Waarom?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom?
Toch niet voor de Efteling?
Ik mag nietquote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
We zijn maar met zijn 5en he? Zooooooooooo jammer dat er niet nog 1 iemand meegaat
Ik denk wel dat ze dat doet, ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef R_ON het volgende:
Zou ze op dit moment net zo schoon naar ons kijken als Zeurniej kan?
Waarom reageert ze dan niet? Koudwatervrees?quote:
Nee, ik geloof dat ze momenteel een vervroegd middagdutje houdt. Dat in de gaten houden is vermoeiend.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef R_ON het volgende:
Waarom reageert ze dan niet? Koudwatervrees?
Al sla je me dood!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Wie is ze?
aanhang van PeRi ging toch mee?! dan zitten we op 6....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
We zijn maar met zijn 5en he? Zooooooooooo jammer dat er niet nog 1 iemand meegaat
En bedankt!quote:
Doe maar een biertjequote:Op donderdag 20 april 2006 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt!
Kopje koffietafel? Cake-je erbij?
Wel een dood biertje, dan. Je moet wel in de juiste grafstemming zijn!quote:
Hier niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:59 schreef R_ON het volgende:
Staat de Pauzeknop alweer ingesteld?
Ik neem wel Guinness, dat is zwart ok?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel een dood biertje, dan. Je moet wel in de juiste grafstemming zijn!
En janken, godverdomme! Copycat is dood, ja!
Ook goed!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem wel Guinness, dat is zwart ok?
Daar heb je meer aan in de hel, dan heb je nog wat verkoeling van de tranenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook goed!
Zolang ik vanuit de hemelmaar alle waterlanders zie!
Met mijn schone lei kom ik never en nooit niet in de hel terecht!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb je meer aan in de hel, dan heb je nog wat verkoeling van de tranen.
Is goed hoor, dan zie ik je daar welquote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met mijn schone lei kom ik never en nooit niet in de hel terecht!
Laat mij maar lekker op een wolkje met harp het leed dat de wereld heet bezien.
Ja, wacht ik trek mn broek even uit...quote:
Jij hebt nooit iets gedaan wat god heeft verboden?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met mijn schone lei kom ik never en nooit niet in de hel terecht!
Neequote:Op donderdag 20 april 2006 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Jij hebt nooit iets gedaan wat god heeft verboden?
* afknaptquote:Op donderdag 20 april 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben de heilige maagd Maria zelve ... zonder maagdenvlies, dat dan weer wel.
Die draait toevallig vanaf vandaag.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
Oh nee. Duiveltja: Trans America, draait die al???
Echt?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren Scary Movie 4 gezien. Zooooo leuk![]()
En dat gebeuren over Tom Cruise
Super!!!!!! Ik lag daar echt plat omquote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt?.
Kan jij daar nog om lachen?????? Amazing.
Men, ik vond 1 al slap, laat staan de rest van de flauwe uitgekauwde meukquote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super!!!!!! Ik lag daar echt plat om
Wat vind jij dan wel een leuke comedy?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men, ik vond 1 al slap, laat staan de rest van de flauwe uitgekauwde meuk.
maar ieder zijn meug hoor.
Ik ben al niet zo van de comedies eigenlijk. Zeker recente niet echt.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel een leuke comedy?
Dat is ook leuke humorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo van de comedies eigenlijk. Zeker recente niet echt.
Maar Monty Python etc vind ik geniaal.
Niets "ook"quote:
Mijn comedy (mét babette erin) ga je geweldig vinden.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo van de comedies eigenlijk. Zeker recente niet echt.
Maar Monty Python etc vind ik geniaal.
uiteraard... dat worden oscars en gouden kalverenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Mijn comedy (mét babette erin) ga je geweldig vinden.
over mailboxen valt nog wel te praten, maar ik zeg nu vast dat er geen foto's van mij online komenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verwacht foto's in mn mailbox hoor! Foto's alleen voor meeters geldt dit keer niet voor mij, want ik zou erbij zijn als dit niet gebeurd was.
hoe dat zo?!quote:Ik ben veel te nieuwsgierig naar Babette.
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik kenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef babette21 het volgende:
ivm m'n werk [m'n geloofwaardigheid naar cliënten enzo, 't is zo'n klein wereldje...]
Ik ben verliefd op jequote:hoe dat zo?!
ik heb al 's iemand moeten screenen die ik van internet ken...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef PeRi het volgende:
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik ken.
hehe het hoge woord is eruitquote:Ik ben verliefd op je.
Ah, vertel!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet ook iets...over iemand...en over FOK!
Maar dat ga ik maar niet verklappen/vertellen.
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, vertel!
Wij zullen het heus niet verder vertellen!
Cross my heart and hope to die.
Copycat @ fok.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!
Er is een vet grote kans dat je haar ook kent...misschien wel ontmoet hebt op een meet!![]()
Ik durf niet, Cc.quote:
Wat naarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet zondag, wéér een overlijden in de familie, ik kan niet vrolijk naar een pretpark gaan jongens. Sorry..
quote:
Ja, maar geen recente!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist ik allang![]()
[..]
heb je allang
alwéér jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Alwéér een nieuw deel!
Ja, maar bij de meet toch wel?quote:
ga mee en maak ze zelfquote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar bij de meet toch wel?Dáár wil ik babette-foto's van.
Iets leuks?Dat gaat niet lukken. Wat ik wél kan vertellen is het volgende:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
alwéér ja
ze zijn niet aan te slepen hier......................
kom op Erik, vertel 's iets leuks....![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom op Erik, vertel 's iets leuks....![]()
Houd je smoel, vrouwmens.quote:
Whehe.quote:
je wilde natuurlijk van alles aan gaan raken en dan blij gaan lopen doen van "misschien heeft Babette hier wel gezeten" en "wow, Zhenar heeft ook in deze rij gestaan" enzo.....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou maandag naar de Efteling gaan, maar ik krijg er misschien geen eens vrij voor van school.
Twee woorden:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets leuks?Dat gaat niet lukken. Wat ik wél kan vertellen is het volgende:
Ik zou maandag naar de Efteling gaan, maar ik krijg er misschien geen eens vrij voor van school.
Ja precies. Vooral de plaatsen en dingen die door babette's schone vrouwenhanden zijn betast zijn speciaalquote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilde natuurlijk van alles aan gaan raken en dan blij gaan lopen doen van "misschien heeft Babette hier wel gezeten" en "wow, Zhenar heeft ook in deze rij gestaan" enzo.....![]()
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.quote:
Stomme lift.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.
de billen van Dizerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Vooral de plaatsen en dingen die door babette's schone vrouwenhanden zijn betast zijn speciaal.
Dizer, is dat die nieuwe attractie waar iedereen het over heeftquote:
nee die Arabische prins in 't sprookjesbosquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, is dat die nieuwe attractie waar iedereen het over heeft?
quote:
quote:
Newbiequote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Paltos het volgende:
5000 posts!!![]()
Ik doe altijd alsof ik ga stoppen na elke 1000 posts.
Ik zal het wel enkele dagen volhouden, I guess.![]()
Doeiii!
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Weblogger ruilt paperclip voor huis
Moderne variant van Gelukkige Hans?
Ik dacht dat jij gekapt was met FOK!?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?
Ik heb het toch even volgehouden?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gekapt was met FOK!?
Patrick Bruel - Ma Maison De Papier.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?
da's grof tegenover Jacquesquote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Jacques Brel -> Sjaak Bral (vernederlandst enzo)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/complot]
Je hand wappertquote:
Je tong liktquote:
Je hebt een handschoen van de zeemanquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt 'n zonnebril van de Albert Cuyp
Je hand eh... wordt tegen gepraat 'mdat het gezicht niet luistertquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt 'n zonnebril van de Albert Cuyp
je poetst met prodentquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hand eh... wordt tegen gepraat 'mdat het gezicht niet luistert.
ik zag vanmiddag Julia Samuels bij Jensen, díe is pas oud geworden!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
En wat is Pamela oud gewordenHaar lichaam is wel nog
maar der gezicht
je kwijl is nog groter dan de omvang van je hoofdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent een chinees met een hooivork
jouw frons is zo dodelijk dat ik 't er de rillingen van krijgquote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
je kwijl is nog groter dan de omvang van je hoofd
Jouw mond is zooooo groot, daar past mijn Dizzle wel inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw frons is zo dodelijk dat ik 't er de rillingen van krijg
ja hoor, dáár is ie dan [afbeelding]
zo te zien zít ie er al inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
Jouw mond is zooooo groot, daar past mijn Dizzle wel in![]()
Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik m'n mandje maar eens vroeg in duik
met nog 'nFriendsje
natuurlijk....
welke zal ik 's gaan kijken........
Dat vraagt ze niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopen
da's niet zo moeilijk met jouw ervaringquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopen
geef jij 's antwoord dan....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Dat vraagt ze niet!
Jeeez, mannen luisteren ook echt nooit, hč.
Mannen hoeven ook niet te luisteren. Ze moeten gewoon doen netof... anders overleven we het niet met vrouwenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vraagt ze niet!
Jeeez, mannen luisteren ook echt nooit, hč.
Nou... dat dus net niet bij mijn nieuwe baasquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet zo moeilijk met jouw ervaring
hoe zat 't ook alweer?! er kan altijd wel wat van de prijs af + gratis laten thuisbezorgen toch
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
Mannen hoeven ook niet te luisteren. Ze moeten gewoon doen netof... anders overleven we het niet met vrouwen
was jij dat???? ik dacht Zhenarquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
Trouwens... zondag mogen jullie weten waar ik werk en wat ik voor belangrijks mag gaan doen en waarom ik het niet op FOK mag zeggen
Ben ik heel goed in. Ik oefen wel eens met vrienden. Ik heb van die vrienden die af en toe (lees vaak) echt van die saaie verhalen aan het vertellen zijn en dan knik ik en zo. En dan denken ze dat ik luister. Alleen gister ging het misquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid in
maar de kunst is dan natuurlijk wel om níet door de mand te vallen....
Zoals ik net.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid in
maar de kunst is dan natuurlijk wel om níet door de mand te vallen....
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij dat???? ik dacht Zhenar
écht waar.....!! heb ik dan zo slecht opgelet?!
Echte mannen kennen niet elke Friends-aflevering uit hun hoofd.quote:
pfff gelukkigquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:Zhenar óók, je hebt wel goed opgelet. Ik wéét het pas sinds zaterdag en zo
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Bet!!! De thanksgivings afleveringen zijn altijd leuk bij Friends
ja daar trap ik nu dus niet meer inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Echte mannen kennen niet elke Friends-aflevering uit hun hoofd.
Ik kan je dus niet vertellen welke je moet gaan kijken.
1. Je rooktquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig
ik vind 't nu wel wat enger hoor, zondag....
aangezien ik nu de énige ben die niemand kent
Oeh en afleveringen met Rachel's zusjes zijn altijd leuk... maakt niet uit welke van de tweequote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar trap ik nu dus niet meer in
maar je brengt me wel op 'n idee: ik ga die met Freddie Prinze Jr. als de mannelijk nanny kijken
haha ja makkelijk gezegd....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
1. Je rookt
2. Je drinkt
Je past er makkelijk bij
mijn favorietenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Oeh en afleveringen met Rachel's zusjes zijn altijd leuk... maakt niet uit welke van de twee
futurama? zegt me niks.........quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nu seizoen 1 van Futurama thuis. Das ook leuk en zo
Seizoen 2 en 4 worden binnenkort thuis geleverd. Seizoen 3 moet ik nog bestellen
Hij doet het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Voor al uw moordneigingen
quote:
Ik had het toch over eenquote:
Ja he. Weet ik dus nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent er weinigOf ben ik hier weinig?
Na zó'n wedstrijd als vandaag kom ik al snel in de fase van 'wat kan mij het ook nog rottenquote:
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
BUPATIH! IK VROEG DRIE DAGEN TERUG AL OM EEN AVATAR!!!!!
Ah, dat ziet er al wat beter uit.quote:
Karinquote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er al wat beter uit.
*post bookmarkt*
Morgen, oké?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens naar kijken...als ik zin heb en als het niet weer twee van die kortgeknipte tuinbroeken zijn.
Had ik zin in.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verbied jij mij dat ik hier kom in dit topic..?
Zeg, weet Zhenar al dat het doorgaat zondag?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
Kut.. ik was om 8 uur al wakker.. vroegie gemist
Nou.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:49 schreef LeBeau het volgende:
Wat een drukte zo in de morgen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
druk [met werk dus, niet hier]
maar eh, als we zondag ook dit weer hebben, ben ik volmaakt gelukkig
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan ik me tenminste verstoppen achter mijn enorme zonnebril
Oh, heb je een nieuwe?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem mn superdeluxe-hightech cam niet voor niks mee babette
Ik zeg het niet af, maar ik krijg er geen vrij voor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Dat is lekker populair he? Dat efteling afzeggen.
a. maar ik dúrf niet.... snap dat danquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik neem mn superdeluxe-hightech cam niet voor niks mee babette
Omdat ze niet op de foto wil?quote:
Erik hequote:
Oh, nu kan je wel quoten dus?quote:
Bek houden jij!quote:
Wij zijn niet eng... maar tof...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. maar ik dúrf niet.... snap dat dan![]()
b. ik ga jullie eerst een contract laten ondertekenen dat er geen foto's van mij online mogen........
Hoe bijdehand dan wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo bijdehand, hč, kutmod.
Jajajaquote:
Katten zijn niet high-tech hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja
Ik wou alleen maar zeggen: Is deze foto niet superdeluxe-hightech??
Alleen het uploaden duurde even
[afbeelding]
DE FOTOquote:
haaibaaike?? ben jíj het??quote:
tof en eng gaan vaak hand in hand.........quote:Wij zijn niet eng... maar tof...![]()
ik ben nog véél banger.... want zij is groot en ik is kleinquote:En daarbij, je bent Airelle toch niet![]()
![]()
oh da's prima.....quote:En ik gooi geen foto's online, ik verspreid ze alleen onder al mn hotmail-contacten
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DE FOTO
Dat staat er ook, leer eens lezen
Ik kreeg van Dizer een SMSquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeg, weet Zhenar al dat het doorgaat zondag?
Ik heb hem hier heel de week niet gezien...
Achtervolg jij mij in topics ofzoquote:
Mja.... Daar kan ik ook niks aan doenquote:tof en eng gaan vaak hand in hand.........
Is goedquote:oh da's prima.....![]()
maar als jij toch digitaal aan de foto's gaat, laat ik m'n camera wel thuis...
zie ik ze vanzelf wel in m'n mailbox verschijnen![]()
Zoals ze in FOT zouden zeggen, mooie DOF.quote:
Ik haat je lul, want ik wou dat je kwamquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kreeg van Dizer een SMS![]()
Maar ik ga niet mee![]()
Want op de zaak is het een puinzooi, waardoor ik volgende week wellicht op straat starrrr
![]()
![]()
![]()
!
En met die financiële en geestelijke onrust heb ik geen goesting om naar de Efteling te gaan.![]()
![]()
Begin maar met-en en mij haten.
![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ze in FOT zouden zeggen, mooie DOF.
Weet ik veelquote:
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook ietsquote:Ik heb hem op de macrostand gemaakt en gewoon maar zo dichtbij mogelijk bij zn neus... poes werd er niet echt blij van
Ok, bokeh it isquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hang alleen soms in FOT rond (vooral lurken) en dan komen er van die termen voorbij.
[..]
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook iets.
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haat je lul, want ik wou dat je kwam
*gaat stilletjes in een hoekje huilen*
Maar heyWat klote zeg! Heb je geen vast contract dan??
Maar ik begrijp dat je hoofd er niet naar staat nu.
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Pythonquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.
Maar ik heb geen zin om het allemaal in detail uit te leggen (en dat is ook niet zo verstandig). Misschien op MSN binnenkort. Of op de tweede Efteling meet ( :’) ).
Ik vind het echt onwijs jammer, maar ik ben momenteel toch alleen maar een zwart gat voor plezier, dus jullie zijn beter af zonder mij. Ik hoop dat jullie heeeeeuuuuuul veel plezier hebben om mijn gebrek daaraan te compenseren !![]()
ik werk bij Bureau Jeugdzorg...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom precies wil je geen foto's online hebben staan? Je zei omdat het dan niet positief werkt voor de geloofwaardigheid van je werk, maar wat voor werk doe je dan?
Babette, dus
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Python![]()
Maar echt klote zegVertel het idd maar een keertje op msn, of gewoon in de kroeg natuurlijk
Onder het genot van een alcoholische versnapering
Iig heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt
Ik hoopte eigenlijk een beetje dat "de situatie" vandaag wel opgelost zou zijn, heb de dag ook gewoon vrij gehouden. Maar het laatste nieuws van kantoor (ik zit momenteel zelf in Rotterdam bij een cliënt) is erg ontmoedigend. Nu zit ik het hele weekend in onzekerheid en met een kuthumeur. Geloof me, in mijn huidige staat willen jullie me echt niet erbij hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
Ik weet al niet eens meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Dus hopelijk ben ik nog niet gebanned uit het groeiende incrowd subgroepje van SC.
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
Wel weer een klapper, die meet.
Babette wordt ergens gedumpt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoor.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette wordt ergens gedumpt?
Sorry, maar de beugels gaan helaas niet meer open
![]()
Welk gedeelte van "incrowd groepje" begreep jij niet?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie je bent.
Thanksquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, ik begrijp heel goed wat je doormaakt. Heb het twee keer meegemaakt dat mijn werkplaats over de kop is gegaan... sterkte
Wow, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ja, dat is cooler.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.
Elke dag trouwens.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI SVEN.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Hoi Airelle.
quote:
Het lijkt mij toffer dat je het langsbrengt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Airelle het volgende:
Volgende week dinsdag ben ik jarig trouwens. Iedereen die een gebakje wil komen eten is van harte welkom.
Nietquote:
Ik lurkquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:39 schreef Airelle het volgende:
Is Zhenizzle hier nog?
Juist nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Ik moet zeggen: door John de Wolf zou je bijna Dancing with the Stars gaan kijken.
ai dan kan ik nét niet.......quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Airelle het volgende:
Volgende week dinsdag ben ik jarig trouwens. Iedereen die een gebakje wil komen eten is van harte welkom.
Ik moet op zondag altijd tennissenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai dan kan ik nét niet.......
maar kom zondag mee naar de Efteling & we vieren 't daar
Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
Friends kijken ipv GTST...
waarom vergeet ik dat nou zo'n 4x per week?!
als Toine eruit vliegt hoef ik iig geen 20 euro te betalen....quote:
Nope. Ik wacht in spanning af op de foto.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je 2vandaag gezien??
Ali B's nieuwe look..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |