Het is je icon.quote:Op maandag 10 april 2006 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu moet je echt effe opflikkeren wil jeen ik wil dat die foto effe weg wordt gehaald. Dank.
Dat mag dan dus weer niet.quote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef VASND het volgende:
tvp.
Kan me niks schelen, je weet me god niet eens wat er allemaal gaande is, lees je eerst eens in voor je zo dom en kinderachtig gaat doen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is je icon.. Die op FOK! staat
. Dus het mag.
Heb ik op je tere zieltje getrapt?quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, je weet me god niet eens wat er allemaal gaande is, lees je eerst eens in voor je zo dom en kinderachtig gaat doen.
Ik ben totaal niet vrolijkquote:Op maandag 10 april 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik op je tere zieltje getrapt?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet vrolijklijkt me ook logisch.....maar goed ik ga maar wat anders doen dan hier een beetje dom lopen te andwoorden op iemand die eigelijk zelf gewoon een kneus is.
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirlquote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/site/
Het gaat om deze site....ze reageert nu ook niet echt zo van wowach ze zal vast wel een beter 1 vinden....
Was de verkeerdequote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik donder iig hier op ja goed geraden. De groeten.
Dat deed hij vast expresquote:
Sven.quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirl![]()
Jij was toch geen mod meer hier?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
Sven, nu opflikkeren met op de man spelen ende zo![]()
![]()
Sjonge jongequote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirl![]()
Ja, so, als jij doelbewust hier lekker loopt te userbashen dan mag ik daar wat van zeggen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch geen mod meer hier?
Ach kom, dat is toch hilarischquote:
Misschien moet je nog een keer zeggen dat je weggaat.quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik ben pleite, heb wel betere dingen aan mijn hoofd.
Kom op zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach kom, dat is toch hilarisch![]()
!
*edit: doe nou es niet!quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sjonge jongeik hoop echt dat jij dit ook een keer gaat mee maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |