Bek houden jij!quote:
Wij zijn niet eng... maar tof...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. maar ik dúrf niet.... snap dat dan![]()
b. ik ga jullie eerst een contract laten ondertekenen dat er geen foto's van mij online mogen........
Hoe bijdehand dan wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo bijdehand, hè, kutmod.
Jajajaquote:
Katten zijn niet high-tech hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja
Ik wou alleen maar zeggen: Is deze foto niet superdeluxe-hightech??
Alleen het uploaden duurde even
[afbeelding]
DE FOTOquote:
haaibaaike?? ben jíj het??quote:
tof en eng gaan vaak hand in hand.........quote:Wij zijn niet eng... maar tof...![]()
ik ben nog véél banger.... want zij is groot en ik is kleinquote:En daarbij, je bent Airelle toch niet![]()
![]()
oh da's prima.....quote:En ik gooi geen foto's online, ik verspreid ze alleen onder al mn hotmail-contacten
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DE FOTO
Dat staat er ook, leer eens lezen
Ik kreeg van Dizer een SMSquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeg, weet Zhenar al dat het doorgaat zondag?
Ik heb hem hier heel de week niet gezien...
Achtervolg jij mij in topics ofzoquote:
Mja.... Daar kan ik ook niks aan doenquote:tof en eng gaan vaak hand in hand.........
Is goedquote:oh da's prima.....![]()
maar als jij toch digitaal aan de foto's gaat, laat ik m'n camera wel thuis...
zie ik ze vanzelf wel in m'n mailbox verschijnen![]()
Zoals ze in FOT zouden zeggen, mooie DOF.quote:
Ik haat je lul, want ik wou dat je kwamquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kreeg van Dizer een SMS![]()
Maar ik ga niet mee![]()
Want op de zaak is het een puinzooi, waardoor ik volgende week wellicht op straat starrrr
![]()
![]()
![]()
!
En met die financiële en geestelijke onrust heb ik geen goesting om naar de Efteling te gaan.![]()
![]()
Begin maar met-en en mij haten.
![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ze in FOT zouden zeggen, mooie DOF.
Weet ik veelquote:
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook ietsquote:Ik heb hem op de macrostand gemaakt en gewoon maar zo dichtbij mogelijk bij zn neus... poes werd er niet echt blij van
Ok, bokeh it isquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hang alleen soms in FOT rond (vooral lurken) en dan komen er van die termen voorbij.
[..]
Misschien heet het wel Bokeh, dat is ook iets.
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haat je lul, want ik wou dat je kwam
*gaat stilletjes in een hoekje huilen*
Maar heyWat klote zeg! Heb je geen vast contract dan??
Maar ik begrijp dat je hoofd er niet naar staat nu.
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Pythonquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, heb een vast contract, maar dat maakt weinig uit als het bedrijf waarvoor je werkt op het punt staat ten onder te gaan.
Maar ik heb geen zin om het allemaal in detail uit te leggen (en dat is ook niet zo verstandig). Misschien op MSN binnenkort. Of op de tweede Efteling meet ( :’) ).
Ik vind het echt onwijs jammer, maar ik ben momenteel toch alleen maar een zwart gat voor plezier, dus jullie zijn beter af zonder mij. Ik hoop dat jullie heeeeeuuuuuul veel plezier hebben om mijn gebrek daaraan te compenseren !![]()
ik werk bij Bureau Jeugdzorg...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom precies wil je geen foto's online hebben staan? Je zei omdat het dan niet positief werkt voor de geloofwaardigheid van je werk, maar wat voor werk doe je dan?
Babette, dus
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laatste poginkje: Ik ben ook nog steeds depri en sip.. Kunnen we samen huilen in de Python![]()
Maar echt klote zegVertel het idd maar een keertje op msn, of gewoon in de kroeg natuurlijk
Onder het genot van een alcoholische versnapering
Iig heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt
Ik hoopte eigenlijk een beetje dat "de situatie" vandaag wel opgelost zou zijn, heb de dag ook gewoon vrij gehouden. Maar het laatste nieuws van kantoor (ik zit momenteel zelf in Rotterdam bij een cliënt) is erg ontmoedigend. Nu zit ik het hele weekend in onzekerheid en met een kuthumeur. Geloof me, in mijn huidige staat willen jullie me echt niet erbij hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
Zhenar
je hebt nu toch júist 'n beetje afleiding verdient!!![]()
't lijkt de 10 kleine negertjes wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |