abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37274954
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler

wat is er mis met v Bronckhorst
Verdedigend zeer matig.
pi_37275029
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
waarom hebben we het over de Cler

wat is er mis met v Bronckhorst
Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:07:17 #243
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37275081
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Verdedigend zeer matig.
terwijl hij wekelijks speelt bij Barca
lijkt me dat hij dan echt niet zo heel erg slecht is
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37275103
Robben---Nistelrooij---Van Persie
----Cocu----Davids--van Bommel
Gio- Boula--- Ooijer------ Kromkamp
------------Sar--------

Logisch
pi_37275129
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:

[..]

terwijl hij wekelijks speelt bij Barca
lijkt me dat hij dan echt niet zo heel erg slecht is
Hij valt vaak door de mand als hij een directe tegenstander heeft.
pi_37275173
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nou, alle ballen op Castelen dan!
moeten ze die bal helemaal vanuit duitsland naar rotterdam kegelen dan .
pi_37275208
En Gio speelt alles behalve wekelijks. Eigenlijk hebben we op links en rechtsback een kwaliteitsprobleem met alle voorhanden optie's.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:13:19 #248
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37275275
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Blablabla
Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.
pi_37275299
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef LuukBes het volgende:
En Gio speelt alles behalve wekelijks. Eigenlijk hebben we op links en rechtsback een kwaliteitsprobleem met alle voorhanden optie's.
Hehe, we zijn er
"Ze maken tegenwoordig geen echte backs meer"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37275405
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Veel liever Gio dan de Cler trouwens, ook Gio weet wat top niveau is, daar snapt de Cler geen fuck van namelijk.
Ik zeg ook niet dat ik liever De Cler op die positie zie, maar Van Bronckhorst is verdedigend wel matig.
pi_37275535
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehe, we zijn er
"Ze maken tegenwoordig geen echte backs meer"
Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.

Tegen een echte rechtsbuiten zie ik toch veel liever een defensief sterk type, van de andere kant spelen de meeste landen niet met rechtsbuitens, dus daarom kan Gio al jaren meedraaien. Tegen Messi of een Joaquin hou ik wel mijn hart vast tegen Gio.

Wat dat aangaat is Jaliens en de Cler meer mandekker die zich vastbijten en een man kunnen uitschakelen. Maar we hoeven niet eromheen te draaien dat we achilleshielen hebben op de backs, met wie je ook speelt. Op rechts zag het er eigenlijk aanvankelijk veelbelovend uit met Kromkamp, maar die heeft zichzelf geen slimme dienst bewezen met zijn honger naar geld en avontuur.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:23:13 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_37275594
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.

kew jaliens - CAFU!
de cler - Roberto carlos!
bouhlarouz - chicino!
mathijsen - Alex/ roque junior

of hoe je die namen ook schrijft, kortom, stuk voor stuk betere verdedigers dan onze lullige hollanders.
kew jaliens - Cicinho
de cler - Dede of Gustavo Nery
bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
mathijsen - Cris / Roque Junior

Dat is de matige verdediging van Brazilie
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_37275633
Dan heeft Brazilie een betere achterhoede. Snap alleen de keuze voor Juan niet zo daar.
That's all folks!
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:25:22 #254
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37275645
ik zou bosvelt mee nemen kunnen we die weer wisselen voor robben
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:43 #255
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_37275909
Deze kunnen van mij afvallen:

- Patrick Lodewijks
- Wilfred Bouma, Kew Jaliens, Barry Opdam
- George Boateng, Hedwiges Maduro, Denny Landzaat
- Romeo Castelen, Robin van Persie, Martijn Meerdink
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:34:15 #256
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_37275922
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef The_Gunman het volgende:
ik zou bosvelt mee nemen kunnen we die weer wisselen voor robben
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_37276044
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ook
Tsja, er zijn wel betere opties idd. Kromkamp, Ooijer
pi_37276141
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef PirE het volgende:

[..]

kew jaliens - Cicinho
de cler - Dede of Gustavo Nery
bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
mathijsen - Cris / Roque Junior

Dat is de matige verdediging van Brazilie
Ooijer/Kromkamp - Cicinho
v Bronckhorst/De Cler - Dede of Gustavo Nery
Bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
Mathijsen/Cocu - Cris / Roque Junior

Tja, internationaal gezien is Brazilie sterker, maar of dat in het veld ook zo is? Cris en Lucio zijn natuurlijk topverdedigers, geen twijfel over mogelijk
pi_37276262
Misschien functioneert het wel voor geen meter bij die teams als gezamenlijk opererende defensie. Dat is toch ook waar Marco hoopt de kwaliteitsachterstand goed te maken, teamtactiek.

Ooier is trouwens denk ik eerder centraal hard nodig naast Bouhlarouz, betwijfel of die als back ingezet wordt.
pi_37276656
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef LuukBes het volgende:
Misschien functioneert het wel voor geen meter bij die teams als gezamenlijk opererende defensie. Dat is toch ook waar Marco hoopt de kwaliteitsachterstand goed te maken, teamtactiek.

Ooier is trouwens denk ik eerder centraal hard nodig naast Bouhlarouz, betwijfel of die als back ingezet wordt.
Zoals al eens eerder genoemd is zou een verdediging Ooijer, Boulahrouz, Cocu, Mathijsen niet mistaan. Cocu kan doorschuiven naar het middenveld bij balbezit en Ooijer en Mathijsen kunnen naar binnen knijpen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:01:01 #261
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37276692
Ik hoop eerlijk gezegd nogsteeds op mooi voetbal. Want dat hebben we wel heel weinig gezien onder van basten. Of mag ik dat niet zeggen??
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37276799
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.

Tegen een echte rechtsbuiten zie ik toch veel liever een defensief sterk type, van de andere kant spelen de meeste landen niet met rechtsbuitens, dus daarom kan Gio al jaren meedraaien. Tegen Messi of een Joaquin hou ik wel mijn hart vast tegen Gio.

Wat dat aangaat is Jaliens en de Cler meer mandekker die zich vastbijten en een man kunnen uitschakelen. Maar we hoeven niet eromheen te draaien dat we achilleshielen hebben op de backs, met wie je ook speelt. Op rechts zag het er eigenlijk aanvankelijk veelbelovend uit met Kromkamp, maar die heeft zichzelf geen slimme dienst bewezen met zijn honger naar geld en avontuur.
Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" ą la Jaap Stam.
Wat dat betreft wordt het luxeprobleem qua scorende spitsen ruimschoots overschaduwd door het gruwelijke tekort aan verdedigend materiaal.
Nu hoop ik dat dit zich zo gaat vertalen: "Jongūs, we kenne niet verdediguh, dus aanvalle maar". Is er in ieder geval iets te zien
pi_37277376
Eigenlijk zou Oranje gewoon met drie verdedigers moeten spelen:

Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen
pi_37277518
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" ą la Jaap Stam.
Wat dat betreft wordt het luxeprobleem qua scorende spitsen ruimschoots overschaduwd door het gruwelijke tekort aan verdedigend materiaal.
Nu hoop ik dat dit zich zo gaat vertalen: "Jongūs, we kenne niet verdediguh, dus aanvalle maar". Is er in ieder geval iets te zien
Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.
pi_37277564
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:
Eigenlijk zou Oranje gewoon met drie verdedigers moeten spelen:

Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen
Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
pi_37277597
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
Klopt, gaat ten koste van de breedte in je spel.
That's all folks!
pi_37277656
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:30 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.
Oh, maar het totįįl klopt idd een stuk beter dan het in jaren heeft gedaan. Mijn vertrouwen is ook zeker niet minder geworden sinds dhr. van Basten
Ik ben een liefhebber he, geen azijnpisser.
pi_37277855
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.
pi_37278090
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.
Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, ą la Noorwegen destijds.
pi_37278515
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, ą la Noorwegen destijds.
Dat is wel zo, ja. Maar de huidige manier van spelen heeft ook nog niet veel oogstrelend voetbal tot gevolg gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')