Blijkbaar wel, hij vond het wel nodig om zijn faggot SHO vriendjes erbij te halenquote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij zal er wakker van liggen.
Beter zo?quote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
zet je in 1 van de 2 een leuk citaat ofzo
Hij trachtte ons te verblijden met een breed scala aan kneuzerige figuren, hetgeen hem volledig gelukt is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij vond het wel nodig om zijn faggot SHO vriendjes erbij te halen.
Hmm, dat was hem al aardig gelukt met zijn idols subforum volgens mij.quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij trachtte ons te verblijden met een breed scala aan kneuzerige figuren, hetgeen hem volledig gelukt is.
Het zal je verbazen, maar PUB overtreft IDO in dat opzicht ruimschoots.quote:Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm, dat was hem al aardig gelukt met zijn idols subforum volgens mij.
Hmm, als ik moet kiezen tussen pubers en gehandicapten dan weet ik het wel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PUB overtreft IDO in dat opzicht ruimschoots.
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leukerquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm, als ik moet kiezen tussen pubers en gehandicapten dan weet ik het wel.
Makkelijker dat wel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leuker!
kneusquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leuker!
Duh, Svengaytional was er mod.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Idols was een gay en kneuzen sub-fora
Is het een vliegtuig?quote:
Het is subforum. Het door jou gebruikte subfora (zonder streepje dus!) is het meervoud.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Idols was een gay en kneuzen sub-fora
anti-climaxquote:
Psyduckquote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb pokemon opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |