quote:
quote:
Newbiequote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Paltos het volgende:
5000 posts!!![]()
Ik doe altijd alsof ik ga stoppen na elke 1000 posts.
Ik zal het wel enkele dagen volhouden, I guess.![]()
Doeiii!
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Weblogger ruilt paperclip voor huis
Moderne variant van Gelukkige Hans?
Ik dacht dat jij gekapt was met FOK!?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?
Ik heb het toch even volgehouden?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gekapt was met FOK!?
Patrick Bruel - Ma Maison De Papier.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
BUPATIH! Hoe heette dat liedje waarvan jij de de vertaling wou weten van Bruel?
da's grof tegenover Jacquesquote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Jacques Brel -> Sjaak Bral (vernederlandst enzo)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/complot]
Je hand wappertquote:
Je tong liktquote:
Je hebt een handschoen van de zeemanquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt 'n zonnebril van de Albert Cuyp
Je hand eh... wordt tegen gepraat 'mdat het gezicht niet luistertquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt 'n zonnebril van de Albert Cuyp
je poetst met prodentquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hand eh... wordt tegen gepraat 'mdat het gezicht niet luistert.
ik zag vanmiddag Julia Samuels bij Jensen, díe is pas oud geworden!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
En wat is Pamela oud gewordenHaar lichaam is wel nog
maar der gezicht
je kwijl is nog groter dan de omvang van je hoofdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent een chinees met een hooivork
jouw frons is zo dodelijk dat ik 't er de rillingen van krijgquote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
je kwijl is nog groter dan de omvang van je hoofd
Jouw mond is zooooo groot, daar past mijn Dizzle wel inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw frons is zo dodelijk dat ik 't er de rillingen van krijg
ja hoor, dáár is ie dan [afbeelding]
zo te zien zít ie er al inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
Jouw mond is zooooo groot, daar past mijn Dizzle wel in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |