Davids zit er toch al bijquote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer voor Hedwiges, maar ik zie het wel zitten wanneer Davids en Seedorf erbij komen voor Hedwiges en Rafael
Die gaat het wel redden denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, Van der Vaart moet wel ff mee eigenlijk.
whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is dan idd weer waar, maar als je het verdedigend vermogen ziet van Brazilie barst je wel in tranen uit van het lachen
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.
kew jaliens - CAFU!
de cler - Roberto carlos!
bouhlarouz - chicino!
mathijsen - Alex/ roque junior
of hoe je die namen ook schrijft, kortom, stuk voor stuk betere verdedigers dan onze lullige hollanders.
Lucio!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerVan Roque Junior ben ik ook niet zo weg overigens
Bovendien is een versleten Roberto carlos nog 10x beter dan een de Cler, de Cler is echt een amateurtje vergeleken met Carlos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Cafu en Roberto Carlos zijn verdedigend echt niet beter dan de cler en jalien hoor, zeker roberto carlos niet meerVan Roque Junior ben ik ook niet zo weg overigens
Een dramatisch seizoen en nummer 2 worden met real is nog altijd beter dan nummer 2 worden in de nederlandse competie en dan vervolgens door fc groningen een pak op de broek te krijgen. En zeg nou zelf, ow ow ow wat speelt de Cler een spectaculair seizoen zeg, hahaha laat me niet lachen. Real is nou eenmaal van hoger niveau dan AZ, al loopt het seizoen wat minder voor Real zelf en Carlos zelf!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:40 schreef LuukBes het volgende:
Haha, heb je een tik gehad ofzo. Roberto Carlos speelt een dramatisch seizoen in Madrid en is al jaren over de hill. Die is verdedigend zelfs zwakker dan Jeroen Drost.
Mag die mee dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nou, alle ballen op Castelen dan!
Aanvallend wel ja, verdedigend ben ik het niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bovendien is een versleten Roberto carlos nog 10x beter dan een de Cler, de Cler is echt een amateurtje vergeleken met Carlos.
Verdedigend zeer matig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler
wat is er mis met v Bronckhorst
Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler
wat is er mis met v Bronckhorst
terwijl hij wekelijks speelt bij Barcaquote:
Hij valt vaak door de mand als hij een directe tegenstander heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
terwijl hij wekelijks speelt bij Barca
lijkt me dat hij dan echt niet zo heel erg slecht is
moeten ze die bal helemaal vanuit duitsland naar rotterdam kegelen danquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nou, alle ballen op Castelen dan!
Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.quote:
Hehe, we zijn erquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef LuukBes het volgende:
En Gio speelt alles behalve wekelijks. Eigenlijk hebben we op links en rechtsback een kwaliteitsprobleem met alle voorhanden optie's.
Ik zeg ook niet dat ik liever De Cler op die positie zie, maar Van Bronckhorst is verdedigend wel matig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |