quote:Op maandag 10 april 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat al serieus noemt, moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.
Wat moet ik precies negeren? SpeedyGJ is in 5 minuten drie keer vertrokken, dus de pret is over.quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef Renesite het volgende:
Joh, doe je ogen dicht en negeer hetkoop een stressbal
He, verdullekes.quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet ik precies negeren? SpeedyGJ is in 5 minuten drie keer vertrokken, dus de pret is over..
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik nog minderMaar als je het nog even uit wilt leggen; graag
quote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzo
liefde is overal op de wereldquote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
Gaat dat spel oneindig door?
Whehehequote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzo
Ik klik me een ongelukquote:
Ja, in tegenstelling tot Speedyquote:
Leuk dat je er wasquote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef BVO het volgende:
*knip
Zie je wel, ik ben niet de enigequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/842253/2/50#36818715]maandag 10 april 2006 *knip
Wat? Kneus?quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ben niet de enige.
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey je bent er weerquote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtik kan het niet zo gauw meer terug vinden maar dat domme wijf was niet te vertrouwen, maar als je wilt weten wat er gaande was dan zou ik GCSC maar eens natrekken, let wel op dat je heel wat delen terug moet gaan
veel plezier ermee
![]()
Bedanktquote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef BVO het volgende:
*knip
Hee, jij was toch weg?quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtik kan het niet zo gauw meer terug vinden maar dat domme wijf was niet te vertrouwen, maar als je wilt weten wat er gaande was dan zou ik GCSC maar eens natrekken, let wel op dat je heel wat delen terug moet gaan
veel plezier ermee
![]()
Ja ik ben er weer, maar nu is ikke weer weggiequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
maar goed ik ga maar wat anders doen dan hier een beetje dom lopen te andwoorden op iemand die eigelijk zelf gewoon een kneus is.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik donder iig hier op ja goed geraden. De groeten.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik ben pleite, heb wel betere dingen aan mijn hoofd.
Dude, flikker dan ook eens een keer echt opquote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik ben er weer, maar nu is ikke weer weggie
quote:Op maandag 10 april 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
ja mod doe dat
je moet best wel een kneus zijn om zo'n TT te maken
Doe er iets aan, verlaat dit topicquote:
Neuh, dan komt er enkel meer gebashquote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Sven erin dan kan hij van zijn TT leren.
zet je in 1 van de 2 een leuk citaat ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 13:59 schreef VASND het volgende:
2xdie limiet van een paar seconden werkt niet op schoolcomputers?
.
Nou inderdaad, hij zal er wakker van liggen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Sven erin dan kan hij van zijn TT leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |