quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga echt totaal niks doen, ook nergens geen zin in. Het enige wat ik kan doen is wachten op andwoord.
Dat konden Belgen toch niet?quote:
Waar is mn post?quote:
Jezus, ze zijn nog labiel ook dusquote:
Diz zegt dat ie moet tennissen,quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
En verder?ik
en misschien
aanhang
Babette?
Dizer?
Het topic wordt steeds grappigerquote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Svensational het volgende:
PUB SC #855: Vind SpeedyGJ *hier* een kneus.
Hij is boos.
Dus dan is het:quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Diz zegt dat ie moet tennissen,
maar als wij bij nader inzien gewoon allemaal kunnen, komt ie vast wel
PeRi kan trouwens ook weer de 23ste
Gister waren ze bij Life & Cookingquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Hey, hello so you're the greatest lover
Hey, hello you're such a sexy thing
Come let's sing and let us dance all night
you make me feel, yeah, feel alright
Wordt het geen tijd voor een Haaibaaike-quote topic?quote:Op zondag 9 april 2006 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Maril, mooie OP !
Ik vind dat ze verdiend hebben een Nipkowschijf![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Hey, hello so you're the greatest lover
Hey, hello you're such a sexy thing
Come let's sing and let us dance all night
you make me feel, yeah, feel alright
quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 50000 posts feestje gemist.
.
Ik ook, gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 50000 posts feestje gemist.
.
quote:
Hier zit een Sushi tent vrijwel in de straat, vers gemaaktquote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Ik had gister een afspraak en ik zou nog even sushi gaan halen op Utrecht Centraal. Toen ik daar aangekwam was alles bijna uitverkocht
Toen zijn we maar naar de Mc gegaan
Analfabete allochtoon!quote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Toen ik daar aangekwam
Bij de Tiny Tokyo op Utrecht Centraal is het ook altijd vers. Je kon altijd vanaf de site bestellen, maar dat kan nu ineens niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier zit een Sushi tent vrijwel in de straat, vers gemaakt.
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij de Tiny Tokyo op Utrecht Centraal is het ook altijd vers. Je kon altijd vanaf de site bestellen, maar dat kan nu ineens niet meer
[afbeelding]
Hier betaal je 12,50 voor, vind ik nog wel goed te doen.
Je leest wat je wilt lezen.quote:
quote:
quote:
Als het echt moetquote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel een sletje met een chopstick!
NOu en?quote:
Gewoon usersquote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOu en?![]()
.
We zijn ook maar gewoon users hier hoor!!!
Probleem met autoriteit ofzo?![]()
:R!
Laat ze maar in die waanquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel een sletje met een chopstick!
Oe!quote:
Zoiets danquote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe!
Een geribbelde chopstick! Voor betere grip enzo ... Maar wel een beetje aan de iele kant, uiteraard.
Maakt dat uitquote:
Right back at yaquote:
Nee!quote:
Ja, lijkt me leuk ... een splinter in mijn private partsquote:
Ja Sven, geluk!quote:En Sven, geluk!
volgende SC....quote:Op maandag 10 april 2006 12:50 schreef BVO het volgende:
Wordt het geen tijd voor een Haaibaaike-quote topic?. Of bundel ze.
Je stijgt weer in mijn aftrekbarometerquote:
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg gevenquote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
Succes en wel goed vegen hè Sven!
Heb je een neukdate???quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg geven
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk ... een splinter in mijn private parts.
quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
quote:
Denk jij ooit aan iets anders dan sexquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
Sven!!!quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal d'r een flinke veeg geven
Is er dan iets anders het waard om aan te denken?quote:Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef Svensational het volgende:
Denk jij ooit aan iets anders dan sex?
Zo melden zich dikwijls mannen op de EHBO omdat ze op een fallusvormig voorwerp "gevallen" zijn:quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij Traumateam op SBS6 kwam een vent op de eerste hulp die een tak in z'n reet had. Hij was bij het zagen van takken uit een boom geflikkerd en viel op een tak. Lag ie daar dus een een redelijk dikke tak in z'n anus.![]()
![]()
Het is niet wat je denkt...quote:Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leg dat maar eens uit aan moeder de vrouw.
Bier, rosé, Zhenar.quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er dan iets anders het waard om aan te denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |