Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ze in FOT zouden zeggen, mooie DOF.
Weet ik veelquote:
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook ietsquote:Ik heb hem op de macrostand gemaakt en gewoon maar zo dichtbij mogelijk bij zn neus... poes werd er niet echt blij van
Ok, bokeh it isquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hang alleen soms in FOT rond (vooral lurken) en dan komen er van die termen voorbij.
[..]
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook iets.
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haat je lul, want ik wou dat je kwam
*gaat stilletjes in een hoekje huilen*
Maar heyWat klote zeg! Heb je geen vast contract dan??
Maar ik begrijp dat je hoofd er niet naar staat nu.
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Pythonquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.
Maar ik heb geen zin om het allemaal in detail uit te leggen (en dat is ook niet zo verstandig). Misschien op MSN binnenkort. Of op de tweede Efteling meet ( :’) ).
Ik vind het echt onwijs jammer, maar ik ben momenteel toch alleen maar een zwart gat voor plezier, dus jullie zijn beter af zonder mij. Ik hoop dat jullie heeeeeuuuuuul veel plezier hebben om mijn gebrek daaraan te compenseren !![]()
ik werk bij Bureau Jeugdzorg...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom precies wil je geen foto's online hebben staan? Je zei omdat het dan niet positief werkt voor de geloofwaardigheid van je werk, maar wat voor werk doe je dan?
Babette, dus
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Python![]()
Maar echt klote zegVertel het idd maar een keertje op msn, of gewoon in de kroeg natuurlijk
Onder het genot van een alcoholische versnapering
Iig heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt
Ik hoopte eigenlijk een beetje dat "de situatie" vandaag wel opgelost zou zijn, heb de dag ook gewoon vrij gehouden. Maar het laatste nieuws van kantoor (ik zit momenteel zelf in Rotterdam bij een cliënt) is erg ontmoedigend. Nu zit ik het hele weekend in onzekerheid en met een kuthumeur. Geloof me, in mijn huidige staat willen jullie me echt niet erbij hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
Ik weet al niet eens meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Dus hopelijk ben ik nog niet gebanned uit het groeiende incrowd subgroepje van SC.
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
Wel weer een klapper, die meet.
Babette wordt ergens gedumpt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nu gewoon een date tussen MB en Dizer hoor.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette wordt ergens gedumpt?
Sorry, maar de beugels gaan helaas niet meer open
![]()
Welk gedeelte van "incrowd groepje" begreep jij niet?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie je bent.
Thanksquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, ik begrijp heel goed wat je doormaakt. Heb het twee keer meegemaakt dat mijn werkplaats over de kop is gegaan... sterkte
Wow, dat doe je goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
HoiIk ben ook net thuis, had van 9 tot 4 school, ik zou nog liever werken dan dat
![]()
Maar ik had wel een 9,2 voor mijn economie toetsIk & economie gaan nooit samen, maar nu voor een keertje wel. Als ik het doe, doe ik het goed ook
![]()
Ja, dat is cooler.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had van halfnegen tot halfvijf les.
Elke dag trouwens.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI SVEN.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Hoi Airelle.
quote:
Het lijkt mij toffer dat je het langsbrengt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Airelle het volgende:
Volgende week dinsdag ben ik jarig trouwens. Iedereen die een gebakje wil komen eten is van harte welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |