Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik m'n mandje maar eens vroeg in duik
met nog 'nFriendsje
natuurlijk....
welke zal ik 's gaan kijken........
Dat vraagt ze niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopen
da's niet zo moeilijk met jouw ervaringquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo een presentatie maken voor op mijn werk! Ik moet mijn collega's een training geven hoe ze computers moeten verkopen
geef jij 's antwoord dan....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Dat vraagt ze niet!
Jeeez, mannen luisteren ook echt nooit, hè.
Mannen hoeven ook niet te luisteren. Ze moeten gewoon doen netof... anders overleven we het niet met vrouwenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vraagt ze niet!
Jeeez, mannen luisteren ook echt nooit, hè.
Nou... dat dus net niet bij mijn nieuwe baasquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet zo moeilijk met jouw ervaring
hoe zat 't ook alweer?! er kan altijd wel wat van de prijs af + gratis laten thuisbezorgen toch
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
Mannen hoeven ook niet te luisteren. Ze moeten gewoon doen netof... anders overleven we het niet met vrouwen
was jij dat???? ik dacht Zhenarquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
Trouwens... zondag mogen jullie weten waar ik werk en wat ik voor belangrijks mag gaan doen en waarom ik het niet op FOK mag zeggen
Ben ik heel goed in. Ik oefen wel eens met vrienden. Ik heb van die vrienden die af en toe (lees vaak) echt van die saaie verhalen aan het vertellen zijn en dan knik ik en zo. En dan denken ze dat ik luister. Alleen gister ging het misquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid in
maar de kunst is dan natuurlijk wel om níet door de mand te vallen....
Zoals ik net.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar wel 'n kern van waarheid in
maar de kunst is dan natuurlijk wel om níet door de mand te vallen....
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij dat???? ik dacht Zhenar
écht waar.....!! heb ik dan zo slecht opgelet?!
Echte mannen kennen niet elke Friends-aflevering uit hun hoofd.quote:
pfff gelukkigquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:Zhenar óók, je hebt wel goed opgelet. Ik wéét het pas sinds zaterdag en zo
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Bet!!! De thanksgivings afleveringen zijn altijd leuk bij Friends
ja daar trap ik nu dus niet meer inquote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Echte mannen kennen niet elke Friends-aflevering uit hun hoofd.
Ik kan je dus niet vertellen welke je moet gaan kijken.
1. Je rooktquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig
ik vind 't nu wel wat enger hoor, zondag....
aangezien ik nu de énige ben die niemand kent
Oeh en afleveringen met Rachel's zusjes zijn altijd leuk... maakt niet uit welke van de tweequote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar trap ik nu dus niet meer in
maar je brengt me wel op 'n idee: ik ga die met Freddie Prinze Jr. als de mannelijk nanny kijken
haha ja makkelijk gezegd....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
1. Je rookt
2. Je drinkt
Je past er makkelijk bij
mijn favorietenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Oeh en afleveringen met Rachel's zusjes zijn altijd leuk... maakt niet uit welke van de twee
futurama? zegt me niks.........quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nu seizoen 1 van Futurama thuis. Das ook leuk en zo
Seizoen 2 en 4 worden binnenkort thuis geleverd. Seizoen 3 moet ik nog bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |