Dan moet je niet zo lang wachtenquote:Op maandag 10 april 2006 00:32 schreef rena het volgende:
PSSSST, degene die het topic dichtgooit moet de nieuwe openen.
Maar goed, gooi die van mij maar dicht, ik had toch nog geen OP.
Punttieten? Ben je scheel?
quote:
Nou, ga dan maar lekker asso doen op de computer.quote:Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef rena het volgende:
Ik verveel me nu al. Onze
schoonmaakster
is er, en ik probeer haar zoveel mogelijk te ontwijken, want dat mens kan echt 3 uur tegen je staan praten en dan draai je totaal door
Ik hou niet van mensen
![]()
![]()
Gezellig!quote:Op maandag 10 april 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Hier gaan we weer, een hele week werken.
assoquote:Op maandag 10 april 2006 09:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar lekker asso doen op de computer.![]()
Damn man, wat kut voor je... Al een R&P topic geopend??quote:Op maandag 10 april 2006 09:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik heb een weekje vakantie!!
Tuurlijk heb ik al een R&P topic geopend. Ja, nou, weet je, het probleem is dat ik deze maand maar een weekje school hebt, omdat er nog een schoolreis is naar Londen en dergelijke. Echt, dat is wel even doorzetten, hoor..quote:Op maandag 10 april 2006 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn man, wat kut voor je... Al een R&P topic geopend??
Een week vrij, ik zou niet weten hoe ik dat door zou moeten komen.
Gaat dus niet meer doorquote:Op maandag 10 april 2006 09:39 schreef babette21 het volgende:
ik was 'n paar dagen kwijt, dus even checken: hoe zit 't nu met deEfteling
?!??!
Gaat volgens mij gewoon door, als iedereen zich over de sluimerende haatgevoelens jegens het één-keertje-niet-op-een-meet-verschijnen van iemand heen kan zettenquote:Op maandag 10 april 2006 09:39 schreef babette21 het volgende:
ik was 'n paar dagen kwijt, dus even checken: hoe zit 't nu met deEfteling
?!??!
Zoals elke zondag toch?quote:Op maandag 10 april 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
En ik moet competitie spelen die dag..
Ja. Ik zou eerst dus die dag niet gaan spelen en mee gaan naar de efteling, maar onze 5e speler heetf zijn enkelbanden ingescheurdquote:
Vanwege eenquote:Op maandag 10 april 2006 09:55 schreef Dizer het volgende:
Ik kom niet.
quote:
Ik ben echt goed op de hoogtequote:
Dus Dizer heeft nu een een aantal moelijke dagen in het vooruitzicht.quote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef Zhenar het volgende:
En dan dagenlang gaan bitchen als ik niet kom vanwegeliefdesverdriet
van iemand anders
quote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef HeatWave het volgende:
He wat jammer.
Ik kan nog wel gratis 3 mensen meenemen naar Beekse bergen en nog 7 andere attracties in Nederland.
Mini meet.
Lijkt me een heel goed plan zeg, wat spontaan!quote:
Waarom? PeRi gaat niet en MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...quote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus Dizer gaat nu een een aantal moelijke dagen tegemoet.
Yaay.. ik zeg mijn tennis wel afquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed plan zeg, wat spontaan!.
Zal ook wel weer minder worden nuquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...
Zhenar gaat jou bitchenquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom? PeRi gaat niet en MB kan ik zo vaak als ik maar wil zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |