenmoot. Bij Milan worden posities automatisch door verdedigd en krijgt een aanvallende middenvelder of back de tijd om op positie terug te keren. Bij Oranje hebben ze hun eigen handen vol aan hun positie waardoor ze de taak van anderen niet kunnen overnemen.
Bij Milan verloopt het vloeiend ..Kaka te diep staat gatusu er achter Gatusu te diep dan verdedigt seedorf centraal of gaat Pierlo direct druk op de bal zetten zodat de pass er niet komt en de speler van Milan tijd krijgt om weer positie te pakken. Of een slimme overtreding .. in ieder geval je zet druk op de bal zodat de pass naar voren er niet uit komt, Bij Oranje hebben ze dat vermogen niet om tot zulke oplossingen te komen zo lijkt het.
Als je ff verder leestquote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een lul koek .. je lult gewoon met de rest mee die ook geen enkele wedstrijd van milan hebben gezien.
De 10 afvallers zijn;quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.quote:Op maandag 24 april 2006 14:52 schreef Chadi het volgende:
Maar je mist bij Oranje ook een beetje het slimme dat italianen en andere wereldtoppers hebben... een overtreding of de druk op de bal waar je balverlies lijdt. Dat ie Van Bommel er niet in zette was puur om nog een voorbeeld te stellen. Van Bommel moet altijd spelen als een Davids niet speelt of een dergelijke speler. Je hebt met hem een goede verdediger achter de aanvallende linies.. een straat schoffie die niet te beroerd is om uit te delen en iemand die diepte kan brengen vanuit het middenveld.
Ik vind dat je meer creatieve spelers moet neerzetten. Minimaal 2 op het middenveld en 1 in de spits.quote:Op maandag 24 april 2006 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben nog altijd voor én een bikkel én een diepgaande kerel én een creatieve. Maakt 3man.
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.quote:Op maandag 24 april 2006 14:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het slimme zit er wel in kijk maar naar Cocu of Davids, wat ik meer zie is dat het Nederlands elftal een beetje krampachtig voetbalt.
Ze zijn verschrikkelijk bang om een fout te maken, want ze weten wat de consequenties daarvan zijn. Zolang van Basten hier niks aan doet zal het ook zo blijven.
Ik snap ook wel trouwens waarom van Basten hier niks aan doet, die man heeft zo`n zwakke persoonlijkheid dat hij niet de discussie aangaat maar je gewoon uit de selectie gooit.
Dat maakt hem oppermachtig, ik snap alleen niet dat niemand dat ziet.
Nee dan had ik nog liever Advocaat gehad een beetje naief is hij wel maar wel tenminste realistisch en geloofwaardig.
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou als ik een Davids zou zijn of een Makkaay voor dat oranje bedanken voorlopig.
Om Nigel ligt Marco en niemand niet wakker, die draver zat er toch al niet bij, maar VdV had nog handig kunnen zijn.quote:De Jong en Van der Vaart missen mogelijk WK
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. De beide middenvelders van Hamburger SV missen de eindfase van de competitie in Duitsland en het is nog niet zeker of zij op tijd fit zijn om deel te nemen aan het WK.
Zowel De Jong als Van der Vaart kampte de afgelopen weken met klachten. De Jong heeft last van een knie en bij hem zal een operatie aan een meniscus plaatsvinden.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd.
De herstelperiode van de twee internationals is nog niet bekend. Het is dan ook nog niet duidelijk of ze op tijd hersteld zijn om met Oranje deel te nemen aan het WK. De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Ik vind het allerminst kneusjes, het is gewoon grotendeels middelmaat. Maar het is wel een ploeg.quote:Op maandag 24 april 2006 15:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik had ook bedankt, ik weiger om als een soort slaafje mijn opdrachten te vervullen zonder dat ik er wat van mij eigen in gooi.
Daarom kan Nederland ook die Eredivisie kneusjes opstellen die zijn allang blij dat ze het Oranje shirt mogen aantrekken.
Asjeblieft niet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:40 schreef peaceman het volgende:
Nu v/d Vaart en De Jong dreigen af te vallen kan Seedorf toch mooi mee.
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.quote:Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Asjeblieft niet.
VdV functioneerde (-t, hoop ik) in het Nl elftal, itt Seedorf, daarom.
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Seedorf kan wel functioneren in het Nederlands elftal als je hem maar op zijn plaats neerzet. Remember Euro 2004 de op 1 na beste speler aan Nederlandse kant.
Juistquote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je bedoelt "als je maar een elftal om hem heen bouwt zodat hij zijn goddelijke gang kan gaan".
Ik vind Seedorf fantastisch hoor...maar niet in het Nederlands elftal
Inderdaad, Davids moet in plaats van Boateng mee. Voor de positie van centrale middenvelder.quote:Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het raar dat het tussen VD Vaart en Davids zou gaan. Zo ongeveer de enige overeenkomst tussen beiden is hun linksbenigheid, voor de rest zijn het heel andere voetballers.
quote:De Jong en Van der Vaart beiden onder het mes
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. Van der Vaart kan mogelijk snel weer op het veld terugkeren. Hoe lang De Jong is uitgeschakeld en of zijn WK-deelname in gevaar komt, is nog niet bekend.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd. Hoewel Hamburger SV op zijn website meldt dat de spelmaker de eindfase van de competitie moet missen, meldt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby dat Van der Vaart binnen een week weer op het trainingsveld kan staan.
De herstelperiode van De Jong is nog niet bekend. Hij had aanhoudende knieklachten en zal een operatie aan een meniscus ondergaan.
De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Dan vallen er voor mij de volgende spelers af:quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
De 33 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson* (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar* (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong* (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro* (Ajax), Wesley Sneijder* (Ajax) en Rafael van der Vaart* (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel* (Ajax), Romeo Castelen* (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar* (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben* (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Er blijven er 24 over.
Raar dat er geen topic over is. Of heb ik iets gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |