Truus leest altijd mee, maar posten ho maarquote:
Volgens mij is dat juist iets waar je heel blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Truus leest altijd mee, maar posten ho maar!
Ik vond het wel een leuk woordgrapje andersquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij !!
Niks geen figures,
Dat is wel heel naar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef rena het volgende:
Net bij mijn opa op bezoek geweest, ik denk dat hij op sterven ligt![]()
Fijne dag vandaag![]()
![]()
Als ie het overleefd dit keer heeft ie over een maand weer hetzelfde. Tis geen kind meer dat je redt en nog 60 jaar verder leeft...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:34 schreef rena het volgende:
Meestal komt hij er wel weer bovenop als hij wat heeft, maar het ziet er nu heel slecht uit. Je kunt hem niet eens meer verstaan en hij ziet er ontzettend slecht uit. Het is ook net alsof hij 'op' is. Ik ben er wel een beetje van slag van moet ik zeggen.
Thanks![]()
![]()
New York, ideaal als je anoniem wil blijven tussen die fucking mierenhoop. Maarja, zeg gewoon dat je Nederlander bent, we hebben de grond daar immers gelegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Yeaaay! We hebben vandaag maar onze trip naar New York aangepast. We gaan in plaats van 5 dagen, nu maar liefst 8 dagen. Ze vonden het geen probleem en de kosten van het ticket zijn hetzelfde gebleven. Er kwam maar 78 euro per persoon bij vanwege het hotel
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
New York, ideaal als je anoniem wil blijven tussen die fucking mierenhoop. Maarja, zeg gewoon dat je Nederlander bent, we hebben de grond daar immers gelegd.
Ik weet het, hij is 85quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ie het overleefd dit keer heeft ie over een maand weer hetzelfde. Tis geen kind meer dat je redt en nog 60 jaar verder leeft...
Nederlandstaligquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:01 schreef BVO het volgende:
Voorproefjes van Raffa's IdolsCD.
Voor eeuwig en altijd is de nieuwe single.
quote:
mooi hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:01 schreef BVO het volgende:
Voorproefjes van Raffa's IdolsCD.
Voor eeuwig en altijd is de nieuwe single.
85 is een hele mooie leeftijd, maar het blijft vervelend. Sterkte!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet het, hij is 85Dus dat het nu snel gaat gebeuren staat vast. Maar leuk is het niet.
Weet ik, ik was net wel heel emotioneel, kan het nu wat meer relativeren. En ook nog de kans dat hij er weer boven op zou komen, ook al is hij klein. Heb niet eens zo'n goede band met mijn opa, maar ik zou het toch naar vinden als hij ging.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
85 is een hele mooie leeftijd, maar het blijft vervelend. Sterkte!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn ogen in de fik stonden!
[insert spitsvondig woordgrapje]quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn ogen in de fik stonden!
quote:
En kom nu niet aanzetten dat dat niet betekent dat het woord niet bestaat, want dat bedoel ik nietquote:U hebt gezocht op spitvondig :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Je zou het trouwens kunnen vertalen o.i.d.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hihi.
Dank je.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een prachtige sluiting van een kuttopic, Bupa![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Buup, zou je de OP van WIDM-Prono Aflevering 5 willen plakken in WIDM-Prono Aflevering 6
En 'm dan niet vergrendelen a.u.b.?
Mijn mond viel open van verbazing toen ik dat kleine stukje poezie voor mijn neus zag verschijnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dank je.Ik heb er echt mijn best op gedaan.
Daar doe ik het toch voor, hè.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn mond viel open van verbazing toen ik dat kleine stukje poezie voor mijn neus zag verschijnen![]()
quote:
quote:
Dat hoeft ook niet per se, rena.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Het is een keer lief en aardig in de SC, en dan is er bijna niemand om dat te aanschouwen![]()
Bupa
![]()
Ik lach haar uit.quote:
Mij niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Doe mij dan maar Kristin Davis.![]()
Onflatteus of niet, ze blijft een knappe vrouw.quote:
Op die andere foto's van Buup staat ze wel mooi.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onflatteus of niet, ze blijft een knappe vrouw.
Ik wel, ze staat er echt als een hork opquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry, zo onflatteus vind ik die foto niet.
Het is datquote:
Zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is dat. Gisele Bundchen.
. in de naam staat, want het niet hotlinken plaatje is weinig erotisch.
.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is dat. Gisele Bundchen.
. in de naam staat, want het niet hotlinken plaatje is weinig erotisch.
.
Ik heb er stiekem wat aan aangepastquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Goede toevoeging, Sven.
Niet liegen, Sven!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem wat aan aangepast.
Dat kun je zelf toch ook?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nog een vraagje Buup, zou je de OP van Wie is de Mol #10; Molouska. willen neerzetten op http://wiki.fok.nl/index.php?title=WIDM&action=edit ?
1 |
Met IE kom ik al helemaal niet op de Wiki en met FF kan ik niks opslaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Hier wel!
http://wiki.fok.nl/index.php/WIDM
Jaja, dat over dat ik een genie was stond er anders wel gewoonquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met IE kom ik al helemaal niet op de Wiki en met FF kan ik niks opslaan.
quote:
Dat had je zelf gedaan, aangezien ik op de wiki sta ingelogd als 'Bupatih' en je die naam niet ziet staan bij 'geschiedenis'.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, dat over dat ik een genie was stond er anders wel gewoon![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, dat over dat ik een genie was stond er anders wel gewoon![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je was dus helemaal niet weg, boefje!
Was het maar waarquote:
Is dat de hetero versie van Dizerquote:
Shhhhhhhtttt... nou heb je het verklaptquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat de hetero versie van Dizer?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
In het begin moest iedereen een top-7 maken (volgorde van vertrek), daar krijgen ze nu wekelijks min of pluspunten voor. Ik weet niet of het wel eerlijk is als je hem nu alsnog gaat invullen, maar ik wil ook graag even weten hoe BVO dat deed met de Idols-Prono.
Waar danquote:
quote:
Hier hetzelfde, alleen is het weer hier wel lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef rena het volgende:
Ja wel aardig vandaagLekker een dagje niksen
En bij jou?
![]()
Laat haar vrij, je maakt Bupa en mij hierdoor ongelukkigquote:
Zo eentje met 4 potenquote:
Een Golden Retriever, dus dat zegt wel wat over de windkrachtquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat haar vrij, je maakt Bupa en mij hierdoor ongelukkig!
Nee nee, ze zit in jouw kelder, dat zei je zelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zou ik met niksan moetenVolgens mij heeft Bupa haar in z'n kelder
![]()
Zeker ook met een vachtje.quote:
De allemansvriendquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:39 schreef rena het volgende:
[..]
Een Golden Retriever, dus dat zegt wel wat over de windkracht![]()
Dat was een garpje. Poepo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee nee, ze zit in jouw kelder, dat zei je zelf!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
De allemansvriend. Toffe hond.
Maar niet zo tof als de mijne![]()
.
quote:
Ze zeggen toch dat baasjes op hun honden gaan lijkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef rena het volgende:
[..]
Die van mij is alleen wel zwaar gestoord in de kop, het is echt een achterlijke debiel. Hij lijkt op mij
Maar ook wel heel lief![]()
Zie ik er ook zo lief uit als mijn hondebeest danquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat baasjes op hun honden gaan lijken.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
![]()
Op 't strand, met een waterig zonnetje.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[..]
Zie ik er ook zo lief uit als mijn hondebeest dan?
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! [afbeelding]
Die houd ik voor mezelf.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Nou, ik bedoel de essentie, natuurlijk. Zo'n trouw gezicht, schattig, knuffelbaar.
Like duh.quote:
quote:
Ik zou het maar niet doen als ik jou was.quote:Iedereen die zich binnen het jaar laat wegpesten, betaalt een boete van tienduizend euro.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zit jij op mij te letten
Als een ander dat doet zeg jij er niks over.![]()
Het is net dat jij mij op Fok weg wilt hebben.
Is toch briljante tvquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou het maar niet doen als ik jou was.Gaat je veel geld kosten.
Goh, waar heb ik dat eerder gehoordquote:
Je zit jaren in dat huis.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Is toch briljante tv.
Ik geef me op hoor.
Wie zou jou nou willen treiterenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou echt niks voor mij zijn, ik ben niet treiter-proof.
Treiteren kan ik wélquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, waar heb ik dat eerder gehoord?
'Dan jij', rena.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef rena het volgende:
[..]
HAHA. Volgens mij ben ik harder dan jou![]()
![]()
Ik laat je alle hoeken van dat huis zien.![]()
quote:
quote:Ik kan erg lief zijn...maar ook érg hard.
![]()
Geen idee, Bupa misschien, maar moeilijk is het nietquote:
Je, je kon ook zingen.quote:
quote:
Dat is niet waarquote:
Niet even mooi, maar zingen kán iedereenquote:
quote:
Net zoals iedereen treiteren kan.quote:
Die van mij wel.quote:
quote:
Het.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef rena het volgende:
Wat?
quote:
Sterkte er mee johquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik hoop ook dat het allemaal meevalt. Mijn moeder is er ook een beetje van ondersteboven. En dat kan ze dus even niet gebruiken. Er is al genoeg stress binnen dit gezin.
Waarom moeten vernieuwende programma's altijd hufterig zijn?quote:John de Mol bezig met 'treiter-Big Brother'
Mediamagnaat John de Mol wil in een nieuw realityprogramma de slechtste menselijke eigenschappen naar boven halen. Dat blijkt uit een concept dat in handen is gevallen van De Telegraaf. De Mol heeft aan de krant bevestigd dat hij met een dergelijk programma bezig is. Kandidaten worden jarenlang opgesloten in een villa, en kunnen alleen winnen indien ze elkaar het huis uit treiteren.
De winnaar krijgt de grootste prijs die ooit is uitgereikt. Hij of zij mag niet alleen de villa houden waarin de strijd zich heeft afgespeeld, maar krijgt tevens genoeg geld om nooit meer te hoeven werken. 'De ultieme vrijheid voor het een aantal jaren opgeven van je eigen vrijheid', is het motto van De Mols bedenksel. "Ik vind het psychologisch interessant en niet wreed, anders zou ik het niet doen", verklaart de Talpa-baas erover. De kandidaten mogen gedurende hun periode in de villa geen contact hebben met hun thuisfront. Iedereen die zich binnen het jaar laat wegpesten, betaalt een boete van tienduizend euro. Makelaars zouden inmiddels op zoek zijn naar een geschikte woning voor de show, die in de zomer van start moet gaan.
Overigens lijkt het concept veel op het oorspronkelijk idee waaruit in 1999 uiteindelijk Big Brother voortvloeide. Zelfs de titel, 'De Gouden Kooi', is dezelfde als destijds. Het plan was toentertijd om zes of acht mensen een jaar in een villa op te sluiten. In die tijd zouden ze maximaal psychisch onder druk worden gezet, met een beloning van een miljoen gulden voor een ieder die na dat jaar nog aanwezig zou zijn. De plannen werden afgeschoten omdat men vreesde dat kandidaten door de psychische druk stapelgek zouden kunnen worden. "Wij hebben altijd gezegd: wat we ook doen, mensen gaan gezond het huis in en ze moeten ook weer gezond het huis uit komen. Dat is zowel een menselijke als een economische overweging. Ongelukken zouden immers het einde van het programma betekenen", verklaarde Endemol-producent Paul Römer een aantal jaar geleden in een interview.
'Verwerpelijk'
De eerste politicus heeft al gereageerd op de plannen van De Mol. Volgens staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) is 'De Gouden Kooi' verwerpelijk, zo liet hij weten voor de microfoon van BNR Nieuwsradio. Kinderen zouden leren dat het loont een ander 'kapot te maken en weg te treiteren', aldus Wijn, die overigens niet vindt dat het programma verboden moet worden.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
Leuk prono-gerelateerd muziekspel.
http://futuremusiccharts.web-log.nl/log/5467634
Helemaal niks?quote:
quote:
Wat zeg je sommig dingen toch liefquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:04 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Ik voel gewoon aan wat jij zegt,
Erik
.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zeg je sommig dingen toch lief.
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
Gisteren werd het wat later
En nu verkeer ik in een roes
Ik heb geen poes
maar wel een kater
İBUPATIH
Hm, als ik de link verander naar photobook.fok.nl/.../ dan wel, dus bij deze heb ik de foto gezienquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, als ik de link verander naar photobook.fok.nl/.../ dan wel, dus bij deze heb ik de foto gezien.
Maar wel tevredenquote:
Jammer dat Toine eruit is, er blijven weinig mannen over zo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef Airelle het volgende:
Wie is de Mol herhaling vanavondgelukkig!
Slijmbalquote:
Het eeuwige mysterie hoe je eruit zou zien zou mij een onvoldane dood bezorgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
Slijmbalof was het als belediging bedoeld
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het eeuwige mysterie hoe je eruit zou zien zou mij een onvoldane dood bezorgen.
Geen makeup?quote:
It's all worth it.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Penis- en ballenvergroting middels siliconen
Die foto's..
Ja buitenhofquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
TV-tips:
19.35, ned3, Kinderen geen bezwaar
20.05, ned3, Mooi Weer de Leeuw
20.55, ned2, Koefnoen
21:45, ned1, Op visite bij Bob Smalhout (EO)
22.00, sbs6, Retourtje Geluk
Morgen Buitenhof en Tegenlicht.
Ik denk niet dat Buitenhof boeiend wordt, maar wel aardig, maar Tegenlicht daarentegen:quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja buitenhof. Vanavond kijk ik naar Ned.2 denk ik
. Wie is de Mol? en Koefnoen.
quote:Tegenlicht: Gesprek met Francis Fukuyama
Zondag 9 april, 21:10, NET3
Herhaling zaterdag 15 april, 11:00, NET3
In de reeks Opinie en Gesprek spreekt VPRO-programmamaker Chris Kijne met opinieleiders uit binnen- en buitenland. De reeks, een samenwerking tussen de VPRO en NRC-Handelsblad, is maandelijks te zien op het digitale documentairekanaal Holland Doc en nu ook voor het eerst in VPRO's Tegenlicht. Naar aanleiding van het verschijnen van het nieuwste boek van Francis Fukuyama, waarvan in NRC op zaterdag 8 april voorpublicatie verschijnt, praat Chris Kijne met de Amerikaanse politieke denker. Eens een belangrijk boegbeeld van het Amerikaanse neoconservatisme, maar nu fel criticaster van de draai die Bush cs. aan het neoconservatieve gedachtegoed hebben gegeven.
"Het neoconservatisme als politiek symbool en ideeëngoed, is geëvolueerd tot iets dat ik niet langer kan steunen", is de opmerkelijkste zin uit het nieuwe boek van de politiek econoom Francis Fukuyama: 'America at the Crossroads. Democracy, Power, and the Neoconservative Legacy'.
Sinds zijn doorbraak begin jaren negentig met 'The End of History and the Last Man' geldt hij immers als één van de boegbeelden van deze dominante stroming in de Amerikaanse politiek. In dat boek stelt hij dat met de val van de muur het politieke systeem van de liberale, kapitalistische democratie nu wereldwijd definitief het pleit gewonnen had.
quote:
Die staartjes zijn cool, maar der hoofd kan erg plastic aanzien of heb ik het verkeerd? Soms een jonge versie van Marijke Helwegen cq barbiepopquote:
quote:
Je hebt het gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Die staartjes zijn cool, maar der hoofd kan erg plastic aanzien of heb ik het verkeerd? Soms een jonge versie van Marijke Helwegen cq barbiepop.
Jij hebt zeker nooit staarjesquote:
Jij begonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het weer "post-plaatjes-van-mooie-dames"tijd?
Nee. Ik heb stijl (quote:
Met zo'n titelquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik luistert Sufjan Stevens - John Wayne Gacy jr.![]()
Wat een mooi nummer is dat toch.
HOIquote:
Ja, het gaat over die seriemoordenaar. Maar het is zo'n mooi nummer.quote:
quote:
Jaquote:
Ik postte die foto toch zeker nietquote:
Oh neequote:Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik postte die foto toch zeker niet.
Goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Hoe ging je date gister?
Is 't nog je ex?quote:
Neenquote:
Ik had belangrijkere dingen aan mn hoofdquote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou ok, omdat jij het bent...
vanavond wel B&W dus?.
Ja die heb ik hier dus niet in mn favo'squote:
Zeikstraalquote:
Jij bent vandaag ook al lekker op dreefquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja die heb ik hier dus niet in mn favo's
quote:
quote:
Waren dat niet de voorlopers van de smiley?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
McFlurry Rolo vind ik dus echt helemaal niks. Doe mij maar crunch, of Daim (in Duitsland hadden ze die)
Die warme caramel doet het juist geen goed, die moet lekker over een Sundae heenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef rena het volgende:
[..]
Die Rolo is soms ook minder, maar als je een lieve medewerker treft die hem overgiet met warmecaramel
dan is het het geilste wat je ooit gegeten hebt
![]()
Ook, maar in combinatie met die rolo word ik helemaal gekquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die warme caramel doet het juist geen goed, die moet lekker over een Sundae heen.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ook, maar in combinatie met die rolo word ik helemaal gek![]()
![]()
![]()
quote:
Jouw mail niet, die link wel.quote:
Hij is áltijd geil, welke film dan ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:10 schreef rena het volgende:
[..]
American Psycho was woensdag of zo op tv, daarin is hij erg geil![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is áltijd geil, welke film dan ook..
Ik moet altijd zo lachen om die scene dat hij met een kettingzaag zo'n hoertje achterna rent in zijn bebloede adamskostuumquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:13 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is de enige film met hem die ik gezien heb![]()
Vooral die scene dat hij zichzelf bewondert als hij die hoer aan het nemen is is geweldig![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die scene dat hij met een kettingzaag zo'n hoertje achterna rent in zijn bebloede adamskostuum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |