abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37275535
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehe, we zijn er
"Ze maken tegenwoordig geen echte backs meer"
Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.

Tegen een echte rechtsbuiten zie ik toch veel liever een defensief sterk type, van de andere kant spelen de meeste landen niet met rechtsbuitens, dus daarom kan Gio al jaren meedraaien. Tegen Messi of een Joaquin hou ik wel mijn hart vast tegen Gio.

Wat dat aangaat is Jaliens en de Cler meer mandekker die zich vastbijten en een man kunnen uitschakelen. Maar we hoeven niet eromheen te draaien dat we achilleshielen hebben op de backs, met wie je ook speelt. Op rechts zag het er eigenlijk aanvankelijk veelbelovend uit met Kromkamp, maar die heeft zichzelf geen slimme dienst bewezen met zijn honger naar geld en avontuur.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:23:13 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_37275594
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

whoeheoehahahaha, jahoor! Vergelijk de achterhoede van brazilie eens met die van NL.

kew jaliens - CAFU!
de cler - Roberto carlos!
bouhlarouz - chicino!
mathijsen - Alex/ roque junior

of hoe je die namen ook schrijft, kortom, stuk voor stuk betere verdedigers dan onze lullige hollanders.
kew jaliens - Cicinho
de cler - Dede of Gustavo Nery
bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
mathijsen - Cris / Roque Junior

Dat is de matige verdediging van Brazilie
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_37275633
Dan heeft Brazilie een betere achterhoede. Snap alleen de keuze voor Juan niet zo daar.
That's all folks!
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:25:22 #254
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37275645
ik zou bosvelt mee nemen kunnen we die weer wisselen voor robben
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:43 #255
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_37275909
Deze kunnen van mij afvallen:

- Patrick Lodewijks
- Wilfred Bouma, Kew Jaliens, Barry Opdam
- George Boateng, Hedwiges Maduro, Denny Landzaat
- Romeo Castelen, Robin van Persie, Martijn Meerdink
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:34:15 #256
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_37275922
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef The_Gunman het volgende:
ik zou bosvelt mee nemen kunnen we die weer wisselen voor robben
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_37276044
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vraag me zorgelijk af waarom we het over Jaliens hebben, ook
Tsja, er zijn wel betere opties idd. Kromkamp, Ooijer
pi_37276141
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef PirE het volgende:

[..]

kew jaliens - Cicinho
de cler - Dede of Gustavo Nery
bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
mathijsen - Cris / Roque Junior

Dat is de matige verdediging van Brazilie
Ooijer/Kromkamp - Cicinho
v Bronckhorst/De Cler - Dede of Gustavo Nery
Bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
Mathijsen/Cocu - Cris / Roque Junior

Tja, internationaal gezien is Brazilie sterker, maar of dat in het veld ook zo is? Cris en Lucio zijn natuurlijk topverdedigers, geen twijfel over mogelijk
pi_37276262
Misschien functioneert het wel voor geen meter bij die teams als gezamenlijk opererende defensie. Dat is toch ook waar Marco hoopt de kwaliteitsachterstand goed te maken, teamtactiek.

Ooier is trouwens denk ik eerder centraal hard nodig naast Bouhlarouz, betwijfel of die als back ingezet wordt.
pi_37276656
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef LuukBes het volgende:
Misschien functioneert het wel voor geen meter bij die teams als gezamenlijk opererende defensie. Dat is toch ook waar Marco hoopt de kwaliteitsachterstand goed te maken, teamtactiek.

Ooier is trouwens denk ik eerder centraal hard nodig naast Bouhlarouz, betwijfel of die als back ingezet wordt.
Zoals al eens eerder genoemd is zou een verdediging Ooijer, Boulahrouz, Cocu, Mathijsen niet mistaan. Cocu kan doorschuiven naar het middenveld bij balbezit en Ooijer en Mathijsen kunnen naar binnen knijpen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:01:01 #261
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37276692
Ik hoop eerlijk gezegd nogsteeds op mooi voetbal. Want dat hebben we wel heel weinig gezien onder van basten. Of mag ik dat niet zeggen??
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37276799
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Klopt, zijn bijna allemaal omgeturnde varianten in dit land. Gio en Urby idemdito, gewoon middenvelders.

Tegen een echte rechtsbuiten zie ik toch veel liever een defensief sterk type, van de andere kant spelen de meeste landen niet met rechtsbuitens, dus daarom kan Gio al jaren meedraaien. Tegen Messi of een Joaquin hou ik wel mijn hart vast tegen Gio.

Wat dat aangaat is Jaliens en de Cler meer mandekker die zich vastbijten en een man kunnen uitschakelen. Maar we hoeven niet eromheen te draaien dat we achilleshielen hebben op de backs, met wie je ook speelt. Op rechts zag het er eigenlijk aanvankelijk veelbelovend uit met Kromkamp, maar die heeft zichzelf geen slimme dienst bewezen met zijn honger naar geld en avontuur.
Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" à la Jaap Stam.
Wat dat betreft wordt het luxeprobleem qua scorende spitsen ruimschoots overschaduwd door het gruwelijke tekort aan verdedigend materiaal.
Nu hoop ik dat dit zich zo gaat vertalen: "Jongûs, we kenne niet verdediguh, dus aanvalle maar". Is er in ieder geval iets te zien
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37277376
Eigenlijk zou Oranje gewoon met drie verdedigers moeten spelen:

Boulahrouz - Ooijer - Mathijsen
pi_37277518
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Op zich is dat dus helemaal geen probleem, die moet je er zeker ook bijhebben. Probleem is dat er ook wat dat betreft bar weinig rondloopt. Bij types als Bouma blijft het je hart vasthouden: ze maken onnodige fouten en rammen er niet op als het ff moet. Boula doet dat dus wel, Opdam ook graag. Op de flanken schiet het daar dus ook weer tekort. De Cler is dan iets gehaaider dan Jaliens, maar het zijn geen vleesmolens. Het zijn geen spelers die uitstralen van "oke, vandaag geen leuke schaartjes" à la Jaap Stam.
Wat dat betreft wordt het luxeprobleem qua scorende spitsen ruimschoots overschaduwd door het gruwelijke tekort aan verdedigend materiaal.
Nu hoop ik dat dit zich zo gaat vertalen: "Jongûs, we kenne niet verdediguh, dus aanvalle maar". Is er in ieder geval iets te zien
Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.
pi_37277564
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:

Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37277597
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ken. Verlies je wel een hoop slagkracht vanachteruit door de backs, de hele push is eruit. Krijg je van dat breivoetbal, vaak, met zo'n overvol middenveld.
Klopt, gaat ten koste van de breedte in je spel.
That's all folks!
pi_37277656
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:30 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso altijd al een beetje het credo van NL. Maar het complex dat NL'ers en de pers zichzelf aanpraten t.o.v. de verdediging, moet ook niet overdreven worden. We hebben extreem weinig tegendoelpunten gehad in de kwalificatie, en Marco heeft een scala aan nieuwe verdedigers erbij gehaald voor de afzwaaiende Reizigers, de Boers en Stams. Het is allemaal best heel aardig verzorgd als geheel hier, maar het minderwaardigheidsomplex t.o.v. andere landen is kennelijk nog steeds groot als het gaat om individuele namen. Ik vind zelf totaal niet dat het gras daar overal groener is.
Oh, maar het totáál klopt idd een stuk beter dan het in jaren heeft gedaan. Mijn vertrouwen is ook zeker niet minder geworden sinds dhr. van Basten
Ik ben een liefhebber he, geen azijnpisser.
pi_37277855
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.
pi_37278090
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel meer kwaliteit in het elftal zitten. Je kunt dan met een echte nummer tien spelen.
Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, à la Noorwegen destijds.
pi_37278515
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Door de zwakste linie weg te bezuigigen en de sterkste uit te breiden, gaat het gemiddelde kwaliteitsniveau omhoog idd. Ik vrees alleen dat het niet meer om aan te zien wordt, à la Noorwegen destijds.
Dat is wel zo, ja. Maar de huidige manier van spelen heeft ook nog niet veel oogstrelend voetbal tot gevolg gehad.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:22:43 #271
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_37281050
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:

Verdedigend vind ik het nederlands elftal nog het zwakst dus liever gewoon 4
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:50 #272
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_37281158
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Ooijer/Kromkamp - Cicinho
v Bronckhorst/De Cler - Dede of Gustavo Nery
Bouhlarouz - Lucio / Juan (Leverkusen)
Mathijsen/Cocu - Cris / Roque Junior

Tja, internationaal gezien is Brazilie sterker, maar of dat in het veld ook zo is? Cris en Lucio zijn natuurlijk topverdedigers, geen twijfel over mogelijk
En niet te vergeten Lucio van Bayern Munchen.
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:29:02 #273
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37281255
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse als er maar een middenvelder een beetje blijft hangen in de verdediging wanneer het elftal aanvalt.
pi_37281273
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:22 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Verdedigend vind ik het nederlands elftal nog het zwakst dus liever gewoon 4
Ach, slechts drie tegendoelpunten in de kwalificatie, das niet slecht.
De enige wedstrijd dat het goed fout ging was tegen Italie in een OEFENwedstrijd.
Daar is van geleerd en toen speelde Ooijer niet vanaf het begin mee!

Met Boularouz, Mathijssen en Ooijer heb je echt wel een goede verdediging.
Maar goed, ik spel ook liever 4-3-3 met opkomende backs dan 3-4-3.
Aan de andere kant kun je met 3-4-3 echt met je beste spelers op het veld komen.
pi_37281313
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse als er maar een middenvelder een beetje blijft hangen in de verdediging wanneer het elftal aanvalt.
een Hedwiges Maduro als verdedigende middenvelder,lijkt mij een goed plan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:32:51 #276
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37281386
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:30 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

een Hedwiges Maduro als verdedigende middenvelder,lijkt mij een goed plan.
Ik zie op die positie liever Davids, het is een belangrijke positie en Davids heeft meer ervaring op die positie.
pi_37281457
Davids zorgt iets te gauw voor kaarten
pi_37281485
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik zie op die positie liever Davids, het is een belangrijke positie en Davids heeft meer ervaring op die positie.
Hoewel ik ook liever Davids zie, lijkt het me niet goed voor de balans in het veld, omdat Davids minder spelverdeler is en meer aanvallend ingesteld is dan Maduro.
pi_37281604
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Hoewel ik ook liever Davids zie, lijkt het me niet goed voor de balans in het veld, omdat Davids minder spelverdeler is en meer aanvallend ingesteld is dan Maduro.
Davids stofzuigt beter dan Maduro en bestrijkt meer veld. Desondanks moeilijk, het zijn allebei leuke spelers, temeer omdat ze vrij balvast zijn en dus niet zo irriteren.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:40:26 #280
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37281633
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Of desnoods Cocu op die positie maar ik vind Maduro nog te licht voor zo`n belangrijke positie. Bovendien is hij ook nog onervaren en heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld op hoog niveau.
pi_37282475
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Of desnoods Cocu op die positie maar ik vind Maduro nog te licht voor zo`n belangrijke positie. Bovendien is hij ook nog onervaren en heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld op hoog niveau.
Hoe zie je dat dan voor je eigenlijk?

3-4-3
Sar
Boula - Ooier - Mathijsen
Bommel - Cocu - vd Vaart - Davids
Kuijt/Castelen - Nistelrooy/Huntelaar - Robben

Of

4-3-3
Sar
Boula - Ooier - Mathijsen - Bronckhorst
Bommel - Cocu - vd Vaart
Kuijt/Castelen - Nistelrooy/Huntelaar - Robben
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:14:42 #282
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37282652
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:08 schreef Robar het volgende:

Hoe zie je dat dan voor je eigenlijk?
------Ooijer---Boula---Gio
--------------Davids
---Bommel-----------Cocu
---------------VdV
---Persie-----RvN---Robben

Wat wel betekent dat Davids z`n eigen kapot loopt maar daar is hij goed in
pi_37282735
Davids op 4 is al meteen in het begin geprobeerd door Marco in een van zijn eerste wedstrijden. Was een fiasco, en gaat ie nooit meer proberen. Dan moet je Cocu omdraaien met Davids.
pi_37282742
Ik begrijp de keuze voor Gio niet en Davids zou je dan met Cocu om moeten draaien, want Cocu is een betere inschuivende '4'. Gio is alleen nuttig in 4-3-3 als opkomende linksback. Verdedigend is hij erg matig naar internationale begrippen. Dan kun je beter Mathijsen of Bouma daar laten spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37282758
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef MrSASO het volgende:

[..]

------Ooijer---Boula---Gio
--------------Davids
---Bommel-----------Cocu
---------------VdV
---Persie-----RvN---Robben

Wat wel betekent dat Davids z`n eigen kapot loopt maar daar is hij goed in
Ik zou dan Maduro in plaats van Davids doen. Hij is meer verdediger en kan beter het spel verdelen vanaf die positie. Hij kan dan onder de hoede van ervaren spelers als Cocu en Ooijer genomen worden om zijn gebrek aan ervaring te compenseren.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:20:22 #286
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37282817
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Gio niet en Davids zou je dan met Cocu om moeten draaien, want Cocu is een betere inschuivende '4'. Gio is alleen nuttig in 4-3-3 als opkomende linksback. Verdedigend is hij erg matig naar internationale begrippen. Dan kun je beter Mathijsen of Bouma daar laten spelen.
Gio is inderdaad niet echt sterk, maar ik zie weinig alternatieven.
En Cocu en Davids zou je inderdaad kunnen omdraaien, maar ik heb gekozen voor Davids omdat hij wat meer loopvermogen heeft als Cocu.
pi_37283105
De middenlange en lange passing van Davids is vrij zwak, en die heb je vaak nodig op die plek. Zijn lengte is te gering als controlerende middenvelder (die dan vaak lange ballen eruit moet halen).

In de close-duels is ie meesterlijk, maar als een tegenspeler uitbreekt en hij moet de gaten dichtlopen en die man afstoppen, is het bijna altijd een overtreding of erger, kaarten pakken. Davids is geen 4. En voelt zich ook niet thuis daar.
pi_37283195
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
Davids op 4 is al meteen in het begin geprobeerd door Marco in een van zijn eerste wedstrijden. Was een fiasco, en gaat ie nooit meer proberen. Dan moet je Cocu omdraaien met Davids.
Zou ik ook doen ja!
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:31:43 #289
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_37283201
Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'

25/4/2006 9 :35

Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.

'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'

Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.

bron vi.nl
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_37283210
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Ben ik het ook helemaal mee eens!
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:49:29 #291
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37283716
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef lubje25 het volgende:
Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'

25/4/2006 9 :35

Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.

'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'

Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.

bron vi.nl
Oud nieuws
De 33 spelers waar van Basten uit gaat kiezen :
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:54:10 #292
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37283854
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:20 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Gio is inderdaad niet echt sterk, maar ik zie weinig alternatieven.
van Bronkchorst (niks Gio, sterrengedrag ) kan niet als verdediger spelen indien je met drie verdedigers speelt, daar zijn betere alternatieven voor.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:00:56 #293
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37284087
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

van Bronkchorst (niks Gio, sterrengedrag ) kan niet als verdediger spelen indien je met drie verdedigers speelt, daar zijn betere alternatieven voor.
Heeft meer te maken met het feit dat "van Bronckhorst" een beetje lastig uit te spreken voor Spanjaarden volgens mij.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:01:43 #294
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_37284111
quote:
oh , had even snel gekeken en zag het niet staan. Niet goed gekeken dus.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:02:18 #296
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37287841
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met het feit dat "van Bronckhorst" een beetje lastig uit te spreken voor Spanjaarden volgens mij.
Vast, maar daarom hoeven wij het in Nederland nog niet over te nemen.
pi_37302623
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Vast, maar daarom hoeven wij het in Nederland nog niet over te nemen.
Overigens is een "Vennegoor of Hesselink" niet alleen een ramp voor Nl. commentatoren. Of een "Van Nistelrooy", laat staan een "Van Bronckhorst". Kort het dan maar op een hippe manier af denk ik. GIOOOO rolt een stuk makkelijker uit die strot natuurlijk.

Wat in dat licht ook erg grappig is, is dat al die mensen met Portugese namen het hele jaar door gewoon "Couto" en "Ronaldo" met een "o" heten, en dan rond een WK staan opeens "Coutoe" en "Ronaldoe" op het veld
pi_37302755
Ik zou Sneijder natuurlijk thuislaten.
En Nigel De Jong
  woensdag 26 april 2006 @ 09:51:26 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37304074
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Sneijder zou ook de eerste zijn die ik door zou strepen. Een uitermate dom en arrogant ventje dat we kunnen missen als kiespijn.
  woensdag 26 april 2006 @ 09:53:54 #300
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37304136
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:23 schreef the_legend_killer het volgende:
En Nigel De Jong
maar dan heb je er nog 8 teveel
256 goals !