uiteraard... dat worden oscars en gouden kalverenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Mijn comedy (mét babette erin) ga je geweldig vinden.
over mailboxen valt nog wel te praten, maar ik zeg nu vast dat er geen foto's van mij online komenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verwacht foto's in mn mailbox hoor! Foto's alleen voor meeters geldt dit keer niet voor mij, want ik zou erbij zijn als dit niet gebeurd was.
hoe dat zo?!quote:Ik ben veel te nieuwsgierig naar Babette.
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik kenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef babette21 het volgende:
ivm m'n werk [m'n geloofwaardigheid naar cliënten enzo, 't is zo'n klein wereldje...]
Ik ben verliefd op jequote:hoe dat zo?!
ik heb al 's iemand moeten screenen die ik van internet ken...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef PeRi het volgende:
Hehe, iszo. Ik heb echt al zoveel mensen hier zien rondhangen op Fok! die ik ken.
hehe het hoge woord is eruitquote:Ik ben verliefd op je.
Ah, vertel!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet ook iets...over iemand...en over FOK!
Maar dat ga ik maar niet verklappen/vertellen.
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, vertel!
Wij zullen het heus niet verder vertellen!
Cross my heart and hope to die.
Copycat @ fok.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Neee, ik ga het je écht niet vertellen!
Er is een vet grote kans dat je haar ook kent...misschien wel ontmoet hebt op een meet!![]()
Ik durf niet, Cc.quote:
Wat naarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet zondag, wéér een overlijden in de familie, ik kan niet vrolijk naar een pretpark gaan jongens. Sorry..
quote:
Ja, maar geen recente!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist ik allang![]()
[..]
heb je allang
alwéér jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Alwéér een nieuw deel!
Ja, maar bij de meet toch wel?quote:
ga mee en maak ze zelfquote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar bij de meet toch wel?Dáár wil ik babette-foto's van.
Iets leuks?Dat gaat niet lukken. Wat ik wél kan vertellen is het volgende:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
alwéér ja
ze zijn niet aan te slepen hier......................
kom op Erik, vertel 's iets leuks....![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom op Erik, vertel 's iets leuks....![]()
Houd je smoel, vrouwmens.quote:
Whehe.quote:
je wilde natuurlijk van alles aan gaan raken en dan blij gaan lopen doen van "misschien heeft Babette hier wel gezeten" en "wow, Zhenar heeft ook in deze rij gestaan" enzo.....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou maandag naar de Efteling gaan, maar ik krijg er misschien geen eens vrij voor van school.
Twee woorden:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets leuks?Dat gaat niet lukken. Wat ik wél kan vertellen is het volgende:
Ik zou maandag naar de Efteling gaan, maar ik krijg er misschien geen eens vrij voor van school.
Ja precies. Vooral de plaatsen en dingen die door babette's schone vrouwenhanden zijn betast zijn speciaalquote:Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilde natuurlijk van alles aan gaan raken en dan blij gaan lopen doen van "misschien heeft Babette hier wel gezeten" en "wow, Zhenar heeft ook in deze rij gestaan" enzo.....![]()
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.quote:
Stomme lift.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lift doet daar niet aan, want die is braaf.
de billen van Dizerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Vooral de plaatsen en dingen die door babette's schone vrouwenhanden zijn betast zijn speciaal.
Dizer, is dat die nieuwe attractie waar iedereen het over heeftquote:
nee die Arabische prins in 't sprookjesbosquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, is dat die nieuwe attractie waar iedereen het over heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |