Dan moet je niet zo lang wachtenquote:Op maandag 10 april 2006 00:32 schreef rena het volgende:
PSSSST, degene die het topic dichtgooit moet de nieuwe openen.
Maar goed, gooi die van mij maar dicht, ik had toch nog geen OP.
Punttieten? Ben je scheel?
quote:
Nou, ga dan maar lekker asso doen op de computer.quote:Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef rena het volgende:
Ik verveel me nu al. Onze
schoonmaakster
is er, en ik probeer haar zoveel mogelijk te ontwijken, want dat mens kan echt 3 uur tegen je staan praten en dan draai je totaal door
Ik hou niet van mensen
![]()
![]()
Gezellig!quote:Op maandag 10 april 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Hier gaan we weer, een hele week werken.
assoquote:Op maandag 10 april 2006 09:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar lekker asso doen op de computer.![]()
Damn man, wat kut voor je... Al een R&P topic geopend??quote:Op maandag 10 april 2006 09:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik heb een weekje vakantie!!
Tuurlijk heb ik al een R&P topic geopend. Ja, nou, weet je, het probleem is dat ik deze maand maar een weekje school hebt, omdat er nog een schoolreis is naar Londen en dergelijke. Echt, dat is wel even doorzetten, hoor..quote:Op maandag 10 april 2006 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn man, wat kut voor je... Al een R&P topic geopend??
Een week vrij, ik zou niet weten hoe ik dat door zou moeten komen.
Gaat dus niet meer doorquote:Op maandag 10 april 2006 09:39 schreef babette21 het volgende:
ik was 'n paar dagen kwijt, dus even checken: hoe zit 't nu met deEfteling
?!??!
Gaat volgens mij gewoon door, als iedereen zich over de sluimerende haatgevoelens jegens het één-keertje-niet-op-een-meet-verschijnen van iemand heen kan zettenquote:Op maandag 10 april 2006 09:39 schreef babette21 het volgende:
ik was 'n paar dagen kwijt, dus even checken: hoe zit 't nu met deEfteling
?!??!
Zoals elke zondag toch?quote:Op maandag 10 april 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
En ik moet competitie spelen die dag..
Ja. Ik zou eerst dus die dag niet gaan spelen en mee gaan naar de efteling, maar onze 5e speler heetf zijn enkelbanden ingescheurdquote:
Vanwege eenquote:Op maandag 10 april 2006 09:55 schreef Dizer het volgende:
Ik kom niet.
quote:
Ik ben echt goed op de hoogtequote:
Dus Dizer heeft nu een een aantal moelijke dagen in het vooruitzicht.quote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef Zhenar het volgende:
En dan dagenlang gaan bitchen als ik niet kom vanwegeliefdesverdriet
van iemand anders
quote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef HeatWave het volgende:
He wat jammer.
Ik kan nog wel gratis 3 mensen meenemen naar Beekse bergen en nog 7 andere attracties in Nederland.
Mini meet.
Lijkt me een heel goed plan zeg, wat spontaan!quote:
Waarom? PeRi gaat niet en MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...quote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus Dizer gaat nu een een aantal moelijke dagen tegemoet.
Yaay.. ik zeg mijn tennis wel afquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed plan zeg, wat spontaan!.
Zal ook wel weer minder worden nuquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...
Zhenar gaat jou bitchenquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom? PeRi gaat niet en MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...
Ah.. hieruit begrijp ik dus dat het positief is voor haar en negatief is voor ons?quote:Op maandag 10 april 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ook wel weer minder worden nu.
Ik heb gezegd dat Rome Brussel wordt en de week erop wegens geldperikelen en zomer in aantocht, maar dat heb je niet meegekregen volgens mij?quote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom? PeRi gaat niet en MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...
quote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
geldperikelen
Jij gaat ook niet dus hout je bek gore kut, ik ben je zoooo zatquote:
Dus je kan wel?quote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Rome Brussel wordt en de week erop wegens geldperikelen en zomer in aantocht, maar dat heb je niet meegekregen volgens mij?
Wat let jij op mijquote:Op maandag 10 april 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet dus hout je bek gore kut, ik ben je zoooo zaten ik wilt niet dat je zo over mij praat ik tegen mods zeggen
[/haaibaaike]
vertaling naar Dizer-taal:
Jij ging toch ook niet?
Vet, dan kunnen we mijn broer meetenquote:Op maandag 10 april 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog een vrijkaartje voor 4 personen naar Slagharen in mei/juni.
Ja godverquote:Op maandag 10 april 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou. Opzich wel dus. Als er nog veel gaan.
Dizer moet niet huilen en gewoon meegaan...quote:Op maandag 10 april 2006 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Gaat volgens mij gewoon door, als iedereen zich over de sluimerende haatgevoelens jegens het één-keertje-niet-op-een-meet-verschijnen van iemand heen kan zetten![]()
Babette moet niet huilen en gewoon meegaan...quote:En over het verraad van haar promiscue minnaar-in-spé natuurlijk![]()
![]()
ik kan alleen maar de 23stequote:Eind april toch?![]()
Dus ook 23 aprilquote:Op maandag 10 april 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Kan ik niet.. ik heb t/m eind mei competitie
En waarom zou je die wel af kunnen zeggenquote:
Dat zeg ik toch al de hele tijd :E R R:r r;R ;r r :Rquote:
Kutsukkelquote:Op maandag 10 april 2006 10:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waarom zou je die wel af kunnen zeggen![]()
?
quote:Op maandag 10 april 2006 10:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geloof ik in november nog wel een gaatje.
Graag of niet hoorquote:
Maar wanneer dan? Want Sven, je gaat niet mee de 23e maar wel twee weken later? Maar dan kan Babette niet... DAMNquote:Op maandag 10 april 2006 10:12 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag het vanavond wel aan onze team captain
jij ging uberhaupt niet mee, dus misschien kun je beter even zwijgenquote:Op maandag 10 april 2006 10:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geloof ik in november nog wel een gaatje.
quote:Op maandag 10 april 2006 10:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Graag of niet hoor
En rot nou eens op naar die uni!
quote:Op maandag 10 april 2006 10:14 schreef Svensational het volgende:
Hou 't nou maar op de 23e, niet alles omgooien voor iemand die toch weer op 't laatste moment afzegt.
babette snapt hetquote:Op maandag 10 april 2006 10:13 schreef babette21 het volgende:
jij ging uberhaupt niet mee, dus misschien kun je beter even zwijgen![]()
om het niet nóg ingewikkelder te maken
Ga je mee?quote:Op maandag 10 april 2006 10:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Altijd een groot succes, de ShowChat meets.
Doe niet zo "Kijk-mij-eens-populair-zijn"quote:Op maandag 10 april 2006 10:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog twee mogelijkheden wb de zondagen: 23-4 en 7-5
Jammer.quote:
Ik ging vanaf het begin al niet mee, dit is niks nieuws.quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Svensational het volgende:
Jammer.
Dan ben je pas om 14 uur in de Efteling ofzo als je meteen erheen komt?quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Dizer het volgende:
Het hangt trouwens af van hoe laat we afsprekenIk kijk vanavond wel even op het rooster en zo. Want soms moet ik al om 9 uur spelen en dan ben ik om 12:00 al klaar
Ja maar waarom.. dat heb ik nooit meegekregenquote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ging vanaf het begin al niet mee, dit is niks nieuws.
quote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef PeRi het volgende:
Tooooooooooooooooooooooom je moet mee!! Samen in de bootjes
.
.
Is ook geen optiequote:Op maandag 10 april 2006 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ben je pas om 14 uur in de Efteling ofzo als je meteen erheen komt?.
Als we later gaan piemel.quote:Op maandag 10 april 2006 10:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slaat dat opZeg jij wel iets van mij dat ik iedereen nadoe, wat doe jij dan ?
Ook goed. Prima. Tof. Ja. Nu. Ik kom eraan.quote:Op maandag 10 april 2006 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oftewel, ik ga je met mijn Eiffeltoren in bed een sprookjeswereld laten zien..
ik stel gewoon hoge eisen aan m'n agenda / zondagenquote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Svensational het volgende:
Doe niet zo "Kijk-mij-eens-populair-zijn"
IS DAT ZO?!quote:Op maandag 10 april 2006 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is Zhenar gewend, dus ik word niet gebitched!
Als ik erbij ben heb je altijd competitiequote:Op maandag 10 april 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
7 Mei heb ik geen competitieDan kan ik wel
quote:Op maandag 10 april 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
7 Mei heb ik geen competitieDan kan ik wel
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 10:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog twee mogelijkheden wb de zondagen: 23-4 en 7-5
Die kan vast wel (hoop ik)quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef PeRi het volgende:
En MB?
Jij zal eens niet op een meet komenquote:
Jaloers?quote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zal eens niet op een meet komen.
Pas du toutquote:
Laat me dan eens met rust man!quote:
Dat ken ik ... moet ook nodig aan het leren gaan van m'n examens ... pas eind mei/begin juni ...quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
ik moet 'n hoop doen vandaag, maar ik werk beter onder druk...
het idee dat ik nog ruim 6 uur de tijd heeft, helpt niet echt
Je bent al helemaal ingeburgerd, zie ikquote:Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me dan eens met rust man!![]()
:R!
.
Ik doe mijn best jaquote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd, zie ik!
tut tut.quote:Op maandag 10 april 2006 11:21 schreef Zhenar het volgende:
7 mei kan ik niet![]()
Ik had 23 april vrijgehouden. DAT IS OOK DE LAATSTE KEER DAT IK TIJD VRIJMAAK VOOR EENMEET
!
((
![]()
![]()
huiliequote:Op maandag 10 april 2006 11:21 schreef Zhenar het volgende:
7 mei kan ik niet![]()
Ik had 23 april vrijgehouden. DAT IS OOK DE LAATSTE KEER DAT IK TIJD VRIJMAAK VOOR EENMEET
!
((
![]()
![]()
Hee, dat zei ik net ook tegen iemandquote:
Whehequote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
WK mod.
Zit je daar als enige NIET in de kroeg lekker Oranje te kijken, want je moet modden.
Ja, dat is best sneu iddquote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
WK mod.
Zit je daar als enige NIET in de kroeg lekker Oranje te kijken, want je moet modden.
Oh, en je dacht dat ik het wel wildequote:
Jij hebt ook IDO gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, en je dacht dat ik het wel wilde?
Wat verwacht je van SHo/dramaqueen-chat?quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef MissBliss het volgende:
Hallo..
Ik kan de 23ste wel en verder weet ik het niet, wat een gezeik weer zeg.
DAT IS DE DRUPPEL! Vanaf nu noem ik mijn buttplug niet langer “Sven”!quote:Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:
WE WILLEN NIET EENS MEER DAT JE KOMT ZHENAAR![]()
![]()
[[afbeelding]]
Je moet er maar opkomenquote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
MB wil toch crew worden? En die houdt niet van voetbal, dus die kan wel lekker modden tijdens Nederland-Duitsland in de finale.
druppel en buttplug in een zin......quote:Op maandag 10 april 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT IS DE DRUPPEL! Vanaf nu noem ik mijn buttplug niet langer “Sven”!![]()
Ik had ook ZHENAARS kunnen zeggen ja, dus hou je een beetje gedeisdquote:Op maandag 10 april 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT IS DE DRUPPEL! Vanaf nu noem ik mijn buttplug niet langer “Sven”!![]()
Dat intikkertje laat ik maar even achterwege denk ikquote:
Jullie? Volgens mij gaan er nog maar 3 mensen dan.quote:Op maandag 10 april 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon de 23e zoals gepland en dan kijkt de rest maar of ze komen of niet.
En heb je je banaan gekregen?quote:Op maandag 10 april 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een banaanvraag gedaan, dus ik zal zometeen wel gebanned zijn.
Waarvan 1tjequote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jullie? Volgens mij gaan er nog maar 3 mensen dan.
Ehm...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga echt totaal niks doen, ook nergens geen zin in. Het enige wat ik kan doen is wachten op andwoord.
Dat konden Belgen toch niet?quote:
Waar is mn post?quote:
Jezus, ze zijn nog labiel ook dusquote:
Diz zegt dat ie moet tennissen,quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
En verder?ik
en misschien
aanhang
Babette?
Dizer?
Het topic wordt steeds grappigerquote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Svensational het volgende:
PUB SC #855: Vind SpeedyGJ *hier* een kneus.
Hij is boos.
Dus dan is het:quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Diz zegt dat ie moet tennissen,
maar als wij bij nader inzien gewoon allemaal kunnen, komt ie vast wel
PeRi kan trouwens ook weer de 23ste
Gister waren ze bij Life & Cookingquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Hey, hello so you're the greatest lover
Hey, hello you're such a sexy thing
Come let's sing and let us dance all night
you make me feel, yeah, feel alright
Wordt het geen tijd voor een Haaibaaike-quote topic?quote:Op zondag 9 april 2006 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Maril, mooie OP !
Ik vind dat ze verdiend hebben een Nipkowschijf![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Hey, hello so you're the greatest lover
Hey, hello you're such a sexy thing
Come let's sing and let us dance all night
you make me feel, yeah, feel alright
quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 50000 posts feestje gemist.
.
Ik ook, gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 50000 posts feestje gemist.
.
quote:
Hier zit een Sushi tent vrijwel in de straat, vers gemaaktquote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Ik had gister een afspraak en ik zou nog even sushi gaan halen op Utrecht Centraal. Toen ik daar aangekwam was alles bijna uitverkocht
Toen zijn we maar naar de Mc gegaan
Analfabete allochtoon!quote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Toen ik daar aangekwam
Bij de Tiny Tokyo op Utrecht Centraal is het ook altijd vers. Je kon altijd vanaf de site bestellen, maar dat kan nu ineens niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier zit een Sushi tent vrijwel in de straat, vers gemaakt.
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij de Tiny Tokyo op Utrecht Centraal is het ook altijd vers. Je kon altijd vanaf de site bestellen, maar dat kan nu ineens niet meer
[afbeelding]
Hier betaal je 12,50 voor, vind ik nog wel goed te doen.
Je leest wat je wilt lezen.quote:
quote:
quote:
Als het echt moetquote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel een sletje met een chopstick!
NOu en?quote:
Gewoon usersquote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOu en?![]()
.
We zijn ook maar gewoon users hier hoor!!!
Probleem met autoriteit ofzo?![]()
:R!
Laat ze maar in die waanquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel een sletje met een chopstick!
Oe!quote:
Zoiets danquote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe!
Een geribbelde chopstick! Voor betere grip enzo ... Maar wel een beetje aan de iele kant, uiteraard.
Maakt dat uitquote:
Right back at yaquote:
Nee!quote:
Ja, lijkt me leuk ... een splinter in mijn private partsquote:
Ja Sven, geluk!quote:En Sven, geluk!
volgende SC....quote:Op maandag 10 april 2006 12:50 schreef BVO het volgende:
Wordt het geen tijd voor een Haaibaaike-quote topic?. Of bundel ze.
Je stijgt weer in mijn aftrekbarometerquote:
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg gevenquote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
Succes en wel goed vegen hè Sven!
Heb je een neukdate???quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg geven
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk ... een splinter in mijn private parts.
quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
quote:
Denk jij ooit aan iets anders dan sexquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
Sven!!!quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg geven
Is er dan iets anders het waard om aan te denken?quote:Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef Svensational het volgende:
Denk jij ooit aan iets anders dan sex?
Zo melden zich dikwijls mannen op de EHBO omdat ze op een fallusvormig voorwerp "gevallen" zijn:quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
Het is niet wat je denkt...quote:Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leg dat maar eens uit aan moeder de vrouw.
Bier, rosé, Zhenar.quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er dan iets anders het waard om aan te denken?
Ik moet werken vanaf 17.00 in Hilversum.quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef PeRi het volgende:
Oh Duif, wat doe je misschien donderdagmiddag?.
Oh je redt het dan zeker niet om half2 in Amsterdam te zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 13:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moet werken vanaf 17.00 in Hilversum.
Nee niet echt. Dinsdag en vrijdag werk ik meestal.quote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh je redt het dan zeker niet om half2 in Amsterdam te zijn?.
Maar het gaat over donderdag.quote:Op maandag 10 april 2006 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dinsdag en vrijdag werk ik meestal.
Bij mij werken ze wel op goede vrijdag.quote:Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
Vrijdag is goede vrijdag, dus werkt niemand bijna. Vandaar dat ie donderdag werkt om het in te halen. Denk ik.
Dan is het dus een Goede Vrije Dagquote:Op maandag 10 april 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij mij werken ze wel op goede vrijdag.![]()
Maar ik heb vrij genomen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Bij mij werken ze wel op goede vrijdag.![]()
Maar ik heb vrij genomen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er dan iets anders het waard om aan te denken?
Hoe gaat dat lied?quote:Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
ivm goede vrijdag moet ik eigenlijk het Zhenar-lied weer 's zingen.....
Oh, maar ik had je nog niet gespotquote:Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
he kiddo
ik was er al 'n tijdje hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een waarschuwing voor BVO, er komt een trein aan.
ik dacht dat je die wel gebookmarked zou hebbenquote:
quote:Zhenar, ik aanbid je, jij bent mijn idool
Jij bent redder van mijn ziel en ook een sekssymbool!
Zhenar, ik aanbid je, jij bent mijn idool
Zhenar, ik ben bij je, voel me voel me Zhenar!
Zhenar, ik doe mee met jou, kus me kus me Zhenar!
Zhenar, kijk naar het vuur in die ogen,
Zij vereren jou, ze vreten uit je hand.
Je heb macht! Gebruik het tegen Rome,
Heel dat stelletje verkrachters van ons land!
Zhenar, ik aanbid je, jij bent mijn idool
Zhenar, ik ben bij je, voel me voel me Zhenar!
Zhenar, ik doe mee met jou, kus me kus me Zhenar!
Zo zijn al meer dan 50.000,
Radicaal, alleen voor jou!
Vraag het, aan al die 50.000,
Ze doen - blind! - alles wat jij maar wou!
Kneed en kweek hun extremisme,
En preek nog wat haat en venijn,
Zo leidt jij onze intifada
Tot ons land weer vrij zal zijn!
Zo zal er een koninkrijk komen
Voor eeuwig en eeuwig en eeuwig
[ Niet in de hemel - hier op aarde ]
Voor eeuwig en eeuwig en eeuwig – ohh
Voor eeuwig en eeuwig en eeuwig
Ja, zo zal er een koninkrijk komen
Amen – voor eeuwig Amen
quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je die wel gebookmarked zou hebben
nou vooruit... ten bate van 'nenorm ego
[..]
Gelukkig zijn wij ben ik er.quote:
quote:
Maar je staat nog op kop!quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]Treinen
.
Vorig jaar was het de doping van Heras, dit jaar de treinen, ze verzinnen steeds wat anders om me te dwarsbomen!
Uhuhquote:
WTF?! Heb ik die ooit eerder gelezen!quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je die wel gebookmarked zou hebben
nou vooruit... ten bate van 'nenorm ego
[..]
een tijd geleden, hoewel alleen 't refrein...quote:Op maandag 10 april 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
WTF?! Heb ik die ooit eerder gelezen!![]()
Mijn geheugen is een zeef, dus het zal wel aan mij liggen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik luistert Sufjan Stevens - Decatur, or, Round of Applause for Your Step Mother!
Sufjan Stevens is toffe muziekquote:
quote:
Je weet maar nooit bij jou. De ene keer ben je zo geil als boter, en de andere keer ben je zo droog als een zak schelpenzand.quote:Op maandag 10 april 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee, klootzakDoe niet zo paranoia
![]()
Quequote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een waarschuwing voor BVO, er komt een trein aan.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij jou. De ene keer ben je zo geil als boter, en de andere keer ben je zo droog als een zak schelpenzand.
Vast iets wielrennerigs.quote:
grote woorden voor een kiddoquote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet maar nooit bij jou. De ene keer ben je zo geil als boter, en de andere keer ben je zo droog als een zak schelpenzand.
IK ZEI NIKS OVER DIE VENT. IK KEN HEM NIET EENSquote:Op maandag 10 april 2006 14:48 schreef PeRi het volgende:
SUFJAN STEVENS IS TOF JA STOMME :R RENA!! l(@!8!~!~:(!!.
Ja, tegenwoordig krijg je als jonkie sommige dingen al met de paplepel ingegoten. Media is evil.quote:
Goed hoorquote:
NOU EN MOET JE DUIDELIJKER POSTEN JA STOMMERD!!EINSZWEIQ@12#1!quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
IK ZEI NIKS OVER DIE VENT. IK KEN HEM NIET EENS![]()
Ik zei wat overErik
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
NOU EN MOET JE DUIDELIJKER POSTEN JA STOMMERD!!EINSZWEIQ@12#1!![]()
![]()
![]()
:( !@
SCHREEUW NIET ZO, MENS!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
NOU EN MOET JE DUIDELIJKER POSTEN JA STOMMERD!!EINSZWEIQ@12#1!![]()
![]()
![]()
:( !@
quote:Op maandag 10 april 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO, MENS!!![]()
![]()
ik heb hoofdpijn......![]()
Knip 'm erafquote:
Quote hier Haaibaaike.quote:Op maandag 10 april 2006 12:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd voor een Haaibaaike-quote topic?. Of bundel ze.
Sorryquote:Op maandag 10 april 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO, MENS!!![]()
![]()
ik heb hoofdpijn......![]()
ja, omdat het in SHO toch meteen gesloten wordtquote:
mja da's wel waar natuurlijk....quote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
ja, omdat het in SHO toch meteen gesloten wordt! En in ONZ zit
Bupatih
!
Dan zet je 'm daarna toch in een speciale glazen kastquote:
da's toch asociaal... kan de wereld niet meer van mijn mooie gelaatstrekken genietenquote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zet je 'm daarna toch in een speciale glazen kast. Den-ken.
Tof?! WTF ik vind het woest erotisch geil fantastisch afgelebberd lekker!!11!!11111!!!!!11!11!!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
een tijd geleden, hoewel alleen 't refrein...
toen we samen voor de wereldmacht ofzo zouden gaan
[insert mwuahahaha foto van Maxima]
vind je 'm niet tof?!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof?! WTF ik vind het woest erotisch geil fantastisch afgelebberd lekker!!11!!11111!!!!!11!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het had ook over mij kunnen gaan.quote:
Je bent nu eenmaal een narcist of je bent het niet. Hetzelfde geld voor bloempotten trouwens.quote:
Hmmm....hoe bedoel je dit???quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
Hetzelfde geld voor bloempotten trouwens.![]()
quote:
Nou, je bent bloempot of je bent het niet. Duhquote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm....hoe bedoel je dit??? [afbeelding]
Que si, que non?quote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef MissBliss het volgende:
All 88 woorden Spaans geschreven, nog maar 312/412 te gaan
Muy bien pequenaquote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Of is dat geen spaansquote:Cada vez que yo me voy llevo a un lado de mi piel
Tus fotografías para verlas cada vez
Que tu ausencia me devora entero el corazón
Y yo no tengo remedio más que amarte
Y en la distancia te puedo ver
Cuando tus fotos me siento a ver
Y en las estrellas tus ojos ver
Cuando tus fotos me siento a ver
Cada vez que te busco te vas
Y cada vez que te llamo no estás
Es por eso que debo decir que tú sólo en mis fotos estás
Cuando hay un abismo desnudo
Que se opone entre los dos
Yo me valgo del recuerdo
Taciturno de tu voz
Y de nuevo siento enfermo este corazón
Que no le queda remedio más que amarte
Cada vez que te busco te vas
Y cada vez que te llamo no estás
Es por eso que debo decir que tú sólo en mis fotos estás
quote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef MissBliss het volgende:
quote:Los jóvenes holandéses
Para el periódico El País del 10 de abril de 2006
Ik wist dat je deze zou posten.quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
--knip--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |